-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki szombaton elnéznék Pestre meglesni egy dízel P11 facelift Primerát.
Lenne olyan kedves PH-s szaki aki esetleg arra a kis időre mellém szegődne és segítene átnézni valamelyest a gépet? Vagy ugye egyáltalán hol érdeklődjek ilyen téren?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
isoram
csendes tag
Kedves fórumozók,
szeretnék segítséget kérni egy autóval kapcsolatosan. Főleg az előélet érdekelne, ha van itt olyan aki hozzáférne információhoz, és segítene azt megköszönném.
[link]
Egyéb észrevétel is érdekel az adott évjárat és tipus kapcsán.
Ez lehet, hogy bérautó volt, mennyire gond ez, azon kívül, hogy akkor soha nem volt gazdája.
Persze ha tud valaki biztos forrásból, hasonló felszereltségű autót az ne tartsa magában. Jöhet privátban is.
Az ár max. 4,6MFt, esetleg 1,8 benzines is.
Köszönöm! -
válasz isoram #120206 üzenetére
Eszerint a tulajt megkéred h mutasson egyet, ha nem teszi akkor felejted. Ha teszi-adja kevésbé van okod a gyanakodásra.
Viszont más tulajdonával kapcsolatos adatok "okosban" kikérését szerintem nem teljesen ÁSZF kompatibilis kérni itt.MOD: Ami viszont talán borúlátásra ad okot, hogy amíg pl a VW évekig kiadta a tulajnak, addig most már a tulajdonos kérését is megtagadják ilyen információk kapcsán (nemrégen pattantam le róluk)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
isoram
csendes tag
válasz bitpork #120207 üzenetére
Hát igen ezt én is tapasztalom, hogy csak "okosba" mennek ezek a dolgok.
Újabban sok a volt kinti bérautó import, és azokat inkább kerülném, akkor már inkább kinti volt lízinges.
Lehet, hogy kérek egy kinti forgalmi másolatot, az többet elárulhat.
A folytatásra azért jöhetnek tanácsok. -
Land
veterán
-
isoram
csendes tag
válasz h1ght3chzor #120209 üzenetére
Ugye jelen esetben a forgalmi elvileg német, majd magyar lesz ha itthon regisztrálják az autót.
A bérautókra ugyebár kint 1 év a műszaki, ez talán kiderül a kinti forgalmi másolatából. Minden egyéb esetben a műszaki 2-3-4 év érvényességű. Az egy másik dolog, hogy ha itthon egy 4 évesnél fiatalabb autót magyar műszakira viszel, akkor újabb 3 évig lesz érvényes a műszaki v. -
Dani_kp
őstag
Egy '95 körüli Mercedes c180 w202 manuális váltós, ami 500-600k. között van, mennyire "hulladék"?
Mire érdemes figyelni, illetve mennyire drága a szervizelése (féktárcsák, fékbetétek..stb.)?[ Szerkesztve ]
https://ingatlan.com/33821564
-
Dani_kp
őstag
válasz szőröscica #120214 üzenetére
Az javítható.
Nem konkrét árakra voltam kíváncsi, de akkor utána nézek.https://ingatlan.com/33821564
-
Kornel
veterán
válasz Dani_kp #120215 üzenetére
javítható.
ideig óráig, sok pénzből, ha nem vagy lakatos, vagy nincs valami haverod, aki puszira megcsinálja.
egy teljes lakatolás 200+k huf, és az még csak tákolás.
persze anyagáron nyilván kevesebb, de ha nincs kapcsolat, senki nem fog neked napokat sz...i vele ingyen.
emellett jó lesz vagy 3-4 évig, aztán kezdheted elölről a kasznizást.
testvérem ugyanezt csinálja az escort-jával, de már kezdi megunni, pedig eddig váltig állította, hogy az a legjobb autó a világon -
nagyúr
válasz Kornel #120220 üzenetére
Viszonyításképp, most lett kész a lakatolás + fényezés a gépen.
Bal hátsó ajtó és bal hátsó sárvédőív lakatolása, fényezése (fényezés 20/elem). Küszöbök autó alóli fele, hátsó futómű bekötési pontok, hátsó híd, vonószem körül, jobb hátsó ülés alatt padlólemez, hátsó kerékjárati ívekben illetve a csomagtartóban található korróziók eltávolítása. Ami olyan volt ott ki lett vágva a lemez, ahol nem volt csak felületi rozsda, ott fémig csiszolás, majd 3-4 réteg alapozó, alvázvédő majd rücsi. Hátsó ívek, lökőst levéve hátsó üregek, illetve küszöbök kifújása üregvédő szerrel. Ezen kívül telibe fújták az alját alvázvédővel. Utána telipolír az autón. Összes lakatosmunka 120k, 2 elem fényezése 40k, polír 10k = 170.000.
Gustavsson Carosserie, pont a legfelső post az én autóm, a képek egy része itt is látható.
Tehát nem voltak komoly gondok az autón, csupa apróság. Utánam jött egy nissan almera, nincsenek küszöbei, ívei, tenyérnyi luk a csomiban... Az nem ennyi lesz
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #120221 üzenetére
ezt mondom...
de mondjuk vegyük azt, hogy az utcáról mentél, stb.
tesómnak ismerős csinálta, nyúlványok, küszöb, stb., ott volt végig, meg volt csinálva.
3-4 év és megint kuka.
ennyit ért, nem restaurálás, de az nem is ennyi.
a mondeo-t azért adtam el (meg se kellett volna venni), mert 1-2 éven belül ki kellett volna lakatolni, az meg nekem nem volt vállalható procedúra. -
nesa
veterán
válasz tboy93 #120221 üzenetére
En ezt mar nem valaltam volna be, ha ennyire szetvan dulve a gep, a tipomon a tizede se lett volna, sot lehet foltozni se kellet volna, inkabb eladtam, epp ma voltam miatta a rendorsegen a fazon nem iratta at es hamis adasvetelivel a nevembe ujra eladta meg jo hogy nem az orszag masik felebe, csak 2x50km be kerult amit egyszer majd kifizetnek nekem.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #120221 üzenetére
170000 FT..... Kicsivel több mint az autó értéke 20%-nál.. Ennyit azért 15 éves autóra nem nagyon költöttem volna.. Se nem térül meg ha eladod, illetve oké h nyugodtabban ülsz bele de nem 5-6 éves ,hogy ha eladod akkor kb áron felül tudod elpattintani mert patent... Bár ez csak az én álláspontom, ha neked így jó akkor örülök.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
Ez nekem reg nem arrol szol, hogy megeri-e vagy sem Ha holmap megkotlana a motor es 300k lenne a general, valszeg azt is megcsinaltatnam.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #120225 üzenetére
Ez pont tőled furcsa hallani, mikor most csinàltad ugyanezt
-
roberto211
őstag
Azért más a két dolog.. Enyém összetört , ez kötelező volt megjavítani úgymond.. És különben is nálam autó értéke 40%át haladta meg nem 20% Ott meg nem volt kötelező(kivéve ha az egész alját a rozsda tartotta, de gondolom nem ilyen volt még . )
Tboy: Értem én.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
t1
addikt
válasz roberto211 #120228 üzenetére
Pontosan ezért nem érettelek, a kocsi GTK lett és megcsinàltattad ami a javítàs utàn annyit se ér mint a baleset előtt, és a gondolatodat tovàbb víve nem lett volna kötelező mert ha ekkora összeget rà kell locsolni egy kis értékű kocsira az csak bukó...
Amúgy én is rà költöttem volna félre ne érts és a tovàbbi szervizelést is fizetem a kocsikra újra nincs pénz hitelt elvből nem veszek fel rà mert az a dupla bukó.
-
-
roberto211
őstag
Hát h gtk volt vagy nem ezt nem tudom.. Közel volt hozzá az biztos , de 150ből helyreállítatni szépre meg jóra, nyilván sok volt de azért annyira nem h ne érte volna meg..
Azzal meg nyilván tisztába vagyok h eladásnál nem kapom vissza ezt az összeget. Törést meg csak talán akkor lehet észrevenni ha valaki profi szemekkel nézi.. Pld ha kereskedő ismerősömhöz adom be jövőre csereidőben, akkor kb annyit fog rajta nézni h beindul e meg mennyi morzsa van benne.
Amúgy meg nem hiszem h ettől értékcsökkent lett volna mert nem tk-ra lett törve ez az egyik, másrészt meg még mindig jobb így h szakemberekkel csináltattam meg minthogy kövessem a fb klubbosok példáját h lezúzták a fél oldalát kicserélik kasztni elemet aztán jóóóvan az úgy.. az meg nem számít h mennyit ment hátra a nyúlvány ha még valahogy rábírják rögzíteni, mekkora a hézag stb stb csak guruljon. Na én nem így csináltattam.. Akkor megúsztam volna 50ből kb..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #120231 üzenetére
Nekem is letaknyolták volna a rozsdafoltokat 15 ezerből (!) + fényezés egy másik helyen. Inkább megcsináltattam szakszerűen, ahogy te is. Rohadtul basztatta már a szemem/lelkem a korrózió. Pontosan tudom, hogy az 1mill ami rácsúszott eddig soha nem fog visszajönni
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #120231 üzenetére
Már hogyne csökkenne egy autó értéke egy komolyabb sérüléstől? Gondolj csak bele. Van 2 ugyanolyan autó ugyanolyan áron, de még az egyik sérülésmentes, addig a másikon kiakad a rétegvastagságmérő. Te melyik vennéd? Az egy dolog, hogy esetleg te tudod, hogy jól ki lett javítva a sérülés, de ebben az esetleges vevőd már nem lehet biztos.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
roberto211
őstag
válasz !Overdose! #120233 üzenetére
És szerinted 100ból hány régi autó sérülésmentes? Szerintem nem sok.. Suzukikból meg pláne nem sok mert törik össze sorba a boyracerek.. Nincs annyi bontott motorháztető amennyire van igény.. Utángyártott meg vagy jó v nem..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #120236 üzenetére
Nem tudom, nem vezetek statisztikát, de az enyém pl. ha nem is teljesen sérülésmentes (bal első ajtó horpadt), de 100%-ban gyári fényezésű. Ettől persze nem fogja a dupláját érni, de talán annyit ér a dolog, hogy azonos áron ezt könnyebb eladni, mint egy korábban komolyabban sérült darabot.
Ez kicsit olyan, mint egy motorfelújítás, ami számomra például egyáltalán nem értéknövelő egy gyári, bontatlan motorhoz képest, sőt... Más meg azt hiszi, hogy ettől már 0km-es az autója.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #120237 üzenetére
"Ez kicsit olyan, mint egy motorfelújítás, ami számomra például egyáltalán nem értéknövelő..."
Én azt nem szeretem amikor egy gyűrűzés után azt írják hogy 100km van a motorban Majd ha innen építenek valamit újra akkor azt mondom oké, tényleg annyi km van benne.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #120237 üzenetére
Persze, egy retegvastagsag meres es maris kiderül minden....ha titkolta az elado, mar allnek is tovabb, ha nem titkolta, akkor meg nyilvan azt mondom, hogy baratom, ez törött, minusz x szazalek, vagy megyek a masikhoz, ami nem törött, de kevesbe tetszik mondjuk...egy törött autonal soha nem tudni, ki mit mokolt es a gyürödesi zonak/merevitesek milyen allapotban vannak. Lehet egy következö ütközesnel összecsuklik az auto mint egy harmonika.
En pl ezert nem akarom a motorhaztetöt ujrafenyeztetni a köfelverödesek miatt vagy max majd valami hivatalos dokumentacioval, hogy esztetikai fenyezes volt nem töres....
-
trassher
addikt
válasz !Overdose! #120233 üzenetére
Azért a balesetes autóról sem mindig mond igazat a rétegvastagságmérő. Kasztnisomnak mikor mutattam a motorháztetőt és a lökhárítót azt mondta a 2 elem fényezése + a műanyag hegesztés 60 de ha kérem tudnak fújni gyári értéket is.
Erre példa egy 2-es octavia amit a parkolóban végighúztak kulccsal minden elemen, még a tetőbe is került egy X és a lámpákba is. Casco-s volt az autó, 600-ért csinálták meg, mindenhol gyári értéket mutatott a műszer.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #120234 üzenetére
& (#120235) !Overdose!
Vételáron felül, kicsit kerekítve. Ebben benne van az átírás + bizti, ami kb. 80k volt, kb. 200k futómű felújítás, 4 új monroe gátló, eibach rugók + sallangok, komplett vezérlés csere (gyári + jó minőségü ugy.) 80k, minden folyadék cserélve, gyári váltóolaj stb., hátsó fék cserélve, yokohama nyári gumi + alufelni + csavar, kp. gyűrűvel stb. 150k, 170k lakat + fény + alváz + üregvédelem profi helyen, már túl vagyok két olajcserén, ami kb 30k/alkalom (eneos sustina, gyári szűrők), hifi is épülget.
Nyilván ha olyan lennék töredékéből meg lehetett volna úszni, járhatnék 1 szett téli gumival gyári méretben lemezfelnin télen-nyáron, vehettem volna utángyártott vezérlést, felújíthattam volna a 4 gátlót 1db új árából, lekenceficézhettem volna a korróziót házilag és hagyhattam volna a fenébe az eibach rugókat, hifit stb.
Nekem megérte, én így érzem jól magam benne
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Üdv!
Octavia RS-ről (2.0 TFSI) illetve a sima 1.8 TSI-ről mik a vélemények? Főleg motorikusan kérdezem, ajánlottak-e vagy inkább kerüljem, és az újabb 150 lovas 1.4-re vadásszak?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz trassher #120240 üzenetére
En ugy tudom de. Ha törve van es javitva lett az auto, akkor 100%, hogy elhasal a retegvastagsag meresen.
Az hogy egy karcot kiszednek belöle, az lehet, nem tudom, nem ertek hozza, de ha javitani kell egy törest, az 100% , hogy nem lesz gyari ertekü (en igy tudom) . Nem az a lenyeg, hogy volt e benne karc, hanem hogy nem e ugy javitotta valami kontar, olcso penzböl, hogy a következö balesetnel az egesz auto összenyeklik.
Mondjuk ez most egyben remenyt is ad, hogy a motorhaztetömet meg tudom csinaltatni na majd megkerdezek valami szakit
(#120241) tboy93 szerintem ebben semmi tulzas nincs, ha hoszabb tavra tervezel vele (3-4-5 ev legalabb) eladasnal is lesz egy normalis autod, meg amig hasznalod is minden klappol. Ez lenne a normalis szvsz. Akkor lenne hülyeseg, ha mondjuk 1 even belül el akarnad adni...akkor valoban felmerül a kerdes, h minek
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #120245 üzenetére
mondjuk hozzá tenném, enyém most lett 101e km-es, és azt is városon kivül, nagy részben pályán töltötte.
vezmű általában 30-40e körül kijött ezeken, nekem pont a használat miatt 90nél kellett cserélni.
az 1.8 és a 2.0 gyakorlatilag ugyanaz a blokk.qru: városban zabál sokat. nekem volt vele 5.8as fogyi is. de a 3 éves átlag az olyan 8.teljesen emberi ekkora autótól 200lóval.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #120245 üzenetére
30k km-en belül van a legtöbb, gondolom ott még nem nagyon van szó cseréről (az utolsó komment alapján mégis ) , max 1-2x lehetett az olaj (remélem). Még csak kutatok, a kipróbálás és a döntés nagyon a pénztárca függvénye. Egyszerűen nincs sok alternatíva megbízható automata turbós benzinesre, ami megy is, és nem akkora, mint egy szűk koporsó. Ja és nem kerül tímilliókba
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bajnokpityu
félisten
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #120249 üzenetére
Ok, Köszönöm, és Neked is Qru
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs