Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    senior tag

    válasz Zoli bácsi #83012 üzenetére

    Ezt jó volt olvasni, köszi szépen! Szerintem fogunk még rá hivatkozni, ha vki kérdezi majd a liberty-t.

    Egyébként a benelli imperiale-t én is néztem, mert nekem kb. ez a stílusom. ~20 lóerő, és "stabilmotor" karakterisztikájú gép. Mint az Enfield.
    Csakhát 1mill 7.... meg 200 kiló, nekem ez a nagy mumus. Nem volt még ilyen nehéz motorom. A yamaha is csak 150 kiló, azt már nagyon megszoktam. (Azt is azért akarnám eladni, mert 50.000 van már benne, ami talán nem annyira sok, de elég sok apróbb olyan alkatrész van, ami sokba kerülne (hátsó teló, gyári 100 ezer, és egy jobb minőségű yss is ugyanannyi; kéne egy bontott műszerfal, ami cirka 50 + VAT + posta, meg az első telókat is fel kéne újítani. Ilyen egyszerűbb alkatrészek, hogy menesztőgumi 3db kell és 8000 a gyári, utángyártottat nem is találtam. A múltkor rendeltem OEMpartsról két lámpatartó konzolt, nagyon el voltam eresztve: 8000 / darab egy 5x10-es fémdarabért)

Új hozzászólás Aktív témák