Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Splitbe mi Sarajevóból Mostaron keresztül mentünk lenn a tengerparton , gyönyörű a táj , és az út sem rossz . A színes szalagokat /de akár egy "tescós táskát" / is azért kötözik a fákra mert aknákat jeleznek vele . Az viszont érdekes volt , hogy a tengerparti részre minden harcoló fél vigyázott , ott alig látni lövésnyomokat , szétlőtt falu meg talán egy sincs . Mindenesetre érdekes ország , sok helyen szinte érintetlen a természet és gyönyörű , viszont az ember jó pár helyen "belepiszkított " , de sajnos az ember ilyen .
Az élet kegyetlen .
-
ABE
őstag
Nincs semmi baj a belső sávban haladással egészen addig, míg a gyorsabb elől lehúzódnak. Végülis pont ez lenne a jobbratartás lényege, hogy ne jobbról kelljen előzni. Én is be szoktam állni a belső sávba 150-nel (pfúj, rohadék, 150-nel megy ), de ha gyorsabb autó jön, lehúzódom azonnal, figyelem a tükröt. Sokáig én is mindig visszasoroltam a külső sávba, aztán rájöttem, hogy a belső sávban haladva jobba feltűnik az előttem haladóknak, ha nagyobb sebességű autó érkezik.
[ Szerkesztve ]
-
Skót
aktív tag
válasz dragonfx #8523 üzenetére
Nézd sztem TÉNYLEG kezd idegesítő lenni amit művelsz, tudjuk májer vagy, mert te TUDSZ vezetni, örülönk neki, akkor menj és furikázz egy kört (csak előtte szólj mert nem megyek ki az utcára) és ne itt rontsd a levegőt!
A másik, hogy ledudálod aki betartja a kresszt? Gratulálok igazi surmó vagy! Erre nem tudok mást mondani. (Az ilyeneknek aki a hátam mögött dudál mert normálisan megyek, legszívesebben satuféket nyomnék, de nem teszem mert féltem a hátső lököst, a satufék majd ladával annak nem árt)
Amúgy megy 80-100m-en egy 1,6-os mocival simán fel lehet gyorsulni 100-ra 30-ról, kérdés nélkul, uh a példád is irreleváns. (nomeg a hossza se csak 80-100m...)
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
-
Skót
aktív tag
válasz deicide #8554 üzenetére
Átírtam és remélem jóra gondoltam, sose votalm túl jó nyelvtanból
peterkeT: tagoltam isKöszi hogy szóltatok remélem így már helyes
mod: offbatéve
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Eszed után tagmondat vége: vessző. Lassan csak összejön.
És akkor egy kis stilisztika. Kérdőjelből vagy egy, vagy három, kettőt nem szokás használni. A három pont inkább a felkiáltójel elé, ha már mindenképpen muszáj, utána semmiképpen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Skót
aktív tag
Najó asszem elég lesz az aláírásomból
Ahhoz képest, hogy idéztem, nem sikeült túl jólSajnos érdemileg nem tudok hozzászólni atopichoz, mert ma nem kellett autóba ülnöm így nem találkozhattam idióta sofőrökkel se
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Én ma túl vagyok 300km-en egy alulmotorizált céges traktorral (1,7D, ~240e km-rel, de sajnos erősen torkavéres, ráadásul nem is turbós: van vagy 40LE, ráadásul nyomatékszegény is szegény). Előzéseknél volt néhány pillanat, amikor igencsak lassan telt az idő. Nem vagyok én hozzászokva a menetdinamika hiányához. A legnagyobb problémám ma is a tempomatos kollégákkal volt: 70-80 között közlekedik lakott területen kívül és belül egyaránt. Ha országúton megelőzöm, lakott területre érve visszaelőz, aztán kezdhetem elölről. Úgyhogy hazafelé már inkább kerültem, és a Balaton északi partja helyett a déli parton, autópályán jöttem.
Ja, a nap másik tapasztalata (bár a mai nap csak emgerősíti, valójában nap mint nap látom), hogy ha szürke autód van, a lámpát tilos felkapcsolni, függetlenül az időjárástól és attól, hogy országúton, vagy autópályán közlekedsz. Ha mégis lámpát kapcsolnál, akkor feltétlenül kapcsold be a ködfényszórót is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
KrAt
veterán
válasz parandroid #8562 üzenetére
Csak nem valami Isuzu motoros 1.7 szívódízel Opel? Az hivatalosan asszem 60 lóerő ám
[ Szerkesztve ]
-
ladybug
őstag
válasz parandroid #8562 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy esetlegesen külföldi állampolgár is lehetsz.
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
Volt új korában, igen. No meg a doboz és a lengők elhanyagolása sem tesz jót a Combo menettulajdonságainak. Egyébként általában ugyanez a motor ennyi idősen és ennyi km-rel még használható módon képes hajtani az autót (legalábbis eddig nem volt semmi különösebb problémám), de ez a példány valahogy nagyon beteg szegény. Úgyhogy legközelebb inkább szerzek egy 1,3-as turbódízelt, ha hosszabb útra kell menni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
erdoke
titán
válasz parandroid #8566 üzenetére
Nincs belőle 1.7 TD? Mintha láttam volna már az utakon.
Az első szolgálati autóm bő 10 éve egy Ford dobozos volt, 1751 ccm szívó dízel. Ma már nehezen tudom elképzelni a menettulajdonságait és a komfortját (illetve a hiányát), de akkoriban megtette.Inkább OFF-ba teszem, mert azzal nehéz volt úgy vezetni, mint az állat.
A legjobb aláírás a héten
-
De van 1,7TD, sőt, 1,7CDTI is, utóbbi már meglehetősen harapós jószág még a Comboban is, az újabb járgányaink már mind ilyenek. De most csak a sima szívódízel jutott.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integra
titán
Kerékpáros nőt gázoltak halálra Budapesten
MTI
| 2008. április 27., vasárnap 10:56Elgázolt egy fiatal kerékpáros nőt egy személygépkocsi a főváros XXII. kerületében; a nő a helyszínen életét vesztette.
Kormos Endre, a Budapesti Rendőr-főkapitányság sajtóügyelete elmondta: a baleset szombat este történt a Bartók Béla út és a 7-es út kereszteződésénél. Egy 26 éves fiatalember személygépkocsijával előzni próbált, ám a balra kanyarodó sávból egyenesen haladt tovább és elütötte a vele szemben, a közlekedési lámpa tilos jelzésénél várakozó kerékpárost. A 20 éves nő a helyszínen életét vesztette.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
erdoke
titán
válasz parandroid #8568 üzenetére
Elnézést a pongyola rövidítésért, természetesen a 100 LE CDTI-re gondoltam. Azt hiszem, újonnan már egy ideje nem is kapható "sima" TD.
A legjobb aláírás a héten
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8570 üzenetére
bíztató ..elhiszem hogy sokan nem mernek bp.-n kerékpározni...veszélyes, vakmerőség néha.
#8574>>arról nem szól fáma vajon mekkora fékcsík volt és emnynivel mehetett ..kár érte szép verda..vajon mi lesz benne helyette?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz DeadMeat #8581 üzenetére
Nem volt mindig az. Valaki utnanézhet, ha akar (wikin biztos van ennek külön cikk), de nekem jópár részből éppen BMW rémlik. Mondjuk az egy vicc volt, mókásan néz ki egy Z3 egy Aston Martin mellett, ráadásul milyen már egy angol titkosügynök német autóval... Legközelebb mit találnak neki, valami franciát? Már a Casino Royal Ford Focusa is épp elég megütközést váltott ki.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dabadab
titán
válasz parandroid #8582 üzenetére
Persze, hogy van: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_James_Bond_vehicles
DRM is theft
-
DeadMeat
veterán
válasz parandroid #8582 üzenetére
Igazad van
A db5-rol remlett mindig az aston.Nem holmi bajor kacat valo Jamesunk ala Meg is eloztek.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8570 üzenetére
Bezzeg ilyen kanyarodó meg buszsávról előzéseknél nem áll ott a rendőr. De még véletlenül se.... De az autópályán van pofájuk kitenni a trafit, és szivatni az embereket, mert abból több pénz jön a konyhára. Ha az ilyen helyekre koncentrálnának, sokkal több baleset lenne. Mert alapból aki ilyet csinál, elvenném a jogsiját, és vissza se adnám neki soha többet. De nem, a hülyéknek fontosabb az autópályán való gyorshajtás....
Az ilyen gázolókat meg fél életükre a rács mögé juttatnám...
Don't Tread On Me
-
Gambit
őstag
válasz parandroid #8582 üzenetére
Szvsz az egy mondeo volt, de nyilván még így is gáz volt, ez igaz.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #8585 üzenetére
Ezeknek mindenhova van pofájuk kitenni a trafit. De dolgozni, a tényleg veszélyes elemeket kiszűrni, na az büdös nekik...
Ja, és az okádék média meg állandóan adja alájuk a lovat, mert marha könnyű azt kommunikálni, hogy gyorshajtás, gyorshajtás, gyorshajtás...
[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
veterán
válasz Integra #8586 üzenetére
Nem lesz meg magan trafi elsejetol. "Óvatosabban kell májustól autózni, viszont még nem kell tartani a magán, vagy önkormányzati traffipaxoktól. A velük szemben támasztott követelményeket felsoroló rendelet még Brüsszel jóváhagyására vár. Ennek fényében nem valószínű, hogy idén egyetlen ilyen sebességmérő is megkezdené a működést.
" Idezet vezess.hu-rol.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nem lesz magántrafi, vagyis nem hagyják jóvá. Mert ugye ez már nemgyengén korlátozná a személyes jogokat. Amúgy a trafik nem ara valók, hogy az ember megbüntessék, hanem arra, hogy normális haladásra késztessék. Ugye a rendőr trafiknak se szabadna elbújniuk, mindig jól látható helyen szabad csak sebességet mérniük. Szóval azokat akik elbújnak pl. bokor mögé, nyugodtan fel lehet jelenteni, mert szabájtalanul mértek. Ezt egy rendőr ismerősöm mondta még anno...
És igen, a média még rosszabb, mert tényleg azt ültetik az emberek fejébe, hogy a gyorshajtás az mekkora bűncselekmény. Na most. A balesetek többsége ittas vezetésből származik nagy sebességgel. Tehát itt se a gyorshajtás a gond, hanem az, hogy ittas a sofőr. A másik az az, hogy valaki gyorsan megy, és szabájtalanul. Olyan helyre kellene trafikat állítani mint a falvak, mert ott az 50 az nem véletlenül 50. És olyan helyre kellene kamerákat/járőröket kirakni mint pl. buszsáv, amit sokan nem tisztelnek és onnan csinálják a bajt. Vagy olyan kereszteződések ahol megvan az esély rá, hogy kanyarodóból valaki egyenes folytatja az útját bevágva a többiek elé. Ha ezeket az embereket kiszűrnék és elvennék a jogsijukat egy fél életre, biztos kevesebb baleset lenne.
Vannak még a kamionos balesetek, de azokkal nehéz mit csinálni....
És lehet gyorsan menni, de ésszel kell csinálni. Mert azok akik gyorsan mennek, és ráadásban még olyan helyeken előznek ahol életveszély, vagy látja, hogy jön szembe egy autó, de belekezd az előzésbe csakazért is.... Na, az ezekből származó baleset se a gyorshajtás miatt van, hanem azért mert a sofőr agybeteg, és csak a hülye agya után megy.
Én se szoktam betartani a 90 -et, de még a 130 -at se. De mindig körültekintően előzök, és csak akkor, ha tudom, hogy ezt biztonsággal megtehetem. És lakott településen az 50 az nekem is szent, azt nem véletlenül találták ki. De az ilyen főuton kirakom a 60 -as táblát azt marhaságnak tartom, csak azért mert kicsit rosszabb az út. És a rendőrök detto ilyen helyekre állnak ki.
Fel kellene már ébredni, hogy nem az a megoldás, hogy a pályákra trafikat rakok, és korlátozom a sebességet.
A hülye Belgák meg Hollandok is pont ezt csinálják, és mégis sokkal több baleset van náluk mint Németországban. Pedig ott nincs korlátozva a sebesség, megy mindenki ahogy tud. Mondjuk ott érettebbek az emberek rá, mert ha korlátozás van, akkor batartják, és nem sok szabájtalan előzést látsz. Mondjuk ott tényleg csak akkor korlátoznak, ha szükséges, nem mint itt Mo. -n, hogy a 6 -oson Dunaújvárostól Bp. -ig ki van rakva a 60 -as tábla már több mint 1 éve...Ha bejön ez a mindenki mérhet sebességet, én is veszek valami jó detektort. 1 alkalom után visszadolgozná az árát.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért büdös, mert a gyorshajtókat könnyebb elkapni a pályákon meg a főutakon, és több pénzt tudnak zsebre rakni. Tessék beállni a csúcsforgalomba egy délutánig olyan helyre ahol van buszsáv meg nagy kereszteződés... De igen, az tényleg büdös nekik, pedig sokkal veszélyesebb dolgok történnek ott, lásd most a gázolást is. De nem ez volt az első eset...
Don't Tread On Me
-
dabadab
titán
válasz MPowerPH #8590 üzenetére
"Na most. A balesetek többsége ittas vezetésből származik nagy sebességgel."
Ezt ugye most talaltad ki?
"A hülye Belgák meg Hollandok is pont ezt csinálják, és mégis sokkal több baleset van náluk mint Németországban."
Es gondolom errol statisztikat is tudsz mutatni.
DRM is theft
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #8592 üzenetére
Még tavaj volt erről vita, újságban láttam a diagrammot.
Elosztottam a baleseteket, ennyi. Mert az, hogy magában gyorsan megy valaki nem okoz balesetet, max. ő maga fának megy, de ahhoz is bénaság kell. A baleset mindig valami mástól keletkezik, mondjuk szabálytalan előzés, ittas vezetés, vagy egyszerűen elmebetegség.És úgy vettem észre, hogy azoknak jár a szájuk legjobban, és szídják a gyorshajtókat, akik a városban buszsávban, meg kereszteződésekben előznek, meg átmennek a piroson, persze betartva a sebességhatárt. Azt hiszik, hogy ők szentek, pedig ez messze nem így van.
És már nem egyszer volt olyan, hogy láttam, hogy előz valaki a buszsávban a dugó közepén, és kivágtam elé. Kiszáltam és megkérdeztem tőle, hogy mit csinál. De már volt ilyen lámpánál is, mikor kanyarodóról bevágott elém. Az ilyeneket legszívesebben agyoncsapnám....Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
válasz MPowerPH #8590 üzenetére
Az ittas vezetést szerintem ne keverjük ide, mert más tészta. Legalábbis szerintem nehezen kimutatható, hogy a baleset tényleg azért történt-e, mert az illető ittas volt, vagy józanul is ugyanúgy elkövette volna-e a hibát. Kicsit olyan, mint amikor azt mondják: összeütközött két autó előzés közben, mert az egyik gyorsan ment. Még véletlenül sem azt mondják, hogy azért lett baleset, mert rosszul mérte föl a barom a sebességet és távolságot. Kisérőjelenség a gyorshajtás is, mint ahogy az alkoholos befolyásoltság is. Nem mondom, biztos sok esetben az a kiváltó ok, hogy az illető ittas, de én nem merném kijelenteni egyáltalán, hogy ez lenne a legnagyobb probléma.
Az általad emlegetett buszsávban haladás, vagy mások elé bepofátlankodás sem az igazán veszélyes kategóriába tartozik önmagában. Persze, elég nagy az esély arra, hogy aki ilyeneket csinál, attól másra is telik, és érdemes ezeket kiszűrni. Na mindegy, sokkal hosszabb és bonyolultabb szerintem ez a kérdés, sokkal mélyebben van a gyökere, mintsem egy hozzászólásban ki tudjam fejteni szépen. Ha lesz időm, megírom, én hogy látom.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Persze, de aki a buszsávban megcsinálja, az valszeg máskor, más helyen is képes rá, és ki tudja milyen szitut tud vele előidézni. Csak arra akartam rávilágítani, hogy nem a sebesség túllépésben kell keresni a hibát, hanem az azt övező dolgokban, mint ahogy azt te is írtad:
"összeütközött két autó előzés közben, mert az egyik gyorsan ment. Még véletlenül sem azt mondják, hogy azért lett baleset, mert rosszul mérte föl a barom a sebességet és távolságot."
Igen, ezt így forumon nehéz kifejteni, mert nagyon összetett kérdés.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- DIGI kábel TV
- Politika
- További aktív témák...
- Thermaltake view 31 Tg edition
- HP E24q G5 monitor QHD (2560 x 1440) új állapotban, 18 hónap garanciával, nagyon kedvező áron
- HP EliteBook 830 G8 i5-1145G7 16GB RAM 512GB SSD MAGYAR BILL GARI: 25.12.21
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060S 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 32GB RAM 2x1000GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen