-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz kovacsroli #163651 üzenetére
Nem tudom mik a terveik vele, első gyerektől számított 10 évig méretét tekintve lehet, hogy elég lesz, addigra meg majd tekernek bele pár hazautat Magyarországra. A helyükben mondjuk nem újat vettem volna első kocsinak (a fiú épp most szerzett jogsit, a lány meg régen vezetett utoljára), hanem valami strapabíró Yaris-t, Jazz-t, esetleg Prius-t, mert elég rövid távokon használják hétközben. De erről a döntésről lemaradtam, meg hát ők tudják
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
mandleee
tag
Szia!
Így is csak tükörből tudok parkolni, külsővel rálövök, aztán ha a tükör jön meg behajtom. (Jelenleginél nincsen rá szükség.) Sajnos az új kocsikból nagyon rossz hátra kilátni, de ez általános probléma. Bent van hely kiszállni, így csak a bejárat necces. A hossz pedig faltól falig lesz, ott pedig majd kitalálom meddig lehet tolatni. Jelenleg belekarcoltam a falba, hol van a visszapillantó helye, meddig tolathatok. Majd kitapasztalom, ezen a méretpróbán gondolkodtam sokat, majd megoldom, van már tapasztalat szűk helyre beállással, bár egy smarttal egyszerűbb lenne.
Viszont ezt a méretpróbát majd ismerőssel megpróbálom letesztelni, esetleg ismerőssel, hasonló típussal.Viszont a típusoknál még bizonytalan vagyok, még nem tettem le a voksomat egyiknél sem.
-
Johnny_vT
senior tag
Aki nagyjából szeretné belőni, hogy melyik típus mennyiért adható el / vehető meg reálisan, annak erre tessék:
Gebrauchtwagenpreise Frühjahr/Sommer 2018 nach MarkenAmúgy ilyen adatbázis nincs magyarban, magyar viszonyok alapján?
(#163653) mandleee:
A garázs belmérete is szűk vagy csak a kapu?megválaszolva A garázs hossza szabvány 5 m? A Laguna elég termetes, ha szoktatok cuccokat tárolni a garázs hátfalán azt lehet, hogy át kell majd pakolni. Amúgy élvezni fogod a tolatóradar szűnni nem akaró sikítását minden beállásnál. Azt se tudod melyik fele van közelebb, mert minden sípol Egy széles látószögű tolatókamera nem lenne alkalmasabb? Akár utólag beszerelve is és akkor nem a falra, hanem a padlóra tehetnéd a jelöléseket (pl. szigszalag).[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
#94529552
törölt tag
Teljesen mindegy is, mert valóban gond van az alapanyaggal, és a Kobe Steel acélgyártó a beszállítójuk. A cikk nem írja, hogy az acél termékekkel nincs gond, csupán a példában réz vagy alu termék szerepelnek. Ha ebből indulunk ki, az szerintem téves.
Ezer éve a többinél sokkal jobban rohadnak a Mazdák, ezt a gyárnak azért már régen ki kellett volna küszöbölni. A Rusternél(Duster) nem értetlenkedünk annyira, bár annak se kellene rozsdállani, ahogy kijön a gyárból, de azért ez komolyabb cég. Nekem tetszenek a Mazdák, és csak ez az egy dolog van, amiért nem vennék. -
mandleee
tag
válasz Johnny_vT #163654 üzenetére
Igen 5 méter hosszú. A Garázsba szinte semmi sincs, csak oldalt egy OBIs fémállvány, de az nem zavaró tényező. Azzal már számoltam, ha betolatok nem tudom kinyitni majd a csomagtartót. De valamit, valamiért.
A Laguna a leghosszabb, az Alfa a legszélesebb, a Megane meg a legkeskenyebb (Igaz csak 7mm-el) és legrövidebb. Bár nem szeretném, ha a garázs döntene helyettem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #163656 üzenetére
De azt sem írja, hogy gond van az acéltermékekkel. Szóval a te állításod akkor sem igaz, hiába feszülsz itt meg.
Szomorú, hogy a Mazda nem figyel erre kellő képen de nem kell belekeverni olyan gyártót/beszállítót akinek nem biztos, hogy köze van a dologhoz. Főleg nem kell sziklaszilárd tényként feltüntetned azt amiről nem tudod, hogy igaz vagy sem.
mod:
dantre: Az is biztos a Kobesteel hibája.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
Jobb lenne a témáról beszélni, és amennyiben konkrét adatod van róla, azt szívesen látjuk szerintem mindannyian a topikban. Mint hogy ilyen "
hiába feszülsz itt meg féle"személyeskedésekbe megyünk át, mert elfogytak az érvek. Nem mondom, szép dolog, az ilyesmi pont tőled, mert te ezt megteheted; és elszomorító is egyben.
Én nem mondtam semmi félesziklaszilárd tényt, és ellentétben veled csak a cikk alapján mondtam a következtetéseimet, az pedig nem zárja ki az acéltermékeknél se csalást. Sőt erről szól a cikk is maga, a másik szál csak megerősíti hogy csalnak.De mindezek ellenére én kérek elnézést, és hagyjuk ennyiben. Viszont ha bizonyítod az állításodat, az jöhet, de további személyeskedést nem szeretnék.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #163664 üzenetére
Te vádaskodsz alap nélkül. Sehol nem írnak róla tényként, hogy acélból készült öntvények is érintettek.
" A Kobe Steel ellenőrzései során a tavaly kiszállított termékek között 19,3 ezer tonna alumíniumterméknél, 2,2 ezer tonna rézterméknél és 19,4 ezer darab alumínium öntvénynél bukkantak megváltoztatott minőségi paraméterre." - [link]
Már csak a hiányzó 9 év adatát kell átfutnod, hátha találsz benne acélterméket is. Hajrá.
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
Jah, akkor az én vádaskodásomat idézd már légyszi. Szerintem én csak linkeltem egy hsz-t, ami a cikkre mutatott, ebben vajon mi a vádaskodás? Amikor egy másik hsz-t a TC-s cikkel linkeltem, abban sincs semmi ilyesmi. Nem értelek.
Jó a linked: A japán acélgyár tíz éven keresztül mintegy kétszáz vállalatnak szállított hamis minőségi bizonyítvánnyal rendelkező acél termékeket. Ezt nem volt nehéz megtalálni, de azért köszi a biztatást.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mi van, feltörték a fiókotokat?
-
-
#94529552
törölt tag
válasz focvis #163667 üzenetére
Lehet gömbvillám is, vagy bármi.
Ám érdekes, hogy amikor volt ez a téma itt, és mások linkelték a cikkeket[link], és mondtak véleményt, hogy pl. szennyezett alapanyag[link],... és akkor ellenük nem volt ilyen cáfolat és bizonygatás. Mi változott azóta?[ Szerkesztve ]
-
-
Komi28
senior tag
Autó átíráskor kell eredetiség vizsgálat mindenképp? Ha igen, akkor friss kell vagy van valami időkeret pl. fél éven belül volt vagy ilyesmi?
-
-
Ezt ha lehet rakjuk mán bé a TIR-be.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Tothgera30
Ármester
Egy barátom keres kompakt kategóriás autót, lehetőleg kombit, esetleg ferde hátút. Mivel egy 2002-as Swift-ből ülne át, minimálisan számít a komfort, és hogy klíma legyen az autóban. Évi 15000-20000km-t futna, olcsó fenntartás fontos. Főképp 2004-2005 körüli autókat nézeget, 1m a keret, mindennel együtt. Octavia, Golf IV mennyire ajánlható?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #163676 üzenetére
Szerintem az 1,6 os 8 szelepes motorral simán vállalhatóak ezek, ha amúgy jó állapotút talál.
-
Tothgera30
Ármester
válasz #94529552 #163677 üzenetére
Például egy ilyesmire gondolsz?
#163679 molnarpeter: Köszönöm a kiegészítést. Utánanéz. Bár most ahogy lesem, az SDI szerintem elég lomha lenne, bár biztos hogy örök élet. A 90lovas TDI viszont tuti tipp, csak épp alig akad használtan megkíméltebb példány. Ha pici pörsenés van ezeknél, az nem gond, inkább mint hogy tákolva legyen. Gombóc Swift-ből nincs kombi, meg ugye az már bonyolultabb, drágább technika.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163676 üzenetére
Ha javarészt 1-2 fővel futna, ajánlható. Jobb ülés legyen feltétel az extrák közt, ennyi km-re érdemes. Ugyanez alapján dízelt kéne szerintem, benzinesek nyakalnak. Octavia Tour néven van újabb évjáratban is, sokáig húzták. 1.9 90 vagy 110 lovas adagolós, egyszerű, olcsó, viszont bizonyos évjárattal átvette a helyüket a többi PD. Az sem drága, de Swift után minden az sajnos egyedül az SDI maradt adagolós (ha nyugis vezető és nem szokott pályázni, az is elmegy). Motorikus dolgokat tekintve VAG topik összefoglaló mérvadó, golf és octavia nyűgöket szerintem itt is írtam (rozsda és tsai)
Bora ugyanez, mint az előbbiek, abból is van kombi, azok között gyakoriak a kifejezetten jól felszereltek. Esetleg még Leon is rokon technika.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #163679 üzenetére
Erre a kilométer futásra dízelt ajánlasz? Megéri?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #163680 üzenetére
A dízel olyan mint a desznyózsír: mindenre IS jó
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #163680 üzenetére
Nem CR, nem DPF-es, adagoló sem VP44 rettenet. Egy év alatt megspórolja a kettőstömegűt, de ha nem érdekli, fillérekért van kiváltó szett. Persze trafót venni olcsóbb, de remélem, ennyire nincs kiszámítva a költségvetés, hogy ne legyen 100-200k tartalék. Turbót sem kötelező lerúgni, plusz vásárláskor meg lehet nézni az állapotát. Bontott alkatrész minden második bokorban hozzáférhető (sűrűn lakott területeken pedig bokronként 2 halom van). Magyar nép zabálja a TDI-t, tucatautó jó értelemben, ennek megfelelően korrekt alkatrész sem drága. Kérdés? Pont ma hallottam egy értékesítőtől Euro 3 nagy-dízel Merci miatt, hogy ha legalább benzines lenne, Bp-re el lehetne adni. Ördögűzés megy, bezzeg busójáráson lassan alig van valaki
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Tothgera30 #163678 üzenetére
Például, de az imént említett dízeleket is számításba lehet venni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #163682 üzenetére
[link] ha van türelme bőrt ápolni, ez korrekt darab lehet. Xenon foglalkozós tud lenni, meg kell nézni, milyen állapotban van a foncsor, vagy halogénra cserélni, igények és anyagi lehetőségek függvényében
-
kalmanchris
tag
1 millióért őstechnikás dízelt? Ráadásul abból a szegmensből, amik zöme már lerúgott szemét, mert csakatdismúkendsárm. Csak körül kell nézni az utakon.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #163680 üzenetére
Hagyjuk már ezt. Évi 10.000-re is megérte nekem a VP44-es adagolós, 2.5 V6 sz@rdízel.
-
-
Buster17
addikt
Hali!
9gen Civicet szeretném lecserélni egy régebbi dízelre.
1.9 sdi n9 polot néztem de mivel lesz autópálya is ezért a golf 5 1.9-re esett a választás.Ez jó választás lehet vagy nézzek még más típusok után is? Márka mindegy csak 3000-5000euró között legyen.
-
Buster17
addikt
válasz Johnny_vT #163689 üzenetére
Sok oka van.
-Kell a pénz kaucióra
-További értékcsökkenést szeretném elkerülni
-Kevés az 1.4 hiába nyomom neki nem tesz jót neki.
-Ott hagyott 1x az autópályán, de ezen kívül tényleg semmi gond nem volt vele.
-9000-10000€ között teszem fel napokbanJa, és remélem nem fogom megbánni a cserét
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #163679 üzenetére
Ezen a gondolatmeneten indultunk el mi is. Leginkább két személy használná, hátsó rész inkább csomagok, nagy ritkán hegymászó, bringás cuccok számára szükséges. TDI 90 lovas adagolós Bora van a közeli családtagomnak, sokat használja, elégedett vele, ezzel tapasztalat még akadna is. Azt hiszem adagolósokat 2005-ig adta ki a konszern, későbbiek mind PD-sek, viszont azt nem erőltetném. Az SDI viszont talán 64 lovas. Nem kevés az kissé?
#163692 8th: Esetleges turbóhiba miatt? Vagy anyagi megfontolásból?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
-
Tothgera30
Ármester
válasz Integrale #163694 üzenetére
A Pumpe Düse Einlage Turbo Direct Injection motorokkal nincs baj, pusztán a befecskendező elemek ára költségesebb (itt az adagoló és a porlasztó egy egységet alkot), és ami 2000bar-al tolja be a gázolajat a rendszerbe, ott a hibalehetőség is több, mint egy adagolós egységnél.
#163696 bitpork: Értelemszerűen, ha még be lehet szerezni adagolós dögöt is, ami árban ugyan ott van, és olcsóbb fenntartani, akkor mi az ésszerű választás?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Egy CR elemet meg lehet venni már 60k körül vadonás újat- akkor szerinted a pd mennyi lehet "borsos" áron?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Utananeztel araknak es muhelyeknek ahol beszerelik, beallitjak, felujitjak stb?
"Bad reklám is reklám too"
-
von toth
tag
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Az én véleményem meg az, hogy először azt nézd van-e időd a szerelőnél hagyni évente háromszor-négyszer -ötször az autót vagy használnád. Onnantól kezdve meg döntsd el, hogy mi mennyit ér meg. Mert lehet azt a filozófiát is követni, hogy csak ezt, vagy csak azt kell megcsináltatni és innen meg onnan rendelni, de az is idő és pénz. Vagy lehet újat venni, nyilván az is pénz, csak máshogy fáj....
-
2Jack
csendes tag
Sziasztok!
Hamarosan megszerzem a jogosítványt és szeretnék első autót vásárolni a nyár végén / ősszel. Ebben kérném segítségeteket, hozzáértésetek.
Vállalkozásomból kifolyólag szinte minden hétvégén szükségem lenne az autóra megbízhatóan, mert biztosan oda kell érjek a megbízásokra. Ez sokszor vidéki helyszínre való eljutást jelent, tehát 50-300 km-es távokat.
Nem szeretnék friss jogsival drága autót "törni-zúzni" kb 600.000 Ft-os költségkeretben gondolkozok. A nem drága fenntartási költség és mérsékelt fogyasztás szintén előnyös lenne.
Prioritásban utolsó helyen szerepelne, hogy beépíthető legyen tolató radar és klíma.
Nem érdekelt sosem úgy igazán az autó téma, ezért nem értek hozzá. Utána olvasás és kérdezgetés után nekem Swiftet és Astra G-t javasoltak. Kiváncsi volnék azonban mások véleményére is.
Előre is köszönöm a tanácsokat!
-
válasz Tothgera30 #163695 üzenetére
Tudom én vagyok a kivétel és nem mindig a pozitív értelemben, de ismeretségemben még nem volt olyan akinek kellett pd elemet cserélni. Egy pár embertől hallottam h X haverjának volt pd csúcs csere, de én nem ismerek személyesen ilyet. Ha jó a nyál akkor sokáig elmegy. Persze ha nagyon nagy a futása ez előfordulhat, de minden bontó teli van velük. Még az ekikötő is , németből garival. Az SDI nagyon jó alternatíva a valódi gondozásmentességre, cserébe nem megy.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest