- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #129155 üzenetére
Munkatársamnak van ilyen 1éve, csak erősebb dízellel, eddig nincs vele probléma.(Én is vezettem 2x700km-t ilyet pár hete, ilyet küldtek bérautónak. Nekem a kormányzás túl elektromos, és mű volt, semmi visszajelzés nincs az útról, ezt leszámítva, szerintem rendben volt.)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz lenko #129156 üzenetére
Sajnos 2.0-es itthon ritka, vagy automata, kint meg 12k euró az ára. Ami nem sok érte de most nincs rá több keret. A kormánya tényleg könnyebb, mint egy Civic-nek, de én a Punto II-nél is szerettem a city szervót. Ez a kocsi inkább kényelmes, cserébe nem megy olyan rosszul és jól fogyaszt. Tuti elviszik előlem
Ja és chipeltetni lehet, és akkor 140 ló körül lesz ez is. Ami bőven elég.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek?
MegtorloXp
-
blt.62
őstag
És erről a vélemény?
A bal első ajtónál és a hátulján rozsdásodás látható. A tulaj azt mondta hogy csak esztétikailag csúnya mert nem mély a rozsdásodás csak felületi.
Ti elcserélnétek egy 2002-es Citroen 2.0HDI bőrös,extrás picassot a két kocsi valamelyikére? A picassoban 185 ezer km van.[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
nagyúr
válasz blt.62 #129164 üzenetére
Passz. Meg kell nézni, emberrel beszélni. Lehet nem keresni akar rajta, csak túladni, mert viszi a pénzt a fenntartása, de járni nem tud vele valamiért. Inkább ez mint a másik linkelt zöld, jófogástól amúgy is fázok, főleg autóeladás tekintetében.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz blt.62 #129163 üzenetére
Már lassan 2 éve talán, hogy cserélni akarod a Picasso-t, én még emlékszem miért és megértem. Azóta nem sikerült egy kis pénzt félretenni? Picassot eladnád, utána 1.5 millióból vehetnél egy automata dízel SuperB-et. Jó a W124, de kell egy ember is hozzá, aki ismeri a technikát. Azzal számoltál, hogy 15 liter alatt nem jössz ki vele rövidtávon?
-
w333
félisten
válasz blt.62 #129170 üzenetére
Hát nem tudom a 2.5 V6 -ra elég sokan panaszkodnak, vagy az nem a V6 -s ? azt nem tudom esetleg az 1.9 PD -s (131 LE) vagy az 1.8T ami ajánlottabb
De ilyen áron már inkább egy Passat B5.5 néznék, akár 4Motion -t (kollégámnak is ilyen van) csak neki Variant, és nagyon elégedett vele
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
De, erre a TDI-re szokás panaszkodni (2.5 V6 TDI).
"A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben." - [link]
1,8T lezabálja a gatyáját, azt nem ajánlom és nem kevésbé problémásabb mint a PD.
Szóval inkább PD TDI sztem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
Igen akkor jól emlékeztem ... kollégámnak azt tudom hogy 1.9PD -s 4Motion van ami chipelve 160LE és Manuális 6 sebességű váltó, jó nyomatékos és úgy megy mint a rakéta, pedig majdnem 1600 kg, neki most van benne 220 ezer km. kettőstömegű még nem volt cserélve, illetve van egy másik srác akinek ugyan ez van csak nem összkerék de neki már lassan 400 ezer km. van benne és nagyon bírja (ő is elégedett vele) ! én is inkább az 1.9 PD -re szavazok
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
z123456789
addikt
Annyit még had kérdezzek, hogy ne kelljen lukra szabikat kivennem, hogy a jelenlegi kocsimat szeretném ideiglenesen kivonni a forgalomból. ez ugye fél évre lehetséges. Ez alatt megpróbálom eladni/darabokat árusítani belőle. A biztosításomat már most lemondhatom, vagy ahhoz kell a kivonásról egy papír? Illetve:
A.) ha elviszik egyben, van valami teendőm? Véglegesen kivonatni, vagy az már az új tulajdonos kötelessége?
B.) amennyiben letelik az ideiglenes kivonatás, és le akarom adni a bontóba, van valami teednőm azon kívül, hogy kapok egy bontási papírt, amivel bemegyek az okmányirodába, és véglegesen kivonatom?
Egy hete kaptam meg a teljesítmányadós levelemet. Azzal mit csináljak?
Esetleg az ideiglenes kivonatást, és az új kocsim papírozását intézhetem egy nap alatt? Mert akkor megspórolnék egy szabadságot mondjuk. Vagy a jelenlegi roncsot érdemes minél előbb kivonatni, hogy ne számolják rá a további terheket?
Ha valaki segítene ebben, megköszönném, akár privátban is. -
-
TaaT
veterán
válasz blt.62 #129181 üzenetére
"A triptonik váltók jók?"
Hagyományos hidrodinamikus automata váltó, annyi az extra hogy te is pakolgathatod a fokozatokat (semmi értelme).
Előnyök: komfort, finoman vált.
Hátrány: Lassú váltás (mint minden hagyományos váltónál), van olaj csere intervalluma (60.000km) amit az emberek szeretnek leszarni -> pár százezer forintos felújítás.Hogy jó-e? Ha karban volt tartva akkor igen. Sűrűn szokott elromlani? A kézi váltóhoz képest igen, amúgy nem.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
bmwsan
senior tag
válasz Tsebacsi #129144 üzenetére
B7 2.0 CRTDI sztem az egyik legjobb dízel motor sok baja nem szokott lenni, ismeretségi körben van 2 darab egyikben 305e km a másikban is vhol 280e km.
Egyikkel sem volt semmi gond (a kötelezőket leszámítva illetve kettős-tömegű az egyikben.
A DSG az egyik legjobb váltó, ha rendesen használják akkor azzal sem jellemző, hoyg több gond lenne mint egy másik automatával.
Ezekben szerintem a VW-es topik meg tud erősíteni, sok a szövetüléses Comfortline, mert nagyon jól fel lehet extrázni és sokan jobban szeretik mint a Highline üléseit (pl. németeknél elég gyakori). -
-
válasz aero. #129194 üzenetére
Meg a nem kímélet is Ne feledd céges a kocsi.
2All:
kezdek rájönni, hogy nem szabad autó eladásnál őszintének lenni. Egyszerűen hülyének nézik az embert ha nem titkol el semmit, és még a szemébe is mondják hogy hazudik. A mai nap rám fakadt az epe miután megtörtént ez velem. Eldöntöttem h innentől nincs előre fénykép az esztétikai hibákról, nincs előzetes információ az autó állapotáról. Eljön és megnézi. Ha tetszik, elviszi. Telefonban nincs alku.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #129193 üzenetére
Sokan azt hiszik hogy nem, pedig de. Ebben is az van, csak nem jellemző annyira a hiba, mert hosszabb lett a lekvár imbus tengely.
Aki nem akar ilyen hibákat, az golfot vagy octaviat vegyen, ott a CFH motorcsalád nem kapott kiegyenlítő tengelyeket, olajpumpa olajban futó szíjjal hajtva. Csere periódus nincs, bírja a fél millió km-t, nem úgy mint ez az egység: [link] Passat nincs kiegyenlítő tengely nélkül mert az prémium érzést nyújt....amikor megfárad és várod a trélert. A TFSI-be is bele
baszverték a csúfot.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #129175 üzenetére
Erre valaki?
-
lsc
nagyúr
"Csúcstechnika" [link]? Azért ha választhatok akkor inkább a gáz ragadjon.
Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs