-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz Atlantis #88548 üzenetére
akkor elmondom miért nem csinálnak turbos benzinest.
olcsóbb és megbízhatóbb a szívó.
suzuki 1.2 93 LE, az európai gyártók kb. turbóval hozzák ezt a teljesítményt, szívóval biztos nem.
minek egy corsa/fiesta méretbe kis turbós benzines? jó lenne oda egy jó szívó is, de azt nehezebb megtervezni, mint ráakasztani egy csigát valami fosra -
joshua7
veterán
válasz Atlantis #88548 üzenetére
A Honda meg a Nissan már csinál. A Civic Type-R elég állatnak tűnik, ott az alap már megvan, csak egy kocsi kéne köré, ami kívül-belül nem kelt hányingert. Szigorúan szvsz.
Szerintem csak a Toyota van lemaradva ezen a téren, a Mazda különcködése igen jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
sasa134
addikt
válasz Atlantis #88548 üzenetére
Elképzelhető hogy van benne, de nem mindegy, mennyit megy el...A turbó nagyon jó, de én továbbra is örülök, hogy a Mazda nem állt be a sorba ezzel a downsizinggal. 1.2/1.4 TSI-t vennél 5 évesen?
Nincs értelmes benzines Mazda motor? Khhmm. Nincs kérdésem.
Menj egy kört a 165 lovas 2 literessel..
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assassin's Creed Shadows - Íme a gépigény
- Februárban megjelenhet a HyperOS 2.1 nemzetközi verziója
- Google Chrome
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- ASUS routerek
- Netflix
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest