-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #101615 üzenetére
ja, de akkor mit akarunk ezzel itt, csokolom?
a turbo olajbetap csovet gondolom okosan nem csereltek ki melle
reszben eldugult a benne lerakodott olajsartol, lecsokkent keresztmetszete, es elegtelen volt kenespl sok helyen csak ugy garis a turbo, ha uj olajbetapcsovet is veszel egyuttal hozza
több drón kell ;P
-
hdman
őstag
válasz tboy93 #101623 üzenetére
A mai hiradóban nyilatkozott egy öreg tata, hogy "én megmondtam muter, látod látod visszavonták a netadót de addig addig izélkedtek, amig lett másik adó helyette. "
Végülis a céljukat elérték, mindegy, hogy milyen formában.
Na, de OFF vége, mielőtt kibaszcsiznak minket
Sopron city :)
-
Land
veterán
válasz tboy93 #101671 üzenetére
1.8 a kiszemelt, csak zörgö műszerfalnak, illetve a pattogó hátsó futóműnek utána kell járnom, hogy mennyire gáz velük együtt élni. Amúgy más baj nincs vele, max a kilátás hátra, de tolatóradar lenne bele mindenképp.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #101689 üzenetére
Na igen.. Csak ettől félek hondánál semmi mástól...
Nyilván egy ezres swift alkatrész árainál minden autó alkatrészei drágább.. De....Nem mindegy,hogy mennyivel.
Melyik swiftből ültél át? Régi vagy a II-es.? Nekem 2000-es évj.van..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #101687 üzenetére
az a feher 6G3D VTI is csigas, egy ilyen szintu turbositasi mutatvany siman benne van 1.5megaforintban
meg ebbe tolattak vagy drifteltek bele Sopron-ban tavaj aprilisban vmi BMW-vel egy utcaban, szoval pl jobb ajtaja nem valoszinu, hogy az eredeti
napokig kerestek a Facebook-n a kepekkel, de meg is lett az elkoveto is
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #101687 üzenetére
- delsol: egy rossz vicc, de a cicatuning miatt előbb-utóbb elviszi valaki, akihez most kötötték be az internetet és végre sikerült letöltenie a Fast&Furious-t. Ezt én is kicsit túlárazottnak tartom.
- vti: komoly, épített autó, brutális menetteljesítménnyel. Tipikusan az eladhatatlan kategória, jobban megérné inkább elbontani és visszaalakítani gyárira, de az ár abszolút rendben van. Irgalmatlan pénz és szívás építeni egy ilyet.
accord: utcai "versenyautó". Kevés autó bírja hosszú távon a pályanapokat az utcáról beesve, mindennemű változtatás nélkül. Ez ilyen. Gyárilag sperr-rel, nagy fékkel, Recaro ülésekkel, Momo kormánnyal és kellemes menetteljesítménnyel/köridőkkel. Van olcsóbban ATR, de ha a leírás igaz, akkor százszor inkább ez ennyiért, mint azok annyiért.
esi: lásd vti csak gyengébb, de olcsóbb.
Tény, hogy ezek közül nekem egyedül az Accord Type-R a kéne kategóriás, de az olyannyira, hogy ha most hasonlót keresnék, akkor egy pillanatig sem tartanám soknak az árát. Egyébként előbb utóbb mind el fog kelni. A legtöbb népszerű márkából vannak ilyen elsőre túlárazottnak tűnő tuning autók, de az igényesebbek mind új gazdára találnak előbb-utóbb, a többit elbontják és kiárulják az alkatrészeit.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz tboy93 #101764 üzenetére
Északi irányba a Salgótarjáni útnál szar az út, déli irányba a Thököly kereszteződésnél. Egyébként nem olyan rossz az.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #102125 üzenetére
6,8 sec vs. 7,7 sec a rizsrakéta javára, ellenben ha szembe találkoznak, akkor a rizsrakéta porse lesz
nem beszélve arról, hogy mennyibe kerül.(#102126) tresh : ha két kocsi van, akkor max. munkába használnám, de mondjuk az se kevés 10k biztos összejön évente, plusz még ez az ide oda, 15k simán megvan.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz tboy93 #102226 üzenetére
A hasznaltauton a civicekbol csak oreg van (2002 2003) 1m-1.2m korul,raadasul 1.4,mindegyik 200e km futassal. A 2005-os ami kozelebb allna mar hozzam mind 1.5 korul vannak. A corolla rettento puritan mind kivul,mind belul,raadasul csunyacska is. Vezetesi elmenyre azt mondjak eleg karcsu a toyota megoldasa.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #102361 üzenetére
Nincs benne semmi csoda. Vedd le az adókat a magyar árból és ugyanott vagy.
amúgy 2.2$/gallont találtam 3.78l/gallonnalé számolva 275ft/$ alapul véve 161Ft/liter.De ha megnézed autó árakat, kaja árakat.... mind olcsobb USben mint MOon.
Fokozzam? MOon ha pl 270.000Ftbe kerülsz a cégnek akkor ebből megkapsz ~130nettot. (kb 200brutto)
Tehát a te által megkeresett összegnek első körben 50+%át lenyeli az állam!
Aztán mindenre rájön minimum 27% adóteher (ÁFA), üzemanyag árára sokkal több, hogy a matrica, súlyadó....ról ne szóljak.A végére kijön, hogy az általad megkeresett/megtermelt bér 70%át lenyúja az állam.
Elvileg a fenti jóléti államnak a lényege az lenne, hogy sok adót fizetsz de cserébe kapsz jól müködő ingyenes egészségügyet, nyugdíjat.... ehez képest ugye a pénzt lenyeli az állam egészségügy szinvonala béka segge alatt, hogy arról már ne szóljak mekkora nyugdíjunk lesz.
runner 125: Ez így elég zagyva. pl Kína fogyasztása már rég megelőzte USét ehez képest majd hófehér. Uígy nem jön össze ez a minimum 2/3 US tulajdon. Arról nem szólva, hogy piac van. Ha exon vmit kitermel azt annak adja aki a legtöbbet adja érte. Nem jótékonysági intézmény.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #102475 üzenetére
Azért annyira nem vészes a helyzet szerintem, vannak viszonylag jól felszerelt Civic-ek, de az ilyeneket egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehetett könyöklőt rendelni bele, amikor már a régebbi generációkban is volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Buster17
addikt
válasz tboy93 #102512 üzenetére
Néztünk de egyik se valami jó.
Mind lizingre menne és ha vesz újat nem krll rá költeni és fizeti a részletet azt kibirja, de ha vesz használtat ugyanúgy fizeti a részletet meg plusz a szervizelést és annyival kevesebb marad a fizuból.
Nők ki logikázták...Volvo s60-at mutattam neki de az férfi autó. Az emblénában is benne van a férfi jel. 4 nő ellen a szavam semmit se ér.
[ Szerkesztve ]
-
teratti
senior tag
-
hdman
őstag
válasz tboy93 #102690 üzenetére
Ezen semmi nem volt melegitve. Elforditja a kulcsot, beköti magát aztán megy. A nagy hidegek sem segítettek, és ráadásul nem garázsos kocsi. Egyelőre ennyit tud, kiváncsi vagyok, ahogy jön a jobb idő, mennyivel megy le. Sajna hosszabb távon sosem lesz használva, ha városon kívül megyünk, akkor a kombit visszük.
Most hétvégén volt olaj és az összes szűrő cseréje, talán az is segít valamit
Sopron city :)
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #102778 üzenetére
Nem a szavahihetőségedet kérdőjelezem meg, hanem a tempót és/vagy a mérés pontosságát. GPS szerinti 120-as tempónál fogyaszt 6 liter körül az autó. 160-nál már valahol bőven 8 fölött fogyaszt. Alapból rövid a váltó és ekkora tempónál már a légellenállás is súlyos tényező. A 6,52 még egy jóval nagyobb hatásfokú dízeltől sem lenne kifejezetten rossz érték a fenti körülmények között. A Hondákat pedig kifejezetten nehéz kétszer ugyanannyira "teli" tankolni a tankbetöltő kialakítása miatt.
m3tr0: Ahogy mondod!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #102954 üzenetére
Nekem 6,5-et evett a fl-es swift2.
De en is hallottam mar 8-at kajalo peldanyokrol, de inkabb a szeria elejerol, allitolag modositottak a motorvezerlo szoftveren.FrankMonzano: 1.8 vagy 2.0 mk3 mondeo, ennyiert meg faceliftes is akad, de a legjobb a fl2 lenne, az kicsit dragabb.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #102961 üzenetére
Másik fontos kérdés, fenntartás tekintetében melyikkel jár jobban. az ember? Az opelekkel kapcsolatban valamiért az a kép alakult ki bennem hogy nem túl strapabíró szerkezetek. Meg g Astra esetén csak 1,4-et szabad venni, a 2003 utániak tán nem eszik az olajat és láncosak. Fókából meg 2002 utáni 1.6. Vezetés tekintetében a g Astra / Focus/ Swift2 hogy áll egymáshoz képest? Egy 1,8 tddi fókát vezettem, futómű és kormányzás tekintetében nagyon Bejött. Másk kettőben csak utasként ültem nagyon rég. Ja, még annyi, hogy a lengyel gyártás mennyire gáz az Astra esetében?
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen