- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- OpenWRT topic
- Router gondok
- Windows 10
- Béta iOS-t használók topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #191731 üzenetére
Arra pont jó a HSD mert a villany miatt nincs turbólyuk egyből ott a csúcsnyomaték. A TDI-nél (bár ott is egész ügyesen el van maszkolva) azért van egy kis késlekedés.
Fenntartásban a HSD nyer, nincs sok típusbetegsége és nem is különösebben gondozásigényes.#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #191731 üzenetére
Ha ilyen szélsőségesen féltős ikerbabakocsis apuka vagy, akkor lehet, hogy a common rail dízelektől visszaterelnélek a korábban szóba jött benzin Avensisre...
Amikor a fél éves gyerekkel álltunk Mélykúton a sötétben check engine lámpával, majd azért 3 hengerrel eldöcögtünk Szegedre, az annyira nem volt vicces. (A másik füstölős lerobbanásnál a lajosmizsei pihenőben szerencsére egyedül voltam, az neccesebb volt.) Pedig papíron jó vásárnak tűnt az autó, családon belül használták stb. Akkor visszasírtam a 20 éves szögegyszerű Pözsit, és ha nem lenne sokkal kevésbé biztonságos, vettem volna minden rokonhoz egy babakocsit (nem fértünk el benne), aztán visszálltunk volna rá. Gyerekkel a megbízhatóság fontosabb, mint a költségek (ha megteheted).
Amúgy a szívem most is eladná a francba ezt az autót, csak már sokat beleöltem (Concorde-effektus), és az árából se biztos, hogy jobbat kapnék.
-
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #191747 üzenetére
Én nem bízok a külföldről hozott autókban, az enyém is külföldi céges volt eredetileg 5 évig, az a fő baj, és a sógorom [= megbízható nepper] hozta be magának. (Ennek ellenére 90%, hogy spanyol taxi, de ezt már biztosra nem fogom megtudni.)
Csak ha megbízhatóan le lehet informálni (ennyire nem vagyok benne, hogy hol van JSZP-hez hasonló hozzáférhető platform), esetleg van beépített embered helyben.
Az a baj, hogy az Avensis ráadásul nagyon tekerhető, mert kimondottan strapabíró az utastere is az európai autókhoz képest, a motorja is jól bírja.Anno amikor én néztem az autót, többféle típust is figyeltem, csak magyarokat, és ami tetszik, jó vételnek tűnik, arra azonnal le kell csapni, mert pár nap alatt elviszik. (Aztán mégis a szürke zárójeles rész lett, de az egy másik történet. Egyébként a hahu-figyelésben sem láttam sok kecsegtető ajánlatot. De a te ársávodban azért talán jobb a helyzet.)
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz
vzsryl #191832 üzenetére
Méretben gyakorlatilag elég egy swift, én lehet a fogyasztás miatt azt venném, viszont azért előfordulhat, hogy utazunk néha benne 3-4en, akkor meg jól jönne azért a turbós nagyobb autó. Viszont ha lenne kifutó yaris hybrid én afelé terelném őket, elég parádés fogyasztásokat tud produkálni, meg gondolom mind közül az lenne a legértéktartóbb.
tboldi: Az is nehéz kérdés, én a Vitarát venném, nekik beleülve jobban bejött az Sx4
-
kisza25
félisten
válasz
vzsryl #191914 üzenetére
Remélem is, szerintem még sose tankoltam dízelt, szóval az a jó, ha minél hamarabb kipróbálhatom milyen érzés a traktoros töltőt leakasztani.
Büdös befele is és kifele is
Ez a futás pont annyi, hogy mégsemmit nem kellett cserélni rajta (turbo, dpf, kettős tömegű befecskendezők...stb)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #191911 üzenetére
Ha belepsz a K astra FB csoportba es visszaolvasod a tulajok tapasztalatait, lebeszeled mmagad rola hamar. Sogor opel szervizben dolgozik, volt olyan dizel amin 60ezrenkent vezerlest kellett cserelni. A lancos vezerles(tele van muanyag alkatreszekkel) viszont a tuzfal felol van, ugyhogy 450-600 korul mozog a csereje. Szoval ha nem garos(mar pedig a fenti futasnal valoszinuleg nem az) az auto, akkor draga buli lehet...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #191979 üzenetére
A sogor tapasztalatai alapjan a cseressel is van gond. Hogy az utobbi 1 evben valtoztattak-e rajta valamit azt nem tudom, de azert ezt erdemes bekalkulalni az arba, foleg ha nem frissen volt cserelve. (Ha eddig nem volt csere akkor en ennel a futasnal 100%ra szamolnek vele, hogy az elso szerviznel esedekes lesz)
-
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #191984 üzenetére
A Laguna jó, de szvsz inkább lefelé lóg ki a középkategóriából, érezni rajta a Renault-s olcsóságot. Másik topicban írták, hogy nagyon tud zörögni. A pug sokkal minőségibb hatást kelt.
De összeségében arra mozdulnék rá, ami neked valamilyen szubjektív okból jobban bejön.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
vzsryl #191984 üzenetére
FL utani 508-at vennek ha belefer a keretbe(mar ha dizel kell). Automataval es led fenyszoroval. Ott csak az ablakemelovel szokott gond lenni, azzal is csak addig amig ki nem cserelik az erositettre.
Astra 1.4 benzinnel esetleg?
A lageszban a hajtaslanc golyoallo, csak a kaszni(belul nem tul nagy es a csomagtarto is kicsi) es a belter(kicsit regimodi) nem telitalalat. (En zajosnak is talaltam azt a 2-t amit kiprobaltam)
A Passat B8 forumban is benne vagyok. Az se hibatlan. A korai (>2016?) evjaratoknal elofordul zorgo belter es ablakemelo(kapcsolo?) hiba. Nehanyan irtak vizpumpa/vezerles problemakrol(2.0TDI) 150e kornyeken. (Szoval a 210ezres intervallumot ott sem erdemes kivarni) -
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #191989 üzenetére
Na akkor én is megadom a lökést. Az 508-nál rámentek az igényességre és a minőségre, és úgy tűnik, hogy sikerült is. Ha tetszik is, akkor főleg nem értem, hogy mi a kérdés. Elég jó áron vannak használtan, és jóval többet ad, mint egy szűkös alsóközép kombi.
A csomagtartóméretről: Ikerbabakocsival nincs az a csomagtartó, ami elég nagy lenne. :) Egyszer mentek hosszabb időre valahová, majd meglátod. Nálunk csak 1 baba van (+ kutya), de így is volt már olyan, hogy a babakocsit inkább otthon hagytuk, mert az Altea 500 literje se volt elég...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vzsryl #191984 üzenetére
Ford nem opció? Mondeo is olcsó típus, PSA dízel, csak több van belőle és az alkatrész filléres (bontottan meg szinte ingyen van)
Bár ha eddig Astra volt kinézve, akkor meg Focus...
Peugeot és Citroen legnagyobb baja ekkoriban a plusz adalék volt, Fordba nem kellett semmit tölteni, ők viszont kértek FAP löttyöt.
Megane is volt 2.0 dCi, nameg a 86 lovas 1.5 dCi is egy kiváló motor, de azok korábbi évjáratokban voltak inkább (2010-11 amiket most néztem).
Opel: ha para, kell rá 2 évet kötni, utána autócsere
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vzsryl #191992 üzenetére
Focus mk3.5 esetén igen, még HDI. (Mk4-nél már saját, új Ford motor az 1.5 dízel.)
Egyébként meg az 1.5 a régi 1.6-ból lett kialakítva, gondolom egyszerűbb egyfélét gyártani (1.4 és 1.6 helyett). Így szerintem a nyűgök is hasonlóak lesznek, de azért ott is voltak korrigálva a dolgok az évek során, én bizalmat szavaznék az új motornak az 1.6 rokonság alapján... Focus csoportban injektor és féltengely hibát láttam, váltó-turbó-lendkerék-HPFP gond szvsz ritka.[ Szerkesztve ]
-
válasz
vzsryl #191999 üzenetére
Nem olyan nehéz megszokni a nagyobb autót.
Főleg, ha 1x 2x már megpakoltad, és látád, hogy ez jó... megáldád vala.
Valóban a parkolás az több rutint kiván, illetve hát néha azért keresni kell a helyet, de megéri.
Astra -> Galaxy váltás azért nem volt kicsi nálunk sem, időbe telt, mire hozzászoktam (ráadásul benzin -> dízel váltás is volt; az első dízeles volt a tágabb családban is).
Aztán már nem vágytam kisebb autóra, ha családi kiruccanás nézett ki.
Fenntartása viszont jóval magasabb...B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #191999 üzenetére
Szerintem az a fő kérdés, hogy kell-e két kocsi (pl. neked és a feleségednek külön autó). Ha igen, akkor én biztos arrafelé törekednék, hogy az egyik egy nagy pályás utazóautó legyen, a másik pedig egy városra optimalizált kis takarékos fürge valami (esetleg hibrid). OK, neked az Almera adott, de alapvetően a fenti lenne az optimális: Mindkét felhasználási módra van egy arra kioptimalizált autód, és azt veszed elő, aminek épp az az erőssége; szükség esetén két kocsi is rendelkezésre áll, ha egyszerre az kell.
Az alsóközép kombi szerintem egy elfogaható kompromisszum, ha az embernek egy kocsija van: csomagtartó is van, és azért el lehet benne férni, de városba azért legtöbbször pazarló, pályára meg tényleg kényelmesebb egy tágas utazóautó nagy motorral.
Az Almerához képest minden modern autó drága mulatság lesz, illetve szerintem két autó fenntartását is meg lehet érezni. A fogyasztásban azért csodát nem várnék autópályán semmitől (bár az Almera nem tudom, hogy ott mennyit eszik).
A méretet azért hangsúlyoztam ennyire, mert én is meglepődtem... Vissza lehet olvasni itt is, hogy anno a lányom születése előtt az 1. gen. C-maxba voltam beleszerelmesedve (mert mi azért sokat megyünk városon belül, és úgy gondoltam, hogy praktikusabb lesz, és elég is - a babakocsis időszakot valahogy szűkösen kihúzzuk), de már örülök, hogy nem az lett. Az Alteába is cipőkanállal férünk be MINDEN hosszabb utazáskor. És néha ezenfelül még befigyel egy utazóágy, nyuszimotor, ez az. A babakocsi elhagyásával viszont érezhető hely szabadul fel, már a sportbabakocsira váltásnál is...
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz
vzsryl #192092 üzenetére
Akkor használd egészséggel a topickedvenc autót. :)
(Én is nézegettem, csak régebbieket. Mert hát mint majdnem mindenkinek, nekem is jobban bejön a sedanra hasonlító autóforma, mint a kombi / egyterű. A családban értetlenkedtünk, amikor a tesóm anno kombit vett. A szívem mélyén most is utálom a kombiformát, de valamennyire azért hat rám a divat is. Régen: autó = 4 ajtós, ma már: 4 ajtós = olcsósedan. Ez a sedanra hajazó nagy 5 ajtós nekem is szimpi volt. Meg nekem mindig is tetszett ez a Mondeo, bármennyire tucat.)
-
válasz
vzsryl #192090 üzenetére
Ez egy jó autó. Árban is szimpatikus, bár nem vagyok otthon a Mondeok piacán. Nekem 2010-ben kijutott egy 2008-as kombi 1.6 szívó, tette a dolgát, hatalmas belül. Vectra C után sem volt egy prémium életérzés, de a futóműve pazar.
Ugyanakkor a költséges dolgok könnyen lehet, hogy hamarosan aktuálisak (DPF, injektor és társaik).A fekete bőrt nyáron fogod utálni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
vzsryl #192100 üzenetére
Nekem azért a bőrülés mellé a venti hiányozna, de ha eddig csupa szövetes volt, talán nem lesz drámai. Hibákat illetően a Pierburg szelep jut eszembe, ami a turbó nyomást vezérli, kormányon tempomat gombok (csere helyett érdemes javítani, úgy örök), ülés gerinctámasz szokott szétmenni (olyankor hamar érdemes javítani, nehogy kibökje a huzatot), és a duda is elnémulhat. Említett DPF is jól bírja, inkább a regenerációhoz használt fáklya kormolódik el, azt sem muszáj egyből cserélni, ugyanúgy opció a tisztítás, mint a szűrő esetén. Összességében szerintem egy jó ajánlat a Mondeo mk4 (főleg a facelift), legnagyobb pénzügyi kockázat az értékvesztés benne, de emiatt fruttiból fenntartható. Meg a sokszor indokolatlan dízel para, mert a benzines kínálat gyengébb. Youtube-on Alan Howatt videóit ajánlom, szinte csak ilyeneket szerel(t) taxis flottában, rengeteg a hasznos infó a csatornán
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
diegho
nagyúr
válasz
vzsryl #192753 üzenetére
Én Kia-t próbáltam. Tudom viszonyítani Scala, Focus, Octavia, Astra-hoz is, de i30-at pont nem néztem meg. Nekem a Kia üléspozíciója nem volt olyan szuper, mint mondjuk a Scala-ban, vagy Octavia-ban, a belső rendben volt, de nem jött a must have érzés. A Focus beltere nekem lényegesen jobban tetszik, de árfüggő a dolog, mert a Focus-ért nem adnék 6-nál többet, hiába tartom jó autónak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
vzsryl #192760 üzenetére
Nem, tényleg a 7-re, de nem vagyok képben a jelenlegi árakkal.
Viszont ha 8, akkor inkább csak a 2.0 ajánlott, a 2.4-es betegesebb, mint az előző generációban.
szerk.: Játszósnak szánnám a családi kombi mellé. A súlykidobálásból és a motorcseréből gondoltam, egyértelmű lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Revoltek
aktív tag
válasz
vzsryl #192756 üzenetére
Köszönöm! Nézelődtem a Toyota felé is de az Avensis annyira egy bumfordi (nem nagyon tudok rá jobb szót) orrú autó, hogy nem tudom elképzelni a ház előtt, minden előnye ellenére sem. Az Auris meg a facelift Avensis viszint kurvajól néz ki.
Tboldi 8. Gen Accordot nézegettem, egyik legesélyesebb, viszont a mérete ellenére viszonylag kicsi a csomagtartója.
Elsődleges a teljesítmény. Nem annyira komálom, ha van előttem valaki[ Szerkesztve ]
-
Revoltek
aktív tag
válasz
vzsryl #192763 üzenetére
Sajnos egyet kell értenem minden szavaddal. Mondjuk 150 ló körül már el lennék, nem akarok versenyezni a gyerekekkel a hátam mögött, csak menjen, ha úgy hozza a helyzet és oda kell lépni neki. 7 gen Accord is nagyon szimpi csak annak meg olyan furán csapott a hátulja, viszont brutáljól pakolható. Nézegettem még az Insigniákat, de azokkal egyelőre még nem jutottam előrébb.
-
Zsombe
senior tag
válasz
vzsryl #192760 üzenetére
Szerintem pedig nem pofátlanság. Én még nyár elején (amikor közel sem pörgött a használtautó piac és nem emelkedtek így az árak) adtam el az enyémet 2M-ért, pedig ráadásul dízel volt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #192770 üzenetére
Amúgy a maga nemében nagyon korrekt az a Superb ami neked is van (már ha rendes motor van benne mint a tiédben is és nem egy foscsi TSI). Persze olcsó hozzá minden de gyakrabban is kell hozzányúlni mint egy Accord-hoz. Van nálunk a 2012-es abban most pl a termosztát fikkant meg (189k km-nél) a 250k-t futott Accordban meg még a gyári van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz
vzsryl #192786 üzenetére
Szerintem te az almát a körtével hasonlítottad össze. Benzines Accord - dízel Superb. Miért nem a dízel Accord-dal? Akkor nincs olyan nagy árkülönbség, annyival nyomottabbak a dízel árak. És ha egy autó drágább a hasonlóak között annak megvan az oka. Ahogy sok tőlem okosabb ember mondja: "a piac beárazza"...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #192786 üzenetére
Ha nem melóra kéne nem zavarna de így hogy muszáj menni nem ok. Ha a szervizben áll az autó akkor nem termel ugyanis.
Ma is ledurrant egy 2010-es Superb a telepen. Elengedte a hűtővizet. Követek sok Honda fórumot (fb, ph, crx, stb) de ilyen hibák nagyon elvétve fordulnak csak elő az Accordnál. Ezekkel a Skodákkal meg mindig van valami kisebb-nagyobb gond. Persze cégesek, nyilván rúgva van nekik meg a szervizelés is el van spórolva de akkor is...
Szóval a piac valóban beárazza, nem véletlen az árdifi a Hodához képest.Az persze vitán felüli, hogy sok mindenben jobb mint az Accord (nagy, kényelmes, stb.) de műszakilag pont nem. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz
vzsryl #192791 üzenetére
Aham, leírtad, hogy kipróbáltál több autót, oké. Nem sok konkrétumot írsz, van egy i40 Gdi, aztán kizárod az Accord-ot a Superb ellenében. Sokat filóztál, rendben. De akkor is egy benzinest vetsz össze egy dízellel könyörgöm. Két különböző autót két különböző motorral. És biztos én nem akarom érteni, én nem olvastam végig. De tudod mit, legyen igazad. Részemről ennyi...
Azért kösz, hogy burkoltan lehülyéztél."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!