- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Milyen program, ami...?
- Windows 7
- SkyShowtime
- Windows 10
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Router gondok
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Balupapa #10758 üzenetére
HI!
amennyiben nem gyari a felni es a merete sem gyarivalegyezo abba is belkothetnek, ha beiratod forgalmiba akkor ellenben minden tiszta, mas kerdes ugse tugyak mi a gayri es mi nem
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Zewa
senior tag
válasz Balupapa #10764 üzenetére
Ezen nem izgulnék a helyedben. Előbb fog másik 100dologért megb@szni mint ezért. Főleg ha váltóméret. Ne lógjon ki és ne legyen szemet szúróan hatalmas átmérő, többi nem igen érdekes.
#10755 Vesztor87 Felejtsük már el ezt a Francia-Olasz autó dolgot. nagy átlagban lehet hogy rosszabb de roszabb vasak gyártási helytől függetlenül vannak, ezért érdemes a pontos típus után keresgélni.
Remek példa erre mondjuk egy Megane. 3db van ebből a tipusból a környezetemben egyiket sem hallom panaszkodni rá. Klíma és 4* törésteszt....[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Rick4
félisten
válasz Balupapa #10766 üzenetére
Én tudok 20 éveset is, amiben a hátsó szintszabályzó, a motoros ülés, tükör, meg minden ami benne van gyárilag, az hibátlanul működik... De van 11 éves is, szintén hibátlanul működő.
Mesélj már, milyen hibaforrás egy klíma? Van egy zárt rendszer, egy külső meg egy belső hűtő, egy kompresszor, meg egy kis gáz, és kb ennyi, ha valami tossz, megcsináltatod és megy tovább. Pont ezért nem vennék meg olyan kocsit amiben van klíma de nem jó. Milyen dolog már, hogy benne van, de nem csináltatja meg?[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
neduddki
nagyúr
válasz Balupapa #10761 üzenetére
HI!
nkh-nal muszaki szemle v. vizsga arra mar nem emlexem, hogy mikor mejjik, nekem eleg volt, hogy gyari felni gyari mereten nincs kotoszkodes /lasd cov r1-en rav xa-10 felnije/
Zewa: eletbenva meg ez a szabaly/rendetet/etc?udv
neduddki
p.s. Carina 14evesen adtuk el, 5 fok alatti kilepi homersdekettel, /barcsak az ujakkban is ennyire rulmeretezek volna:- )/
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Balupapa #10781 üzenetére
HI!
kianc si vagyok, amugy az hogy nem irjak ki a hretesben ketseget ebreszt, amugy ugye nem azt a randasagot akar?:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Balupapa #10834 üzenetére
HI!
azert szall fel mert felul nagyobb a levedo sebessege mint alul, hogy ez most elol vekony vagy hatul az tok mind egy
udv
neduddki
mod: pilóta: igeykeznek a tetocsomagtatrol leallo aramaltokat minnel jobban a gepjarmutol taolabb levalasztani, hogy az eredeti aramlatokat minel keveseb befojjasljak ezer van rajruk az a kis kiemelkedes
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz Balupapa #10834 üzenetére
Köszönöm, hogy megpróbálod elmagyarázni bernouli törvényét, de a nickemből kiindulva talán sejthető, hogy ezen már túl vagyok 1988-ban íratkoztam be az elméleti tanfolyamra
dabadab: Az autóknak azért a hegyes fele van elöl, mert ott a motor, hátrébb meg emberek ülnek, szóval aerodinamikailag kellemetlen a dolog, de ergonómiailag ez van. Tolatva a legtöbb autónak jobb a légellenállása, mint előre
Szóval a tetőbox vastag felével előre a kisebb ellenállású, ez nehezen cáfolható alapvetés...Aki él és nem boldog, az téved!
-
8nemesis8
veterán
válasz Balupapa #10929 üzenetére
Motorra vonatkozó teszteket olvastam már, meg még olvasom is.
Eddig az esetleges drága javítások miatt fel sem merült bennem, meg felesleges lenne, mert nekem évi 8-10 000 km-nél nem fog többet menni az autó előre láthatólag. Így nem lenne indokolt feltétlen a dízel, de minimális felár mellett kaphatnám meg. -
8nemesis8
veterán
válasz Balupapa #10932 üzenetére
133 000
Dízel a nyomaték miatt mindig azt érezteti, hogy erősebb, meg talán gyorsulása jobb is, ami egyedül nekem előzéskor számítana.
De benzinnel sincs bajom, az a gond, hogy nem tudom összevetni, mert otthon Kalos 1.4-esünk van benzin. (vagy 1.6 :s)Bnőmék autóját is sokat vezettem. Volvo V40 1.9 TD motor és sokkal jobb, mint a kalos motorja, ami természetes, pedig lóerőkben túl nagy diffi nincs.
-
-
-
Zewa
senior tag
válasz Balupapa #11501 üzenetére
Kérdezz csak rá az E46 tulajoknál akik 18"-os kereket raknak a kocsira,megfelelőjű ET-vel+ váltó méret is megvan....
Felújítás, csere után magyarázd meg nekik hogy a futóműt nem b@ssz@ szét a magyar utakon.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz Balupapa #11499 üzenetére
Az sem minden esetben előnyös. Olvastam róla, hogy a keskenyebb gumik általában merevebb oldalfallal készülnek. Keményebbre is kell fújni őket ezért nem tud úgy berugózni mint egy szélesebb, puhább oldalfalú ballonos abroncs. A durván virsligumis autókon a futómű is nagyobb terhelésnek van kitéve mert maga az abroncs szinte semmit sem csillapít az úthibákból. Az peres gumi + diszkófelni dettó ugyanez. Meg kell találni az arany középutat. Én a gyári ajánlástól nem nagyon térnék el.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
latyak17
tag
válasz Balupapa #11508 üzenetére
Amúgy télire nem ilyet rakok fel és ha cserés lesz gumi nem kötelező olyat venni lehet mást is rárakni tehát igazából majd lesz ami lesz..
más kérdés, hogy hnap eladó mit mond mert ha azt mondja lábon nem hozható P rendszámmal akkor ott bibi van án:S
fel lehetne rá tolni egy vr6os kipuvéget az sokkal jobban állna rajta
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Zewa
senior tag
-
-
Rick4
félisten
válasz Balupapa #11613 üzenetére
Okés, akkor csináljuk úgy, hogy felénk vagy egy frankó s kanyaros lehajtó a pályán, beülsz mellém, lemegyünk a pályáról ezen a lehajtón 130-szal úgy, hogy a gumi meg se nyikkan, csak lent a körforgalomnál fékezek, (pelust tegyél fel, én meg majd csak kacagok közben) utána én már nem ülök melléd, de megnézlek, hogy csinálod meg ugyanezt szintén guminyikkanás nélkül..
És legyen a tét 10 rekesz sör. Nos, mit szólsz? De mérhetünk tőlem egy körforgalmas leggyorsabb sebességes mókát is, a verseny addig megy, míg megszólal a gumi. erre is mehet a 10 rekesz sör.Kifelejtesz valamit a dologból. Az ABS-nek az égvilágon semmi értelme nincsen addig, míg a gumi meg nem csúszik. És neked hiába lesz ABS-es kocsid, ha a gumid csúszik, akkor max kormányozni tudsz, lassulni annyira nem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #11617 üzenetére
szvsz jobb tapadással nyer, nem az akinek ABS-e van.
nekem volt pár olyan szitu, ahol abs-el nem sokra mentem volna, vagy de, ez elöttem lévőbe
ennek ellenére tényleg hasznos dolog és jó ha van jó rendszerű abs.
meg nem tudom ki hogy van vele én kanyarba nem nagyon szoktam a fék közelébe se menni, vagy max nagyon finoman, ha meg kijönnek elém, helyzetől fűggöen ,de inkább elrántom és letaposom a gázt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rick4
félisten
válasz Balupapa #11622 üzenetére
Pont az ilyen antitalentumok miatt van létjogosultsága az ABS-nek. Rajtuk csak ez segít. Azért érdemes elgondolkodni, hogy az autók gyári kerékmérete miért is az? Mert azzal a legjobb a tapadás? Nem. Mert azzal a legbiztonságosabb? Ez sem. Hát persze, hogy azért, mert azzal könnyen lehet hozni egy jó fogyasztást, és persze minden kocsira 4 db kell, ha a gyártó csak 1000Ft-tal olcsóbban vesz egy gumit, 200 ezer db autónál már szép pénz marad a zsebében. A nagyobb gumival ott meg se csúszol, ahol a gyári méretű gumi már dolgoztatja az ABS-t, és nem tudsz megállni annyi idő alatt, hiszen az ABS lényege, pont az, hogy a megcsúszó keréktől elveszi a fékerőt, még ha csak tizedmásodpercre is, de 100-as tempónál 27m-t teszel megy 1 sec alatt, kiszámolhatod, hogy 5 másodperc alatt 100 fékelvétel csak 1-1 centivel növeli a fékutadat, (mert ugye azt sehol se állítja senki, hogy ez csökkentené) máris buktál 1 métert. És lehet ebből az 1 méterből odalesz a kocsi eleje.
Na de mindegy, mindenki azt vesz amit akar, meg amiben hisz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
őstag
válasz Balupapa #11642 üzenetére
én inkább továbbra is az irányíthatóság megtartását és a megpördülés elkerülését hangsúlyoznám mint vitathatatlan előnyöket
aki teheti csakis abs-el és esp vel felszerelt kocsit vegyen
ezek nélkül csak versenyautót versenypályára, ahol tapasztalt versenyzőt ezek tényleg csak hátráltatnak
egyébként amit Rick mond a gumikról, ott elképzelhetőnek tartom hogy ő 4 darab kopottas gagyi gumit cserélt le szélesebb márkás újakra és ezért tapasztalt ekkora különbséget
a szélesebb gumi tény hogy javítja a kanyarstabilitást jó úton, de a magyar, gyakran nyomvályús utakon gyakran megvezetik az úthibák és több kára lesz mint haszna
főleg egy gyenge kisautón, amivel elmondása szerint ő közlekedik a hétköznapokbancryptot minden termékemért elfogadom
-
ati012
senior tag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Balupapa #11642 üzenetére
"teli van a yt abs on/off videokkal, egyértémű hogy az abs RÖVIDÍTI a fékutat.mikozben az auto irányitható marad."
Még ha kombinálva van elektromos fékerőelosztóval se 100%ban... csak 99% esetén.
DE ráadásul mivel az ABS volt a marketingkulcsszó az elektromos fékerőelosztás meg +1alkatrész... így nagyon sok kocsiba csak ABS van fékerőelosztás nélkül! Pár éve körbenéztem a 4-5misis kocsik 90%ban csak ABS volt elektronikus fékerőelosztás NEM!
Na és ez az igazi horror, nyomod a féket egy murvás uton az meg mindha mi se történne megy előre és 0 fékhatás. Szted ez jobb?Amúgy ha új kocsit veszek alap az ABS+elektromos fékerőelosztás+ESP+... nagyon jó dolgok ezek.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hdman
őstag
válasz Balupapa #11666 üzenetére
Egyszer utánamentem egy ilyen elvarázsolt kalapos 60as csávónak, aki ugy vette be a kanyart, hogy közben sávot is váltott. persze körülnézés nélkül átvágott előttem ugy, hogy majdnem kiestem a kocsibol, akkorát fékeztem.
Megkérdeztem, hogy mi volt ez, de a csávó nem is látott, ergo nem tudta, hogy majdnem átment rajtam. Azt sem tudta, hogy hol van, ez a legrosszabb az egészben...
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Balupapa #11642 üzenetére
az a helyzet, hogy amikor ABS kozbe lep akkor egy pillanatra nincs (akkora) fekhatas, es hiaba marad kormanyozhato az auto, ha elotted all a Kamaz, es nincs hova kikerulnod
amugy aki erzi a feket es nem csak telitalppal beleall, az igenis elobb meterekkel elobb megall pl 100km/h-rol, mint aki csak all a feken ketlabbal es az ABS-l meg csiklandoztatja a talpat.
Pl a fater Swiftjet 155-s gumikkal siman allora fekezem ABS nelkul, 185-s gumis Putton meg akkorat fekezek, hogy az befeszult ovon logok es az ABS meg kozbe sem lepett.
Szoval siman szamit a gumi merete is, mert az adja az a tapadasi feluletet, amin a fekezo nyomatekot atviszed az utra.
Gyorsitasnal ugyanez van forditva, ott is ha 155-s gumival probalkozol, akkor sokkal tovabb meg konnyebben el fog kaparni az auto, mintha szelesebb futofeluletu gumi van fent. probald ki ugyan azt az autot 155-s meg 195-s gumikkal, a 195-s mar egy atlag auton kiporgesgatlokent mukodik, nagyon forszirozva tucc csak vele frenkizve csikorgosan elindulni, ebbol kovetkezik, hogy fekezni is a 195-s gumissal fogsz tudni nagyobbatha nem igy lenne, akkor a mai gyorsuasin is mindenki 135-s gumikkal probalkozott volna, es megsem, a kaszni alol kilognak a kerekek itt-ott...vajon mé is?
több drón kell ;P
-
Varoz
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest