Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Johnny_vT #162813 üzenetére

    1.8-nál maradnék! Vagy V6 3.2, de az ritka és szerintem nehéz is megkíméltet találni.

    2.0T, 2.8T turbós, tippre nehéz lenne nem széthajtottat találni. 1.6 gyenge, 2004 előtti 2.2-nél láncszakadásra szoktak panaszkodni, a 2004-től lévő 2.2-nél meg a direkt befecskendezés hátrányaira. 1.8-nál érdemes az olajfogyasztást ellenőrizni, de alapvetően nem félnék tőle.

    Mondi, és Focus is jó lehet, bár utóbbi azért pályán már nem feltétlen kényelmes, de használható bőven. "Jó a futóművük..." > cserébe a futómű rendberakása is nagyobb összeget vihet el (bonyolultabb felépítés). Motorválasztékból nem tudom, hogy mit szabad, azt majd a többiek megmondják. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Johnny_vT #162813 üzenetére

    Mi számít annak, hogy " legyen benne bugi, ha hétvégén kedve támad meghülyülni"?
    Egy tágas utazóautó kis eséllyel fog megfelelni a hétvégi állatkodásoknak is, mert nem arra való alapvetöen, legalábbis az 1-1.2 milliós ársávból nem könnyü ilyet találni szerintem.

    A C Vectráról tudok írni, nekem is az van.
    Az 5 ajtós (vagy ismert GTS néven is) változat nem rossz kompromisszum, a sedannál sportosabb formájú, bár a szépség relatív, sokan találják csúnyának a FL elöttit föleg szemböl, az utastere tágas, és a csomagtartó is tisztességes méretü, a felnyíló 5. ajtóval jól pakolható, jó kis utazóautó. Elég sok van, ezért normál összegböl fenntartható, javítható. Cserébe hétvégén nem fog vele nagyon meghülyülni. (bár ha egy A6 megfelelne neki erre a célra, akkor a Vectra is akár. :) )

    Az 1.8-as benzinmotor kedvelt, de 200 ezer Km fölött azért elöfordulhat olajfogyasztás, erre érdemes figyelni, de ezen kívül elég strapabíró motor, nem egy kúposztó, de a hétköznapi utazgatásra böven jó lehet, és az ársávba is beleférhet.
    A 2 literes turbós talán az egyik legritkább változat, nehéz eladót találni belöle, illetve az ársávból is a legtöbb kilóg.
    A 2.8 pedig csak a facelift-es verzióban volt, az szintén nagy eséllyel drágább a megadott keretnél, pedig nem rossz motor, bár igényli a figyelmes tulajt.
    A 3.2 V6 lehet még opció (bár ennél is vannak apróságok, amivel érdemes számolni, figyelni) otthon kevés eladó van, a német piacon több, de ott is meg kell nézni, a 3000€ körüli darabok (ami kb megáll 1.2 millióra mire magyar papírjai lesznek) között alapos átnézés után lehet jót is találni, de ott még van sok félhalott is, szóval óvatosan. Egy tényleg szépen rendben tartott, szervizelt darab inkább 4-5000€ körül van most belöle.

Új hozzászólás Aktív témák