-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #162926 üzenetére
A HDI common rail amúgy, adagolós egyszerűbb motor francia fronton az 1.9 és 2.5. Ezekből 2.0 és 2.8 HDI inkább szerintem (2.2-2.3 szvsz talán gyengébb konstrukció), és lehetőleg valami metálfényezettet nézz, ami nem volt még lakatolva, és nem is kell sokat dolgozni rajta. Zárak gyenge pont, de van hozzá szettben új, csak ne legyen lakatnak fül felszegecselve. Utólagos dobbetét, ami a teljes ívet takarja kötelező, plusz előtte alváz és üregvédő hamar megtérül, normális lakatolás fényezéssel simán 400-500k. Alul küszöbök, emelési pontok, árvédőkr, kb mindenhol érdemes megnézni
illetve az ajtók alsó pereme és kulcs valamint kilincs mellett meg tud indulni a vész.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- DIGI kábel TV
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg