Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz emilio3 #110710 üzenetére

    2010-es gyártású (mk2 PFL), 50k km-t tekertem bele cca 2,5 év alatt. 1,8 TSi volt 160 lóval. A felfüggesztése teljesen ok volt, ment mint a barom és ahhoz képest nem volt vészes a fogyija. A váltó nem egy nagy etwas, korrekt iparos munka de pl a Jazz-ét meg sem közelítette, pedig nem egy árkategória a kettő ugye...

    A belétől konkrétan hánytam. Olcsó műanyagok mindenhol, a kormány is a váltógomb is. Utóbbi olyan kemény és érdes volt, hogy felsértette a kezem többször (nem, nem vok cukorból), az ülés szövetanyaga... Kb 10 perc után ráizzadtál ha hideg volt ha meleg ez a tipikus tejfölöspohár anyag.
    Egy idő után a hűtővízzel voltak gondjaim. Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá. Ha visszahűlt a motor megint ok volt a szint. Kicserélték a tágulási tartály kupakját (arra gyanakodtak, hogy reped lehet) de az nem segített. Így maradt a túltöltés. Végül elvitték így nem tudom mi lett az igazi megoldás, szívjon vele az új tulaj.
    Jah és vicc, hogy egy zsír új autón 1 év után az első ajtóhatároló beadta a kulcsot (valószínűleg egyedi hiba mástól nem hallottam erre panaszt).

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák