Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9068 üzenetére
Akkor nem értettél meg. BMW -nél a súlypont középen van, azért is olyan jók alapból a driftre. Próbáld ki egyszer egy kanyarban, meg fogsz lepődni.
Ugye ha lenyomod a féket az auto súlypontja előre esik, a hátsó tengely terhelése relatíve lecsökken. És ha ezt kanyarban teszed az auto hátulja kitör. Na most, ha itt nem nyomod a gázt akkor 2 dolog lehet. Vagy kifarol az auto, vagy visszaugrik a segge, de inkább ez a valószínűbb. Tehát a féket csak a kanyar elején kell nyomni röviden gázadás közben, utánna fel lehet engedni. Utánna már gázzal és kormánnyal lehet operálni.
Ezt most nehogy úgy képzeld el, hogy az auto keresztbe csúszva kanyarodik, csak minimális a hátso rész kitörése. De ez pont elég ahhoz, hogy az auto kicsit túlkormányzott legyen a kanyarban, ne az elejét tolja.De mondom, ezt elméletben nehéz leírni.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell OptiPlex 3080 MFF Intel Core i5-10500U / 8GB DDR4 / 240GB SSD nagyon szép állapot TÖBB DARAB!!
- Thrustmaster TS-PC Racer Ferrari 488 Challenge Edition
- Thrustmaster tx
- Dell Precision 7550 Tervező Vágó Lakberendező Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB
- Thrustmaster Ferrari F1 add on
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest