- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vírusirtó topic
- Router gondok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Videó stream letöltése
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Flashback
addikt
válasz Declare #128009 üzenetére
Egyik ismerősömnek volt két 1.7 H Astrája is. Az egyiket újonnan vette. Azt mondja 100-110e kmig semmi különösebb bajuk nem volt. Utána meg nyomócső, hűtő, aztán volt valamilyen szelep...
De viszont hallok jókat is arról a motorról. Ez így elég vegyes.Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #128142 üzenetére
Errol beszelek.... Ez az emberek igenye. Ha becsuletes vagy, es az auto amit arulsz az patent, de van benne 300k km, nem fogjak megvenni. Inkabb megveszik a visszatekertet, ami egyebkent hullik szet, mert nem koltottek ra. Pedig belul tudjak, hogy valszeg nem 120k km van egy 6 eves, utazos diesel autoban.
Most is ugye egybol jott a megjegyzes, kar hogy sok a kilometer. Az ilyennek azt szoktam mondani, hogy vegye meg, vigye egy szakihoz, es tekertesse vissza maganak, hogy nyugodt legyen a lelke. Ugyan ott lenne, mintha levadaszna egy keves, garantalt( ) kilometeres gepet. Sot....Don't Tread On Me
-
válasz Declare #128157 üzenetére
Olvastam pár horrorsztoryt, hogy a tag megveszi a márkakereskedés által bevizsgált, hivatalos használtautó partnertől a pár éves kocsit, aztán később derül ki, hogy már szanaszét volt törve. Tudom, naív kérdés, de ezt hogy lehet kivédeni? Mennyire szokás az ilyesmi, vagy van pár urban legend ami terjed, de nem érdemes vele foglalkozni... szívesen vennék használt autót, ha némi felár ellenében úgymond biztosra mehetek.
-
Flashback
addikt
válasz Declare #128189 üzenetére
Van egy két konkrét típusom. Sőt úgy tűnik egy Accordot nagy eséllyel el is hozok.
De minden érdekel, ezért rakok be néha egy-egy érdekesnek tűnő autót. Ne haragudjatok már érte.
Amennyire tudom próbálom követni a fórumot.MOD: Amúgy egy hétből 5 napig város 2 nap főút/pálya. Úgyhogy nagyon vegyes a használat, ezért az autótípusok is.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Declare #128203 üzenetére
A probléma nálam összetettebb. Ráérek autó tekintetében. Jelenlegi autók szépen mükődnek, és csak "lassan" lenne aktuális csere.
Egy csomó dologban a "nem kipróbált hosszú távon de talán jobb" van a megszokottal szemben (automata, magas építés).
Ahogy tökölök vele, a rendelkezésre álló összeg is növekszik. Utánanézés közben növekszik az étvágy jobb felszereltségre.
Ha most azonnal kellene cserélni az más lenne. Vitara gl+, ennyi fért bele.
De a mazda az egyetlen aránylag jó teljesítményű/fogyasztású szivó benzines. És jó felszereltségűek már egész jó arúak (+ fél milla egy vitarához képest).
Mivel én sokáig tartom meg az autóim a döntés is sokáig tart. Nyáron az amiknál lesz egy hetes autókölcsönzésem. Ott majd legalább az automata kérdés kiderül. Ha szeretem akkor lesz automatám.
-
Flashback
addikt
válasz Declare #128203 üzenetére
Szerintem ez nem mindenkinél ilyen egyszerű. Nálam sem és ahogy látom másnál sem.
Nyilván mindenki jó és megbízható autót akar még mielőtt bármilyen típusnál megállapodna.
Szerintem már itt kezdődik a fő probléma.
Mert van user tapasztalat, szerviz tapasztalat, neten olvasott dolgok ehhez jön még user error, márkahűség, hozzáértés, hozzá nem értés, fanatizmus, szerelő mondta stb... Na ezekből áll össze a leendő autóvásárló fejébe valami alap szűrés.Ezek után jön szerintem a forma, méret, mi kell bele.
Majd ezek után jön az alkatrészek ára, szerethetőség...
Aztán olvasol valami durva kommentet vagy típushibát és kezdődik elölről az egész.
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
őstag
válasz Declare #128205 üzenetére
Igen, csak új.
A 6-os már túl nagy. Sokat járunk városban. Így is mindig az iq-t viszem ha tehetem (tehát ha nem gyerköcökkel és cuccal megyek) és nem az i30-at ha pesten megyünk. De pl. reggelente nem lehet, annyi a cucc hogy tele az i30.
A középkategóriában mint a 6-os megérheti 1-3 éves használtat venni.Azok a márkák amiket én nézzek (toyota,honda,mazda,kia,hyundai), ott az alsó középkategóriában nem éri meg fiatal használtat venni. Alig olcsóbb. Persze nem listaárhoz hanem valós árhoz képest (azért jobb felszereltségen pl. a hyundai is enged még rendesen, nem csak a "hivatalos" akciót adja).
-
félisten
válasz Declare #128203 üzenetére
Pedig annyira nem ritka eset, ha nem létszükséglet és márisazonnalrögtön, akkor ráér az ember nézelődni.
Lassan én is fél éve nézelődök, nem "kell"(van a családban autó, de saját nincs) csak jó lenne.
Persze egyre jobban körvonalazódik, hogy mit szeretnék.
Nem, a dacia több mint 3 millióért nem nekem lesz, szerintem hülyeség az az autó."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
TaaT
veterán
válasz Declare #128347 üzenetére
"regi lemez es nem is nagy szam"
Ha azt nézzük még a szenon sem lett mainstream egy bizonyos szint alatt (valszeg nem is lesz már soha)
Szóval a led még elég új cucc, annak ellenére hogy itt a nyakunkon már a lézeres lámpa is.
Vagy csak én vagyok már öreg?
Give them hell Ukraine!
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #128485 üzenetére
Ha a pénztárcád végtelen mélységű, mindenből a legdrágábbat veszed, már csak divatból is. Ha van pl 3 milliód autóra, akkor ez az összehasonlítás igen is érdekes lehet. A kérdés továbbra is az, hogy jobb-e annyival amennyibe kerül, plusz a fenntartási ktg. Ezt Te(!) eldöntötted. Pont.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #128698 üzenetére
Közben fel lettem világosítva hogy a digit klíma meg az automata nem ugyanaz az. Azt utálom ha nyomja a klímát akkor is ha én nem érzem szükségesnek. Kormiban is azzal kezdem mindig, hogy kilövöm a francba.
mod:
runner 125: Jó kis gép, kár hogy ezek is lekormlódnak. Diószórást nem vállalja a szaki mert nem ért hozzá (VAG-ot vállal csak), marad a márkaszervizes vegyszeres megoldás ami nem két fillér.
De amúgy kéne. 200-250k km után pucoltatni kell aztán megint elketyeg 200-250-et.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Integrale
veterán
válasz Declare #129551 üzenetére
Látom Te sem érted.
Még mindig nem az a baj, hogy sok a km, hanem az, hogy tekerve van és olyan áron adja mint azt ami nincs. De ezt előtted Mágus2-is szépen leírta. Ha patika állapotban van a sok km ellenére, akkor adja annyiért amennyit ér, de ne tekerje, vagy ha tekeri, akkor ne nézzen madárnak mást, és adja olcsóbban.
Nagyon szép feltételezés, ami csak az egyik oldalra sarkít. Nagyon utópisztikus, hogy a 400e-t ment autó bársonyba bugyolálva, csak nyáron, csak hosszútávon, csak tükörsima utakon hajtották.
Melyikre nagyobb az esély szerinted, arra, hogy egy 100-at futott (bizonyítottan) van jobb állapotban, vagy egy 400-at?
Ha csak azt nézzük, hogy 30e km a gyári olajcsere előírás, akkor 400e alatt jobban megsínyli a motor a ritka cserét, mint 100 alatt.Másik megközelítésből, nekem miért kéne tudva, hogy tekerve volt, megvenni az autót? Pontosan ezzel éltetem ezt a műfajt, mert drága, nem nyerészkedni akaró nepperbácsi azt látja ebből, hogy bázzé, elvitték pikk-pakk, tekerjük csak meg a többit is.
(#129555) lenko Akkor megegyszer : az belterben illesztesek nem attol fognak nyikorogni, hogy az autoban mennyi km van, hanem hogy milyen utakon hasznaljak.
És szerinted ennek nincs metszete? Nagyobb futás, nagyobb esély arra, hogy ment/többet ment rosszabb úton, tehát de, összefügg a megtett km ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #130406 üzenetére
Én is így vagyok fele, fateré is sedan, jobban illik a passathoz, viszont nekem audiból csak az avant jön be.
Egyszer ültem CC-be amibe volt masszázs, nem rossz, de kb. a hatad közepén dolgozik nagyrészt, és gyenge/közepes erővel, aki ilyen hátbajos annak jól jöhet, amúgy szerintem felesleges.Az embereknek fáj az igazság!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #130467 üzenetére
Nafene, pedig az excelben szerintem még jó volt, nem néztem meg, hogy a google mit csinált, mikor konvertálta. Az az éves költséget, értelemszerűen évente egyszer le kell vonni, most már elvileg jónak kell lennie.
(#130463) Qru: Akkor kicsit félreérthetően sikerült leírnom, elnézést. A cég csak tartós bérletre adna annyit amennyit, viszont értelemszerűen ilyenkor csökken az ember nettó fizetése is, mivel valamiből ki kell hozni.
@Mindenki: Mondjuk a nagy eltérést én is abban látom, hogy a saját kocsi lenne 9-14 éves, míg a tartósan bérelt jószág meg 2-4. Bár igaz, hogy egy-két régebbi nagyobb kategóriás autó mellett elbújhatna egy mai kiskategóriás valami mind minőség, mind komfort tekintetében szerintem (bár a fenntartási költség jobban kalkulálható egy új autónál).
Saját kocsira nem akarnék egyelőre sokat -tudom, ez relatív- szánni elsőre, emiatt tűztem ki a 0,8-1m határt csak a járműre. Ebből azért valami biztonságosabb dolog is kijön már, viszont nem fogom szívni a fogam, ha véletlenül kicsit itt-ott meghúzom -már van egy ideje jogsi, de vezetési tapasztalat még nem nagy-, vagy négy év alatt bukok rajta pár 10 százalékot.
Viszont akkor tegyük fel, hogy saját kocsi (ami bizonyos szempontból örömtelibb, végül is mégiscsak saját járgány ). V40/S40, illetve V70/S60 páros közül (1m Huf környékén) melyik a gondmentesebb? Biztonság terén van valami szignifikáns különbség köztük?
Tudom, vegyek Astrát, de megpróbálkoznék valami kicsit komfortosabb, érdekesebb dologgal is (családban már volt elég Astra ), ha nem pénztemető és többet tud nyújtani.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Declare #131073 üzenetére
Engem nem zavar a magas futás, csak legyen szépen szervizszámla mindenről, hogy csereberélve volt, meg olaj cserélődött stb .. ha az nincs akkor írhatja a leírásban, hogy ilyen meg olyan fasza állapotban van.
Persze tudom, úgyis átnézeti meg kipróbálja az ember, de akkor is.
El lehet azt adni 400e km-rel is, ha hahu-ra a legutolsó kompresszió/veszteségmérés eredményét meg a szervizszámlákról a fényképet is mellékeli.
Amúgy egész nyugodtan részletezhetné a csereberélt alkatrészeket is a leírásban, a gumit nem csak írni kell hogy hűdefasza hanem lehetne kép a DOT-ról, márkáról stb. Ez egy szar hirdetés, ennyi. Nem a legszarabb, de nem is túl jó.
Egyébként képről baromi szép ez az autó[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Declare #131079 üzenetére
Jó, de 300 lovas S60R-t nem is az átlag magyar fog venni, ilyen autót jó eséllyel valami autóbolond vesz, aki azért nem annyira egybites, hogy ne látna tovább a km állásnál .. pont azért is kéne normálisabb hirdetést felrakni. Bár kétségtelen, én ez alapján is elmennék megnézni.
-
w333
félisten
válasz Declare #131095 üzenetére
De 5-6M között keres vagy nem
Tessék ... Link, régebbi Mondeót már nem vennék (nem tetszik)
Ha már régebbi Mondeó, akkor inkább egy SuperB !
Illetve itt azt kell eldönteni hogy új Autó és alap felszereltség, vagy használt 2-3 éves (20-30k) km és fullos ? mert az hogy új Autó is fullos az ennyiért nincs !
Én ha most autót vennék és ennyi pénzem lenne akkor biztosan az új Mondeot (alap felszereltséggel) venném, mert ... szebb mint a régi kívül-belül, nagyobb mint az összes itt felsorolt autó, új autó és nem használt, és még tudnám sorolni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
válasz Declare #131089 üzenetére
Semmi előny nem származik belőle. Hidd el.
Pont ahogy tresh mondja. Saját magad megnyugtatására tökéletes. (mondjuk én fejben tartok mindent). Szerencsére még bírja az agyam.
Nincs garanci, hogy azt a munkát el is végezték. De példának mondok egy két dolgot.Fék betét/tárcsa: Látszik, hogy milyen állapotban van.
Vezérlés: Vásárlás után alap, hogy cseréleik az olajjal együtt.
Olaj: Szintén vásárlás után azonnali csere. Mivel a motorba nem látsz bele, nem tudod, hogy az előző tulaj milyen időközönként cserélte. Írhat bármit. Igazolhatja bármilyen számlával. Lófszt nem ér.
Fék hatásossága: Próba út. Jobbat nem tudsz.
Váltó: Automatánál hozzértő kell. (Én nem értek hozzá, de nekem amíg van manuális, addig jó lesz ez)
Külső: Megintcsak látszik minden.Van még valami? Látatlanban nem veszünk autót.
Ha megvolt az adásvételi, hiába van Lenin regény a kicserélt alkatrészekből, van rá garancia, hogy nem fog pont akkor pont ott tönkremenni nálad. Semmi!Szóval továbbra is fölösleges.
És nem, nem lehet jobban eladni. Esetleg a hülyéknek, akik erre mennek. Mert aki gondolkozik, az rájön, hogy semmire sem jó egy ilyen lista. Jahogy részben ismert az előélet. És??? Attól még ugyanúgy lerohadhat alattad! -
w333
félisten
válasz Declare #131120 üzenetére
Legyen kívül és belül is szép ...
Jelen esetben egyértelmű a választás az 1.0 Eco nekem sem kéne, de amit linkeltem az 1.5 Eco de lehet hogy megtévesztés az egész ?
Az meg hogy régi Mondi és Xenon vagy új Mondi és Halogén ... akkor inkább legyen Halogén, vagy inkább várnék még az új Mondeó -ra használtan 20-30 ezer km és normális motorral, mert jelen esetben oké megveszed a régit fullosan, majd hónapok múlva mikor újra megnézed a használtató kínálatot és hasonló áron találsz ugyan olyan felszerelt de új Mondeót, hát a p*csömbe vágnám a kést !
(#131121) Qru
Ez tényleg jó ... gondolom ez a 163 lovas ?
Nekem az E34 (520i) ilyen sebességnél kerestem a fogyasztás mérő mutatót hogy hol van, majd mikor levettem a gázról a lábam akkor láttam hogy a 30L -től kullog visszafelé a mutató, de itt már az üzemanyag szint is szemmel láthatóan csökkent
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
válasz Declare #131219 üzenetére
Ezekkel nem is szállnék vitába. Pontosabban egy ponton. Amikor egy jó műszaki tartalmú autót meg akarsz fizettetni akkor -ahogy írod is- magasabb árat adsz meg. Persze ha alkudni akarnak, kifogásolod ezt arra hivatkozva, h ez jó. Persze amikor Te vásárolsz akkor már nem baj az alku.
Azt is itt hagynám, hogy attól hogy egy autó drága és papíros, semmi garancia nincs hogy nem hányik be rajt valami. Plusz a korba is gyakran bele köt a vevő ahogy a méterbe is. Szvsz én is mint tresh maradok az állapot vásárlásnál, a számító tudattal, hogy használt autónál bármi , bármikor megmakkanhat. Nem építek semmilyen papírra. Ezért is vásárlok az ársáv aljáról, így azt kapom amit én akarok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Declare #131236 üzenetére
Hűha...most megfogtál. Lassan lesz olajcsere uh marost megvan a 10k. Az utóbbi időben keveset megyek azt is jellemzően városban. Néha befigyel Szeged és külterületén 100km/ nap is De akkor sem akarok lemondani a kényelemről
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
maajsz
senior tag
válasz Declare #131664 üzenetére
Igaz hogy sok helyen tök logikátlan a KRESZ, de a közlekedésre vonatkozó része nem teljesen az. Az ilyen (és legtöbb) baleset is sok kis tényezőből adódik össze. Jelen esetben nem tudja felmérni a sebességet, kifordul, öreg, nem látja a gyorsítósávot(fiatalabbakkal is előferdül) és az érkező sem tartja be a jobbra tarts elvet. Sok esetben lehet mondani, hogy de ő a hibás amikor a másik fél is közlekedhetett volna "biztonságosabban", ha véletlen megvan egy súlyos baleset ott már hiába anyázik akárki is. Dettó ugyanez a pályázás is. Ha a delikvens 180-al vereti a belsőbe és kijön elé 100-al előzni egy autó, ott is az anyázás mé jössz ki b.zi k.csög, holott a 180-at már nehéz felmérni sokaknak. Ez is lehet kétoldalú, egy ne nyomjad neki majd 2kiloval, kettő ha az előző is felgyorsít legalább előzéskor 130 köré nagyban csökkenti a veszélyt önmagára nézve is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Kutya topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Subaru topik
- PlayStation 5
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!