- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Vírusirtó topic
- ASUS routerek
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AutoCAD
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rwin5
őstag
válasz Kornel #120451 üzenetére
a családunk el van átkozva mindenféle új (inkább akciós)/használt termékek vásárlásakor. Az utolsó 3 autónk mindig újonnan lett vásárolva, mert ez egy családi dolog lehet, hogy ha valaki már használta előttünk akkor tuti valami leharcoltat veszünk. Legutóbbi kis golfunkat autószerelő segítségével vettük, kb fél évet bírt utána hetente vontattuk városi használat mellett. Mindegy nem akarom ragozni, magunkból indulok ki, hogy a mostani passatunk teljesen ki van kímélve, abban is 90 ezer km van, ezért nézegettem eddig ekörül az állás körül.
-
Kornel
veterán
Sarkos akartam lenni, nem kotekedni akartam.
Ertem en, en is keves km-el kerestem autot, de be kellett latnom, hogy semmit sem jelent.
Hihetonek tuno szervizkonyves peldany 65k km-el ketszer ugy le volt rugva, mint amit vegul megvettem 130k-val.
Pedig semmi esetre se akartam 100k fele menni vetelkor. -
SzlobiG
félisten
Ha egyszer nyerek a lottón...[link]
-
válasz SzlobiG #120457 üzenetére
Most egészen pontosan 85 millió ft volt a telitalálatos főnyereménye... 1:32 makett max
Na de komolyan. Mi a francot csinálnál vele? Mert gondolom nem hagynád a pláza garázsban míg moziba mész?!
Én max bérelnék egyet és zárt pályán megnézném, hogy én mit merek.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz LuckyL #120459 üzenetére
Itthon is lehet büntetlenül tekerni, sajnos. És amíg nem lesz olyan ingyenesen lekérhető publikus adatbázis mint pl SKban, lesznek tekertek. Pláne, hogy bűnetetőjogi felelőssége csak a rajtakapott embernek van, annyival elintézheti hogy jajj meghalt az óra és cserélve volt. Lesz olyan madár aki beszopja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz szőröscica #120444 üzenetére
Teljesen. Nagyon jó a szigetelése, belül csak finom motorhangot hallat. Tényleg nehéz eldönteni belülről h benzin vagy diesel, de kívülről is halk, egyenletes a sor 5 hangja.
Annó a TC-sek is odavoltak a hangjától."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #120462 üzenetére
Szél és gördülési zaj?
-
válasz rwin5 #120463 üzenetére
Erre nincs jó válasz - elmondható, hogy a távolkeleti gyártók autói (a tulajdonosok megnyilatkozásai alapján!), megbízhatóak. Az európai gyártóknál sokkal árnyaltabb a kép: egy viszont biztos, hogy odafigyelést igényelnek.
Lehetne egyszerűsíteni, hogy Honda kell neked és német/francia/olasz nem, de mindenre van példa és ellenpélda.
Ha megvan ami neked tetszik, az itt lévők szívből le tudják fikázni, meghempergetve a típust a róla valaha kiderült hibák mocskában. Ennek alapján dönthetsz, hogy vállalod, vagy tovább lépsz.Ugyanakkor olyan használt autó, ami nem követel meg semmilyen karbantartást és elhasználódás miatti törődést, nem létezik. (Mindenre kell gumi, szilent, olaj, polír, alvázvédő, különböző folyadékok stb, stb.)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rwin5
őstag
válasz bitpork #120465 üzenetére
igen ez a bajom, hogy lassan ott tartunk, hogy semelyik sem jó nekem pl: ez a toyota nagyon tetszett ha nem lett volna a topic akkor lehet meg is vesszük, de most egy két gondolatot megtudva már nem tetszik annyira.. autót meg venni akarnánk Amit írtál azokra rá van még szánva külön a pénz, nyilván egy normális kereten belül, tehát ha veszek 2 millió körül egy használt autót utána még nem akarom szervizeltetni 300ezerért
+ ezt nem panaszkodásként írtam, a topiccal semmi bajom sincs, csak pozitív dolog ért eddig + sok sok információ, inkább magával az autóvásárlással való nyűggel vagyok tele
[ Szerkesztve ]
-
válasz rwin5 #120466 üzenetére
Egy 2 millás autón csak maga a vezérlés és folyadékcsere könnyen több százezres tétel lehet. Ha csak 1% esély van h nem kapott rendes szervizet, ezt meg kell csinálni, különben a meglepetés sokkal jobban fájhat.
Ezt a békát be kell nyelni, ha nyugodtan szeretnél aludni
Erre olyan megoldás lehet, hogy kompromisszumot kötsz: van kettő milliód kocsira? Akkor nem költesz többet mint 1,7-t, és nem érhet megoldhatatlan probléma. Mindenki szeretné a legjobbat-legszebbet-legfiatalabbat-legjobban felszereltet-legmegbízhatóbbat, de ez sajnos nem így megy.
Nekem pl heppem, hogy a technikailag jó állapotú, de lelakott/rosszul felszerelt kocsikat válogatok az ársáv aljáról, majd magamnak megcsinálgatom. (Ki is lettem hülyének kiáltva itt )https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kolosanyi
veterán
válasz Kornel #120451 üzenetére
Inkább a pénzhiány az oka az egésznek. Az emberek nem tartják karban a járműveiket, mert nincs pénz, ebből kifolyólag egy sokat futott autó általában nagyon leharcolt állapotban van. Új autóra nem telik egy átlag magyarnak, a nehezen összespórolt kevés pénzéből szeretne minél jobb állapotú, megbízható gépet, ez pedig magában hordozza az egész jelenséget. Ki ne szeretne 80-90 ezer km-enként kihozni egy új lízingelt bömöst a szalonból, mint egy átlag német értelmiségi? Csak ahhoz az ottani 4-5000 eurós fizetés hiányzik, semmi más.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #120468 üzenetére
"Inkább a pénzhiány az oka az egésznek."
Szerintem meg nem ezzel van a probléma.. Rengeteg ember rinyál Magyarországon, és ennek a fele több mint jól él.. Itt nem azzal van a gond h nincs pénz(persze nyilván van sok ilyen is , mindenhol van minden réteg) hanem azzal h az emberek nem a pénztárcájukhoz mérten választanak autót, hanem az alapján,hogy mekkorát tudnak villantani... Amíg ez nem szünik meg, addig jól fognak élni a bontók, a kereskedők, a szervizesek-autószerelők és még rengeteg mindenki mert lerongyosodik a verdájuk..
Ha ésszel vesz(venne) a legtöbb ember autót akkor nem lenne ennyi f*stenger a magyar piacon..
De itt rajfaktorba mérik a szintet legtöbben,hogy mekkorát tud a huszonéves srác vilantani a tinicsaj előtt, mekkorát tud a 30éves férfi különböző helyeken,és a többi és a többi..
Ha ilyen szempontból választottam volna verdát akkor én se 2000-es stiftet vettem volna Annak ellenére mondom ezt h nagyon megbarátkoztam vele, meg megkedveltem...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz kolosanyi #120468 üzenetére
A pénz egy dolog.
Kéne egy felmérést csinálni, ki mikor nézett utoljára az autója alá, mikor volt utoljára nyitva a motorháztető.
Ha havonta 1x ablakmosót tölt valaki és annyi nehogy azt hidd ám észreveszi ha bármi kezdődő (vagy már fennálló baj van).
No meg az emberek nagy része vezetés közben sem nagyon érzi/hallja ha valami nem oké. Meg sok mindenre az a válasz magában "na jó de ez már egy sok éves autó" és azt gondolja jól van úgy. Aztán csak pukkan lefele szegény autó. Ahhoz hogy az konstans jó állapotban maradjon, kell bizonyos hozzáértés, törődés és pénz. Ha bármelyik nincs meg akkor elkezd lefingani, felhasználási módtól és típustól függően különböző mértékben. Attól mert valakinek van (lenne) pénze, nem biztos hogy ért vagy akar érteni az autókhoz, az se biztos érdekli, és ha ért is hozzá se biztos hogy arra akarja elkölteni a pénzét. Látja/hallja szar, ez van jó az úgy, meg nem áll alatta, akkor nagy baj nincs. És azt se felejtsük el, egy autó hosszú távú, lelkiismeretes üzemeltetésébe egy csomó preventív dolog is beletartozik, hogy nem csak azt cseréljük ami már szétrohadt és teljesen bexart .. csak ugye ha már valaki tudja eladná lassan nem áldoz rá, mert minek, meg amúgy is nem ég a ház akkor jól van úgy, aztán elmaradoznak dolgok ami még sok évre széppé jóvá teherné az autót.. aztán ha már ott a baj, mondjuk rohadgat rendesen, akkor meg senki sem áll neki sokért lakatolgatni, 1x valaki 1x elbaszta, az már átült másba, elindul az autó szépen lefele, mindegyik "új" gazdájánál egyre lejjebb csúszik majd.[ Szerkesztve ]
-
válasz roberto211 #120469 üzenetére
Mi van ha vki vmit szeretne? Miért rajfaktor az? Ne kreálj magadnak racionálisnak tűnő magyarázatokat arra, hogy nem vagy elég bátor beleugrani valamibe, amit amúgy szeretnél És ezt nem azért írom h bántsalak! De nézzünk szembe azzal is -ha már boncolgatjuk az okokat a sok foschtalicskára- hogy ha holnap meg kell halni, akkor jobb úgy, hogy megvolt aminek meg kellett lennie
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #120471 üzenetére
Te nem érted amit mondok abszolút , kezdem észrevenni..
Mégegyszer mondom...: Szerintem azért van ennyi fosch az utakon mert az emberek nem a pénztárcájukhoz mérten választanak autót, és egy idő után nem tudják fenntartani..
Ami érthető mivel nem az aktuális anyagi állapotához függően választotta ki a maga modelljét..
Kib@szottul nem értem,hogy mit kell engem belevonni és miért kell baromságokat erre válaszolni..
Vehettem volna 2x éves lefosott 5ös bmw-t de tisztába voltam vele h jelenleg meló nélkül suli mellett nem bírom fenntartani... Most már más a helyzet de akkor nem... Remélem így már érthető..
A "nem merek beleugorni"... Mibe? A semmibe?
Nem szeretek tudod orosz rulettet játszani.. Lehet h te igen és általában szerencséid vannak vele, de én meg szeretek a legkevesebb rizikóval venni autót..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #120472 üzenetére
Ismered a mondást h "Csak szeretni kell?"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
válasz roberto211 #120472 üzenetére
Teljesen egyetértek. Haverom tavasszal akart autót venni,Audi A6 C5 mert az milyen szép és jó. Rendben, mennyid van rá hát olyan hat-hetszaz. Mondom vegyél,csak készülj fel,hogy arra nem olcsó féket venni, meg vezérlést cserélni. Nagy nehezen belatta,hogy nincs rá elég penze.
Kov. Héten vett egy dupla kereklampas fekete kombi dízel automata mercit ugy,hogy még se nezette meg semmi.Haza úton 4szer állt meg az autó, mákja volt visszavitte lóvét vissza kapta.
Nyáron megvetettunk vele egy 4 es Golfot 1.6 benzinnel. Ezzel most elvan. Boldog.
Szóval autókhoz nem ért pénz sem volt ra de villantani Audi kellett volna vagy Merci.[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #120469 üzenetére
Az emberek itthon jól élnek egy távolkeleti napszámoshoz vagy egy afrikai nincstelenhez képest, viszont röhejesen rosszul egy német értelmiségihez képest. Ennek ellenére szeretnének a kevésbé tehetős emberek is szép, kényelmes, jó, megbízható, fiatal autót, csak épp a magyarok többsége nem engedheti meg magának. És nem mindenkinek felel meg a régi Swift. Én is jó ár/érték arányú autónak tartom, de például nekem pici, kényelmetlen, hangos és nem biztonságos. Nem az a baj, hogy sokan hitelt vesznek fel a semmire, vagy nem tudnak fenntartani egy prémium kategóriás autót, hanem az, hogy a legtöbb magyar csak egy régi Swiftet engedhet meg magának és esély sincs tovább lépni, hiába robotol 2 műszakban a minimálbérért, vagy alig többért.
(#120470) [rvilike]
A pénz egy dolog.Ahhoz hogy az konstans jó állapotban maradjon, kell bizonyos hozzáértés, törődés és pénz.
Na most képzeld el, hogy mennyivel több törődést tud kapni az az autó ha hó végén nem azt kell nézni egy átlag magyar háztartásnak, hogy melyik szalámi az akciós, meg marad-e pénz a csekkekre. Én hál' Istennek nem ilyen helyzetben vagyok, de rengeteg ilyet ismerek.
Azt meg nem rónám fel senkinek, hogy nem ért az autókhoz, gépekhez. Ma már nincsenek polihisztorok, mindenkinek a saját szakmájához kell érteni. Egy teszem azt siket jelnyelv tolmács - most mondtam valami teljesen anti műszaki beállítottságú szakmát - ne is ehhez értsen, ő tudjon jól jelelni, hogy a hallássérült emberek sajátos kommunikációját le tudja fordítani kívánt esetben. De ha keresne annyit, hogy a márkaszervizbe mindig becsületesen elvihetné az autóját, máris nem lenne gond az állapotával csak lehet, hogy ez nem adott.
-
őstag
válasz bitpork #120460 üzenetére
egyből kibukik átíráskor hogy nem stimmel a műszakival, ráadásul lekérhetőek az adatok
akit így is át lehet cseszni az meg is érdemli, minden hülyének nem foghatja a kezét az állam(#120461) kornelka
te magyar autókról beszéltél arra reagáltam[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #120478 üzenetére
PGT megfingatja, bármi is az. Egyébként ennek a CLS-nek a hátulján elképesztően bugyuta az a krómléc. Csak úgy van, nem ered sehonnan, nem tart sehova.
(#120476) kolosanyi: De ha csak egy régi Swiftet engedhetek meg magamnak, akkor nem veszek A6-ot, mert az kell, és sodrom magam anyagi csődbe, vagy az autót a bontóba.
Nem kötelező, hogy minden jogosítványra jusson egy jármű, ha csak Swiftet hajt ki a pénztárcám, de nekem az nem felel meg, akkor nem veszek semmit, hanem gyűjtök, vagy lejjebb adok az igényeimből.
Amiről Te beszélsz, az valahol fedi roberto211 válaszát, ha nem tudja fenntartani, akkor minek vesz autót?
Bárki kerülhet olyan helyzetbe (sajnos), hogy akár egy Swift fenntartása is nehézségekbe ütközik.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz rwin5 #120466 üzenetére
Amit bitpork mond az utanad kovetkezo hsz-ban, azt fogadd meg.
Most sok keresessel sikerult kifognom egy teljesen hibatlan es karbantartott autot, de egy szazas elment alapveto dolgok megcsinalasara: olajcsere, osszes szuro, fekolaj, fagyallo, hosszbordasszij, gyertya, ugy, hogy se motorhoz, se futomuhoz, se fekhez nem kellett nyulni, illetve lancos (motorelettartam) vezerles van benne, ehhez szamolj meg egy vezerlescseret ha szijas a motor, tehat 100-150k akkor is ramegy egy autora vetel utan, ha teljesen hibatlan.
Amennyiben ezt nem vagy hajlando elfogadni, akkor uj autot kell venni.
Egyebkent nem veletlen kezd eledezni a maganszemelyek ujautovasarlasa, sokan jartak porul a hasznaltauto piacon tobbsegben levo bontoszokevenyekkel, igy a dragabb, de biztosabb megoldast valasztjak, akik megtehetik. -
nesa
veterán
válasz Kornel #120481 üzenetére
Korabb beszeltunk itt az adagolokrol azota ez a vacak bosch ami gyarilag van rajta elkezdett szivarogni, de nem is tudtam ilyen adagolot szerezni, ugyhogy most kisebb atalakitas lesz a vason, a vezerles elment, vezermutengelyem darabokba, vezermuhaz csapagy fedelek kiszakadva, szelepek....
Most mar akartam az uj adagolot felrakatni de meg jo is hogy nem raktuk fel, igy nem kell ketszer szerelni ugyhogy az agyas adagolo helyere egy teljessen mechanikus lesz rakva nem futtatok tobb szovtvert lesz vegre fustcsavarom is... es valoszinuleg szivo dizel vezermutengelyt fog kapni azzal nagyobb a kompreszio.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz kolosanyi #120476 üzenetére
"Az emberek itthon jól élnek egy távolkeleti napszámoshoz vagy egy afrikai nincstelenhez képest, viszont röhejesen rosszul egy német értelmiségihez képest."
Valamiért a német értelmiségi mégis nyugodt szívvel megveszi újan a Polo-t/Golfot, Astrát/Corsát, Focust/Fiestát, vagy ha valami extrára vágyik, akkor Nissan Juke-ot, vagy akár egy Mini One-t, vagy Fiat 500-at, és nem derogál neki. Sőt, nyugodt szívvel járkálnak Ford Ka-val, vagy Toyota Aygoval is, valamiért nincs tőle rossz érzésük, hogy nem egy (valaha volt) prémium hintóban ülnek (A4, Passat, 3-as bömös, és innét felfelé). Ha meg megnézed a magyar statisztikákat a használtautó-importról, akkor valamiért mégis a prémium-márkák dominálnak, pedig a többségnek sem anyagi lehetősége, sem szüksége nem lenne ezekre. Aztán egyrészt jönnek az olyanérvek, hogy kell a nyomaték (lámpától lámpáig), olcsóbb a dízel, mert keveset fogyaszt (ja, városban nyilván, mert pályamatricára nem telik), meg hogy csak szeretni kell, aztán amikor jönne egy soros szervíz, akkor már inkább magának csinálja, jó lesz bele az olcsóbb olaj is, a szűrők meg még kihúznak egy évet (tavaly is ezt mondta), gumiból meg teljesen jó lesz a használt (kérdés, hogy azt valaki más miért cserélte már le), meg télen is inkább nyári gumit használunk (vagy fordítva), mert két garnitúra gumi/felni az már luxus, főleg 16+ méretben.
"Nem az a baj, hogy sokan hitelt vesznek fel a semmire, vagy nem tudnak fenntartani egy prémium kategóriás autót, hanem az, hogy a legtöbb magyar csak egy régi Swiftet engedhet meg magának és esély sincs tovább lépni, hiába robotol 2 műszakban a minimálbérért, vagy alig többért."
A bajok ennél sokkal sokrétűbbek, a legjobban talán most az idegenforgalmi munkaerőhiánynál jöttek elő a nyáro, egyszerűen arról van szó, hogy legyen minden minél olcsóbban, de ha megkérdezik, hogy ő ezt megcsinálná.e ennyiért, akkor hülyének néz, hogy ennyiért ő ugyan meg sem mozdulna (tehát elvárje, hogy aki neki dolgozik, az ingyen tegye, ő meg megpróbál minél többet lehúzni mindenkiről). Amíg az ügyeskedés, meg a feketézés megy, addig nemigen lesz sem bérszínvonal-növekedés, sem előrelépés semmilyen irányba. Persze ez csak az a szint, amin az átlagember mozog, a többi meg már politika, azt tényleg ne keverjük ide.
rvilike #120470:
"Kéne egy felmérést csinálni, ki mikor nézett utoljára az autója alá, mikor volt utoljára nyitva a motorháztető. Ha havonta 1x ablakmosót tölt valaki és annyi nehogy azt hidd ám észreveszi ha bármi kezdődő (vagy már fennálló baj van)."
Én legszívesebben egyáltalán nem nyitnám fel a motorháztetőt, azért van az a sok rohadt számítógép az autóban, hogy figyeljen mindent, és szóljon, ha be kell vinnem az autót szervízbe. Évente egyszer meg úgyis átnézetem, bár mivel én a kerékcserét is a márkaszervízzel csináltatom, olyankor is rá szoktak nézni (+ ősszel az esetleges hibakódolvasások és szemrevételezés mellett lámpabeállítás és hűtő- és ablakmosófolyadékellenőrzés grátisz), tehát az úgy már évente 3 alkalom. Ebből nekem inkább a hülyék magabiztossága ugrik be megint, amikor valaki annyira magabiztos, hogy el is hiszi, hogy ő úgyis észreveszi időben, mielőtt baj lenne, meg eleve _mindent_ meg tud csinálni az autón, semmi szükség szakemberekre. És akkor vissza is tértünk az első bekedéshez, miszerint fizetni aztán végképp senki nem szeret semmiért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
Akkor abban egyetertunk, hogy a bosch adagolok mindennek nevezhetok, csak jonak nem.
Nyilvan egy ilyen atalakitassal az auto egy hivatalos.muszakin se menne at, illetve egy nkh ellenorzesen is elvennek a forgalmijat.
Ha valaki nem ezt az utat valasztja, hanem pl. a tonkrement vp44-es adagolojat meg akarja csinaltatni, az sok szazezres koltseggel szamolhat.
Vagy ugye egy altalad is emlitett nem hivatalos atalakitas is lehetseges, joval olcsobban. -
parandroid
nagyúr
válasz FrankMonzano #120484 üzenetére
2000-es évek közepe, nehogy azt hidd, hogy egy Focus/Astra/Golf ugyanilyen évjáratban bármivel különb. Ez a Corolla egyébként nekem kombiban kimondottan tetszik. Mondjuk nekem a hasonló korú Avensis kombi is (az új már nem), úgyhogy tutira én vagyok rosszul összerakva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nesa
veterán
válasz Kornel #120485 üzenetére
Rohogve hozza a mezei adagolo is ugyanazokat az ertekeket amiket kell igy barmilyen vizsgan atmegy, ugyanilyen evjaratu xantiabol lett bontozva, a mezei adagolok is tudjak az euro 3 at nekem meg csak euro 2 nek kell megfelelni.
En ugy tudom ezzel a bizbaszos adagoloval csak a svajci es az osztrak gepeket szereltek, a sima fapados adagolo is szinpadon volt 2002 ig#120487) h1ght3chzor
Lejebb irtam milyen problema lehet, nekem 23.an hullot szet de mondjuk nem a szij szakadt hanem egy elvileg orok eletu kerek tort darabokra.[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz parandroid #120486 üzenetére
Nekem egy 4-es golf sokkal kulturaltabb belulrol. Ez az en velemenyem . Kombiban meg rutabb, mint ferdehatuban. Ez is egy egyeni velemeny . Ettol fuggetlenul muszakilag biztos nyero valasztas.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz parandroid #120483 üzenetére
Mondjuk itt a márkaszerviz a trógerek és hülyék gyülekezete, itt ha te nem tartod szemmel az autódat senki sem fogja.
-
Typhoon47
őstag
-
8th
addikt
Jobb a mechanikus. A villanydízel olyan mint a nő. Senki nem tud eligazodni rajtuk, hamis ígéretekkel kecsegtetnek inged gatyát ráköltöd és akkor is cserbenhagy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
kolosanyi
veterán
válasz FrankMonzano #120484 üzenetére
Nekem tetszik, de ez ízlések és pofonok kérdése. Én szeretem az egyszerűséget, tuti kiakadnék egy olyan belsőtől, ami tele van gombokkal, kapcsolókkal meg kijelzőkkel. Jó, azért egy új Fluence tetszene, talán nem dobnám ki.
-
Kornel
veterán
Ez mennyibe lenne, itthoni forgalomba helyezessel, mindennel egyutt?
[link]
Haverom ezt nezte ki, hogy behozna. -
válasz parandroid #120483 üzenetére
Kicsit erős az A4-passat -3er triót felső kategóriának nevezni. az árazása a brand miatt prémium, de az a6-5er az ami a felső közlépbe tartozik, míg az említettek a középosztály felső szegmense szerintem.
Azt is megjegyezném, hogy hiába a német értelmiség kisautó vásárlási szokása, ha ott van mellette a tény, hogy ők azt a kis autót max 1 éves spórolásból megveszik, míg mi itt könnyen belefutunk egy fél élet spórolásásba. És ugye, ott 5 évente le is cserélik, itt meg az ember addig használja amíg szíjje nem esik alatta.(#120487) h1ght3chzor: nesa jó betekintést adott. A vezérlés sérülése esetén a dugattyúk szétverhetik a szelepeket. Pici jó indulattal a hengerfejet is fel kell újítani, dugattyúkat cserélni. Gyk egy teljes motor generált kell csinálni.6 számjegyű és inkább 3 v felette kezdődik, de könnyen bele lehet futni GTKba is vele.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
killer1203
senior tag
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen