- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- Programozás topic
- Mikrotik routerek
- Nem tetszik az amerikai szenátornak, hogy az Intel támogatások mellett is leépít
- Már embereket is generál a Google AI
- Synology NAS
- AutoCAD
- Béta iOS-t használók topikja
- Harcot hirdetnek a digitális szexbűnözés ellen, célpont a Telegram is
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz szőröscica #167945 üzenetére
Eredeti Madonna kazetta
-
q13579
senior tag
Sziasztok.
Van olyan tsi, vagy fsi motor amit nem érint ezt a motortípust körbelengő hibahalmaz? Mikori évjárattól és melyik verzióban lehet olyanakat találni, amikben már javították a gyerekbetegségeket?
-
Laraxior
titán
válasz q13579 #167952 üzenetére
Hú, azt én is nagyon sajnáltam, ezért nem lett benzines A5-ös Audim
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
q13579
senior tag
válasz focvis #167954 üzenetére
Ami szóba jönne:
Golf VII
Passat B7
Octavia MK3
A4 B8Ezek valamelyikéből szeretnénk olyan benzines motort, amiről nem keringenek már rémtörténetek . Ha semmivel sem kevésbé költségesek, vagy megbízhatóbbak mint egy 1.6, vagy 2.0-es crdti, akkor marad utóbbi. De, ha kis esély van arra, hogy legalább egyféle tsi, tfsi benzines motorra azt mondják, hogy végre rendben van, erre feküdnénk rá.
-
veterán
válasz q13579 #167955 üzenetére
Golf 7, Octavia III esetén az 1.4 TSI teljesen OK, csak a kox lehet probléma mint minden közvetlen befecskendezéses benzinesben; ezekben a modellekben a 2.0 TSI-t nem veszélyezteti a kox, de azt költségesebb fenntartani (szervizköltség, mint 1,5x annyi olaj, drágább alkatrészek; biztosítás; adó; magasabb fogyasztás: városban +2 liter, vegyesben +1-1,5). Amennyire tudom, TDI-ből a 2.0 az igazi.
Passatot nem vennék TSI-vel.
Audi A4 passz, nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
mandleee
tag
Sziasztok!
Kinéztem egy két ezres dízel autót, jövő héten megyek megnézni. Korrektnek tűnik, de azért lekérdeztem az adatokat, minden stimmelt, viszont egy érdekes dolog nem:
Se a teljesítmény, se a hajtóanyag. Elírás lehet?
Mekkora szívás lehet, hogy ha megvenném és átíratnám, akkor jó érték kerüljön bele?Köszönöm a segítéget!
[ Szerkesztve ]
-
fabri07
aktív tag
válasz molnarpeter #167958 üzenetére
De így maga a fajtája rendben van?
-
gzbotii
veterán
válasz molnarpeter #167964 üzenetére
Jogos, valamiért azt hittem, a BXE az 2.0
110 lovas kell - mindenkinek ISWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
3L1T3
addikt
2005 körüli évjáratú Mazda 3-ról vélemények? Érdemes ezt nézegetni 1 millió ft környékéig vagy inkább IV vagy V golf?
Városban járás, néha autópálya, havonta kb 1500-2000 km.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
máyköl
veterán
Mi az oka, hogy a VI -os és a VII -es Golf között minimális az ár különbség? Jobb konstrukció volt összeségében a VI -os? (bár erősen túlárazott -nak tartom mindkettőt)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #167968 üzenetére
Ja, a 6-os egy eros Faceliftje az 5-nek, mint a B6/B7 Passat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Jelen állás szerint egy 1007 peugeot lesz megnézve élőben.
[ Szerkesztve ]
Segítségkérés egy PH-s tagnak: https://logout.hu/bejegyzes/bitpork/nagyon_szepen_kerek_mindenkit_hogy_aki_tud_segitse.html
-
426os
őstag
válasz 3L1T3 #167966 üzenetére
Ismerős vett 2004-es 1.6-ost 1M-ért, olasz autó volt, így csak kicsit rozsdás, de 1 éven belül kell vele foglalkozni, hogy ne harapódzon el a dolog, ezen kívül kb 200k-t költött még kopókra. Elég pofás és aránylag masszív autó benyomását kelti. Városba jó az 1.6, pályán már kevés lehet, de normális közlekedésre elég.
Rozsdán kívül nagyon nagy típushibája nincs, csak apróságok. Szerintem Golf4-nél sokkal jobb autó, 5-öst nem ismerem. A lényeg, hogy 1M-ért nagyon meg kell nézni, de ki lehet fogni vállalható darabot, amit némi ráköltéssel hadba lehet fogni. Rozsda ha nincs rajta, akkor már vagy foglalkoztak vele, vagy még csak eztán jön, úgyhogy alvázvédelemre/karosszériázásra mindenképpen kell költeni.
Viszonylag friss használtteszt..
-
válasz LuckyL #167972 üzenetére
pár centivel centivel keskenyebb a gastránál, képekről az üléspozíciója megfelelő és mindennek a tetejében a kommenista maradvány garázsban a siklóajtó egy főnyeremény! A hdi motorral eddig csak jó tapasztalataim voltak, de meglátjuk milyen kínálat lesz abból a kb 20 darabból amit itthon lehet kapni. Lehet hogy visszatérünk a smart vonalra egy élő próba után.
MOD
(#167974) focvis: olvastam h a motorja szeret megmihálylani. Ennek még utána megyek, jelen pillanatban egy valós idejű találkozás segít körvonalazni a komolyságát a típusnak.
[ Szerkesztve ]
Segítségkérés egy PH-s tagnak: https://logout.hu/bejegyzes/bitpork/nagyon_szepen_kerek_mindenkit_hogy_aki_tud_segitse.html
-
máyköl
veterán
E90 -es bmw mennyire betegágy?
-
-
-
őstag
válasz bitpork #167976 üzenetére
ezek a ritka autók általában nyűgösek is
komcsi garázs ide vagy oda, ezek inkább gazdag feleségnek valók újonnan, aztán 5-6 évesen átadni valami baleknak, amikor kijönnek a ritka, idegesítő hibák
ha problémamentes kell és miniautó akkor tényleg ott az új ignis (már ha elfogadja a vevő a formájátcryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
-
válasz LuckyL #167984 üzenetére
Az a rohadt garázs... elég szűk keresztmetszet...
Az ignis is listás még, de az első az 1007 marad amíg meg nem nézi. Most ott tartok h 1007, Smart 42, Ignis , Panda, megamégmittoménmmiSegítségkérés egy PH-s tagnak: https://logout.hu/bejegyzes/bitpork/nagyon_szepen_kerek_mindenkit_hogy_aki_tud_segitse.html
-
máyköl
veterán
molnarpeter & joamilestoné:
-
-
footy
addikt
válasz máyköl #167967 üzenetére
En gagyibbnak talaltam a 7es Golfot, mint a 6-osat.
-
Emu
őstag
válasz footy #167990 üzenetére
Egy a konszernnél dolgozó ismerősöm szerint is a 6-os Golf sokkal magasabb elvárások alapján készült mint a 7-es. És valóban, a beltérben A3, vagy még jobb minőségű elemekből építkeztek.
Mikor év elején autót kerestünk, egyből a 6-os Golfot ajánlotta, mert szerinte ár-érték arányban jobbat nem találok. -
veterán
válasz HKorn #167992 üzenetére
Sokat gondolkodtam ezen a kérdésen; egy olyan - nem létező - G6-ost vennék amit a G7 1.4 TSI motorjával, radaros tempomatjával és fedélzeti rendszerével szereltek, és hozhatná a G7 súlyát is.
Utóbbi végképp nonszensz, mert ha a G6-ot kikönnyítenék, akkor elveszítené a masszívításából eredő előnyét a G7-hez képest. -
veterán
válasz zoo8800 #167994 üzenetére
Nem nyiszognak, ellenben vagy a j.e. ajtó vége vagy a j.h. ajtó eleje - nem tudom menet közben behatárolni - kicsit rosszabb úton finoman zörög; le kellene szedni és újra feltenni a burkolatot, de nem merem, hátha elbaszcsizok egy rögzítő pöcköt.
Ha a kédergumi nyiszog, az könnyen orvosolható:
1. körben vmi jobb gumiápolóval (pl. Sonax) megkenni a kédert,
2. ha az nem segít, akkor szilikon-zsírral megkenni a kédert az 1. pont után, mert a szilikon nem ápol; ha nem tudsz szilikon-zsírt venni, akkor az 1. pont után szilikon sprayt-t fújj egy vattapamacsra / rongyra (direktben soha ne fújkáld vele az autót) és azzal kend át a kédert.[ Szerkesztve ]
-
válasz LuckyL #167987 üzenetére
Eskü nem értelek. Ha már csak azért h kötekedhess olvastad amiket írtam a saját autóimról akkor tudhatnád hogy nem vagyunk azonosak: én az autót annak kezelem ami. Ha meg kell javíttatni akkor meg kell javíttatni. Ez nem egy óvszer ahogy lusta emberek elképzelik h egyszer használom és utána elhajítom.
Számomra a totalcar írásai max iránymutatóak és már nem egyszer bebizonyosodott h semmi másra nem jók csak klikk-vadászatra: ez kell a népnek ezt kapja mert különben nem élne meg az ott dolgozó brigád.
Említed hogy olcsót nézek - nem emlékszem h írtam volna jelölt keretet, még ha hangot is adtam a jó magyar igénynek (miszerint minél olcsóbb annál jobb). Lentebb olvashatod az udvarral kapcsolatos válaszomat 8th-nak - neked is válasz. A Te jóléted nagyon nem érint mindenkit, pláne nem lesz sz@r valami mert a használat miatt karban kell tartani.(#167988) 8th: A nyári háznál nincs gond, csak télen amikor szeged szívében a Novotel mellett laknak az Öregék - ott csak a kommenista garázs lebontásával lehet bármit az utcára kitenni különösen a régi társasházi renCerben.
Segítségkérés egy PH-s tagnak: https://logout.hu/bejegyzes/bitpork/nagyon_szepen_kerek_mindenkit_hogy_aki_tud_segitse.html
-
A nézelődés stádiumában mindent szabad A Pandát tegnap este óta olvasom- meglepetésemre nem is írnak olyan megrázóan rossz dolgokat róla. Mi több itthon is látni millió környékén már (papíron legalábbis) igazolt történetű példányokat.
Segítségkérés egy PH-s tagnak: https://logout.hu/bejegyzes/bitpork/nagyon_szepen_kerek_mindenkit_hogy_aki_tud_segitse.html
-
nagyúr
válasz bitpork #167998 üzenetére
Muternak pandát vettünk, igazából komolyabb hiba nem volt vele az 1 év alatt, csak a kormányszög jeladó ment tönkre, az típus hiba, 60-80k között javítják. 1.2 65LE, rövid váltó fokozatok, városban élhető, hosszútávon meg simán 6 alatt eszik. Nekem annyi a bajom vele, hogy kicsi, elöl-hátul. Elöl apámmal összeér a térdünk, hátul meg klausztrofóbiás leszek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- SONY LCD és LED TV-k
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Renault, Dacia topik
- Star Wars Outlaws teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen