Új hozzászólás Aktív témák

  • tboy93

    nagyúr

    válasz smallmer #167062 üzenetére

    Renault Clio Grandtour? 4 millából korrektül fel lehet szerelni, 0.9tce motorral egészen használható, majd szívó egyszerűségű turbós motor.

    (#167075) Intruder A 6
    A 2.0 tdci fasza, de bazi sokat futottak már. Gyári kéttömegű 300k km körül lesz cserés kb, powershiftet ne, mondeo klubban hetente hárman számolnak be váltó halálról...

    (#167085) kisza25
    Tök korrekt lenne ez az autó, csak lenne hozzá valami normális benzinmotor...

    (#167193) Matska
    A Corolla 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo.

    H astra 1.6 twinport szelep szeret meghalni, ha jól emlékszem 60k-s tétel :F

Új hozzászólás Aktív témák