Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Grincs

    veterán

    válasz kalmanchris #85182 üzenetére

    Danny007:

    Hát igen sajnos én is ezen az állásponton vagyok az 1.6 os bengás motorról.
    Nézegettem a dzsátubén videókat, hogy mit tud a C4....de igazából hamar az villant be a fejembe, hogy eléggé szánalmas ezzel a motorral. Az 1.4-es az meg godolom mégnagyobb kapufa, nem is megy de legalább sokat fogyaszt. Az 1.6 HDi jóféle lenne, ha lenne benne egy 6 gangos váltó, de amúgy meg ezeknek a klasszikus hibája a szerelőm szerint a turbó. Kifejezetten Pezsókkal, meg Citromokkal foglalkozik én is oda hordtam hozzá a taligákat ha volt valami para, de hála az égnek nem kellett sokszor járni hozzá.

    kalmanchris:

    Igazad van, formailag tényleg nagyon rendben van, de ez a váltó motor kombináció és hogy sokat pörög az gáz. Nem gondolom túl stabil szerkezetnek ezt az 1.6-os motort, így az 2.0 motorok után amiket hajtottam.

    A 2.0 16 szelepes 136 kecske bengás C5 nekem az M0-áson Gyömrő - Bicske távon 6,6 - 6.9 litert szopott be, ami nokedli egy ekkora autótól. Nem gyorsult valami villám módján de a pályán lehetett neki akasztani meg előzgetni, gond nélkül. A városi töcskölésnél amikor felment a cukra akkor benyalta a 11 litert is, dehát melyik autó nem.
    Idén Áprilisban a 407-essel Bicske-Budapest-Bécs-Budapest-Bicske távot 4.7 literrel rendeztem le és nem csak 130-as tempóval mentünk...2.0 HDi 16 szelep 136 csikó Tempomat 6 gang....Fénykép készült róla.
    Vegyesben 5,5 -6 literrel jártam. Budapest-Mohács-Budapest 4,8 liter volt...
    Aki azt mondja, hogy az lehetetlen az hazudik, semmi sem lehetetlen. Saját zsebemre meg nem kamuzok.
    Állítólag a 2.2 biturbó HDI ből még kevesebbet is ki lehet hozni, arra nagyon kíváncsi lennék.

    /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

Új hozzászólás Aktív témák