- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Tidal
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- XPEnology
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #207718 üzenetére
Nekem eddig javarészt szívó benzines autóim voltak. Most van egy szívó benyám és egy turbó dízelem is.
Mindegyiket rendszeresen karbantartottam, de mégis a benzinesekkel volt több gondom, pl. motorhalál.
Eddig az összes vagy ette az olajat vagy valahol szivárgott, de tölteni kellett valamennyit. Egyedül a CRTDI-m olyan, hogy eddig egyetlen mm-t sem mozdult a nívópálcán a szint, pedig ez csak 15k km-enként kap friss olajat, és sokszor kell vele városozni is (de erre alapvetően a benzinest használom). A benzinesekben a leghosszabb időtartam két olajcsere között 10k km volt, de inkább 5-7k.
Tehát az én tapasztalatom az, hogy egy jól karbantartott TDI sokkal gazdaságosabb, mint egy szívó benzin. Persze ez főleg használtként igaz, mert abban az esetben a dízeles sokkal olcsóbb. Újonnan 2022-ben szóba se jöhetne gázolajos autó, sőt elektromos hajtás nélküli sem (minimum mild hibrid).[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz f4lcon #207731 üzenetére
“egy használt dízel nagyobb szervizelési kockázat, mint egy használt szívó benzin”
Ez így van, hisz általánosságban többszörösen annyit futott egy dízel, mint egy benzines. Azonos futásteljesítmény és karbantartás mellett viszont tuti, hogy nincs előnye anyagilag egy szívó benzinnek. A legmegbízhatóbb motorok között rengeteg gázolajos is található.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz f4lcon #207899 üzenetére
Ja, érdekes módon akkor jöttek az első sztorik arról hogy azért nem a csúcsszuper minden szempontból a hyundai 1.4 szívó benyás amikor eladtam 10,5 év 170 ezer problémamentes km után az i30-at(na jó kuplung egyszer elszállt de az klasszik kopó szerintem). Nem megkérdőjelezve hogy problémás lehet, nekem éppen malacom volt (meg azon is rendesen cseréltem az olajat).
-
user12
őstag
-
dokee78
félisten
válasz f4lcon #208182 üzenetére
Ha eladom az jelenlegi autóm ezek a teendők?
-le mondom a kötelező felelősség biztosítást
-kormány ablakban a tulajdonjog át ruházási szerződést be viszemMajd az új autó megvétele után ugyanez fordítva,azaz:
-új kötelező felelősség biztosítást kötök
-kormány ablakba el viszem a tulajdonjog át ruházási szerződést. -
TrollBalint
addikt
válasz f4lcon #208278 üzenetére
köszi, (és a többieknek is)
csak reménykedtem, hogy ha jól tudom akkor ingatlannál van az, hogy ha 5 éven belül eladom, akkor kellene utána fizetnem, de ha veszek egy drágábbat, akkor nem. Reményekdtem, hogy itt is van valami hasonló.Mondjuk, ha bele gondolok, hogy most megy szervízbe és azután szeretnénk eladni, hogy megcsináltattuk és lehet hogy egy új blokk kell bele, simán többet fogok érte fizetni, mint amenyivel többért el tudom majd adni ilyen téren pedig akkor abszolút okafogyott a kérdés
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #208333 üzenetére
Ezek az 1.1 Coltok jók? Mármint, minőségre.
Egyik ismerősömnek Lancer-ja van, alig kap hozzá cuccot idehaza. Jópár alkalommal rendeltem neki alkatrészt Lengyelből és Németből. Ez is hasonló cipőben jár?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #208340 üzenetére
Kiegnek akartam írni, hogy akkor még pont nem volt autodoc. Az Arab Emírségekből jött hozzá gyári porvédő lemez, Oroszországból gyári üzemanyag tank, és Németből a dobbetét és a kipu Finom játék volt a vámolás, mert a kretén külön csomagban küldte el a lemezeket...
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tibbike01
őstag
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208860 üzenetére
Sajnos ez így nem igaz, 2006 után sokban van DPF, PR kód matrica alapján meg lehet állapítani melyikbe van
.
Kettőstömegű kiváltó szett meg nagy találmány, hamarabb lehullik róla, mint a kettőstömegű.
Ráadásul azokat a rezgéseket, amiket a kettőstömegű semlegesít, azt majd most más alkatrészek fognak, ami biztos jót tesz nekik.
Kollégám a 100k anyagköltségbe vett hozzá új kettőtömegűt, beépítésért a maszek szerelő kért 20kt. -
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208882 üzenetére
EU4 besorolású, akkor még DPF nélküli az biztos.
Konkrét példa, IceQ! fórumtárs, 1.9 PD és DPF-es a B6 Passat.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #208882 üzenetére
Ez alapján az alábbi PR-kódok DPF-fel szerelt autót mutatnak: 7GG, 7GQ, SC5
7GN: DPF-előkészítés, EU4
Nekem 1.9 PD AJM van, nincs benne DPF, de nincs ezirányú kód. Persze, hisz csak EURO3-as.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #208882 üzenetére
1.9 PD Euro 4 párhuzamosan létezett DPF nélküli, előkészítéses, és már gyárilag részecskeszűrős változatban is Euro 5 1.9-ből tudtommal nem készült.
Motorkód alapján is ki lehet nagyjából turkálni pl 7zap katalógus alapján, melyikhez hoz DPF alkatrészt.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz f4lcon #209002 üzenetére
1.33as és a 3hengeres (1krfe) kifejezetten kerülendő Toyota benzines.
Benzínbe a régi 1.0 1szfe és 1.3 2szfe tipikus örökélet plusz egy nap mindez igaz akkor is ha városi napi 4*10kmet megy. Az 1.4 D4D hosszútávon használva szintén örökélet +1nap de a napi 4*10km ki fogja nyírni.
Még annyi, hogy a kerülendő 1.33ason sztem a 10.000kmenként cserélt 0w20se segít. Max annyi, hogy nem 100-150kkm közt kezdi el csúnyán enni a benzínt hanem 200-250kkm után.
Kia / Hyundai gammanal meg elképesztő koklerság ami megy. Ott a GDI ami kifejezetten kerüldenő. De azt se tudják odaírni, hogy az 1.4 láncfeszítője mettől meddig cserélendő új revre.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
addikt
válasz f4lcon #209236 üzenetére
Köszi, valószínüleg valahogy ez kimaradt, ez is jónak néz ki, de műszaki az nincsen rajta viszont.
Most találtam egyet itt a közelben 29k km-rel, ahogy néztem valós, bár elég fapad, ez is jónak néz ki.#209239 KoVee84:
A vicces helyett én a szomorú szót használnám[ Szerkesztve ]
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
szabonagyur
félisten
válasz f4lcon #209418 üzenetére
Törzskönyvet egyből tuti nem kapja meg, hiszen azt nem a kereskedés adja majd.
Pluszban ügyvédek nem nagyon szokták szeretni az ilyet, hiszen egy olyan dologra vállal kötelezettséget a jövőbeni eladó ami nem is az övé, tehát ha lelép a pénzzel valaki akkor van egy igazából semmis szerződése (végig jártam egy hasonló témát).
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz f4lcon #209489 üzenetére
Nem fogja, pont ez a másik, hogy tipikus kavicsos nepper kereskedést csinál. Értem én, hogy célzottan veszi az autót és plusz költség az átírás, de innentől ő hátra teheti a kezét és integet, hogy ha problémád van, akkor irány az eladó.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #209498 üzenetére
Pont ez a lenyeg, hogy nem vallal. Ha garis gondod van meg mehetsz a retekbe reklamalni.
Az autorevizor ugyanez, futtatja maga a TC-n is. Haver arulta a kocsijat, 2-3 eve. Elo adatot nem nezett (kulonben latta volna, hogy a lambda kuka es elotte lett torolve a hibatarolo 5 perccel), es az ulesfutest sem probalta ki (kulonben latta volna, hogy nem mukodik). Es valaki ezert fizetett neki, sot a tanacsara megvette ezt az autot. Nem jart rosszul vele csak ezek kokemeny alkualapok lettek volna.
Persze egy 0 hozzaertesu vevonel jobb de amugy nem nehez megugrani a szintjuket.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #209512 üzenetére
Az ingatlanközvetítőn mit versz le? Ugyanaz: elmondod az igényeidet, rendelkezik a piacon fellelhető kínálatról az információkkal, ajánl valamit, megveszed és utólag derül ki valami, akkor kin vered le?
A kopasznál annyival nehezebb a dolog, hogy a zsebében van a meghatalmazás, amivel a nevedben eljárhat. Tehát az ő szavára ki is fizeted és a nevedre veszed a járgányt. De ugyanezt csinálnád adott esetben ingatlannal is. Lakás helyett mondjuk erdővel. Megveszel 10 ha akácost, ami a következő évben lebetegszik és idő előtt ki kell vágni.
_drk: Az elmúlt 10 évben kb mindenkinél ott a kamerás mobil, egy-egy ilyen esetet csak körbefotóznak akár csak a biztosítás, vagy a szerelő kedvéért. Egész egyszerűen ezen képek egy részét meg kell nézni. Látszódni fog rajta, hogy kiflibe hajtották-e a padlólemezt, vagy tényleg csak a lököst morzsolták el.
Nálunk is Németországban a hátsó lököst összegyűrték, koccanás. Cserélték bontottra, amit színre fújtak, de a nyúlványok épek. Apósom egy vonóhorogba akadt bele a sárvédőívnél azelőtt kb 1,5 évvel, hogy hozzánk került volna. Én lecseréltem egy bontott színazonosra és kb 15 évvel a koccanás után sem rozsdás sehol, illetve a régi bontott lökösön láttam, hogy eredetileg piros volt.
Amikor elvittem szakihoz, hogy a sárvédőíveken a garázskapu nyomokat kezelje le, a horpadt jobb hátsó ajtóra, meg a műanyag első lökhárító sarkaira mondtam, hogy nem rozsdál, nem érdekel. Ha tip-topra kiglancoltatnáém sok pénzért, a parkolóban tuti biztos, hogy rövid idő alatt valaki betalálná.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
nagyúr
válasz f4lcon #209761 üzenetére
Igen, a dízelről a KIA csoportokban is jobbakat szoktak mondani. Az 1.6 gdi is főképp azért tud szar lenni, mert a gyári olajcsere periódus 30e km volt, ami hatására nagyon kokszosodik -> átég(het) a dugattyú. Az új 3.gen ceedben sem a dízelmotor maga a rossz, ott a hozzáillesztett mhev hajtás miatt rottyan el a motor.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #209864 üzenetére
Nem kell 100 kép. Valami ilyesmi, csak nem a legújabbakkal. Meg nyilván nem kell minden márkáról, csak amire rákeresek. Ezért gondoltam, hogy hátha van valami gyűjtőfogalom, vagy gyűjtőoldal erre a célra.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz f4lcon #209866 üzenetére
Sejtettem, hogy gyári nem lesz, inkább mondom valami rajongói összeállítás. De köszönöm az ajánlást, ezek se rosszak, csak nekem kevés, mert ahogy mondtam, egyben akartam látni a felhozatalt, hogy névvel együtt gyorsan összetudjam hasonlítani a kategóriákat.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
olajbogyo
aktív tag
válasz f4lcon #209977 üzenetére
Szia!
Az új árlista engem már nem érint. Azóta már 1,5 misivel drágább ugyanaz az autó, már volt 2 áremelés, de nekem ugye már nem emelkedik az ár, rám a májusi ár érvényes. Csak annyit tudni, hogy ha közben az euró 400 felé szökik, akkor lehet áremelkedés nálam is, az euró függvényében. A kereskedő nem sokat tudott mondani róla. Azért gondoltam megkérdezni, hátha valakinél már volt ilyen. No, mindegy majd ha megjön akkor beszámolok róla. Ja, annyi van a szerződésben, hogy 5 nap gondolkodási időm lesz eldönteni, ha esetleg drágul, hogy elfogadom e, ha nem, akkor visszakapom a foglalót, és elállhatok az üzlettől. Már azon is agyaltam, hogy megvétel után, azonnal eladni, csak az a baj, hogy mindegyik új autó jelentősen drágult, és amit nyernék, azt el is veszteném...
De, használhatom is 1-2 évig, és utána is eladhatom. Mert ahogyan most alakulnak az árak, még mindig többé el lehetne adni, mint amennyibe kerül.Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- LEGO klub
- Parfüm topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- World of Tanks - MMO
- Tenisz topic
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen