Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
kiváncsi lennék hogy hogyan jutottál arra a következtetésre hogy Hayden-t kikerülték volna..
Az utolsó megtett körében(4.kör) Hayden 1:38.4-es kört ment, a versenyt megnyerő Elias ennél 7 körben tudott jobbat menni mindet Hayden kiesése után, és két alkalmat kivéve 1tizeden belül volt, a maradék két alkalomban az egyiknél 2tizeddel volt gyorsabb a másik alkalommal viszont 4 tizeddel.
Vale' 6 alkalommal tudott ennél gyorsabb lenni, a legjobb körében másfél tizeddel.
igazából nem akarok ezzel semmit csak úgy érdekelne hogy miből gondolod hogy kikerülték volna ki Nicky-t..ő ezt az időt a 4. körben futotta aztán már több lehetősége nem volt. -
Petya25
addikt
válasz #70869248 #3251 üzenetére
Szeintem, ha vonatoznak a versenyzők, akkor a ki tud egy-egy tizeddel gyorsabb kört futni dolog firtatásánaknak nem sok haszna van. Úgyis az fog dönteni, hogy egy adott kanyarban ki hogy tudja kifékezni a másikat, illetve, bebújva a másik mögé egyenesben mellé futni. A legjobb példa erre ma Sebaj Tobias.
[Szerkesztve]Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#70869248
törölt tag
válasz Petya25 #3252 üzenetére
igen viszont pl. Rossi a legtöbb körét az élen tette meg amiből a legtöbb nem volt vonatozás.
Nicky meg ugye 4 kört tett meg, viszont ez a 4 kör is elég volt ahoz hogy a második szektorban ő futotta az egész verseny leggyorsabb részidejét.
De én ezzel nem akarok semmit, pusztán az érdekelt volna hogy miért kerülték volna ki a többiek. -
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3253 üzenetére
hmm nem is nagyon volt mögötte statisztika csak nekem akkor úgy tűnt, hogy nagyon elkezdték legyúrni a sarkát szal nemtom na
nagy kár, hogy Hayden nem tudta megmutatni mit tud, pedig 4 kör alatt többet mutatott mint
eddig estorilban bármikor. amúgy pedig olyasmi volt a helyzet, mint 125ben szokott lenni
szval az én vízióm szerint lehetett volna gyors, de ha az ember előtt keresztbe mennek
nehéz felzárkózni. remélem ez megfelelő válasz volt
sztem Vale nem akart a maximumon menni az elején és amikor Elias elment neki
meg is tudtam érteni, hogy nem ment neki mindjárt vissza. szvsz én nem is mertem volna mögötte menni, életveszély volt ahogyan ftávon keresztbecsúszott a festésen! isten volt na
furán nagy csend van HRC háztáján ugyi ? semmi nyilatkozat, semmi bazzeg
nem lepődnék meg ha Nicky managere felhívott volna pár számot szabad ülések ügyében..Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
ne haragudj, de te mióta nézel gp-t?
akkora sületlenségeket beszélsz, hogy nem tudom hogy a hajam tépjem, vagy kuncogjak inkább rajtad?
de tényleg...
egy mérvadó vélemény:
Ryder Notes: I Didn't Expect That
by julian ryder, on the ground in estoril
Sunday, October 15, 2006
The worst thing you can do in motorcycle racing is knock your team-mate off.
Or you could knock him off and see his twelve point lead in the World Championship transformed into an eight-point deficit. That's the measure of Dani Pedrosa's calamitous attempt to overtake Nicky Hayden on the fifth lap of the race. It happened at Turn 6, the lefthander at the end of the back straight where Nicky had put a tough pass on Dani the previous lap. Pedrosa says he wasn't trying to overtake and just got in too hot.
Nicky had his helmet off before he'd stopped bouncing and unleashed a few gestures and a stream of invective in the direction of his team-mate. No-one in this paddock has ever seen Nicky out of control and it was not a pretty sight. Behind closed doors he informed Dani that the only way he could ever make the situation right would be by following him home for a one-two at Valencia in two weeks' time. That would, of course, make Nicky world champion: by one point.
If Toni Elias hadn't suddenly produced the ride of his life Nicky would be lagging Rossi by 13 points—an almost impossible situation to rescue. Before this weekend Toni Elias was gong to be unemployed next year—his market value has just increased exponentially.
Valentino Rossi's opinion was that Toni rode 'like a devil' and if the Devil rides a bike sideways on the brakes while shedding about 140mph for Turn 1 and gets into Turn 6 about 40mph too fast then rides a high line a dirt-tracker would be proud of then Toni does indeed ride like the Devil. Rossi got a hell of shock the first time he followed Elias into that corner.
At the start of the race Rossi was leading and looking comfortable with Colin Edwards riding shotgun. However, the track temperature was well down on Friday and Saturday and Rossi could not run the pace he had in practice so the Yamahas were closed down by Elias and Kenny Roberts. Neither of them had shown any form in qualifying but came good as the race went on. When he was running fourth Roberts looked the most comfortable of them all. His concentration suffered as he led over the line to start the last lap thinking he was about to see the checkered flag. He doesn't look at his pit board on the last three or four laps and miscalculated. 'I might have taken a better defensive line in Turn 1 if I'd realized,' said Kenny although I'm not sure how you defend against a red Honda coming at you sideways.
Kenny was happy that he had more than achieved the ambition he started the season with - being able to see Rossi at the flag. At Barcelona, where he also finished third, Kenny was over nine seconds behind Rossi, today he was just over a tenth of a second back.
The man having luck almost as bad as Nicky's was Sete Gibernau - who else? He ran over Casey Stoner's fallen Honda, broke a bone in his hand and it seems he may also have damaged the oft-re-plated collarbone again. If so, he's likely to need a bone graft.
The Ilmor got to the flag despite a faulty wheel-speed sensor sending it into the pits, first for diagnosis and then to disable the faulty component. A point first time out is impressive but there is much more to come from this very impressive, innovative motorcycle. Who'd have thought the first 800 to score a point in MotoGP would be an Ilmor?
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #3255 üzenetére
...
hát ez lett
Nem tudom honnan vesz majd Nicky jövőre motívációt, sőt azt sem tudom hogyan tudja ezt az egészet kezelni, bele sem tudok érezni.
Pedrosa nem biztos hogy nyer VB-t míg Vale' (és persze még jópáran a mezőnyben) vannak, viszont tett azért hogy annak akinek lett volna komoly sansza az gyakorlatilag minimálisra csökkenjen.
..hát ezt a sz@rt (már elnézést )
nincs bajom Pedrosa-val..még most sem, de Nicky bázzzzz...sajnos nagy eséllyel bekerül ő is valszeg a 'Rossi ellen nem nyerhetek' állapotba.. -
Looney
csendes tag
válasz Integra #3257 üzenetére
télleg? erre eddig nem is figyeltem még fel, de mostmár felnyitottad a szemem
melyik része féligsült? amúgy 97 óta, de ez nem számít a megítélésben sztem.
csak véleményem van még akkoris ha véletlenül nem azt írtam is amit te szeretnél olvasni.
ha ez a gáz akkor privátban küldj piszkozatot és saját nicken leközlömVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
ha visszanézed akkor van egy furcsa pillanat mikor Elias-nak visszajön Rossi...Elias hátranéz és kiteszi a lábát, úgy ahogy akkor szokták mikor jeleznek hogy honnan menjen el neki a másik.
nézd meg.
Szvsz Elias visszaengedte Rossi-t mert sejtette hogy talán jobban jár ha Vale' mögött marad mintha tempót megy előtte.
Rossi az utolsó körökben nagyokat tud alkotni. -
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3260 üzenetére
ehem at figyeltem én is, bár én azt gondoltam azért csinálta, mert az előző kanyart
ha jól néztem kicsit elmérte és sztem csak mutatta nem akar gázt , senkit se akar elütni..
bár Vale a végén ahogy abban a szűk bal-jobban befordult neki az nagyon merész volt
ha Elias nem megy külső ívre háát lehet eldobják a vasatVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
válasz #70869248 #3258 üzenetére
szerintem pitbull módjára fogja kenni jövőre
a kérdés az számomra, hogy ezek után a blamázs után a pedróza menedzsment hogy fogja fúrni nickyt hogy elmenjen magától
a hrc-nek pedig végre elkéne szakadni a repsoltól, tuti sorban állnának mások ugyanekkora pénzzel főszponzornak..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Nem kellett volna aláírnia a HRC-hez....
Talán..talán, a Ducati-hoz kellett volna mennie Hayden-nek, vagy egy jó kittes Honda csapathoz, jövőre viszonylag sokáig kiegyenlítettek lesznek a gyári motorok és a kittesek szvsz az első 800cc évben...sőt még akár az is előfordulhat mint pl. Gibernau fénykorában..azaz hogy a unevezett félgyári (gyakorlatilag gyári támogatottságú) csapatok jobbak voltak mint a HRC, mivel nekik nem kellett a fejlesztéssel foglalkozni.
szerk: igazából még azt is el tudnám képzelni hogy elengedné a HRC Repsol Nicky 2éves szerződését...és akkor menne Gibernau helyére.
A HRC is örülne, mert ezt a mostanit akármennyire is lerendezik ez mégis egy kissé elkapart bazi nagy puskaporos hordó szvsz.
..és ők ugy is Pedrosa-t akarják...oda kell hozni mellé egy jó pilótát és kész.
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
Talmácsi világbajnok Apriliára vált
Talmácsi Gábor a gyorsaságimotoros-vb következő idényében a 125-ös géposztályban az Aspar Team versenyzője lesz: honfitársunk az idén már világbajnok spanyol Bautista helyére kerül, aki egy osztállyal feljebb folytatja. A Portugál Nagydíjon nyolcadik Talmácsi csapattársa az apriliások között a szintén spanyol Faubel és Gadea lesznek.
A szerződést az Estorilban rendezett Portugál Nagydíj után írták alá. ''Még igazából fel sem fogtam, hogy jövőre az egyik legjobb spanyol csapatnál folytathatom pályafutásomat'' - nyilatkozta Talmácsi. ''Nagyon várom, hogy kipróbáljam az új fejlesztésű Apriliát, amivel Bautista megnyerte a portugál futamot. November elején már tesztelhetem is a motort, ami fantasztikus, de addig még hátra van egy verseny az idei szezonból, amire továbbra is maximálisan fogok koncentrálni.''
A magyar motorost tapasztalt szerelői gárda és teljes gyári támogatás segíti. A csapat versenyzőinek hivatalos bemutatására az október 29-i valenciai GP után kerül sor, és ezt követően november elején kétnapos tesztet szerveznek a Ricardo Tormo pályán. Talmácsi tavaly bronzérmes lett a KTM-mel, az idén egy futammal a zárás előtt a Hondával a hetedik helyen áll a vb-pontversenyben.
A Portugál Nagydíjon:
Talmácsi a nyolcadik helyen végzett a 125 kcm-esek között a gyorsaságimotoros-világbajnokság 16., utolsó előtti futamán a portugáliai Estorilban. Tóth Imre, a nyolcadliteresek másik magyarja 18. lett, a győzelmet a már világbajnok, spanyol Alvaro Bautista szerezte meg.
Talmácsi Gábor: ''Nem sikerült jól a rajtom, és a futam végén sem jött össze az előzés, ahogyan azt szerettem volna. Tudtam, hogy a pálya utolsó kanyarjában van esélyem előrébb lépni, mert ott gyorsabb voltam, de elrontottam, így nyolcadik lettem. Voltak kisebb gondjaim a féktávokkal, és még mindig nem úgy kanyarodik a gép, ahogyan azt szeretném, de már sokkal jobb volt a helyzet, mint legutóbb Japánban. A 8 ponttal megelőztem az összetettben Thomas Lüthit, aminek örülök. Két hét múlva lesz az utolsó verseny Valenciában. Szeretem azt a pályát. Tavaly második lettem, szeretném idén is szép zárni az évet.''
A MotoGP-ben valódi dráma zajlott le: a pontversenyben éllovas amerikai Nicky Hayden összekoccant csapattársával a spanyol Dani Pedrosával, mindketten kiestek, s ezzel nevető harmadikként a vb-címvédő Valentino Rossi került előnyös helyzetbe. Az olasz világsztár szinte végig vezetett, ám a hajrában egy hajszálnyi különbséggel a spanyol Toni Elias megelőzte. Rossi ezzel együtt a pontverseny élére került, és az utolsó, spanyolországi futam előtt nyolc ponttal vezet Hayden előtt. A 250 kcm-ben az olasz Andrea Dovizioso vitte el a pálmát.
125 kcm:
1. Alvaro Bautista (spanyol, Aprilia) 40:48.792 p
2. Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 41:03.890
3. Mika Kallio (finn, KTM) 41:03.904
...8. Talmácsi Gabor (Honda) 41:16.444
...18. Tóth Imre (Aprilia) 41:56.281
Az állás az utolsó futam előtt:
1. Alvaro Bautista 325 pont (már világbajnok)
2. Mika Kallio 242
3. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 185
... 7. Talmácsi Gábor 107
250 kcm:
1. Andrea Dovizioso (olasz, Honda 44:30.727)
2. Aojama Hirosi (japán, Yamaha) 44:30.742
3. Alex de Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 44:31.075
Az állás (még egy futam van hátra):
1. Jorge Lorenzo (spanyol, Aprilia) 276 pont
2. Andrea Dovizioso 263
3. Alex de Angelis 203
MotoGP:
1. Toni Elias (spanyol, Honda) 46:08.739
2. Valentino Rossi (olasz, Yamaha) 46:08.741
3. Kenny Roberts (amerikai, KR211V) 46:08.915
Az állás (még egy futam van hátra):
1. Valentino Rossi 244
2. Nicky Hayden (amerikai, Honda) 236
3. Marco Melandri (olasz, Honda) 217
Következik: Valenciai Nagydíj (október 29., Valencia) -
Looney
csendes tag
Azért a motogpben nincs minden renben ( annak ellenére amit Pepi mondogatott bőszen a pódium alatt ) elég gáz ha jön egy tehetséges spanyol és az addig jól muzsikáló első számunak mennie kéne pedig abszolut partyban van sőt..
jaja a HRCnek meg meg kellene szabadulnia a repsoltól, pláne most hogy az egyénit nagyon úgy néz ki buktázták spany befolyásra.
Julian véleménye tényleg mérvadó és lehet h van abban valami, hogy Dani meg akarta mutatni ő is tud abban a kanyarban előzni.. nem kellett volna ráért volna három négy kanyarral később is. ma este biztos van sírás a 26osnálVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Motion_Blur
félisten
Stoner to Ducati?!
by dean adams
Sunday, October 15, 2006
Rumors are running rampant across the pond tonight that LCR Honda rider Casey Stoner has agreed to terms with Marlboro Ducati for 2007, where he will presumaby replace Sete Gibernau. The story goes that the contract was signed tonight.
Ironically the two were involved in a crash today, one in which Gibernau re-injured his often injured shoulder.
Current Marlboro Ducati rider Loris Capirossi is already re-signed for '07.
The story goes on to say that long-time GP/MGP man Carlos Checa will go to LCR Honda to replace Stoner.
ENDS
szerk:
Pedrózsa: ''Is the first time I take out another rider. It has never happen to me, either in training sessions or race in six years and it has happened in the worst time ever''
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Valaki kérdezte, hogy Rossinak elég-e a 3. hely a vb-hez...
Nem. Az első helyért 25 pont jár, a 3.ért 16 ha jól tudom
8 pont Rossi előnye, így +1 ponttal Hayden lenne a vb. De szvsz Hayden nem fog nyerni, Rossinak jobb esélyei vannak a futamgyőzelemre is.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #3272 üzenetére
De a második hely az elég...
-
tupacamaru
veterán
válasz Motion_Blur #3243 üzenetére
A 125-ös meg a 250-es már fenn van, remélem a GP-t is felteszik.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Motion_Blur
félisten
válasz tupacamaru #3274 üzenetére
250 még megy fel, de nyugi, meglesz a MotoGP is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #3276 üzenetére
te is lehúztad Mamolának adott interjúját kiragadhatnád a végéről, az a Rossi akcentus kemény meg mikor kérdezte tőle miért rakta le a lábát mikor Elias elment először mellette a 6-os kanyar előtt..kész
-
#70869248
törölt tag
Pont a kádban elmélkedtem..volt régebben egy bitang szitu:
1999-ben Melandri még 125cc-ben nyomult, úgy jött ki a lépés hogy az utolsó futamot meg kellett nyernie és Alzamora max a 3. lehetett volna..akkor Melandri a bajnok.
Azuma-nak Melandri csapattársának kellett volna fognia a 2. helyet.
..
De Azuma kiesett a futamon és úgy adódott hogy Melandri elhúzott és Alzamora jött a 2. helyen lemaradva kb. 3másodpercre,...mögöttük Loca' volt 4-5 mp-re
Melandri ettől full kész volt, majd jött egy szikra és az utolsó körökben látványosan lelassított, visszamaradt és megpróbálta fogni és lassítani Alzamora-t, hogy felérjen rájuk Locatelli vagy esetleg Alzamora hibázzon.
Ez az egész szemmel látható volt, Melandri keresztbe motorozott már Alzamora előtt...de azt nem hagyhatta azért hogy az megelőzze. Locatelli hozott is 1mp-t Alzamora-n befutóra és már ott volt mögötte, de ennél többet Marco' nem tehetett és hát vége lett a futamnak.
Olasz az Olasznak valószinűleg segített volna..legalábbis feltételezhető.
szerk: így alakult hogy Melandri úgy jött fel végül 250cc-be hogy nem nyerte meg a 125cc VB-t (ez volt a cél), és Alzamora úgy nyerte meg az 1999-s 125cc-s VB-t, hogy nem nyert egy futamot sem az egész évben
..egy ponttal Melandri előtt aki viszont abban az évben 5 futamot nyert...
[Szerkesztve] -
Flashcash
Közösségépítő
válasz SzalaiG #3270 üzenetére
Az Aprilia-val nem igazán lehet melléfogni gyakorlatilag két versenyképes motor lesz jövőre a KTM és az Aprilia, a Honda már nem fejleszt.
A 2007-es gép pedig annak a motornak a továbbfejlesztése lesz amivel a mostani versenyen 15 másodpercet adott a 2. idei Aprilia-nak Bautista. Talmának jövőre szerintem nem is a Kallio nélkül Simon-al versenyző KTM-től hanem a saját csapattársaitól, a csapaton belüli erőviszonyoktól van csak félnivalója.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
SouperPoll :: Blame Game?
Who do you blame for today's Honda pile-up at Estoril where Dani Pedrosa took out championship leader Nick Hayden?
No-one. It was a racing incident.
613 votes (7.2%)
HRC. If they had issued team orders, Dani Pedrosa would've been helping Nicky Hayden, not sending his ass sprawling into the gravel.
1250 votes (14.6%)
Dani Pedrosa. Team orders or not, rule one is that you don't take your teammate out with a bonehead move, any time, any place. Especially if he's leading the championship.
6695 votes (78.2%)
Vote total: 8558...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Letölthető a Portugál Nagydíj GP: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
ez is komoly cikk!!
Expletive Deleted: Breaking The Golden Rule
by dean adams
Monday, October 16, 2006
It got so bad I finally had to stop operating motorized vehicles.
By mid-afternoon yesterday I found myself unable to think about little else but the incredibly stupid move by Dani Pedrosa that took a machete to Nick Hayden's championship lead. I'd describe my then mood as disappointment sprinkled with lapses into complete astonishment. I went back and watched the incident several times on my DVR, unable at times to really believe that what had happened had, indeed, happened. I went for a ride later in the afternoon and had to turn around after ten minutes because I wasn't concentrating on the ride and my surroundings as much as I was thinking about the incident that saw Pedrosa throw a perfect strike into Nick Hayden's game. I rolled Soup's tricked-out Ducati S4Rs back into the garage and sat down. I tried not to but, in a few minutes, I was back watching the footage again, freezing every frame before the two Repsol riders tumbled into the gravel.
Clearly, and obviously, Dani Pedrosa's actions were careless, dangerous, ill-conceived and simply stupid. The championship lead once held by Hayden is, of course, the biggest victim in all this, but looking at the footage, Hayden was fortunate not to have suffered grave injuries in the collision and resulting crash. I don't know about you, but my heart stops when riders and bikes tumble into the gravel that close to one another. Yasutomo Nagai was moments from getting up when his bike landed on him and killed him at Assen in 1995.
Dani Pedrosa is human and just as fallible as you or I, but his blunder yesterday had an edge to it that led me to believe it wasn't just simply a mistake. Pedrosa has been quoted widely after the incident as saying he wasn't trying to make a pass when he crashed and took Hayden out. I think you either have to be delusional or a seriously accomplished serial liar to actually mouth those words after an incident like that, caught on video tape no less. Pedrosa met a fork in the road when he entered that corner too quickly and he had the choice of either picking the bike up and running wide or pointing his bike inside Hayden and going for the impossible pass. He kept his bike pointed on the inside line, a clearly suicidal attempt to gain position.
Pedrosa's immediate response was what I found most telling. Normally, when a rider makes a monumental and costly error like that and takes another rider down with him—his teammate no less—his immediate concern is the welfare of the rider that he just put into the dirt. Especially when you have just taken your two existing brain cells, wired them together in parallel and eviscerated your teammate's championship points lead with one round remaining in the championship. When you have screwed up at that level, you walk over, make sure the other rider is okay, or gets the help he needs, and plead for forgiveness.
Pedrosa did nothing like that immediately after the incident. He stalked off, seemingly angry (with Hayden?) and tending to his broken finger. Sure, maybe he was frightened by the enraged Hayden and worried that the American was going to knock him right out of his Garanimals. Fairly dripping with possibility that threat but, you know what? Not really relevant. When you pull a move like that, when your idiocy costs someone his dream, you walk over, apologize, wait for the hit...and you take it. Period. Pedrosa never even ran over and tried to help Hayden re-start his bike.
Pedrosa did come to Hayden's motorhome later, reportedly, and apologized in some fashion. I'd like to think that he did this of his own free will and because his conscience dictated it, but I really wonder if he wasn't goaded into it by higher powers because of the impending public relations disaster he was the focus of. I really wonder at what point he realized the magnitude of the mistake he made and what it has cost Nick Hayden. Hopefully, he was able to discern this on his own and didn't have to be told.
Assuredly, it's important to note that all is not yet lost, that thanks in part to Toni Elias defeating Valentino Rossi yesterday, Nick Hayden still has a decent chance at winning the title at Valencia. And if not ...This incident, in some small way, almost strikes me as quasi-Biblical, in that it may very well cost a good man what he values most in the world through seemingly indecipherable circumstances.
Whatever the outcome, Nick Hayden can ground himself with the knowledge that it's important to know who you are and who you aren't. I've said it several times here before— the Hayden clan are one of the nicest, most honest and forthright families in the paddock. They are unlike many, many people in the paddock.
What are the main differences between Nick Hayden and Dani Pedrosa beyond nationality and background? Well, the major one is that, if Dani Pedrosa had been leading the world championship, Nick Hayden would never have done to him what Pedrosa so casually inflicted on the American.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Mindenki a repsolos srácokkal van elfoglalva, pedig mit ment Elias te jó ég!!
Féktávon keréken csúszik keresztbe áhhh!! Nagyon bejön nekem ez a stílus! Hihetetlen, hogy nem feküdt el!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3282 üzenetére
azaz, elég kemény hangvételű ( te aztán adsz fordításból leckét
nekem is megfordult a fejemben a futam után, hogy abból a kanyarból sehogyse ért volna ki jól Pedrosa, ha a motoron marad akkor mind a ketten mennek a pálya szélére és ugye az se frankó
a reakciók pedig megmutatták a jellemeket :
ilyen őszinte bazmegozást még Hopkinstól láttam amikor megrugdalta a paripát
és sztem jó ha valaki ilyen mint Hayden is
Pedro pedig emlékeztetett néhány régi olasz és spanyol riderre akik fellökve a másikat még inkább felháborodtak, nemhogy segítettek volna stb..
szval lehet h az amik általában mint nép stupidok, de érdekes módon a versenyzőik nekem mindig szimpatikusak voltak pl Schwantz
szval csak elég arra gondolni, hogy rohant Tamadához fele ilyen szitu után Roberts..
a másik, már az időmérő edzés végén is topa volt Dani amikor Stonert leb@szta,
igaz rossz helyen gyakorlatozott a csávó, de volt hely kikerülni sztem
szomorú ügy ez na, yamaháék meg odabaszósoakat nyilatkoztak, arra hegyezve ki a témát
hogy jó olyan csapatban lenni ahol senki nem tesz a másik alá.. na ja biztos ez is ''kommunikációs doki'' ötlete voltVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
hejj, most Stoner télleg a Ducatihoz mene vagy neme?
Merthogy a gépén már ott van nímand CsekaVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
azt soha nem felejtem el mikor hopkins élőben rúgta a suzukit
nem emlékszem pontosan, de julian csak így kommentálta: ''hopkins giving shoe''
sajnos nem találom a felvételt neten erről.
és bizony nálam is itt vágta el nagyon pedrosa magát, ezzel a megmozdulással, a reakciójával a bukás után.
mondjuk stonert meg is büntették ezer dolcsira, de hát ez is egy vicc...
gibi meg nem indul valenciában mert újra műtötték, neki ennyi volt valszeg a gp, hacsak nem ül fel valami szatelit jamakára vagy dukra.
rossi meg simán lehet felelős az ilyen szurkálós nyilatkozatokért, ő se fenékig tejfel, függetlenül attól, hogy mindenki kedvence, sajnos nagyon mocskos húzásai vannak neki is, de most pedrozának nagyobb sallert lezavarnék......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ja, capirex mellett övé a másik duc.
nem akart maradni a hondánál mert azt mondta hogy mivel marco is fullos gépet kap jövőre, ő legjobb esetben is csak negyedik hondás lehet és soha nem fog tudni nyerni vele....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3286 üzenetére
Na ja abban a rugdalásban sok minden benne volt, én akkor azt hittem kivágják a suzitól, de nem. Gondolom mondta magában :bazzeg rohdjá meg, tudod ki foltozgatja ezt a szart!
és igen bebizonyosodott, hogy nem nagyon találni más ilyen korú és tehetségű ridert aki ennyit szentel a pályafutásából egy vasra ami nem is megy.
Pont ezért leszek kiváncsi Nakano sanra jövőre, a kawára meg pláne mivel ezzel a távozással
ők vesztettek többet.
Shinya megérdemel egy jó Konika hondát. a japik meg jobb lesz ha tolják a szekerét me soha nem lesz japán gépen japán sampion.. szval hajrá nagyszemű
Amúgy nem értem Checcinellot, nem akart vki fiatal felülni a 250ből erre a jó privát Hondára?
hmm vége a szépidőknek, hol van már a privát rájder aki fölkerülve az 500ba sörgyáros motorral száguldozott a gyáriak között ld Vale, vagy szabad kártyával kerülgette doohant, cadalorát mint Abe, vagy első évében hondán nem tudták még fekete zászlóval se kiinteni a kalóz Biaggit ugye ?
már csak Pedrosak vannak akik a legjobb gyárit akarják, meg megdönteni az összes rekordot egy év alatt és ennek Hayden féle áldozatai vannak..Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
kawa felejtős, ezt ők is tudják
tamada jövőre már nem lesz tudtommal, shinja fog a helyére ülni?
asszem valamelyik honda jövőre bridgestone gumával indul. szvsz már akkor is nagy hibának tartottam, hogy tamada miután hülyére motorozta magát bridge gumival micselinre váltott, nem is értem miért......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3289 üzenetére
na igen en pl sajnalom a Kawasokat sok melo fekszik abban a motorban, de valahogy a kawa nem olzan elszant.
amugy telleg unezki hogy Shinya megy a konikahoz http://motogphirek.hu/?cell=news&func=show&mod_news_id=3603
Gibernaut meg sajnalom azert, sztem is vege a gp carriernekVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
Bayliss to Race Ducati MotoGP Bike at Valencia?!
by dean adams
Wednesday, October 18, 2006
Rumors originating from Europe say the man with his name at the top of the list to replace Sete Gibernau on the Marlboro Ducati GP bike at the Valencia round next week is none other than current World Superbike champion and former Ducati GP rider Troy Bayliss.
Sete Gibernau will not be able to race the Desmo GP bike at Valencia after a crash last Sunday at Estoril--one involving his '07 replacement, Casey Stoner.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz #70869248 #3293 üzenetére
először csak 11 aztán majd még egy évvel késöbb 111 mint csóri slightnak ,
hogy végre a szezon végén csak le kelljen tépni két 1est .-)
sztem, ( bár ne legyen igazam ) az SBK nem fexik nagyon Biaggi stílusának
talán a suzival jól jár, mert ugyi a futóműben még mindig a topon van a márka.
hmm, volt 6os is amikor fossá nyerte magát 250ben nem?
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3292 üzenetére
Sajna jól gondoltuk mégg egyébként azt nyilatkozta mostanában hogy jobb hogy nagyobb baj nem történt,de azért sajna ez is elég lesz.
Bayliss, hát én nem nagyon vagyok oda ezért az SBK/MOTOGP flashbackekért, sztem nem jó 5let azért drukkolok majd neki.
nem tudja vki mi van VD. Goorbergh-el? hol nyomja most?Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
-
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #3299 üzenetére
amit én nagyon várok jövőre : lesz-e sbkban Troy vs. colin újból?
az volna a fasza megint bár nem sok jót vetít előre a SBK szervezőinek az a tény
hogy jövőre (is) tele lesznek ''öregedő'' sztárokkal. elnézve a supersport mezőnyét
nem sok jó néz ki utánpótlás terén sem sajnaVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen notebookot vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen