Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4602 üzenetére
szvsz a bridgestone az első számű ludas
nagyon elkalapálta a hurkás dagadékot
erre a legjobb példa a suzuki feltámadása. meg a kawáké időmérőn..
guintoli is az ocska dunloppal néha mit művel már...
aztán a yamaha szerintem elakadt, akárcsak a honda. csak a honda valamit talán talált, a yamaha meg nem.
és én nem tudom kizárni a pszicho tényezőt rossinál az apeh történetét...
lehet az egyik legjobb zseni, de bakker 60 milás ijesztgetéssel lehet hogy nekem se menne annyira a dolog......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #4605 üzenetére
lehetséges...
de kicsit hihetetlen számomra hogy egy szezon alatt ekkorát fejlődjön az egyik gyártó a másikhoz képest...
biztos valamelyik laborítóriumi tesztnél az egyik technikus nekiment az egyik polcnak amiről beleömlött a keverékképző szubsztanciába egy kis X-vegyszer, és ekkor megszületett a TÖKÉLETES kaucsukkarika
[Szerkesztve]-= No way back from Here =-
-
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4606 üzenetére
én azt mondom hogy a 800-as szabályokhoz a duki tudott a legjobban alkalmazkodni.
talán még az is lehetséges, hogy ők trafálták telibe a legjobban és csak mázli, de nem számít, úgyse fogjuk megtudni.
nem bonyolítom túl a dolgot.
az egyértelmű hogy a hurkás ember gáz, a kőhíd meg király lett....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #4608 üzenetére
már nem is tudom melyik idei versenyen, de rossi rommá verte stondert, akkor ott meg mi a franc volt?? hirtelen jó lett a gumi?? nem lehet ezt megérteni...
mindenestre kiváncsi leszek az új Yamakka blokkra, mert azon a téren is jelentős lóerőbeli lemaradás mutatkozik az olasz csikóval szemben-= No way back from Here =-
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #4609 üzenetére
Mugello-ben nagyot mecseltek..ott pariban voltak. Az esős versenyek kiszámíthatatlanok.
SachsenRing-n szenvedett Stoner, de az egy borult pálya felemás gumit készítenek oda, ebben a Michelin-nek nagyobb tapasztalata van.
..ott spec. Rossi elesett amikor De Puniet akarta előzni, de az össze Bridge'-s küszködött...kivéve Loris Capirossi-t akinek vmi jó ötlete volt gumira.
Pedrosa nyerte a futást elég magasan és ő ugye Michelin-s.....de az egy speciális pálya volt.
Idén a Bridge' nagyon erős. -
Integra
titán
Yamaha's MotoGP Future Up In The Air
Hope Springs Eternal: Yamaha Switches To Pneumatic Valvetrain
by dean adams
Wednesday, August 22, 2007
Yamaha has now joined Suzuki and Kawasaki with a pneumatic valve-equipped MotoGP engine. Valentino Rossi tested a new engine at the Brno test this week and knowledgeable sources say that the new Yamaha M1 mill has pneumatic valves.
The new-style engine is delivers another 1000 rpm on top end and offers better acceleration than the ''conventional'' Yamaha MotoGP engine.
While a step in the right direction, clearly pneumatic valves weren't an immediate fix for what ails the Yamaha MotoGP team. Rossi and the air-valve motor actually lapped slower than Colin Edwards and the conventional Yamaha MotoGP engine at the Brno test.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #4618 üzenetére
Lehet
De Dovi' Honda-s erősen, ha már nem HRC, akkor az LCR odafigyelhetett volna.
De Lorenzo-Rossi gyári Yamaha, Pedrosa-Hayden HRC, Duc.-ra Stoner-Melandri, gyári csapatnak maradna még a Suzuki és a Kawa. Mindkettőnél egy-egy helyet el tudnék képzelni...West-t csípem, de távlatokat nézve Hopper mellé más vki kellene. Suzuki-nál Capirossi-tól függ sok minden, Vermeulen elég jó, Loris-t pedig majd meglátjuk. -
Integra
titán
válasz #70869248 #4615 üzenetére
nemtom hogy a konicaminoltánál milyen lesz jövőre..
bridgestone mindenképp kell.
szerintem a pénz nem jelenthet gondod, a kérdés hogy a honda milyen vasat fog nekik adni...
dovin nem fog múlni semmi.
3 évre tervez a konicaminolta, azért elmond valamit, hogy, pénz van. és már ez magában fontos nagyon. főleg, hogy egyszemélyes csapatról beszélünk. meg ugye dovi is hozná a saját szponzorát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
mi a túró?????????????
A Honda vár még a bejelentéssel
2007. augusztus 24.
Míg már szinte minden csapatról tudjuk, hogy kikkel fognak rajthoz állni a következõ évben, a szárnyas istálló csak hallgat. Már megszokhattuk, ebben az idényben is teljesen más utakat jártak, mint a többi csapat, noha ennek meg is lett a rossz eredménye. Egyedül egyvalakinek a maradása biztos: Nicky Hayden-é. Az amerikai jelenlegi világbajnok tavaly egy két éves szerzõdést írt alá a japán gyárral. Ami csapattársát illeti, már kacifántosabb a helyzet. Pedrosa-t összehozták a Suzukival, de oda minden bizonnyal Loris Capirossi megy. A Ducati-nál is már telítettek a helyek, így nagyon úgy tûnik, hogy a mindenkori GP-s munkaadójánál marad a srác. Pedig a hírek szerint ezt nemigen szeretné… Egyetlen egy opciója lenne még, az pedig a Kawasaki. A Gresini Honda-nál más a helyzet. Melandri távozásával ugyanis egy hely biztosan szabaddá válik Elias mellett. Azonban szintén nem tudjuk, ki is töltheti be a megüresedett pozíciót. Az LCR csapata, valamint a Konica Minolta sem jelentett még be semmit, viszont mind Nakano, mind Checa szerzõdése lejár az év végeztével. Eddig mindenestere nagyon úgy fest, hogy Checa marad a csapatnál, és Dovizioso jön Nakano helyére a Konica Minoltához. Az viszont szinte tuti, hogy Dovizioso az elõbb említett csapatok valamelyikénél köt ki.
mi történt a hrc-nél????
pálfordulás? vagy rájöttek hogy nickyvel mit műveltek? vagy pedrosa rottyantott be és fújt visszavonulót? vagy puig látja, hogy nickyt róza nem fogja lenyomni??? ez minden esetre nekem baromi nagy értékű hír...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4621 üzenetére
Sztem nem lesz itt semmi,...csak nem tudnak megegyezni.
Az ha kitennék Pedrosa-t most, az olyan döntés lenne amire én csak húzogatni tudom a szemöldököm. Lehet hogy Pedrosa nem váltotta be a reményeket (sztem eddig nem), de ha már ilyen szépen felépítették ezt a stratégiát, akkor hagyni kellene müködni még.
Nem kell semmi mást csinálni, csak több pénzt áldozni, és hagyni a két versenyzőt külön utakon járni, Pedrosa fejlessze a saját motorját.
Nicky pedig használhasson/fejleszhessen más vázméretet. Én Nicky szerződését sem kezelném annyira atomnak mert hogy két évre írt alá tavaly, ettől még simán ki lehet tenni.
Én egy nagyobb bejelentést várok....azaz hogy a HRC gumiszállítót vált, biztos hogy megy a háttérben a tárgyalás ahol a Michelin szakemberei bizonyítják hogy vannak jó fejlesztéseik, és érvelnek a maguk teljesítése mellett, de én várom hogy bejelentsék hogy a HRC aláírt a Bridge'-hez. Lehet hogy már tárgyalnak a Dorna-val és jövőre új szabályok lesznek, ami megint lehetőséget kínálhat a Michelin-nek, de az a kép alapján ami idén kirajzolódott, én a Bridgestone-ra szavazok erősen, tavaly mikor még nem voltak az idénre bevezetett gumiválasztási szabályok, a Bridgestone már akkor erős volt, csak Loris kiesett több versenyből a sérülése miatt, idén viszont full gőzzel fejlesztenek, és több nagy név és csapat.
Szal szetm a Bridgestone nem fog visszaesni, a késrdés az hogy a Michelin fog-e tudni felfejlődni....és én könyörtelenül döntenék...a Bridge' javára. -
Integra
titán
-
Integra
titán
na, ahogy olvasom pedróza begurult
állítólag megkereste a kawa-t is, és a repsolnál meg kiköti hogy váltsanak bridgestone-ra, mert elege lett a micselinből......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4625 üzenetére
lehet hogy ez állna amögött hogy nem nagyon akarnak maradni a hrc-nél?
hogy a micselinnel nem akarnak mégse szakítani?
pedig kéne..
kéne a bridgestone
meg kéne hogy róza is menjen..
de azért képzeld el ahogy a 150 centijével meg 45 kilójával őrjöng dani
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #4627 üzenetére
talán azért lett ez az érzés vele szemben, mert puig eléggé olyanra faragta amilyenre. talán nem. nemtom.
de az is lehet, hogy a hrc rájött, hogy ez így nem jó, hogy mekkora ellenszenvet váltott ki mindenkiből, még a hondásokból is, amit a hrc pilóta politika téren meg amúgy is csinál. és szerintem a nickyvel kapcsolatos visszhangok adhatták meg a kegyelem döfést. már ha ez így van.
mindegy, a lényeg, hogy remélem változás lesz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #4629 üzenetére
nicky rossi hrc???
kizárt, két dudás egy csárdában....
hol olvastál erről? én semmit se tudok. meg ha igaz lenne, akkor rossinak is kikéne vásárolni magát a szerződéséből ahogy pedrosának is.. az lenne csak az igazi bombshell hír...
de én ennek semmi esélyt sem adok.
mod:
viszont itt a sbk-s oldalról a hír, szóval tényleg lehet már valami a háttérben:
Pedrosa Going Green?
by dean adams
Monday, August 27, 2007
The 2007 MotoGP season has largely been a painful one—if you're a Michelin rider. Michelin has seen its long-held domination of the class vanquished by Bridgestone this season and while the rumor mills are filled with rumors of new teams and manufacturers riding on Bridgestones next year, the latest installment of this rubber-centric silly season is interesting to say the least.
European reports have it that Honda's Dani Pedrosa recently told HRC that the factory Hondas will need to roll on Bridgestones next year if they wish to keep him.
Pedrosa has reportedly threatened to leave Honda for the open slot to become John Hopkins' teammate on the factory Kawasaki team.
ENDS
viszont ebből a hírből is fakadóan kizártnak tartom hogy rossi egy micselines hrc motorra ülne.... neki is ugyanúgy tele a töke a franciákkal, csak nem kürtöli világgá
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4631 üzenetére
olaszoknál.
Ők pedzegetik hogy átjönne, a Honda meg fogadná.
De semmi konkrétum. Pedrosa ha átmegy a Kawa'-hoz, akkor le a kalappal előtte....az egy olyan döntés lenne amit frankón rendben gondolok.
Jelenleg egy (számomra) pátyolgatott helyzetben van, ha átmegy akkor az egy felépített csúcstámadásnak tünik, amit maximálisan támogatok is.
(más kérdés hogy sztem pariban lenne Hopper-rel..kb. mint most Nicky-vel) -
Integra
titán
válasz #70869248 #4632 üzenetére
igen, ezt a lépést én is tudnám értékelni.
bár ki tudja, lehet hogy ő frankón menne inkább a hrc-től, de a többit már ugye puidzs intézi megint
nagyon nehezen tudom elképzelni rossit, burgesst újra a hrc-nél, bár most, hogy sztóner 3 évre aláírt a dukinál...
nekem ezzel csak az a bajom megint, hogy szerintem ebben az esetben ugyanaz történne nickyvel mint dani esetében, csak most rossi miatt..
végülis messze van még 2008
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
freddy spencer kávédarálója vs streetbike vs sportautó, 1984-ben, laguna seca-ban
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Tihóójj uraim vasárnap Misano!,
kérem tegyék meg tétjeiket...-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
hoppááááá
West Will Be Hopkins' Kawasaki MotoGP Teammate In 2008
by staff
Thursday, August 30, 2007
This just in from Kawasaki:
KAWASAKI CONFIRM WEST AS HOPKINS' TEAM MATE FOR 2008
The Kawasaki Racing Team confirmed their full rider line-up for the 2008 season today at Misano, with the announcement that 26-year-old Anthony West has been signed on a one-year deal to ride alongside Kawasaki's other recent signing, John Hopkins, next year.
West was drafted into the Kawasaki Racing Team back in June as a replacement for Olivier Jacque, who moved across to head up Kawasaki's Ninja ZX-RR development programme as the official factory test rider. Since his arrival in MotoGP, West has impressed with how quickly he has adapted to racing in the premier series, as well as his consistent results during what has been a period of intense adjustment for the Australian.
West, who resides in Austria during the season, has considerable racing experience, having started out in the Australian Dirt Track Championships in 1994, which he won soon afterwards. It was a similar story in 1996 when he won his domestic Long Track Championship as well. After a move to road racing, he won the Australian 250cc Production Championship in 1998 and took home the 'Rider of the Year' award.
West also had a period of racing in Japan before entering the international Grand Prix paddock in 1999 as a 250cc rider. After a brief foray into the two stroke 500cc series in 2001, he rejoined the quarter litre series only to be largely frustrated by substandard machinery and financial constraints that, whilst difficult to contend with, failed to quench his talent and determination to continue.
Earlier this year, West headed to World Supersport as a stand in for injured Yamaha rider, and fellow countryman, Kevin Curtain. In the three races he rode for the manufacturer, he ended up with a third and two wins: at Misano and Silverstone. Then, having caught the eye of Kawasaki team boss, Michael Bartholemy, he was drafted in to replace Jacque in the factory MotoGP squad and hasn't looked back since.
His early performances have shown remarkable promise: he has notched up 33 points in just five rounds, with three of those finishes being in the top ten and, as he grows more used to the ZX-RR over time, Kawasaki are optimistic they will see him shine ever brighter on track.
With his obvious gift and unquestioned passion for racing, partnered with Hopkins' talents and wealth of experience, the Kawasaki Racing Team offensive looks set to light up the circuits of the world next year. Furthermore, the ever-advancing speed and consistency of the Ninja ZX-RR, along with the reliability and performance of their Bridgestone tyres, bodes well for an electrifying season in 2008.
Anthony West
Kawasaki MotoGP Pilot #13
''I feel great about how things have worked out. As you can imagine, it's a huge weight off my shoulders. This is definitely something I've been stressing about: whether I can stay in MotoGP and, if so, for which team. But this really is the best opportunity for me, to stay with Kawasaki, as I'm really happy here. It's such a good team and a great bike with all the support from the factory. Now, I've got one thing less to worry about so I can just concentrate on riding. It will be cool to be in a team with John Hopkins, too, as I know him pretty well and we get along together. He's riding really well at the moment, so hopefully I can push him next year! This is such a massive difference to where I was earlier this year in 250s. I didn't even think I was going to be racing again and now I'm in one of the best teams in the paddock and staying another year, so it's a big turn around. I'm just so glad I kept trying and stuck at it. With the chances that Kawasaki are giving me, it's really paid off, and I am looking forward to repaying their faith in me with some good results aboard the Ninja ZX-RR, both this year and next.''
Kawasaki Competition Manager
''I think a lot of people in the paddock were surprised when we brought Anthony into the team at Donington Park. His route to a factory team in MotoGP was not an orthodox one, but his performance so far this year aboard our Ninja ZX-RR was enough to convince Kawasaki that he was the right choice for next season. Now the pressure is off him, and I think we will see this reflected in his racing for the remainder of the season. As for his potential for next season, who knows? He's young and he has the chance to show what he can do, and I'm confident he will perform. Together with John Hopkins, we have a very strong line up for the 2008 season. They're both very determined riders and it's great to see a fantastic team coming together.''
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4640 üzenetére
figyeled? Ez sem gyenge hír:
-[link]
szóval a HRC-nek és a Yamaha-nak is most jár le a szerződése....a két lökött meg egymást figyeli, hogy a másik mit lép...a Michelin meg zizeg.
..és okkal sztem, ha nem tud villantani (de lehet még az sem elég) most, akkor kefe lehet a dologból.
(nézted Mekkora eső volt ma Rimini-ben? Nemzeti Sport Online-n van fent pár kép....szvsz érdemes belenézni -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #4643 üzenetére
jaja, nagy képek
-
prmcsk
addikt
válasz #70869248 #4642 üzenetére
''Viszont ha egyszer Michelin-eken megy a motorjával, honnan a bánatból tudja, hogy jobban rázna a Bridgestone'' ?
Szép ez az álnaívság cikkíró úr......
Hát vazzz ! Mutyiban kipróbálták !"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
(Kolombusz)
veterán
Hol jobb a kommentár? m1, vagy Eurosport?
JAh és szerintetek fog nyerni Talmácccsi? -
koob
senior tag
válasz (Kolombusz) #4646 üzenetére
magyarok közül az m1
-
Motion_Blur
félisten
válasz (Kolombusz) #4646 üzenetére
Warmup első 5 percében már bemutatkozott Várhegyi: Adriai-óceán...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MolCi
tag
Nemsokára kezdődik a GP futam!!!!!! 13.15-kor a eurosporton ( élőben)
Bár ezt a fanatikusok tudják!!!!!
Én Rossi drukkel vagyok !!!!
Sajna mostanában nem jól muzsikál
Nem nagyon hiszek benne, hogy ma nyerni fog, sajnos
A gumi is és a motor is idén elég sz@r!!!!!
Az időmérőt nem néztem, tudja valaki honnan indul Rossi?
És Talma hogy ment ma? Tudja valaki? -
Shadowfax
addikt
Gyerünk TALMA!!! Átvette a vb első helyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen