- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Aliexpress tapasztalatok
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Windows 10
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Brave
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
hmm ..milyen sok hozszólás
jáj nagyon rendbe' volt ez a Gabi-tól, szép volt nagy gratta neki! -
#70869248
törölt tag
csodát tesz a kommentátorainkkal egy kis elfogultság...
hogy lehet zseniálisan rövid féktávnak nevezni azt amit Barbera csinál nem tom.. -
Integra
titán
válasz #70869248 #4353 üzenetére
faszok......julianék hülyére röhögték magukat rajta, annyira béna volt barbera
hiro nagyon durva volt, nem kicsit lehetett angelisre ideg, hogy japán létére így bemutatott..
vagy már túl sokat van japánon kívül és ráragadt egy kis nyugati kapd be mentalitás
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Akkor jól láttam, hogy a befutó után bemutatott Aoyama?? Kár volt, mert nagyon szimpi a srác...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Looney
csendes tag
hello
lehet hogy én is vak vagyok, de nyalóka nem sárga alatt előzött??
remélem megrángatják utólag. Aoyama meg nagy volt, bár sztem úgy volt mint egy Japó turista:
azt hitte a németeknél ez a győzelem jele
Barbera meg egy állat, majdnem elbazta mindenki futamát, ez a hülye íven való közlekedés fogalmát teljesen kimerítette sztem..
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
na érdekes motogp lesz : már gyak. 2 futam lement a hétvégén és hát ezek alapján nagyon unézki, hogy stoner vagy pedro nyernek.
elvileg mislennek jó lenne ez a 40 fokos betony, de ki tudja...Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
te jó ég hogy néz ki marco ebben a fehér napszemüvegben...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Megnéztem GP rajtsorredet, nagyon durva: az első 7 versenyző 2,5 tizeden belül van. Ez tényleg ennyire szoros lesz, vagy valamit elrontott a gyorskörén Stoner?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
jaja, ha a pályarajzot nézzük akkor a 'cipőkanál' felső része.
Nicky-nek még bármi lehet..egyértelmű hátrányban van, mert kimaradt egy fontos beállítási-tökéletesítési szakasz, de jó formában van.
A Bridge'-nek elvileg jobban kellene bírnia a féloldalas pályát, de elég kiegyenlített..ezt mutatja a qual is. -
Integra
titán
válasz Motion_Blur #4361 üzenetére
ez az egyik leglassabb pálya, itt a dukik nem tudnak úgy elmenni
ezért sanszos hogy rossi itt pontot fog hozni
hm...
most mondja julian hogy nicky motorja úgy robbant fel hogy mindent kiköpött magából, a randy meg azonnal ott volt és rakosgatta zsebre a szelepeket meg dugattyút ami a kezébe akadt, gondolom szuvenírnek
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #4362 üzenetére
ez kicsit hasonlít a philipp islandi szintén jobbos lefelére ami a dugóhúzó szerűségre visz fel..
ott is állat a maki minden évben és szokott is ott nagyon kerülgetni embereket
úgy látszik csípi az ilyen lehetetlen helyeket..
az látszott is, hogy nagyon kitör a motorja kigyorson, vhogy ne sikerült hozzá igazítani a futóművet gondolom
szval ja itt erővel nem sokra lehet menni és érdekes, hogy colin se talált semmit, pedig kvázi gumiteszternek van felvéve a yamaháhozVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4361 üzenetére
Nem láttam a Qual-t...inkább betonoztam hugiméknál
De ahogy hallottam Stoner a Qual végét megint végigülte a székén, szal nem nagyon feszült a pole-ra.
Bárhol sanszos a Duc.-Stoner páros sztem..bárhol, Mugello az kivétel de annak más okai vannak.
Azzal hogy esőben is bitang, azzal szvsz már régen lerakta hogy bármilyen pályán sanszos...ott a -csak- erős gépek a mezőny végén kullognak.
A Yamaha még mindig nagyobb kanyarvadász, de szvsz nem sokkal. -
#70869248
törölt tag
na basszus Rossi elesett..
-
KrAt
veterán
Rossi Szép kis bukások vannak itt.
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4369 üzenetére
végül nem jött be ...kicsit muris volt látni hogy a három Bridgestone-s versenyző mit kűzdött egymással
nem jött be nekik a féloldalas gumi...majd lesz jobb is.
Hayden szenzációs volt szvsz, kétszer is előzőtt azon a helyen ahol Vale kicsúszott, és feljött a dobogóra.
részemről óriási elismerés, nagyszerű versenyt futott. -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #4371 üzenetére
Azért tegyük már hozzá, hogy Pedrosa agyonverte a mezőnyt, köztük a csapattársát is, akinek 17mp-et adott
A gumi eldöntötte a versenyt, sajnos Stoneréknek esélyük sem volt Rossit nem tudom sajnálni, mert ő qrta el, fejben nem volt ott.
De nem rossz ez az 5. hely sem, 32 pont előny az nagyon sok, szvsz ez egy kulcsmomentum volt a VB-n.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4372 üzenetére
Tedd hozzá ha akarod.
Szép volt ahogy Pedrosa nyert, de a 17mp-t adott a csapattársának azért az megint nem fair kijelentés.
Mivel a csapattársának keresztül kellett mennie a mezőnyön.
Amikor szabadon ment Nicky, akkor uazt a tempót menték...Live Timing-n lehett látni.
De mindegy, nekem azt ne mond meg hogy mit tegyek még hozzá a hozszólásomhoz.
Szted hozzátartozik vagy ilyesmi, de a te meglátásod nem fedi az én meglátásomat, és ez így van jól -
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #4373 üzenetére
És miért kellett átverekednie a mezőnyön? Miért indult ilyen rossz pozícióból?
Én tudom, hogy a HRC is Pedrosa-t nyomja, meg könnyebb, meg hogy rá fejlesztették a motort, de kicsit kezd elmenni a dolog Hayden fényezésbe. Semmi bajom a sráccal, sőt az ő motorozása, testtartása, stílusa a legszebb, de inkább a szorgalmának, a sok tesztelésnek és a következetességének köszönheti az eredményeit, mint a tehetségének. SZVSZ Pedrosa egy tehetségesebb versenyző.
Ezzel nem akartam senkit megbántani, de én így látom.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Calogero
addikt
válasz Motion_Blur #4374 üzenetére
És miért kellett átverekednie a mezőnyön? Miért indult ilyen rossz pozícióból?
Elektronikus gondjai voltak, valamint a motorja is megállt. -
Looney
csendes tag
na a végére egész jó race lett, pedig azt hittem unalomba fullad
Pedro tényleg jól ment, erre a hétvégére még Talma találta meg az ideális motort és slussz.
Vale sztem nem érte volna be az elejét jó ha Stoner körül végzett volna.
érdekes, hogy a hátsó gumi nem bírta abban a kanyarban az előzést, és h talán pont ezt érezve Edwards mediumot rakott hátra, majdnem bejött..
grat Haydennek, nem gondoltam volna, h dobogón lesz.
érdekes volt látni, h ezen a kis kanyargós pályán mennyivel nehezebb előzni a 800assal mint tavalyVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
válasz #70869248 #4371 üzenetére
engem meglepett hogy rossi elfeküdt, ráadásul ilyen buta, banális módon
de a tesstartása utána elárulta, hogy erre ő maga is rájött
sajnálom, mert amúgy jó kis csatát nyomott volna
nicky meg te jó ég..
annyira istencsászár ez a dritbike stílus, én nemtom hogy csinálja, de ahogy a legdurvább előzéseket a legnagyobb hidegvérrel megcsinálja, mindegy hogy belül vagy külső íven, vagy keresztbe csúszva füstölgő gumival... csúcs
hihetetlen jó harcos a csávó, harmadikra felmotorozni a semmiből. nemtom mit csináltak az időmérő meg a felrobbant motor után a gépével, de valamit biztosan.
jó lenne tudni, hogy mekkora része volt ebben a teljesítményben a motornak és mekkora az ő bevállalóságának..
de amit ma is lerakott az asztalra, ez alapján ha pöcs forró lesz laguna secaban, akkor ő a favorit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #4374 üzenetére
miért?
mondjuk mert kapásból felrobbant a motorja.
aztán első villa és elektronika
hirtelen több most nem jut eszembe...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na végre, már vártam, hogy megírja az ehetit
Ryder Notes: Revenge Schnitzel
best served on a cold plate
by julian ryder
Sunday, July 15, 2007
Honda and Michelin finally extracted some satisfaction from a season that was starting to look a bit embarrassing. Dani Pedrosa took his first win for over a year in totally dominant fashion at the German Grand Prix.
Casey Stoner -- who'd headed every session in practice and qualifying -- got a wheel in front for a few yards in the early laps but that was it. All the Bridgestone runners except Loris Capirossi hit serious problems and Dani won by over thirteen seconds easing up. Not bad for a guy who hasn't won for over a year.
His teammate Nicky Hayden got on the rostrum for the second race running after a scare early on when he thought his engine was going to blow again. He played with the electronics settings to no effect so set it to max power and pressed on past a posse of Bridgestone runners who he could see were all having problems with grip. 'Michelin was a big reason I got on the podium today,' said Nicky.
Decoding information from the tyre companies is almost impossible in these days of tailor-made hoops for each rider but it does seem that Loris put more weight on the front and used a slightly softer rear. He also had a new engine map to give him more grunt low down - the fuel penalty wouldn't matter here where the throttle is only fully open for a fraction of the lap.
The man who missed out on taking advantage of Stoner's bad day at the office was Valentino Rossi who crashed out while trying to pass Randy de Puniet. The Frenchman was very fast in the places where it's usual to overtake here so Valentino tried to get past in the Omega and lost the front on the way out.
He was doubly displeased because this was the weekend when 'Bridgestone have problems - finally.' He was right about that. John Hopkins' rear tire was destroyed and Nicky reported the Bridgestone group he went through were all snaking and unable to put the power down.
Vale's other problem is a continuing tendency for the Yamaha to run hot, especially when following other
bikes. To prove Vale's worries are not illusory, Sylvain Guintoli's Yamaha seized on him while he was in a group dice. Could be tricky at Laguna - remember last year?
A few bullet points:
Casey Stoner blamed Bridgestone's problems on the new track surface which proved to be super-abrasive on both tyres and kneesliders.
Casey also reported that the Repsol Hondas now have loads more grunt than the customer bikes - he got a good look at both Repsols and Melandri's bike today.
250 ace Jorge Lorenzo is nailed-on as a Yamaha MotoGP rider next year but in his own one-man team with Fortuna baccy sponsorship.
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Indy: We Never Thought MotoGP Would Replace F1
motogp 'will bring diverse audience to indianapolis'
by dean adams
Thursday, July 12, 2007
Indianapolis Motor Speedway's Tony George said today that their plan was never to have a MotoGP round replace F1, that they hoped to have both events.
George said in Indy's press conference: ''I know, as much as having Formula One has meant to the economic success of this city, I think if we have a motorcycle race, it will substantially be perceived as an international event that bring a diverse audience to this city that it has never seen before. They're considered separately by us; internally, I never considered that a motorcycle race would take the place of Formula One in the event Formula One never came back to the Speedway. Obviously, if we have a motorcycle race, it's because we considered it independently and as a fourth event, not a replacement event. Should that come to be, it will be a great opportunity for the city, a city that can pride itself on world-class motorsports events.''
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Toseland The Favorite @ Suzuka 8H
will race a honda in japanese event
by evan williams
Friday, July 13, 2007
The 30th Suzuka 8 Hours Race will be held in Japan at the end of the month. The entry list, always worth perusing because of the Western racers that are often drafted into duty for the event, has been released.
From that aspect of the race, it's slim pickings this year.
World Superbike points leader James Toseland will race a factory Honda (on Michelin tires) with British Superbike points leader Ryuichi Kiyonari. A second factory Honda will be piloted by MotoGP veteran Carlos Checa and Jonathan Rea, the young English rider. Tady Okada is a reserve for the team.
Honda has won the last 10 Suzuka 8 Hours races.
Yamaha's two factory teams? One bike has their Japanese Superbike regulars (Katsuyuki Nakasuga and Nobuyuki Ohsaki) and there's an R1 for Norick Abe and Australian champion and former Yoshimura Suzuki rider Jamie Stauffer.
Suzuki's factory bike in the race will be their World Endurance squad (Vincent Phillippe, Mathieu Lagrive, and Julien Da Costa).
Kawasaki has no factory team this year.
As always, there will be some fast non-factory bikes at Suzuka, including a Yoshimura Suzuki with World Superbike pilot Yukio Kagayama on board. Last year's winning team (Former Honda 500 pilot Shinichi Itoh and Takeshi Tsujimura) will once again ride a Honda for FCC Technical Sports Racing.
Mike Baldwin and Wes Cooley won the first Suzuka 8 Hours on a Pops Yoshimura-tuned Suzuki in 1978.
There was a time when the Suzuka 8 Hours was arguably the biggest motorcycle race in the world, especially in the eyes of the Japanese manufacturers. They routinely pulled out their biggest guns for the event, contracting their Grand Prix and Superbike stars to ride the trickest machines available. The race had a Cold War-ish aspect to it, with the stakes continually rising for the Japanese manufacturers through the late '90s and culminating in our opinion when Valentino Rossi and Colin Edwards won the race in 2001.
Colin Edwards has won the race three times. Some other previous winners of the race: Valentino Rossi, Aaron Slight, Scott Russell, Wayne Rainey, Mick Doohan, Wayne Gardner (four wins), Eddie Lawson, Fred Merkel, and David Aldana.
These days, the 8 Hours has lost some luster with most of the Westerners staying home.
It's evolved into ''just'' a World Endurance round with a heavy turnout by the local Japanese teams, with little spice added by Grand Prix and World Superbike stars.
Not that there's anything wrong with that. We guess.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4374 üzenetére
bocsesz elugrottam fürdeni erre a jó kis versenyre
Szal azt már leírták hogy miért volt a rossz rajtpozíció...bár egyébként amikor ilyen szoros az eleje, az első 16 volt 1mp-n belül..és mondjuk Nicky a 14 rajthelye ellenére 'csak' 7tizedet kapott Stoner-től, akkor ez még nem is akkora baj...a 2mp már azt mutatja hogy vmi beállítással nem végeztek, vagy vmi baj van. De qual-s 7tizedet egy jó Warm up-n le lehet faragni.
Pedrosa-t is dicsértem volna, de most nekem a futamgyőzelme ellenére jobban tetszett Nicky veretése.
Nem tisztem minden versenyzőt megemlíteni ...pl. West is igen jó volt a versenyen sztem a csapattársával összehasonlítva, ahoz képest hogy beugró, nagyon szépen fejlődik.
De szal nem kell megemlítenem mindenkit, azért topik ez hogy mindenki kiemelje a neki tetszőt a versenyen.
az hogy én miért vagyok Nicky mellett, az sztem leírtam már jópárszor...azt a fajta emberi hozzáállást csodálom amivel versenyző tud lenni.
Nem minden az eredményesség, bár persze ezt egy világbajnokról hülyén hangzik mondani
..De pl Loris is nagyot ment, jó volt látni a dobogón..szal nekem semmi gondom azzal ha megemlíted Pedrosa-t, valszeg én is bólogatnék mert szépen ment tényleg, de ne szólíts fel hogy mit írjak oks -
Integra
titán
na most olvasom hogy dovi nagyon menne gp-be
és ha kennyék lehúzzák a rolót akkor egy motorra lenne a hondának még kapacitása
de ha nem iparkodnak lehet hogy ő megy a dukihoz?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4384 üzenetére
Nem lenne baj, ha a Yamaha nem egy lábon állna, a Dunlop-s Yamaha-t nem számolom.
De az gáz szvsz ha Lorenzo kiharcolja magának az egyszemélyes csapatot
Yamaha-nál akkor már taktikáznak...Pedig szvsz lököttek, ha Vale marad, akkor Lorenzo-t mellé kellene rakni, hogy kicsit húzzák egymást agyilag.
Vale' amióta befullasztották az F1-s terveit, vhogy mintha fél s'ggel ülné a MotoGp-t.
..ez a hiba is teljesen felesleges volt...nem is értem, tudom hogy nagyon h'lye helyeken is tud előzni, de ez szükségtelenül nagy rizikó volt ott. Már régen meg kellett volna előznie De Puniet, ha pedig nem ment, akkor annak tapadás okai lehettek, akkor meg ilyen mélyet dönteni...nem tudom..szvsz pillanatnyi ötlet volt, és végül is müködhetett volna...Nicky megcsinálta kétszer is, de mikor Vale-nak az elsőt bele kellett korrigálnia, akkor utána szvsz kijjebb kellett volna engednie az ívet, akkor max buknak vmennyi időt, de így meg elment a tapadás.
Lorenzo-nak még van mit tanulnia...pl. az hogy most kapott egy szerződést a Yamaha-tól a MotGp-be, még nem jelenti azt hogy nem kell mindent megtennie a 250cc-ben...
Dovi' mekkorát védett már...volt egy pont ahol elindult a s'egge a motornak, és nulla pánik mellett védte. -
-
Looney
csendes tag
azért az nem olyan rossz hír, hogy szopóka egyszemélyes lesz ! a motogp nem kis kategória, elvérzik ő is meg a csapata is, mint a disznó.. a mai gpben nem lehet egyedül okoskodni, ahogy nemrégen mondta már öreg Kenny is.
a yamaha viszont nagy bakot lőtt ezek szerint, kidobják a jó öreg Eddit, aki igen sokat segített azon, h a yamaha versenyképes legyen főleg gumi és futómű téren.
jó segítséget meg nehéz lesz Vale mellé találni, mert ahogy párx kiderült nem jó ha sok dudás van egy birkacsárdában ( ld: tavaly Pedrosa torpedó
szval nekem ez yamaha öngólnak tűnik..
az előzés meg, hmm eléggé 2ségbe esett próba volt, ahogy a Julian notes is írta :
a kawa a legtöbb előzési ponton gyors volt és még a gumi se fogyott rajta annyira, hogy ki lehessen kerülni, ahogy később a misi banda kerülte a hidasokat
azaz ív nagyon szűk volt, de szélesebb meg nem lehetett ugye..
viszont ahogy melandri előzte már nemtomkit a waterfallnál, dombról le az pazar volt
tud ez a gyerek ha akar !
még mindig aztat mondom Lorenzo sárga alatt előzött ma este meg is nézem megint
zárjuk ki ! sok az előnye !Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
-
Overlocker
veterán
Hídavatás Talmával és Veressel, remélem tv is fogja közvetíteni
[link] -
Looney
csendes tag
válasz Integra #4392 üzenetére
háát azért ez nem történne meg csak úgy, de mutatna pár dolgot neki a nagygéppel is az fix.
te a srácot a rossz link miatt moderálták ki, ahogy láttam újoncként új ''mint a macskát szarni rekordot'' állított fel
visszatérve én még várom a csodát, h összejön egy jobb honda év végére és oda ken buzilandnak, itt volna az ideje ahogy magny courseban is ott voltVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
anyám!!! indianapolis motogp mindhárom osztállyal!!
Indy USGP Is Confirmed
by staff
Monday, July 16, 2007
This just in from Indianapolis Motor Speedway:
MotoGP COMING TO IMS IN SEPTEMBER 2008 FOR RED BULL INDIANAPOLIS GP
INDIANAPOLIS, Monday, July 16, 2007 ? Motorcycle racing will return to the Indianapolis Motor Speedway for the first time in nearly a century with the Red Bull Indianapolis GP on Sunday, Sept. 14, 2008 for MotoGP, the world's premier motorcycle road racing series.
Officials from IMS and Dorna Sports, the commercial rights holder for MotoGP, have reached a multi-year agreement to stage motorcycle racing at the Speedway for the first time since an event on the 2.5-mile oval on Aug. 14, 1909, the year the facility opened.
The Red Bull Indianapolis GP will take place on a new 16-turn, 2.601-mile (4.186 km) motorcycle road course at IMS that will feature the riders traveling counter-clockwise, the same direction as the facility's oval events.
''We welcome the excitement and passion of MotoGP racing and its fans to the Indianapolis Motor Speedway for the inaugural Red Bull Indianapolis GP,'' said Joie Chitwood, IMS president and chief operating officer. ''The very first motorized race at IMS was on two wheels, so it's only fitting that motorcycles are returning as we approach the 100th anniversary of the track.
''Fans of MotoGP know just how thrilling this form of racing is, and our new road-course configuration will create even more side-by-side action and passing opportunities for the skilled riders.''
The inaugural Red Bull Indianapolis GP will feature three days of on-track action starting Friday, Sept. 12. The 125cc and 250cc classes also will compete as support series during the event.
''We are very happy to be able to add this event to the MotoGP calendar because tradition and history play such a big part in our sport, and nowhere in the world has as much motorsport history as Indianapolis,'' said Dorna CEO Carmelo Ezpeleta.
''The U.S. is obviously a very important market to us, and when we returned to Laguna Seca a couple of years ago for the Red Bull U.S. Grand Prix, it was an instant success. The next step was to come to Indianapolis, and now to be able to say we have two MotoGP events in the United States shows just how far our sport has come in recent years. We hope that the Red Bull Indianapolis GP will be another success story, and we are already looking forward to next year?s first event with anticipation.''
MotoGP is the most sophisticated, prestigious motorcycle racing series in the world. Riders compete on prototype, 800cc machines from major manufacturers, including Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha. MotoGP bikes, which create nearly 250 horsepower despite weighing only approximately 330 pounds, can reach speeds of nearly 210 mph.
The 2007 series schedule features 18 races in 15 countries around the globe.
Defending World Champion Nicky Hayden, from Owensboro, Ky., is one of five Americans who have scored points in the 2007 MotoGP season. The others are 2000 World Champion Kenny Roberts Jr., Colin Edwards, John Hopkins and Kurtis Roberts.
Other MotoGP superstars include five-time MotoGP World Champion Valentino Rossi of Italy, current points leader Casey Stoner of Australia, Alex Barros of Brazil, Marco Melandri of Italy, Dani Pedrosa of Spain and Chris Vermeulen of Australia.
''I'm really excited about this race,'' Hayden said. ''It is great that Red Bull is committed to the growth of MotoGP in America, and coming to such an historic track like Indianapolis Motor Speedway will be really special to me. It's like my home race. I'm sure all of Owensboro will make the drive up north!''
IMS opened in 1909, and the first Indianapolis 500-Mile Race was conducted in 1911.
The 2008 Indianapolis 500 will take place Sunday, May 25, 2008 and will be the 92nd running. The Allstate 400 at the Brickyard, a NASCAR NEXTEL Cup Series event, was added to the IMS schedule in 1994. The 14th Allstate 400 at the Brickyard is scheduled for Sunday, July 29, 2007. The two races are the two largest-attended single-day sporting events in the world.
Formula One also competed at IMS from 2000-07 in the United States Grand Prix.
IMS is the only facility in the world to play host annually to these three major circuit-racing series in the world: IndyCar Series, NASCAR NEXTEL Cup Series and MotoGP.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kíváncsi vagyok..
ezzel lövi edvárdz bácsi a tísörtöket a tömegbe
szörnyű ez a pedróza
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs