Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
Most nézem hogy csak 11-kor kezdődik a MotoGP. Így fel kell vennem mert bealszok addig.
-
Integra
titán
gyerünk a tv elé!!!!!
már kezd is
és van isten, látni fogom...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na bakker..
rendesen magam alatt vagyok
először is gratula sztónernek sima ügy volt..
kezdődött azzal hogy leülök a tv elé és megszólal julian, hogy tavaly, miután 62 fokra melegedett az aszfalt, ezért idénre az egészet újra aszfaltozták.
na ekkor tudtam már hogy bridgestone pálya lesz, mert a michelinnek nem elég forró a pálya.
úgy is lett.
arra viszont nem számoltam hogy hopper ilyen ügyetlenül teszi oda magát, én ezt nem is értem.. szóval az előbb említett újraaszfaltozás miatt már eleve nem számoltam hogy nicky talán mégis nyerhet, de talán a dobogó bent lett volna, de hopper megmozdulása után ennek is lőttek. ahogy hopper saját magát is kiejtette. nagyon kár érte.
vermeulen is ment mint a meszes, nagyon szép volt.
hogy mennyire pocsék volt a michelin és hogy ezt a futamot megint a bridgestone nyerte, mi sem mutatja jobban mint pedrosa és rossi szereplése.. csak remélni tudom, hogy jövőre a top csapatok is váltanak bridgestone-ra.
a futam nagy bajnoka viszont egyértelműen melandri volt, akinek törött egy pár csontja és 24 órával ezelőtt még a kórházban volt és szétinjekciózva motorozta végig a futamot, valszeg két számmal nagyobb bal csizmában mint a lába eredeti mérete.. hihetetlen a csávó, minél jobban össze van törve, annál jobban motorozik.. és mivel szatelit hondán ült, de bridge gumával ugye, ez is azt igazolja nekem hogy itt megint a gumi volt az elsődleges döntő.
sztóner is a duki idén vb lesz, ahhoz, hogy ez ne történjen meg valami nagyon durvának kell történnie....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4459 üzenetére
Hát jó elkapált lett
A két srác frankón elintézte egymás versenyét, Hopper és a Hayden is sanszos lett volna legalább dobogóra...bár a Bridge'-s Hopper sanszosabb.
Az elején még nem is annyira fontam a szemöldököm, jó viszaesett Hayden, de majd feljön.
Hopper miatt már sajnálkoztam.
De mikor láttam hogy Nicky-nek megsérülhetett a motorja, akkor már félgőzzel néztem, mert két olyan srác esett ki a kalapból akinek oroszlánrésze lett volna a cirkuszban.
Stoner és a Duc. vitte a bankot, helyesebben Stoner+Duc.+Bridge'.
Nagyon szépen motorozott, semmi látványosság csak gyors volt.
Vermeulen szépet jött, aztán bekerült a 2. helyen egy -előre semmit, hátra oké- szituba.
Marco is szépen hozta az eredményt....az meg hogy Colin-t így megették a Bridge'-s srácok, az mekkora méreg lehet..pfff.
Csak néztem mi van...rendben van hogy Bridge', de Colin testvért azért nagyon sajnáltam.
Tamada Dunlop-pal verte, Roger L. Hayden pedig wild card-l. ...ez a nem gyenge
Végül bejött a 11. helyen...tornádó festésű mociján..pedig aztán Colin tudja ezt a pályát nagyon.
..Tamada a Dunlop-pal basszus..
Szal csöppet sem volt csillantós-forrongós ez a futam sajna, a két lökött az elején elintézte, a többit meg a Michelin.
Ez van, jön Brno ahol ha nem a Ducati győz, megeszem a kalapom. -
Looney
csendes tag
jaja sajnálkozom én is gumi ügyben, végre lett volna motorok szempontjából egy kiegyenlített év erre ne, föltámadt a bridge. most jött el amiről integra eddig beszélt sztem most már mind1 milyen hőfok, új v régi asztfalt stb keményen szopatják a hurkaemberkét.
A másik érdekes : mennyire ment már itt az ausziknak mi? Stoner, Vermi, Westi, nagyon állatok voltak sztem tetszik nekik ez a fajta régi pálya, mint philipp island is pl.
Westet pedig nem szabad veszni hagyni idén nagy éve van, ahová beteszi a kereket ott pontok potyognak. Sztem a török gyerek sehol se lenne ssben ha West végigment volna idén.
Edwards gumijára azt mondta Randy a futam után h a bal oldala annyira lefutott, hogy ő még ilyet nem nagyon látott ! mondjuk nagyon érdekes, hogy Stoner hard-hard gumival Vale meg medium-m gumival sehol nem volt, Rossi mondta már előtte is az a baj, h a bridzs az elejétől hidegen is jól megy, gondolom ezért rakott fel mediumot, de hát sehá se volt vele.
Melandrit meg nem nagyon értem, mindig össze kéne törni, hogy rendesen menjen?
egyszer végre össze kellene szednie magát egy egész szezonra, mondjuk jövőre a Ducnál.
a Vale pacsiban meg sztem benne volt a végén, grat srác, idén te leszel a sampion.
érdekes volt hallani a futam előtt Randy Mamolát és Schwantzot.Mamola megjegyezte:
ezek a srácok sokkal fittebbek, mint mi voltunk anno
erre Schwantz : meg több alattuk az elektronika is
na ja, no abs no tcs csak paraVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
ja, jól eldumálgatott schwantz-cal, jól meg is kuncogták amúgy a sok elektronikát, tuti volt egy kis megmosolygás benne
vermeulen itt kétszer nyert ugye wsbk futamot is. sztóner is csípi a pályát, csak hát neki tavaly trágya volt a motorja.
ha jövőre nem vált a yamaha meg a honda gyári alakulat micselinre akkor borítékolom a dukinak a következő vb címet is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
megkukkoltam a köridőket, hmm beszarás na. látszott mennyire más dimenzióban megy Stoner de ez megütött :
Stoner a 32 körből 23 körön át 1.22 közepét ment ! Csak 7 ''lassú'' köre volt, elejét végét leszámítva.
Vermullen 32ből csak 11 1.22 tudott, na de rajtuk kívül...
szinte senki nem ment 1.23 alá !
Vale egyszer sem, végig 1.23 közepe és vége !
hihetetlen difi.Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #4462 üzenetére
na ja, a gp 500as nem volt az a megbocsájtó gép, dobta a bábut ha nem tetszett neki vmi
erről tcs dologról eddig nem is tudtam, vhogy elkerülte a figyelmemet. nem csoda, h a kis Hayden gyerek ilyen hamar megszokta a dolgot, sztem lenne helye itt.Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #4466 üzenetére
igen, h van az is rajta már.
az alpinestars oldalán Mamola szokott összefoglalókat írni és mugello után azt írta.
szereti a Ducban azt, hogy más csapatnál nem fordulhat elő, h a szatellit gép (Barros)
megelőzze a gyárit (Stoner). Na igen biztos ez is könnyebbé teszi a fejlesztést, drágább ugyan de nem kell taktikázni. Mondjuk ha vmi nem jól jön ki akkor az összes Duc szarul megy az is igaz.
más:
érdekes, h a motogphireken is azt írják, h Nicky akarása elmosta Hopper versenyét..
érdekes én nem így láttam, mivel a gépeken nincs tükör sztem kicsit Hopper volt túl heves megint, biztos rosszul esett neki a rugdosás utáni pénz befizetés.
Igaz abban az esetben Hopkins mellé voksolok, Cseka egy nímand ki vele a gpből sztem.
[Szerkesztve]Véleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
pffffffffffffffff, ezt írták????
hát ki volt az aki hátulról bugyuta módon odabökte magát??
hova kellett volna nickynek néznie ha nem az ívre előre???
én nem is értem hogy hopper mit hitt, hogy ez sikerülhet, vagy nicky észreveszi...
vicc komolyan...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #4468 üzenetére
jaja ezt máshol is láttam, de sztem legalább fiftyfifty az ügy
pláne ha kisodródik, hát nem lehet kikerülni?
na de Hoffmant h eldózerolták mán! az nagyon buta volt már nem is tudom ki, de ha Hoff nincs ott akkor kőkerítés is borul az fixVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Integra
titán
egyetlen egy okból nemtok fiftififtit adni az esetre, mert sztóner ok hogy kirakta nickyt, ez benne volt, semmi gáz, nick lelassít és bedönt és megy, hopper meg miután nicky iven volt egyszerűen átdöntötte a motorját nicky belső oldalára és beszúrt
de hogy hogy képzelte hogy ott bármi hely is van......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Ryder Notes: Random Thoughts From The Dry Lagoon
by julian ryder
Sunday, July 22, 2007
Best Stoner quote: 'I don't feel pressure from other people, I feel it from myself.'
Best Rossi quote: 'People are fans of Rossi or Pedrosa or Stoner, they are not fans of Michelin or Bridgestone,' in reference to the emerging pattern of one tyre manufacturer or the other dominating races.
Most disturbing picture: Alex Hofmann's photos of his hand injury. Not only did it look like he'd been shot, but the damage is potentially career ending.
Celebrity moment: Shirley Schwantz taking a picture of Val Rossi on her cellphone.
Best surprise: Roger Hayden's form -- he impressed all weekend and was the first American over the line.
Green party: Kawasaki had three bikes in the top ten, the only manufacturer to achieve that.
British flag-waving moment: Chaz Davies' 1min 23.78sec lap five laps from the flag -- and no they didn't give him a new tyre when they replaced the broken sprocket. Pramac team coordinator Felix Rodriguez said Chaz's race rhythm was that of a top-ten rider.
It would never happen in Europe: Only two races on Sunday! In the UK they wouldn't pay to get in and in Spain they'd burn the place down.
Hard man: Marco Melandri. His physio had to carry him to the post-race press conference.
Inexplicable decision of the year: Race Direction's $2000 fine on John Hopkins for gesturing at Checa after the Spaniard had ruined his fast qualifying lap while bottling out of disciplining Carlos for moving across the line while touring; ditto Kurtis Roberts for cutting the throttle while on the racing line in an acceleration zone and putting Melandri in the air fence.
Thank the Lord: we can all stop talking about the jinx on pole position -- Casey is the first winner off pole since Capirossi at Motegi last year.
Serious issue of the week: Alex Hofmann being stranded on the outside of the circuit for 20 minutes before an ambulance could get to him. Why was the red flag delayed? How come GPs come to a track where there is no ambulance access by service road?
How to sum it up: 'Dude, when was the last time Valentino finished 30 seconds behind the leader?' -- Colin Edwards when asked what really went on out there.
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Melandri To Marlboro Ducati
what about loris capirossi?
by evan williams
Sunday, July 22, 2007
Marlboro Ducati has just announced in the press room at Laguna Seca that their 2008 and 2009 riders will be Casey Stoner and Marco Melandri.
Ducati's press release states a meeting will be held with Loris Capirossi and his manager next week to discuss the possibility of a third Ducati ride for 2008.
The wildfire rumor going around the track is that Capirossi has already signed with Suzuki (yes, Suzuki) for 2008. We shall see what happens later this week regarding his future and if his meeting with Corse bears fruit.
Stoner has extended his deal through 2009 as well.
As for Melandri, he has a close relationship with Marlboro Ducati team manager Livio Suppo from the days when Suppo managed Melandri's 250 GP team. Ducati pursued Melandri last year but lost out when the Gresini team had the right of first refusal with Marco.
UPDATE: Here's the release from Ducati:
DUCATI TEAM ANNOUNCES 2008 AND 2009 MOTOGP LINE-UP
The Ducati Team announces that Casey Stoner and Marco Melandri will be its riders for the next two seasons of the MotoGP World Championship.
World Championship leader Casey Stoner has renewed his agreement with the Borgo Panigale-based factory for the 2008 and 2009 seasons, with an option for the 2010 championship. 24-year old Italian Melandri will join the Australian with a two-year contract.
Next week Loris Capirossi and his manager will meet with Ducati representatives to evaluate the possibility of preparing a third official Desmosedici MotoGP bike for the Italian rider to use in the 2008 World Championship.
ENDS
------------------------------------------------
Vermeulen Re-Signs With Suzuki
by staff
Sunday, July 22, 2007
From Suzuki
Team Suzuki Press Office - July 23, 2007.
Suzuki and Chris Vermeulen are pleased to announce that they have agreed terms to continue with their partnership into the 2008 MotoGP season and beyond.
Vermeulen joined Suzuki at the end of 2005 and has been heavily involved in the development of the Suzuki GSV-R during the past two seasons. The 25-year-old scored a podium for the team in his rookie season and has followed that up this year with Suzuki's first-ever four-stroke MotoGP victory.
The ever-improving Australian has decided that he wants to stay with Suzuki despite attempts from other manufactures to tempt him away. Team Manager Paul Denning has been in negotiations with Vermeulen for some time and the number 71 racer put pen to paper shortly after today's American Grand Prix, which saw Vermeulen take a stunning second position.
Chris Vermeulen:
''I am very excited to be staying with Suzuki. I really enjoy working with the whole team, especially my Chief Mechanic Tom O'Kane. The involvement of the Factory staff has also been a big factor in my decision, in particular Sahara-san and our Racing Group Leader Oonishi-san. The way the development has gone since I first rode the GSV-R in 2005 is incredible! I am sure if we can continue in that direction we will be pushing up to the front every weekend. That has got to be the goal; I want to be World Champion and if I can do it with Suzuki I will be so happy!''
Fumihiro Oonishi - Suzuki Racing Department Group Leader:
''Suzuki is very please to have signed Chris to race in MotoGP for the future. We had strong competition from other teams but Chris had a desire to stay with Suzuki and we have done all we can to make sure he did so.
''Chris is a very professional rider and his help in improving the GSV-R has been invaluable to the team and we know he will continue to do that in the future.''
Paul Denning - Team Manager:
''Suzuki introduced Chris to MotoGP as a full-time factory rider and is pleased to retain his partnership. He is a no-nonsense, straight forward character and fits in with Suzuki's and the team's attitude at all levels. I don't think we have yet seen Chris' true potential, he's a winner and next year we are expecting great success together.''
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Yamaha Hires Lorenzo For MotoGP
and what, now, of CE2?
by staff
Wednesday, July 25, 2007
This just in from Yamaha:
Yamaha MotoGP rider announcement
Yamaha Motor Co., Ltd announces that it has concluded a two-year agreement with 250cc World Champion Jorge Lorenzo. The 20-year-old Spaniard will make his MotoGP debut in 2008 aboard a YZR-M1, with direct Factory support.
Lorenzo, who won the 250 title in 2006, is currently leading the championship, after winning six out of the first ten races this season.
''Yamaha has been watching Jorge's career with interest for some time and we are delighted that he will be joining our MotoGP line-up from next season'' - commented Lin Jarvis, Managing Director of Yamaha Motor Racing. ''We are sure that he will be a valuable asset for the future and we look forward to the commencement of his MotoGP career with Yamaha.''
The exact structure of Yamaha's team and rider organization is still under consideration at the present time. Further details, including Lorenzo's team structure, will be announced in due course.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
King James The Favorite At Suzuka
but will he get a motogp ride in '08?
by evan williams
Thursday, July 26, 2007
The Suzuka 8 Hours is this weekend, and James Toseland is the favorite.
Toseland, currently leading World Superbike points, is teamed with reigning BSB champ Ryuichi Kiyonari for HRC. Both will ride Honda's traditional lead bike, the #11 CBR1000RR. In the past, HRC has reserved that number for the biggest of big guns -- the likes of Valentino Rossi, Colin Edwards, Daijiro Kato, Wayne Gardner, Mick Doohan, Doug Polen, and Tad Okada.
King James is the marquee westerner in the race Honda has dominated for the last decade. Since no Brit has ever won the Suzuka 8 Hours, it could be a notable first if JT can pull out a victory.
It's a great career opportunity for Toseland, too. The Suzuka 8 Hours still holds a lot of importance to the Japanese manufacturers, and James is still lobbying for a MotoGP ride next year. He's publicly stated he wants to make the transition to Grand Prix on a competitive bike.
The problem is the seats on bikes considered capable of winning races are filling rapidly. Ducati has locked up their factory team with the announcement Marco Melandri will join them next year. Honda has Nick Hayden already in the fold and Dani Pedrosa will likely re-up for another tour. Suzuki has re-signed Chris Vermeulen and is rumored to be close to a deal with Loris Capirossi. Yamaha has Rossi and Jorge Lorenzo signed up and it's likely Colin Edwards will be back. Kawasaki may run three bikes next year and may be an option. But they have inked John Hopkins, plus riders Randy De Puniet, Ant West, and even Roger Hayden have impressed on the ZX-RR.
With Melandri gone to Ducati, Gresini Honda may be an option for Toseland. Dorna are keen to get a competitive English rider in the series, but how many viable options are left?
ENDS
---------------------------------------
From Dust To Glory: Marco Melandri's Laguna Weekend
italian earned the podium with dislocated ankle
by evan williams
Wednesday, July 25, 2007
Italian Marco Melandri had a huge weekend at Laguna Seca. Melandri earned the podium and it was announced he'll become a ''Marlboro Man'' next year.
But the weekend started out as a nightmare for the Gresini Honda rider. A Saturday morning crash after bumping an on-the-racing-line Kurtis Roberts left Marco tumbling in the Monterey dirt with an injured leg and plenty of bumps and bruises.
His biggest injury was described as a dislocated ankle.
But on Sunday, he rebounded. Melandri, racing a Honda on Bridgestones, ran down no less than Valentino Rossi and Dani Pedrosa to take third place in the race.
Because of his injuries, Melandri had to be carried to the post-race press conference.
The ride proved Melandri's toughness once again, but still took on larger meaning. Marco's complicated contract had a clause that activated a lucrative Marlboro Ducati ride if he managed a certain position in the points after Laguna Seca. After the race, Melandri stood tied for fourth in the standings and the Ducati deal for 2008 and 2009 was announced just minutes after the checkered flag waved.
After the race, Melandri called it one of the best days of his life. Soup agrees.
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
-
Integra
titán
Ducati: Dritte Werksmaschine für Capirossi?
von Barbara Welsch 28. Juli 2007 - 10:26 Uhr
Ducati wird nächste Woche entscheiden, ob 2008 eine dritte Werksmaschine zum Einsatz kommt
Wie in dieser Woche verlautete, ziehe Ducati den Einsatz einer dritten Werksmaschine in Betracht. Nach der Verpflichtung von Marco Melandri und der Bestätigung von WM-Leader Casey Stoner für die Saison 2008 wäre für Loris Capirossi kein Platz mehr im Team.
Daher soll nächste Woche zusammen mit dem Italiener und dessen Manager überlegt werden, ob eine dritte Werks-Ducati zum Einsatz kommen wird. Damit will Ducati seine Dankbarkeit gegenüber Capirossi zum Ausdruck bringen und seine Leistungen für das Team in den letzten Jahren würdigen.
''Wir haben eine Weile überlegt, ob wir eine dritte Werksmaschine einsetzen'', so Teamchef Livio Suppo letzte Woche im italienischen Fernsehen. ''Loris (Capirossi, Anm. d. Redaktion) hat viel für uns getan. Wir würden das dritte Motorrad nur für ihn einsetzen, und wirklich nur für ihn. Wir würden uns freuen, wenn Loris dieses Angebot annähme.''
Der 34-Jährige hatte bisher eine schwierige Saison - nur zwei Podiumsplätze, während sein Teamkollege Stoner bereits sechs Siege einfahren konnte. In den letzten vier Jahren gelangen ihm aber sechs Siege auf der Ducati, die zu der Zeit noch nicht so konkurrenzfähig war wie heute.
annyira tudtam, hogy ha megkapja a motort capirex akkor azt a duki hálából teszi érte. ha sikerül nagyon nagy riszpekt a dukinak!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4482 üzenetére
Igen,..ebben van is valami. Loris egyfelől igazi régivágású tökös csávó (most a régi-régi VB-s botlásától eltekintve), és sztem is sokat segített a Ducati-nak, hogy jó megítélése legyen a márkának a mezőnyben.
vezéralak, és a Ducati-nak is jó ha Loris bent marad a képben.
Arról nem is beszélve hogy akár erős is lehet még. -
#70869248
törölt tag
Kiváncsi vagyok a Suzuka-i 8h-ra.
Checa lesz a pole-ban. -
#70869248
törölt tag
Repsol még két évig marad a HRC-nél.
-
snecy
senior tag
Biaggival mi a helyzet? Visszatér esetleg?
Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma ;o)))
-
#70869248
törölt tag
Nem tudni még semmit.
Én a magam részéről még most látok benne sanszot, hogy jövőre visszatérjen..ahoz viszont szvsz meg kellene nyernie a WSBK-t (szinte biztos vagyok benne hogy veszéltek ilyesmiről a szerződtetésekor..azért elférne még egy Suzuki a MotoGp-ben).
Viszont erre nincs túl sok esély, a Suzuka-i 8h után szoktak frissíteni a Honda-n, és Max vmint a Suzuki nem elég meggyőző.
Brno-ban annak ellenére nem jött ki a lépés hogy első-második helyet hozott, mert Toseland-n viszont nem hozott semmit pontban.
Brands Hatch nem hinném hogy az ő pályája lenne, szal nehéz lesz nagyon.
Ha nem lett volna Haga-val az a bukás akkor szorosabb lehetne a VB, de így nehéz.
Szal én szeretném, mert sztem az ő stílusa pont a mostani MotoGp gépekhez passzol...bár az igazi a kétütemű időszakban volt.
De ha nem sikerül jövőre helyet találnia, akkor sztem marad SBK-s. -
#70869248
törölt tag
Nahát Toseland jövőre a Yamaha Tech3-nál....[link]
éérdekes..
Nem tudom mik a TEch3 csapat jövő évi gumitervei, ill. szerződésük.
De nem elképzelhetetlen hogy jövőre már rájuk is vonatkoznak majd a gumiszabályok, és akkor sztem Toseland mellényúlt.
Igazából sztem akkor is mellényúlt ha nem.
Én nem írtam volna alá oda, inkább még WSBK. -
Integra
titán
válasz #70869248 #4494 üzenetére
hát ezt beszopta..
ez van
nagyon gp-ben akart végre menni. csak szar bringára ül valszeg
asszem nem csak minket lepett ez meg..
Holy Crap: Tech 3 MotoGP Yamaha Hires Toseland
by staff
Wednesday, August 01, 2007
This just in from Yamaha:
Tech 3 Yamaha would like to announce that it has secured the services of James Toseland for the 2008 season. The British rider will begin his MotoGP career with the Yamaha factory supported organisation next year.
Toseland - who is currently leading the Superbike World Championship by 43 points - has already proved his racing credentials. He was the youngest ever World Superbike Champion in 2004 and is aiming to secure the title once again this season.
''I am delighted to have secured a rider of James' calibre and am looking forward to working with him,'' says Team Principal Herve Poncharal. ''Procuring James is a major coup for Tech 3 Yamaha and for the MotoGP championship in extending our reach into Northern Europe. It is an exciting time for us all and I am certain that he will be an integral part of the team's future.''
Further details, including James' team structure will be announced in due course.
ENDS
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #4495 üzenetére
jáj, most volt egy alapvetően autós műsor:[link]
Hopper is dumált, nagyon laza
Beszélt arról hogy a közutakon egyáltalán nem motorozik, illetve egyszer igen, mikor meglátogatta az északír cimbijét McWilliams-t,...nem is tudtam hogy cimborák Jeremy-vel.
Dumálgatott arról hogy hogy került a MotoGp-be,...hát elég egyszerűnek tünt
fülei rendben -
#70869248
törölt tag
így készül egy WSBK Duc. [link]
-
#70869248
törölt tag
Nagy meglepődés, Max elég hamar megszokta a pályát Brands Hatch-ben, az első futamon 3. a második futamon 8. lett úgy hogy kapott egy áthajtásos büntetést mert kiugrott a rajtnál.
Toseland normális körülmények között szvsz már behozhatatlan a VB címet tekintve.
A második-harmadik hely Haga és Biaggi között dől el.
Bayliss elég rossz eredménnyel zárta a hétvégét.
A pozítiv meglepetés megint Fabrizio volt sztem (persze nekem még Max)
[Szerkesztve] -
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Dragon Age: Origins
- Windows 11
- LEGO klub
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs