- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Max
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Játékfejlesztés
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Windows 11
- Aliexpress tapasztalatok
- Programozás elméleti kérdések
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Balupapa #11499 üzenetére
Az sem minden esetben előnyös. Olvastam róla, hogy a keskenyebb gumik általában merevebb oldalfallal készülnek. Keményebbre is kell fújni őket ezért nem tud úgy berugózni mint egy szélesebb, puhább oldalfalú ballonos abroncs. A durván virsligumis autókon a futómű is nagyobb terhelésnek van kitéve mert maga az abroncs szinte semmit sem csillapít az úthibákból. Az peres gumi + diszkófelni dettó ugyanez. Meg kell találni az arany középutat. Én a gyári ajánlástól nem nagyon térnék el.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."