- Programozásról_szubjektíven
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Linux kezdőknek
- Tomato firmware
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Declare #117134 üzenetére
Ignis az életbe nem fogyaszt 4,8at nem tudom te honnét szeded ezeket az adatokat.
Pont az h a swiftnel is többet eszik ,6,8-7 átlag alatt te megnem mozdítod az ignist még labujjheggyel sem.Totymorgo swiftest meg ritkán látni ,nem hiszem h Ők szoktak lenni a dugó elején. Vagyis szoktam látni de általában 60+ évesek szélvédőre szegezett arccal, kormányra feszített ulestamlaval nekik meg tökmindegy mibe ülnek mindenbe ezt fogjak csinálni.
Abban egyetértek h dinamikus közlekedés -jo fogyasztás nincs összefüggésben benzinesnel.
En literes swiftem ha megyek is vele tehát nem lassuzok ,7l alatt eddig nem nagyon fogyasztott.
Mostanaban sikerült 7alá levinnem de most itt helybe ahol van 10 körforgalom kb minek nyomjam.
Autópályán meg városban viszonylag lehet. Így jött ki a 7 körüli átlag.Akik totymorogni szoktak meg feltartani városban belső sávba egesz sort azt inkább nem írom le mert akkor megint az van hogy "előítélet ".
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #117176 üzenetére
Igen, igen azt elfelejtettem írni, hogy J Astrákat is nézegetem. Jó öreg agyonreszelt 1,7 CDTI tetszik annak ellenére, hogy kicsit traktoros a járáskultúrája. Meg azt a motort már ismerjük nagyjából így a családban.
(#117177) footy Köszi, felvettem a listára!
(#117201) focvis PÜ
-
footy
addikt
válasz Declare #117237 üzenetére
Nem nagyon tulzas:
Astra J 6,26
Ceed 5,86
Golf 5,33
Focus 5,58Nem minden hibara emlekszem, de a DPF kenyesebb mint a fentieknel, az alapjarati motor es az EGR ugrik meg be amiket emlitettek forumokon.
En probaltam 2db J Astrat egy 110 es egy 125 lovasat, a dinamika hasonlo a golfhoz(a Ceed jobb, Bravo megjobb es a 116 lovas Focus a legjobb ilyen szempontbol), a motor karaktere inkabb a problemas, amig el nem eri a 2200-at addig halott minden fokozatban. Elindulasnal pedig hajlamos lefulladni.
A tubo hibat melyikre irod? A vw-nel en meg nem nagyon olvastam rola, inkabb a becskendezok, EGR huto es kettostomegu(a befecskendezok miatt) hibaja jellemzo a korai evjaratoknal.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117316 üzenetére
2011 júniustól már a javítottat gyártották. Fonots hogy ez gyártási dátum ugye és nem a forgalomba helyezés dátuma kell, hogy legyen!
mod:
Ha már Volvo és D5. Egymás után ültem egy S60 D5-ben és egy S40 D5-ben, értem, hogy más a hangszigetelés de az S60-ban sokkal mélyebb, szebb hangja volt mint a kis tesóban.
Ennyit számítana a hangszigetelés?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lama_lamm
aktív tag
válasz Declare #117316 üzenetére
Az Astra H az nem 3 milla, az csak a max keret a kocsira
Nagyjából évi 10-12 ezer km, napi 2x25 km országút melóba, havi 1-2 Balaton-Budapest távolság, meg az esetleges nyaralás, sítúra.
Valószínűleg nincs szükségem egy 2l-es turbós motorra, de nagyon bírom a Saabokat, azért volt benne a listában
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #117322 üzenetére
S40-be tudomásom szerint elég későn rakták bele a D5-ös motort, sőt, ha megnézed a hazai piacot, elvétve találsz ilyen konfigot. Ebből kifolyólag ugyanarról a blokkról beszélünk, ami az S60-akban, 80-akban is van.
Qru
Persze, az S40 a Volvo beugró szedánja, tulajdonképpen egy picit jobban felszerelt Focus-ról beszélünk, így nyilván nem nyújt akkora komfortot, mint az S60, S80.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #117327 üzenetére
Önmagában a motorhang nem lehet más, viszont a gyérebb körítés miatt simán lehet hangosabb. Eleve kisebb kasztniról beszélünk, ha már nem olyan vastag, nem olyan minőségű szigeteléseket használtak, vagy bizonyos kasztni merevítők máshogy vannak kivitelezve, könnyen előfordul, h erősebb a beszűrődő motorhang.
Pedig felnyitott motortér mellett is csodáltam már jó néhányszor a D5 hangját, mindig mosolygom, annyira selymes járású."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117322 üzenetére
Az S60-ban még az első generációs D5 van az S40-ben meg már az erősebb újabb változat volt az tudom. De ez befolyásolná ennyire a hangot? Biztos az öregebb vas az olajsara miatt volt baritonosabb. De érzékelhetően szebb hangja volt az öregebb vasnak.
runner: Csak a hangról beszéltem. Egyszerűen mélyebb hangzású sokkal az S60-ban.
Btw ha már kénylem: messze a legkényelmesebb autó amiben valaha is ültem az S60.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Elektrosokk
addikt
válasz Declare #117616 üzenetére
régi 2007-es volt. ahhoz képest elég jó áron mérik őket. Fura hogy befejezik, elég sokat látni az utakon. Nekem egyébként az autómata váltó miatt volt szimpatikus, mostanában igénylem az ilyen kényelmi funkciókat... ha sokat mész akkor nagyon hálás dolog egy kényelmes autómata.
Egyébként 2 éve van az egyik barátnőm tulajdonában, és azóta semmi baja nem volt, most 200.000.- kilóméter van benne, neki kintről hozták az autót.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
runner 125
nagyúr
válasz Declare #117691 üzenetére
Pedig ez konstrukció kérdése. A Volvo-n nulla, azaz nulla a rozsda 7 évesen. De magán a lengőkarokon sincs, még folt sem. Ennyit tesz a korrekt gyári kezelés, festés.
kornelka
CRX-en többen is írták, h a Sustina-t hajlamosabb enni minden Honda. Enyém is csipegeti (10.000km alatt 6-7dl), de ez ilyen, mindenhol leírták, tisztában voltam vele.
RexpecT
Első körben azt kell tisztázni, h mit ért az eladó rozsda alatt. Vétel előtt mindenképpen célszerű felemeltetni az autót és átnézni. Amennyiben csak felületi rozsdáról beszélünk, akkor az alábbi eljárással tudjátok konzerválni, a kérdés csupán annyi, h a rozsda mértékétől függően egy ilyen autó esetében megér-e számotokra 70-120.000ft-ot a mutatvány.
- alapos mosás, tisztítás, levéve mindkét lökhárítót, műanyag küszöböket, kerékjárati műanyag dobokat
- szárítás vagy pár nap száradás
- a felületi korrózió alapos kicsiszolása koronggal mindenhol (rozsdapssziváló NÉLKÜL!)
- epoxis alapozófesték felvitele
- fedőfesték felvitele
- alvázvédelem majd üregvédelem felvitele minőségi szerekkel (Loctite, Dinitrol, stb..)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz Declare #117694 üzenetére
Miért rozsdál jobban az osztrák autó, mint a magyar?
Mert itthon vízzel főzünk, azaz sóval (NaCl) sózzuk az utakat mondjuk minimum 90%-ban. (csak ha nagy a gáz, akkor keverik a sót kalcium-kloriddal)
Ausztriában viszont kolbászból van a kerítés is, több a zsé, ezért ők a hatékonyabb és környezetbarátabb calcium-kloridos "sózást" sokkal sűrűbben alkalmazzák. Cserébe gyorsítottan rohasztja az autóikat (lásd: hátrányok), de mivel kolbászból van a kerítés, ezért nem igazán izgatja őket.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #117711 üzenetére
A karosszériás kérdésedre nem tudom a helyes választ.
Azt mondanám csípőből, hogy tegyél rá, többe lesz a leves, mint a hús... de amikor belegondolok, akkor megsajnálom szegény autót.Én annyit szoktam csinálni, hogy télen, télies útviszonyok melletti autópályázás után beállok egy benzinkútra és nagynyomásúval lecsapatom az autót fentről, ill. a küszöb alatt is megpróbálom leöblíteni amennyire csak lehet (Agip kúton beleszórok kb. 3-400 Ft-ot).
Itthon főleg autópályán alkalmazzák a kalcium-kloridot. Ez hagyja a fehéres/opálos bevonatot az autón.
-
TaaT
veterán
válasz Declare #117691 üzenetére
Én mondjuk a rozsdás futómű alkatrészeket nem tartom bajnak (tudom bizonyos esetekben pl valamelyik mercinek talán a tojáslámpás E-neka bölcsője elporladt, ami baj) mint mondjuk a rozsdás alvázat
Viszont egy gyári nyégyesgolf alváz ('98) ha nem volt bolygatva az nem rohad. Nekem is csak az emelési pontnál jött le az alvázvédő és ott elkezdett rohadni.
focvis: "Itthon főleg autópályán alkalmazzák a kalcium-kloridot. Ez hagyja a fehéres/opálos bevonatot az autón."
Ha erre gondolsz akkor az egy számjegyű utakon is előfordulhat. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
válasz Declare #117711 üzenetére
10 év körüli/fölötti autók 80%-a úgyis megy keletre, ott meg megszűnik nekik az áldatlan állapot sózás szempontjából, szóval a magyar (bolgár/román/ukrán) tulaj majd rendberakja, és elmegy az még 110 évet.
Szerk.: A 110 typo lett, de igazából akár maradhat is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Typhoon47
őstag
válasz Declare #117786 üzenetére
Nem arról van szó, hogy elég -nem elég. Egyszerűen teljesen más szinten mozog praktikumban egy nagyobb vas mint 5er touring pl. (ami btw. egy kifejezetten szűk autó). Könnyebb ki-be szállás, (sokkal) nagyobb lábtér, könnyebb így takarítás, csomagtér pakolhatósága-mérete stbstb...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #117786 üzenetére
Igen, ez egy 9 személyes Transit Custom, hosszú utazásokra felkészítve, így két klíma van benne nyárra, állófűtés télre, 95 literes tank, hogy ritkán kelljen megállni, és igazából tempomattól kezdve bkuetoothon, első-hátsó tolatóradaron át minden van benne, amit egy jobban felszerelt kompakt autó is tud.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #118007 üzenetére
Klasszikus hatfokozatú bolygóműves automataváltó, kicsit lassan vált (egy dsg-hez képest) de ha rendesen cseréled benne az olajat akkor tartós lesz.
mod:
Jah japóknál ez ilyen, nincs szabadon konfigurálgatás mint a németeknél.
Szuperbbel óvatosan, előbb üljön bele tapogassa meg. Engem pl kivert a víz mikor beültem anno... az mk2 anyagminősége finoman szólva is botrányosan ócska volt. Pedig én igénytelen belű japó autókhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Declare #118007 üzenetére
En csak 1 hatranyat olvastam a Mazda skyactive automatajak, megpedig azt hogy a fogyasztast minimum fel literrel megdobja. Amugy a reakcioja allitolag jo, fekezesnel visszaszurja ugy, hogy legyen fordulat(a DSG nem mindig talalja el) es felfele is dinamikusan valt. A DSG-nel a szervizkoltsegek nekem remisztoek es a hatramenet kapcsolasa is joval hosszabb ideig tart mint egy hagyomanyos automatanal.
A mazda 6-nal amugy csaka 2.5-es 192 lovast benzines nem lehet venni kezivel, az 145 es 165 lovasat igen.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-v-
addikt
válasz Declare #118181 üzenetére
Ezt en ertem, de attol az eredeti kerdesem/felvetesem all: fel evente tobb tizezer forint az sok lenne szervizre barmilyen ertelmes autora?
Persze a fel milla mas, de azt tobb szazezernek szokas mondani, a tobb tizezer az en ertelmezesemben 100e alatti osszeget jelent. -
#86322688
törölt tag
válasz Declare #118189 üzenetére
Már nem lepődök meg de régen meglepődtem, hogy egy ilyen régi és neves gyártó, hogy adhat ki ilyen fos munkát a kezéből, érdekes, más gyártók meg tudják oldani, hogy működjön normálisan a gépezet ?... a Toyota Hiace diesel régenmiért volt olyan rohadt jó ? / most nem tudom milyen /
Bejártam velel fél európát, soha még csak egy köhités sem volt,...mert nem arra törekedtek, hogy lehúzzák a vásárlókat, a franciának a bx óta ez a marketingje... -
Bull Boss
senior tag
válasz Declare #118168 üzenetére
igazabol megérné, csak annyira megútáltam ezt az autót... alapvetően egy 318D-t akartam és volt is patika 2,6 körül, most annyiba lennék ezzzel a motor generál után.. Folyamatosan rémálmom van az autóval hogy miért nem költöttem többet és akkor abba ülnék amit szeretek is... Még nem tudom mit tegyek az autó kész lesz elvileg, csak nagyon gondolkodom az előző tulaj beperlésén, tudom hosszú játszma, de akárhányszor futok neki ez kimeriti a rejtett hiba kategóriáját és mivel észnél voltam bele is irattam az adásvételibe hogy az autónak az ismert hibáján kivül más (rejtett) hibája nincs...
-
válasz Declare #118949 üzenetére
Én sem értem, hol a probléma. Hiszen a jelenlegi hazai használtautó-import jelentős arányát pontosan ezen igényrendszer szerint állítják össze (BMW helyett persze alkalmanként egyéb prémium márkák behelyettesítésével).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Zewa
senior tag
válasz Declare #118952 üzenetére
Nagyvonalúan elsiklottam afelett hogy;
"Ami fontos lenne számomra, hogyne fogyasszon túl sokat, megbízható és biztonságos autó legyen."Én Punto II-re szavazok de a Megane se rossz alternatíva.
Igen, sajnos jellemző amit mondasz de látok szerencsére bőven ellenpéldákat is. Ismerős srác vett egy 318is-t (hasonlót) 6 kilóért, 1,5 hónap keresés után, egészen jó állapotban. Gyári 20 ágú M3 felni, combtámaszos ülések és sárga EBC. Nem fogyaszt sokat (8 literes nagy átlag), elfogadhatóan megy és jó érzés vezetni. Ebben az esetben mondjuk a biztonság oltárán kellet kicsit áldozni...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz Declare #118958 üzenetére
Általában meg nem mondod kívülről hogy eredeti-e vagy sem. Márkánál maradva itt a styling 135-ös BMW M felni, amelyből iszonyatos mennyiségű utánzat van. Szerencsére azon teljesítményű autóknak a tulajdonosai akiknél ez gondot okozna (pl 25i, 30i, M3 stb..) nem népszerű az utánzat, egy 16i pedig minden gond nélkül elgurulgat vele, maximum évente 2x görgőztetni kell mert nem bírják a jó magyar utakat a vékony abronccsal.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
válasz Declare #119375 üzenetére
Csak telefonos segíccségem volt, Mágus2 személyében - nem is véletlen a VAG csoportos autó Vittem magammal lapitopit első alkalommal, és nyomattam amit tudtam. Amikor megvolt Mágus2 jóváhagyása (bár én nagyon akartam ) megalkudtam rá.
(#119377) Tsebacsi : és még így is megérte behozni, akár azzal együtt h költenem kell rá. Mo jobban teljesít Nekem a teljes itthoni forgalomba helyezési költség 420k jmf volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
g4bb3r
tag
válasz Declare #119449 üzenetére
2010-ben mikor még én is ködös albionban laktam 6-700 fontért egy 407-es Peugeot is jó vételnek számított (lengyel kollégám vett olyat és örült is neki mekkora vételt csinált). Kint olcsóbbak a használt autók de szerintem is lejjebb kellene adni ennyiért az igényekből Magyar haver egy Rover 75-el ült fel a rollerre.. jó áron vette aztán pár hónap után a motor kuka lett..
-
(ADAMKA)
csendes tag
válasz Declare #119449 üzenetére
Az a lényeg,hogy most decemberig kellene megvenni az autót.
Addig van idő gyűjteni elemezgetni.
Az, hogy utána kell egy kicsit rá költeni, nem olyan nagy dolog.
Bírja ki a hazautat kényelmesen, biztonságosan(#119449) Declare : Remélem tudatában vagy annak amit már sokan mások leírtak.
Itt nem annyiba kerülnek a kicsit megkopott, elunt autók mint otthon.
Ha kell küldhetek linkeket is. PL.: egy Lexus IS200 jó autónak számít itt is, mégis
csak fele annyiért ki lehet fogni ugyanolyan állapotút.
Viszont úgy gondolom ez kicsi lenne a számomra.
Felhozhatnám a fiatalok körében igen népszerű e46 3-as sorozatot is,
amit otthon kb 800E-1M között lehet jó állapotút találni.Na hát itt kb. a feléért.
Nem az volt a kérdés, hogy "lehetséges-e" hanem az ,hogy milyet?!(#119450) !Overdose! : Igen beleférhet,és gondolkodtam is már rajta.Jó választás lehet.Köszi!
Egy példa.(#119452) Qru : Talán még egy S60 -at is megnézek! Köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Programozásról_szubjektíven
- Milyen videókártyát?
- Diablo IV
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest