- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Disney+
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Rendszergazda topic
- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Proxmox VE
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz tboy93 #85543 üzenetére
Nem vagyok képben a Hondával így nem tudom milyen áron futnak. De az évjárat mért megkötés? A külső miatt?
És csak ez a Honda lehet? Szerintem érdemes lenne tágítani a jelöltek körét. Nézz ki egy másik típust is. Úgy talán könnyebb lesz.
Amúgy próbáld ki, hogy rákeresel a hahu-n a kritériumaidnak megfelelő autóra. De úgy, hogy árat nem állítasz be! Egy min. 10 forintot és egy max 1,5M-ot beállíthatsz na. Aztán nézd meg, hogy mennyi a legdrágább autó azok közül. Vedd annak a 70%-át árban és annál olcsóbban nem is nézz autókat.
De lehet még ezért is leugatnak majd itt a fórumon.
Általában a felsőbb árszegmensből érdemes nézelődni, mert ott van esély arra, hogy jó autót találsz.Most mondok egy példát mire is gondoltam. Kívánt autó, kívánt felszereltségben: 300 ezertől 1M forintig kapható a hahun. Mondjuk. Ezesetben 700k alatt ne is nézz, de inkább 800. Alatta biztos, hogy hulladékot adnak.
Logikus. Ha én elakarnám adni az autómat, első dolgom lenne megnézni milyen árban futnak azok a típusú és felszereltségű autók, mint az enyém. És ha tudom, hogy az enyém tényleg jó állapotban van az ottani átlaghoz képest és tudom, hogy gondoztam, vigyáztam rá akkor biztos, hogy nem fogom jelentősen olcsóbban adni, mint a legdrágább fentlévő.Azért meséltem az én példámat, mert én is 5-600k körül kezdtem. De muszáj volt följebb mennem, mert annyiért nem volt normális autó.
De egyébként jó hozzáállás, hogy kitartasz az elveid mellett. Legrosszabb esetben nem veszel autót vagy vársz amíg lesz kicsit több zsé.
A kérdés már csak az, amit !Overdose! kollega is mondott, hogy megér-e ennyi pénzt egy ilyen autó? Megérné egy 1.4-es gyufásdobozért 7-800k-t + szervizt kiadni? Akkor már inkább bepróbálkoznék egy első focus-szal. Az legalább csöppet modernebb forma. -
Fr0z3n
őstag
válasz tboy93 #85543 üzenetére
Javítva egy ilyen idős autó biztos hogy volt. Sárvédőket és az ajtók alját nézd meg több szögből is. Soha nem tudják pontos színre javítani. Alku pozíciónak már jó, mert ki tudja mennyire kókányolt.
Illetve a felfüggesztést rángasd meg, nem drága ha lötyög valami (jó magyar utak), de inkább más csináltassa meg mint mint te utólag. Illetve váltóolaj csere mikor volt. Sokan elfelejtik, hogy vannak nem bontható váltók (Fordok pl), de japánokba jellemzően cserélni kell 30 ezer után. Aztán csodálkoznak hogy elkezd akadni, meg recsegve vesz hátramenetet. Amire sokan mondják, hogy kuplung, de nem....
Inkább 750-800 körül fogsz jót találni.Nekem celicám van, dupla kerek lámpás. Én imádom. Japán fronton nagyon otthon vagyok.
szerk: megnézném ezek hogy mennek át műszakin. Lámpa, fólia mindenhol, air ride... no comment. Jól néznek ki, de azért na, van egy határ.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tőzsde és gazdaság
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- CES 2025: notebookdömping az Acertől
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CES 2025: az In Win nem viccel, ha tápegységről van szó
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- ÚJ! Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával