-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
válasz
tboy93 #216877 üzenetére
Várok, keresek tavaly ősz óta. De igazából nem tudom, hogy meddig tudok és akarok várni. Indul az ősz, bejön ezer plusz feladat, sokkal kevesebb időm lesz, ráadásul a Corsa sem örök élet már. Persze rosszba ugrani se jó, de az se, ha végleg tönkremegy a Corsa, vagy nem lehet már műszakiztatni, mert akkor meg tényleg az lesz, hogy másnak kötelező jelleggel meg kell vennem az első autót, ami elfogadható.
Abszolút nem az aljáról nézelődik egyébként, bár hozzáteszem, hogy az ár sokszor nem tükrözi a valóságot. Néha a kétszer annyiba kerülő autó is ugyanolyan, mint az olcsóbb, ez személyes tapasztalat nem az első esetben már."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #217263 üzenetére
Frankó kis cikk, ez a Skodáról szól de a technika ugyanaz a Golf-ban is.
A DSG-sebességváltókban, elsősorban az 1,6 TDI és az 1,4 TSI száraz kuplungos erőátvitelében, szükség lehet a mechatronikaegység cseréjére. Ezekre a nagyjavításokra mindig adunk ártámogatást, de így is 450 000 forinttal kell számolni. A két kuplung cseréje hasonló nagyságrend. Érdemes a váltó használatára és diagnosztizálására ügyelni, mert a teljes DSG-sebességváltó cseréje mintegy kétmillió forintos tétel a márkaszervizekben
.Ezért kell időben kiszállni belőle. Vagy eleve meg sem venni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz
tboy93 #217305 üzenetére
Elférek benne, feleségemnek is oké, igazolt futásteljesítmény, 205k km, ami főleg pályán ment, a szerviz megnyugtatóan beszélt az előéletéről (kb mindennel vitték szükség, igény szerint, még egy izzócseréért is), a bal hátsó rész rétegvastagság oka is kiderült.
2019-ben egy sárfolton csúszott meg a segge és a szalagkorlát lehorzsolta. Cascora javították, a kocsi önerőből ment tovább.Ami a típuson belül olcsóbb, az öregebb, többet futott, vagy kisebb motoros. Ezzel a motorral olcsóbban, kevesebb futással Baján van még egy.
A gumiszőnyeg a jobb láb sarka alatt lyukasra van kopva, egy gyufásdobozt át lehet rajta ügyeskedni, de az ülés nincs külve, a könyöklő színe egységes. A kormány bőrözése okés, alul a küllők közt a műanyagon a hártya lekopott, de nem ragad.
Kétzónás klíma, ami hűt is rendesen (napon állt a kocsi, pár perc után már kellemes volt bent), a motor húz is, ha kell. Mindenben feszesebb, mint a Passat.
Tempomat, elektromosan állítható tükrök, ablakok, kombi, elférek benne, fiatal. Mindent hoz, amit elvártunk. A sávtartó, kihangosítós média, lámpa ráadás. A motor elvileg jó, a félős hátsó felfüggesztést idén csinálták meg, fékcsere is volt az elmúlt 1-2 évben.
Belül volt némi nyikorgás, de közel sem annyi, mint a majd 20 évvel idősebb Passatban, jóval csendesebb. A bal lábam okés, a jobb térdem alatt tud nyomni, azt meg kell szokjam.Egyelőre elégedett vagyok a választással.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboy93 #219919 üzenetére
Az a baj kevered a motorkat. Amiről én írtam és válaszoltál rá az a Toyota féle 4 hengeres 1.2T! Ezek szerint amire te gondoltál pedig a francia 3 hengeres 1.2 puretech. A két motor köszönő viszonyban sincs egymással. Attól függetlenül, hogy mindkettő megtalálható Toyotában (átemblémázott Opelben).
A Corollában sosem volt puretech.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
tboy93 #219919 üzenetére
Mondjuk nekem van 2 puretech itthon es az olajfogyasztas ugy nez ki hogy:
Picasso 100.000km > 1dl / 1000km
Cactus 70.000km > 2dl/1000kmEn nem latok akkora problemat. Sot, benne vagyok magyar es nemet Picasso es Cactus forumokban es ott sem latom hogy tomegesen sirnanak a tulajok.
A Zach Dani fele cikkben van egy joadag dramatizalas. -
grizlisandor
addikt
válasz
tboy93 #220082 üzenetére
Renault Fluence nem csak nagypapáknak! Varga Tibor autóvizsgálat youtube videó!
Ha jól emlékszem, a motor megbízható szíjas vezérlésű, csak fránya okoskerék szolenoid kombóval, amikor cserélni kell, a vezérléssel együtt, de kérdezz rá a Renault topikban.
-
szebe
őstag
válasz
tboy93 #220082 üzenetére
Ha K4M, akkor amit grizlisandor ír, azon kívül elvileg jó.
Kb hasonló váltáson vagyok túl, nekem '13-as Megane 3 Grandtour a bódé körülötte, és a gyengébbik (101 lovas) változat van, ebben nincs okoskerék. Semmi extra, teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #220086 üzenetére
Engedje el a szedant, vagy ha mar, akkor Tipo. A Fluence a torokszedansag minden negativ hozadekat tudja
Ebbol a kellemetlenul hullamzo, alulcsillaiptott vizagy futomu es a mallo belter zavarna igazan
Nem tudom mennyi a keret, en biztos valami autobb autot (minosegibbet) keresnekugyanez a motor Megane kasztniban abszolut tamogathato valasztas!
[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz
tboy93 #220101 üzenetére
megane 2012-ig (regi 1.6 101 le)
3-as esetén mehet az '15-ig, és inkább a 110 lovasat, a 6-os kézi biztosabb pont.
Illetve ennyiért már megjelennék 4-esek is, nissan-féle láncos 1.6-ossal (sce)."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
user12
őstag
válasz
tboy93 #220121 üzenetére
Motorgenerálról jut eszembe...
A napokban olvastam ezt a cikket, megosztom itt ishttps://telex.hu/belfold/2024/01/26/opel-puretech-motor-garancia-vezermuszij-olaj-csere-szerviz
[ Szerkesztve ]
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
tibbike01
őstag
válasz
tboy93 #220367 üzenetére
1.5etsi-t hajtok, 6.2 az átlagom többnyire városban, 250nm és 150lóérő, 7sebesség. 140nél 2400at forog. 200ezer kmnél kell vezérlést cserélni, 60ezrenként gyertyát, ennyi, semmi más (nyilván olaj-szűrők, de azt máshol is kell). Csendes, dinamikus, jól szervózott, szépen szól a hifi, led matrix a világítás, tágas, 600literes csomagtartója van a sedánnak. Mit tud a Toyota?
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz
tboy93 #220393 üzenetére
Sajnálom, hogy csak ennyi az előnye! Ezért a 2 literért (csak városban használva, amúgy pályán meg 8-9et eszik) valóban érdemes benyelni a többi paramétert hátrányként?
Tehát inkább egy zajosabb, kisebb, gyengébb dinamikájú, alacson minőségű autót vennél, ami 2 literrel kevesebbet eszik városban (csak városban)m
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
-
válasz
tboy93 #220603 üzenetére
Én kedden voltam Budaörsön a Weltautónál 1-2 éves A4-eket nézni. Az egy dolog, hogy az eladásra felkészített autó belül olyan retkes/poros, amilyenbe én már bele sem ülnék, ha a sajátom lenne, de emellett minden beltéri elem összb*szva, karcosak és le vannak horzsolva a dekorelemek (nem zongoralakk), ajtó- és üléskárpiton ismeretlen eredetű foltok, amiket nem voltak képesek kitisztítani. Mindezt 12M forintért.
Belegondolok, hogy mit kaptak az első 40-50e kilométer alatt, el is ment a kedvem az egésztől, pedig nem egyet néztem! Győrben voltak szolgálati autók.
"Less but better" - Dieter Rams