-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz batai15 #217810 üzenetére
Szia, előbb a mérettel-kategóriával egyezzél ki, utána kezdj szűkíteni.
Volt itt civic/focus/megane/corolla, meg 508/6-os mazda, ez két külön kategória.
Ha a nagyobb az esélyes, akkor: B8 passat, superb, insignia, talisman, 6-os mazda, 508, szerintem 2016 környéki, 7M körül mindből fogható.508-nál (az újabb) én is azért emgedtem el a sztorit, mert megfelelő motor nem igazán volt, a benzineseket szidják, 2.0hdi, meg viszonylag ritka.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nagyúr
válasz batai15 #217831 üzenetére
alma vagy körte?
egyik egy kisebb, sportosabb futomuvel megaldott, turbobenzines auto, extravagans megjelenessel
a masik egy hosszu, szeles utazoauto, langyos mindent elnyelo futomuvel, szivo benzinnel (ami halott alul felül), kellemes elegans megjelenéssel
mindkettő megbízható
ezt neked kell eldontened, hogy melyik tetszik
-
Kurfürst
csendes tag
válasz batai15 #217831 üzenetére
Egyértelműen Civic. Sokkal tágasabb, kevesebbet fogyaszt, jobban megy, nem béna csatolt lengőkaros futóművel szúrják ki a szemedet hátul, és nem rohad el 6 évesen.
Az egyetlen plusz amit el lehet mondani a Mazda 3-ról hogy van belőle összkerekes változat, ami jól jöhet ha olyan helyen laksz/mész, ahol ez kell.Mazda 6-ost vezettem, jó meg minden, de őszintén szólva belül már semmivel nem tűnik nagyobbnak, mint a Civic, pedig kívülről egy benga nagy (és időtállóan szép) autó.
A csomagtér pedig konkrétan kisebb vagy ugyanakkora (kombi) a nagy 6-osban, mint a Civicben. Lomhább, többet fogyaszt, drágább volt, pedig egy ideig gondolkodtam rajta. -
KoVee84
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
footy
addikt
válasz batai15 #217996 üzenetére
Kuldj egy linket. A Mazda tudomasom szerint a legtobb modelljeben 6gangos hidrodinamikus valtot hasznal.(A regebbi valtozatok aisinnel kozosen voltak fejlesztve, az ujak mar nem biztos.) Az USA piacon van nehany modell CVTvel.
En most rakeresve is csak hidrodinamikusat talalok.
Nem az zavart meg hogy nehol emlitik az athidalo kuplungot? (ez a felelos a lockupert) -
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #219944 üzenetére
Más, több a nyűg, regeneráció problémákkal jött ki (full autópályán használt autók is gázolajjal hígult motorolajjal kértek szervizt pár ezer km után), hosszú távon rendes kenés hiányában amúgy be tudnak állni a motorok, de ezek kis dolgok. AdBlue bajok lehetnek amelyikben benne van a rendszer... Mk3 vége egy kiforrott valami, mk4 eleje meg egy béta teszt kis túlzással, megbízhatóság szempontból egyértelmű melyik indul előnyösebb helyzetből. Bosch befecskendező rendszer azt hiszem mindkettő, de mk3 porlasztó olcsóbb olyan 50 euróval.
Van egy érzésem, hogy nem foglak tudni meggyőzni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #220304 üzenetére
Mondjuk a LA-chipnél ugyan előre megírt cuccot töltöttek fel a MiTóra, de a procedúra után egy logolt kört mentek vele, és amikor minden rendben találtatott, kérték, hogy én is próbáljam ki, és csak ezután kellett fizetnem.
Mérés is volt, először egytengelyes padon, de bemorcizott az autó, mert a hátsó kerekek nem forogtak, nem érkezett jel a hátsó ABS-jeladóktól, így nem engedte kapcsolni a dynamic módot sem, ezzel együtt a turbónyomás is maradt limitált (nyomásgörbe gyári dokumentációból, A a normál, B a dynamic mód). Aztán váltottak egy Insoric nevű kütyüre, amivel az utcán lehet mérni, úgy már megvolt a +25 paci és +60 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz batai15 #220304 üzenetére
+eWro, + bandus:
Részemről úgy ideális a történet, ha fel van frissítve + kitakarítva a motor, üzemanyagrendszer és a fontosabb alkatrészek amik jelentőséggel bírnak egy ilyen tuningnál. Tapasztalatból megírt program olyan amilyen, még két egyforma motorfűrészt sem láttam nem hogy két egyforma 'jóval' bonyolultabb autót, mint rendszert magát. Motorgyárat nézem akkor pl egy első szimmering és egy hátsó szimmering szivárgás terén egy nap nincs két egyforma értékpárral rendelkező. Így még szép és elvárt az egyedi program írása, akár optimalizálásra akár + teljesítményre nézve. Írja meg a szaki úgy a szekeret, hogy az egyedileg legyen annak a tulajdonságaihoz alakítva. Emellett persze lássa a szaki, ha nem lehet tuningolni mivel nem megfelelő az autó állapota erre a tevékenységre!
-
Gombinyó
őstag
válasz batai15 #220487 üzenetére
Mi számít a te értelmezésedben olaj evésnek? Nálunk a flottában sok 1,5-2 éves tsi meg két literes cr tdi van. Jellemzően új koruk óta kell rátölteni két olajcsere között. Nekem pl tsi-nél már 12e körül bedobta az alacsony olajszint figyelmeztetést és tényleg a nívó legalján volt. Nekem ez még tűréshatáron belüli, akkor is, ha én lennék a tulaj és nem csak juttatásként kapnám a kocsit. Csak hosszútávon járok vele.
A dízeles kollégák is töltenek rá néha.Egyébként, ha mondjuk 10e lenne a gyári előírás, akkor nem közelítené meg a nívó alját a szint.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz batai15 #220487 üzenetére
Nálunk ami cégnél ami mostanában VAG, abból már kevés 2.0 CR TDI.
Jellemzően az első olajcsere előtt 10-15e-nél kellett rátölteni 1l-t.
A dinamikus olajcsere periódus miatt az 25K jellemzően, és 25K után már ki szokta bírni a következő 25K-t. Mondjuk a szervízben is általában csurig rakják, a gyárban pedig valószínűleg még nem...
Sokat elmond, hogy amikor átadják az autókat, akkor az elsősegély doboz mellett van egy 1l-es olaj is utántölteni, külön tépőzáras tasakban... (ami amúgy 508/509)[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #220585 üzenetére
Kormány elég durván néz ki (a leírt méterhez képest), illetve azért az 1.6 TDI + DSG sem feltétlen örökéletű párosítás. Ha tetszik Neked, akkor helyedben megnézném, de végső esetben is félretennék azért a váltóra + motorra.
Viszonyításképpen Golf 8 kormánya ~101e km után így nézett ki (vigyázva rá).
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz batai15 #220590 üzenetére
Ezerszer le lett írva, hogy a 2.0cr tdi mindenben jobb, mint az 1.6. Fogyasztásban pedig hajszál különbség van. Illeve aranyszabály, hogy alap motorral nem veszünk autót.
Nézzél passat-octavia-golf-superb vonalon magyarországi 2.0cr tdi 150ló dsg autót, aminek normális gazdája volt és rendesen szervizelte. Úgy találni fogsz jó vételt. Ja és ne érezd, hogy majd 5 millióból megváltod a világot (sajnos ez van). -
-
tibbike01
őstag
válasz batai15 #220610 üzenetére
Lehet kapni ilyet, csak keresni kell és kivárni. Te nem jó configot néztél (1.6cr tdi-dsg), ráadásul külföldit, ezért ajánlottunk jobb configot (2.0cr tdi-dsg). Bár hozzáteszem, hogy még ez az 1.6cr tdi is messze jobb, mint a többi PSA, Ford dízel motorjai...Szóval nem az a konklúzió, hogy szar a vag, hanem az, hogy a vag motorkínálatán belül érdemes a 2.0tdi-t választani. Összességében a vag mind dízel mind benzin vonalon verhetetlen és a zajcsillapításról, futómű, kényelem, tágasságról nem is beszéltünk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen