-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Tegnap keresgettem a Michelin Pilot Sport 3-akat, atlagban 35-37k volt darabja 225/45/R17-ben. Most talaltam 32 ert, ingyen szallitassal.
Gondoltam irok neki, hatha valami uberregi es amiatt occso.
Hat nem, 2013.49.heti
Asszem akkor megvan a gumim, meg is rendelem, aztan aprilis 16. an repul is fel
Sopron city :)
-
hdman
őstag
-
Buster17
addikt
Ennek az autómosónak mi a pontos neve? Rákerestem mindenféleképp, de nem találtam rá.Megvan! EZ Wash... jó hogy easy vas néven kerestem...
[ Szerkesztve ]
-
Akula
őstag
válasz Khelben #76800 üzenetére
a legjobb az lenne, ha minden eladott új autóra kötelező lenne a GPS-es nyomkövetés. már így jönnének ki a kocsik. akkor aztán mindet lehetne látni, mikor merre járt. pofonegyszerű és filléres. de lehet, hogy nem érdek, mert akkor sok nepper utcára kerülne. szegények
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
hdman
őstag
Mérve nem volt (legalábbis nálam nem, az eladó szerint volt 170-180 ló körül).
Amikor kihoztam az opeltől rögtön éreztem, hogy gyengébb. Csak a közhelyeket tudom mondani: fickósabbnak érződött és jobb volt a gázreakció, talán kicsit lentebbről tolt. De tényleg érzehető volt a +.
Viszont nonszensz, mert nálam chippel többet evett, mint most, plusz sokkal jobban füstölt... Most ugyanugy használva -0,5 liter kb, a füst pedig gyakorlatilag teljesen megszűnt, még igy dpf nélkül is.
Sopron city :)
-
Qru
MODERÁTOR
A classicus chip mar a multe, elavult. Haladj a korral: http://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_76686-76686.html
#nincsbennetarcsi
-
Annyira nem kell összetojni magunkat. Amit Khelben írt már nem új dolog, csak mostanság került ki a köztudatba. Szimplán abba kell hagyni a csodavárást és rendesen megnézetni a kocsit. Értem én hogy egy 2-500k-s kocsinál ez elég nagy érvágás, de meglepetés és szopóálarc még nagyobb!
Ahogy a mondás tartja, a világ nem lett rosszabb hely az elmúlt 100 évben, csak a távközlés fejlődött.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Akula
őstag
válasz MunezXBK #76821 üzenetére
Persze.
De mindenre van megoldás, csak az a kérdés, megéri-e. Egy 300 ezres kadettre nem költenék egy kanyit se. de egy többtízmilliós verdára lehet, hogy megérné. nemtudom
amúgy nem az a legnagyobb baj, hogy nem lehet elkapni őket, mert simán el lehetne, hanem az, hogy azt mondja neki a bíró, hogy nem visszaeső és szegény megélhetésből csinálta. vagy ha minden kötél szakad, becsődöli a céget (az egyiket). ezért szerintem senkinek nem szúrják ki a szemét. sajnos"Akula Sub, ready for the deep!"
-
DeFranco
nagyúr
Srácok egy féktárcsa mikortól számít vállasnak? Most megnéztem, van egy kis válla (a tárcsa peremén rücskös "lerakódás-szerű" cucc), talán egy milliméterrel nyúlik túl a tárcsán, talán annyival sem. Ez sok/azonnal cserés, vagy ez még elmegy egy darabig?
Tavaly szervizkor ránéztek, mondták, hogy ez várhatóan cserés lesz majd, akkor a szaki 15k-s futást becsült még rá, abból lement 12, de ugye 45% pálya 45% országút 10% város, nem igen koptatom a féket.
Persze ha cserés, cserés, nem érdekes, csak szeretnék tanulni, ezért kérdezem.
-
a_tesz
Korrektor
válasz DeFranco #76835 üzenetére
Nekem a Swiftemen 17 mm vastag a féktárcsa gyári mérete, és 15 mm a határ, ameddig kophat. BMW-nél azt hiszem, 4 mm volt ez a különbség, szóval az elosztva kettővel (mert ugye a féktárcsa mindkét oldala kopik) 2 mm a "váll" mérete, valahol 1-2 mm között mozoghat a tiednek is a megengedett mértéke. Egy tizedet azért elég sok idő fogyasztani, főleg pályán, de majd egy szakember rámér (vagy ha van tolómérőd, te is megteheted). Az értékeket meg valami szervizkönyvből kilesheted.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #76836 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy ezeknél a fékeknél a belső fele jobban kopik.
DeFranco: majd a kerékcserénél nézz rá, szvsz a mostani betéttel még kifut, utána meg együtt csere.
Tavaly szervizkor ránéztek, mondták, hogy ez várhatóan cserés lesz majd - ezt szerintem bárki, bármilyen fékre borítékolta volna.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Mágus2 #76836 üzenetére
A szerelő most fókafórumon (ott is rákérdeztem, csak nem jött válasz) azt nyilatkozta, hogy 22 a gyári méret, 20-tól cserés a gyári tárcsa.
@a_tesz: lásd fent
@TaaT: igen, közben kioktattak, de azt amúgy sem tudnám megmérni, sem karmos tolómérőm, sem nem férek hozzá
@lsc: nyilván nem pontos, csak nagyságrendileg becsültem valamit, hogy legyen írva egy hozzávetőleges érték. A neten 3-4mm-es vállakat írnak, ahhoz képest azért megállapítható, hogy nem annyi
@tomcsi23: na ez az, hogy most megyek éves szervizre... ha cserés akkor most csere, ha bírja még, akkor augusztusban műszaki előtt... de rámérnek ők majd, aztán megmondják mi legyen, csak kíváncsi természet vagyok Amúgy persze tudom, hogy nincsenek csodák, pénzből él minden szerelő, de egyelőre elhiszem nekik, hogy nem cserélik amit nem kell. Eddig nem húztak le, elvileg nem szokásuk.
-
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #76844 üzenetére
hI!
nemko ittne parazni majd ha vas csuszik vason add ghagyd aflancba, asztrme gugysi meghallaod:- )
udv
neduddki
mod: Mágus2: ugya nkerlek fekhenger piha, esmeros i megasoznta minke az amikor a porscerbl kimutott aprocska fektatcsat-fekhengert feltette a golfra nem is ertette me esik bejafek;- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Ismerős keres autót. 4 nagyon max 4,5 milla van vásárlásra (plusz tartalék az esetleges egyéb költségekre). 2-4 személynek kéne kevés csomaggal (tehát feleslegesen nagy nem kell), főleg vidékre járni néha külföld évi 1-2x. Ne legyen horror a fentarthatóság és ne legyen pénztemető.
Elsősorban benzines német vagy japán van célkeresztben. Tippek?
#nincsbennetarcsi
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen