- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
- Windows 11
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
- Vírusirtó topic
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Adobe Lightroom topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Üdv
Gondolkodok autó cserén, mostani sokat fogyaszt, kicsit rohad, lógnak a kárpitok. Csak elméleti síkon vagyok, vételi szándék még nem fogant meg. (Amennyibe kerülne az új autóra váltás, abból rengeteg benya kijönne, egyéb nagy gondom nincs a kocsival. )
2-2.5 milla között mi lenne ami a legfiatalabb, ami keveset fogyaszt, ~Golf 4 méretben (ilyenem van most 1.6 16v)?
Havi pár száz km menne bele, heti 3-4 alkalommal 2x8km melóba főúton, városban gyakorlatilag egyáltalán nem használnám, illetve hosszabb 100+km utak is lennének, ezért gondolkodok a kisebb fogyasztásban. Melózni bringával járok, de télen és nyáron kocsival. Tényleg nem megyek sokat, ebben a hónapban még 100km-t se mentem, ellenben nyáron havi 30-60k között tankoltam a hosszú utak miatt.
Érdemes kevésbé komplikált dízelben gondolkodni erre a felhasználásra?
Daciak tetszenek, mert ebből kapnék viszonylag fiatalokat.
Teljesítmény, presztizs egyáltalán nem érdekel.
Nem tudom, hogy egyáltalán érdemes lenne-e váltanom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest