Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz LuckyL #163803 üzenetére

    ezeknek az a lenyege, hogy a gyari csereperiodusokat kb felezd le es akkor majd o lesz sokaig

    a gyartok ezt ugy adjak meg, hogy a elso tulajnal még valoszinuleg ne legyen garis problema ebbol, de ne legyenek magas a karbantartasi koltsegei se neki az autoval

    lehet okoskodni, hogy 60k km-t ir a gyarto a valtoolajra, de azt nyugodtan csereld ki 35-40k km-nél is mar, a nagy nyomateku motoroknál, amik melle nehez bodet visznek meg akar elobb is
    ugy ahogy a motorolajnal is a balfaszok varjak meg csak a gyari ajanlas szerinti pl 25-30k km-t, akik utana turbot cserelnek 250-300k-ert, ami kb 15 olajcsere ara egyben
    frissebb, gyakrabban cserelt olajból problema meg sose volt
    a megegett olaj meg nem teljesiti a kenest megfeleloen, hiaba keves km van benne

    amúgy ugyanazoknak az autóknál az US piacon 1/2-2/3 km-nyi merfold futas utan irja nemelyik gyarto az olajcseret
    kulon erdekes, hogy pont ott csinalja ez, ahol nagyobb távokat tesznek meg altalaban, es igy kevesebb hideginditasi ciklus jut az adott futasteljesitmenyre

    csak ott az ugyvedek romma perelnek, ha bizonyíthatóan a ritkabb olajcsere miatt kell a juzernek motort cseréltetni, meg eleve romlana a markaimidzs mar egy ilyen hirre is

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák