- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- A tenger alatti kábelek nemzetbiztonsági kockázatot jelenthetnek az USA számára
- Geopolitikai kockázatok elől fut Tajvan legnagyobb chiptervezője, a MediaTek
- Úgy néz ki, hogy vizsgálatot indít az EU a Temu ellen
- Rohamosan nő Elon Musk AI-cégének az értéke
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
Jön valaki a soltvadkerti motorostalálkozóra?
Meghívatnám magam egy boroskólráraMr.Brightside
-
bigdady
nagyúr
Nálatok mennyit bír ki egy aksi?
Vezetéstechnikai tréninget nem bírta a fazer fz6 valami leszivhatja az aksit úgy kellett betolni.... (Ha épp nem tiltott le a meleg miatt..)
Fura mert betolás után jöttem 130km-t és most pöccre indul szó nélkül...
Mi a rák lehet? Van ötlete valakinek?[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz bigdady #107554 üzenetére
Általában a gariidő + 1 hét
Arra figyelj, hogy 10k felett egy évet kell adni rá (10k alatt 6 hónap), idén mondjuk nem kellett sírnom mert gari lejárta után 4 nappal is kicserélték. Meg is lepődtem rendesen, de azon a héten ebből az akkuból ez volt a második cellazárlattal.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
zgospel
őstag
válasz bigdady #107554 üzenetére
Nem a gyökkettes bójakerülgetésre lett kitalálva az a motor
Nem értek hozzá, lehet hülyeség, de azt gondolnám hogy az órákon át történő alapjáratos pöcsölésből nehezen tudja visszatölteni, miközben még a ventilátort is nyomatnia kell hogy ne főzd meg a vizet. Gondolom még volt jó pár indításod is.
Nekem a 4 év FZ6 alatt soha nem volt semmi bajom az akkumulátorral, gyári Yuasa volt benne 2012-es, a motort 15-ben vettem és 18 végén adtam el, télire se szedtem ki az akksit és minden tavasszal pöccre indult.Ha van okostöltőd akkor rakd fel rá aztán 10 perc után tudni fogod hogy mi van az akksival.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bigdady
nagyúr
válasz zgospel #107556 üzenetére
Hát n-szer biztos le lett állítva meg indítva az tuti hogy ne főjön meg a motor (folyamatosan maxon villogott a víz sokszor lehet a venti szívta le, bár még soha nem hallottam centit, van az fz6-ban? ), meg lámpa is automatikus ugye, csak hát a többi motornál nem volt ilyen gond...
Van itthon Lidl töltő de most nem rakom rá be akarom méretni hétfőn a jelenlegi állapotában. Amúgy ha ráraknám a töltőt mit kéne látnom azon kívül hogy tölt? Az idejét kéne figyelnem mennyi idő alatt töltené fel?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Lomha 8V #107549 üzenetére
Mmmm... ez elég szarul hangzik. Mondjuk voltam ma is, igaz nem annyit mint tegnap, de ma nem fájt. A tegnapi volt az idei első komolyabb utam, bízom azért benne, hogy tényleg csak elszokott a kezem. Azért köszi.
Megint más: haverom gopro 4-esét azért sikerült elhagynom...nem is értem...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A GS500-amba megvételkor rakott YUASA sima ólom-savas akksim 4 éves lesz augusztusban, pedig ridegtartáson van a motor (nincs garázs, csak tető). Télen havonta kétszer, év közben havonta egyszer csurig töltöm az Aldis töltővel, és kész. Néha pótolom az elpárolgott desztvizet benne..... A motort 8 éves korában vettem, akkor kellett kidobni belőle a gyárilag belerakott, pont ugyanilyen Yuasát.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Akárki akármit mond, az én véleményem szerint a folyamatos csepptöltés nagyon nem tesz jót az akksinak….
Pár hetente feltölteni teljesen, és kész.
szerk: ki sem veszem a motorból, még télen sem. Ott töltöm, simán rácsíptetem a töltőt a sarukra.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Chris0321
addikt
válasz -Mosquito- #107563 üzenetére
Értem. Én le vagyok maradva pár évvel, a legmodernebb motor amit vezettem egy 125-ös ETZ volt.
-
runner 125
nagyúr
Bakker, ma elmentünk egyet cimborámmal, a szokásos ismeretlen terepet felfedezni. Beértünk egy bozótosba, ment végig a dupla csapás út, mellette 1-2 kiskert.. (nem lakóövezet, nem term.védelmi és magánterület sem volt kint sehol), egyszercsak elfogyott a két csapa, lett belőle 1. Plusz egy fahíd, kb. 2x 20 cm magas fokokkal. Látszott h folyamat járnak erre endurosok, a nyomokból és abból h a fokoknál a közepe törmelékdarabokkal hellyel közzel fel volt töltve.
Átvergődtük rajta magunkat, cimborám ment elől, közvetlenül a híd után jött egy kereszteződés, amit nem lehetett belátni. Srác fékez, elnéz balra jobbra, és látom h többször visszanéz balra, majd qrva nagy gázzal húz tovább egyenesen a földúton. Megyek én is utána, elveszem a gázt, elnézek ugyanúgy balra jobbra, egyszercsak látom, h balról egy kb 60 körüli fazon tőlem úgy 15 méterre alsógatyába, papucsba, trikóba egy qrva nagy kapával legyez a levegőbe, másik kezével integet, habzik a szája és futva felém tart.
Visszaintegettem neki én is.. de inkább a nagy gázt választottam szintúgy.
De h mi a búbánatos baja lehetett.. nyilván nem hallottam h miről szeretne meggyőzni, de még csak nem is mentünk nagy gázzal itt.
Szal' nem tudtam hova tenni, de azért kicsit irigyeltem is, h ilyen mértékben nyugodt életet él, h a feszkót keresnie kell.
ui.
Cimborám szerint csak azt akarta h várjuk meg, csatlakozna a további szakaszra ő is a motorjával.Épülő M85:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Polemius
senior tag
válasz runner 125 #107566 üzenetére
Abszolút off:
Lehet tudni, várhatóan mikor ér el a határig a gyorsforgalmi? -
Grillo
őstag
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #107566 üzenetére
Valld be, hogy csak miattunk poroltad össze a blokkot, hogyne szóljunk meg.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107566 üzenetére
Felétek tuti nem volt 100 mm eső, vagy műúton közlekedsz és a fénykép kedvéért ott a homokban nyomtál három kört!
Az öreg nem bírt a földel, beállt a dereka, azért szaladt felétek hogy megkérjen titeket rá szántsátok már fel helyette a gépekkel, milyenek vagytok hogy segítettetek neki.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
canniball
nagyúr
válasz bigdady #107572 üzenetére
Ugyan nem Fazer hanem SV, de én is meglepődtem az egyik tréningen, hogy már 100°C-os a víz és nem megy a venti, én is azt hittem megmakkant. Aztán kiderült, hogy csak 104-105°C környékén kapcsol.
Az akksira visszatérve: idén ugyan ki kellett hagynom, de az előző öt évben mindig mentem tréningre, sosem volt gondom vele, még két éve sem amikor már eléggé a végét járta.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
bigdady
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz bigdady #107572 üzenetére
Nem Fazer, hanem Tracer, de igen, lehet hallani, ha beindul.
Menet közben még sosem indult be, igaz, még nem volt idén 35-40 fok.
De, amikor hazaérek, és a kapunyitás, lepakolás, garázsba beállás közben áll pár percet, alapjáraton, akkor felmegy a víz, és bekapcsol.
Nekem is olyan 104-105 fok körül kapcsol a venti, aztán leviszi 100-ra, és kikapcsol.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz bigdady #107577 üzenetére
Lehúzod a hőmérsékletszenzor csatlakozóját, (lehet tankot le kell venni hogy hozzáférj) gyújtást ráad, majd egy dróttal összeérinted a csatlakozó érintkezőit. Ez valószínűleg egy egyszerű bimetal, ami egy maghatározott hőmérsékleten zár két érintkezőt. De ha nem vagy biztos magadban inkább vidd el valahova.
A 30 éves gépemen 30 fok feletti külső hőmérsékletben és csak városi 30-50 közötti araszoláskor kapcsol be a hűtő ventilátor.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
Remélem ezeken a modernebb gépeken nem kavar össze semmit ez a kis művelet, nekem még eccerű dolgom van, mert elég hozzáférhető helyen a hűtő mellett a termosztát házán a hőszenzor.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Lomha 8V
addikt
válasz z123456789 #107559 üzenetére
Ha véletlen ez lenne, akkor sem kell megijedni, mert egy nagyon egyszerű műtét és utána nincs gond. Persze sokkal jobb, ha a probléma nem is létezik.
-
emre
veterán
Még egy darabig elég sok tv-t, videót fogok nézni, szóval beteszem, mert akkor nem láttam és hátha érdekel másokat is.
X Trial 2019.04.27 VB Andorra La Vella Magyar Kommentár DigiSport 3
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
z123456789
addikt
válasz Lomha 8V #107580 üzenetére
Ma is mentem egy karikát, ma sem fájt. Na mindegy, minden esetre odafigyelek rá jobban, aztán majd elválik, hogy mi is ez.
Köszönöm a segítséget.Pályázás.
Érdekelne. Győri vagyok, ha valakinek van segítő infója, hogy hol, és hogyan érdemes kezdeni, mire figyeljek, mi kell hozzá, leírhatná. Szívesen fogadok pár infót. Egyrészes ruha, meg dupla D-s sisak mindegyiknél kötelező? Tökre parázok pl attól, hogy odamegyek bénázni a motorommal, és feltartom azokat akik mennének. Hogy néz ki egy ilyen pályázás? Azt vettem észre, hogy kezdek túl bátor lenni a közúton. És amúgy meg próbálgatnám a motorom meg az én határaimat, de semiképp nem ott, hanem inkább pályán.
[ Szerkesztve ]
-
#45302528
törölt tag
Sziasztok!
A Full-Gas oldalán a KTM árak a "végleges" fogyasztói árak vagy azokra még rájön valami? Köszönöm.
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #107583 üzenetére
Gyere el majd Euroringre velünk, majd megbeszéljük.
Ott egy délután alatt megtanulsz mindent, kár leírni, mert a felét addigra elfelejted plusz még egyszer el kéne ott a helyszínen magyarázni, tök felesleges kétszer...
Még mielőtt jönnek a kifogások: tőlem is olyan messzire van mint neked Győrből és én is lábon megyek le, ez nem lehet kibúvó. -
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #107585 üzenetére
Reg adó benne van, forgalomba helyezés nincs.
Legalábbis a Yamahánál így van.
És, amikor a kocsimat vettem, igaz az 2007-ben volt, annál is csak a forgalombahelyezést kellett fizetni a vételár felett. -
Khaosz55
addikt
válasz z123456789 #107583 üzenetére
Ott van még a Pannónia ring (én is Győrből mentem). Én ott voltam kezdő pályamotoros oktatáson. Nagy fun ki kell próbálni nekem bejött. Felhívod őket és elmondanak mindent.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107570 üzenetére
Jah, cross csiszmába, amikor letámasztottam, mérgembe belerúgtam vas orrával egyet a földbe, h valami jele legyen a használatnak.
Nem tehetek róla, h egyszerűen ilyen anti-sár motor a DR-Z.
GabomanKint a kertbe a mérő, 97 mm volt benne.
Az viszont számomra is hihetetlen, h akár 1-1 napnyi jó idő is milyen mértékben felszárít azonnal mindent (meg persze a talaj is pikk elszívja..)
Ezért jó általában átlagos eső után 4-5 órával kimenni veretni. A víz nagy része eltűnik, de cserébe a port megköti és a levegő is kellemesen lehűl.
Ma pont ilyen nap volt, egy kis zápor után cimborámmal kivittük az RZR-t. Ez másodjára is kibszott állat brutál durva.
Földúton még a DR-Z-vel sem mentem 100-zal.. 0-ról meg úgy gyorsul, h az ember ottfelejti az agyát. Nem hiába, 1000-es 2 hengeres motor, turboval megfújva, CVT váltóval.
Rég féltem valamiben így."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107590 üzenetére
Biztos jó, de nekem egy 700 kilós gép az nem adja terepen, persze az egyenesben, gyorsabb kanyarokban jó lehet ahogy a 170 paci meglódul.Rossz úton ahol sok a gödör szerintem gyorsan közlekedni nem lehet vele, szét rázna.Mivel kikerülni nem tudnám a szélessége végett.Szűk helyeken megint csak megnézném hogy viselkedik, quaddal is nehéz lépésttartani ba motorokkal szeretnél együtt menni. Sivatagba vinném dűnét mászni.Az a 100-as tempó nem nagy dolog ha van hozzá egyenesebb rész, hipp-hopp ott is van egy komolyabb gép.Nem tudom hogy motorozol, mennyire mered húzni, vagy milyen utakon mentek de, elég hozzá pár száz méter.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
a hétvégén Enduro OB volt Pécsett!
A facebookot már telespammeltem a videóval, de ha valaki lemaradt volna, és mégis érdekelné, akkor erre tessék!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #107593 üzenetére
Egyszer próbáld ki, először én is ezt gondoltam. Ajkán van egy képviselet.
Nem érzed a 700kg-t. Mondom, tényleg brutál. 2 személy alatt is bármilyen tartományban úgy kitör, h az ember feje sisakostul préselődik a fejtámlának. 4 kerékhajtást kapcsolva meg még inkább fokozódik a gyorsulás élménye, hisz úgy kapaszkodik mindenhol és nem tud elpörögni a hátulja akár 70-80-nál is földúton.
Nyilvánvaló h olyan helyre való, ahol van 2 csapa. Ösvény felejtős, de ahol a traktor elmegy, tehát van kitaposott 2 nyom, oda ezzel is bemész bármilyen terepviszonyok mellett.
45 cm a rugóút, elől hátul FOX gátlók. Vagy 20 fokozatban állítható a csillapítás, plusz az előfeszítés is tekerhető vagy 10 cm-es tartományban. Ha jól be van állítva, az életbe nem üt fel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #107595 üzenetére
Köszi az infót!Nem igazán érdekel az ilyen dolog.Ha esetleg egy CR500 vagy KX500 állatot ajánlottál volna, tudnál képviseletet. Ezekhez még nem volt szerencsém, egyszer nagyon szívesen kipróbálnám.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107583 üzenetére
Pannónia ring nem hiszem hogy a legjobb kezdés, de ahogy érzed. Kakucs jó tanuló pálya, de ott fékezni és kigyorsítani nem nagyon fogsz megtanulni. Euroring pont egy arany középút a kicsi és a nagy pályák között, változatosak a kanyarok, vannak féktávok, de 170 fölé nem nagyon gyorsulsz, főleg nem az elején.
Attól ne félj hogy lassú vagy. Pályán a tükröt nem szabad nézni, mindig a hátul jövő feladata hogy biztonságosan megelőzzön. Neked csak előre és magadra kell figyelned. Persze ez nem azt jelenti hogy kiszámíthatatlan módon mehetsz a pályán, én pl supermotosok mögött mindig anyázok mert azok általában nem íveket mennek hanem háromszögeket.
Egyébként meg ahogy Mike írta: gyere ki legközelebb
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz -Mike- #107586 üzenetére
(#107586) -Mike-
(#107589) Khaosz55
(#107597) zgospel
Köszi srácok. OK, levezetni 200 km-t oda és vissza is, azért hogy ott is menjek. Nem fárad el az ember mire odaér?
Van három pálya is felénk, ott kezdtem volna (mint pl Pannoniaring), de elhiszem amit mondtok, hogy az Euroring lenne a legjobb kezdésnek.
Mikor lesz ez a legközelebb? Azt látom, hogy a naptár szerint mintha ott lenne a legtöbb nyílt nap. Az adott mail címre írnom kell, hogy melyik nap szeretnék menni, vagy telefonon egyeztetni? Ez ilyen 15-20e Ft, attól függően, hogy mennyit akarok ott lenni?Ruha? Egy részes? Sisak? Dupla D gyűrűs? Mert erről sem találtam infót sehol. :/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107598 üzenetére
Pályája válogatja. Hungaroringre például csak bőrruhában engednek fel, de Euroringre vagy Kakucsra csak a teljes motoros ruházat kitétel van megadva, tehát a textil is mehet. Euroringen a motoros farmert nem szokták szeretni, de láttam már olyat is.
A sisakot nem szokták nézni hogy felhajtós-e meg hogy milyen a csat, a lényeg hogy ha felhajtós akkor is zárva legyen. A dupla D gyűrűvel te jársz jobban, de nem kitétel.
Pannónia ringen nem tudom mik a szabályok.Melyik 3 pálya van feléd?
A pályázáshoz kell némi kondi. Ha full kezdő vagy és alig mozogsz a motoron, és nem fékezel nagyokat, akkor fizikailag nem annyira fáradsz és végig tudsz nyomni egy egész napot. Ha már mozgolódsz és kicsit intenzívebben mész akkor viszont fél nap simán elég lehet mert elfáradsz. Nekem a többször fél nap jobban szokott működni.
Ha esetleg rászánsz egy szabadnapot és hétköznap mész akkor még jobb, kevesebben vannak, nyugisabban tudsz menni a pályán.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
Kedves Feleim!
Van szerencsém hivatalosan is bejelenteni felétek, hogy összeállt a TB24 csapatunk, ami így utólag megnézve, már-már PH! csapat is lehetne, ugyanis a 4 versenyzőből 3 ebből a topikból ismeretes!
Név szerint: zgospel, persuader, és jómagam.
A versenykiírásnak megfelelően van bemutatkozó szövegünk is, remélem lassan elkezdi ezeket lehozni a TotalBike, érdemes lesz elolvasni, de a facebook oldalon is megtalálható a nagy része!
Jah, igen! Van facebook oldal is hozzá, mert ez szintén szerepel a versenykiírásban! Persze tartalom rajta még semmi, de egyelőre mások a prioritások, és amint csinálunk valamit rögtön (értsd több napos késéssel) posztoljuk, szóval tapadjatok ránk, jönnek a persu-szerelős videók is!
Petrol Circus TB24 Team[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Villanyszerelés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ukrajnai háború
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike
- DXRACER Prince Series L kék fekete gamer szék
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest