Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz castiels #16753 üzenetére

    ha meggyőződtél róla, hogy tényleg nem te hibáztál a kitöltéskor, akkor a regisztrációs oldal legalján van kapcsolat link.

    Ott, gondolom van már mindigtv ügyfélkapud, érdemes bejelentkezni, hogy biztosan jó ügyfélként lássanak. Aztán ott megfelelően leírni, hogy mia a probléma.
    Vagy még egyszerűbben, elve ha be vagy jelentkezve a midnigtv extra oldalon, akkor az ügyfélkapu részen írjon nekünk gomb [link]

    A milyen témában ír részen lehet választani mindigo -t. Írd le, hogy mit ír ki, csatolj képernyőmentést hogyan töltötted ki, és milyen hibaüzenetet ír ki. Ha valami hiba van, akkor úgy utána tudnak járni.

    szerk:
    Lehet talán az is, hogy nem a te neveden van? Az a név legyen megadva, amire regisztrálva lett. A midigtv extra ügyfélkapu felületen tudod ellenőrizni az adataidat. Például a szerződésadatoknál [link]

    A szolgáltatások részen ott van a kártyaszám is [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák