Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
mai életkép, M1, tatabánya felől pest felé, az emelkedőn:
külső: egy kamion - 60
középső: két kamion előzi - 70
belső: ezt a kettőt is előzi két kamion. - 8012km hosszon kamionnal előzni tilos itt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
amol
addikt
Ejha, én meg sokszor lakott területen kívül a belső sávban szerencsétlenkedőket jobbról előzöm meg (azaz haladok el mellettük).
Ne dicsekedj vele.De ha vki nem képes jobbra tartani, akkor lesegessünk mögötte? Pl az M7-esen Székesfehérvártól Budapestig 3 sávos a pálya, de a legtöbb idióta a középsőben autózik.
Matematikai számításaim alapján ha három sávból valaki a középsőben halad azt meg lehet előzni a belsőben, szabályosan.
Különben tényleg ez van. Jöttem ma az M7-esen befelé, egész rendben volt a dolog, betettem a tempomatot 138-ra és hozzá sem kellett nyúlnom 100km-en át. Voltak persze előzők (bőven) és előzendők de valahogy mindig jól jött ki. Aztán jött a 3 sávos szakasz és a közös, na az elrontotta a kedvem. A többség szerencsére lehúzódott a külsőbe amikor látta hogy közeledek a középsőben de volt aki nem, sőt, eszébe sem jutott hogy ki kellene mennie az amúgy üres külsőbe - százzal. Valami külföldi kamion kijött előzni amikor mellette voltam, majd a közös szakasz előtt a 100-as korlátozásnál egy ősz ürge beállt a belsőbe 95-tel, hadd egyem a kefét. Közösön meg volt 1-2 minden irányból index nélkül előző, biztos nem tűnt fel nekik hogy még tart a pálya.
Elgondolkodtam rajta hogy vajon a bírságok díjtétele túl alacsony vagy az emberek pénztárcája túl vastag. Mindenesetre aki engem megelőzött az elvben mind fizetővendég volt és voltak jópáran. -
amol
addikt
-
dokar
addikt
odass, a mocsok gyalogosokat üt el: [link]
nem tudom mit képzelt magáról ez a baromextra - SEXRay
-
Bash
őstag
http://bashtravel.com/
-
Eagl3
veterán
Mai sztori:
Megyek szép kényelmesen, kikanyarodok a főútra látom ám, hogy kis teher gépkocsinak előttem nyitva van a jobb hátsó ajtaja, nem lógott ki semmi, nem volt semmi bent, lóbálózott stb. egyszóval tuti nyitva felejtették.
Nem volt semmi forgalom, csak mi mentünk az úton elkedtem szép lassan bemenni mellé a szembe jövő sávba. Erre ő mit csinál? Nyomja neki. Mondom biztos nem vett észre, kicsit jobban nyomtam neki, duddantottam kettő, hogy nézzen már rám, de még jobban tolta, közbe szemből már jöttek. Gyorsan vissza 3-ba padló bevágtam elé (kb. 150-ig nyomtam, hogy beférjek az isten barma elé... ) Látom lila a feje az öregnek, kimentem a szembe jövő sávba, letekertem az ablakot, fékezek, hogy bejöjjön mellém erre ő is fékez.
Nagy nehezen sikerül rávennem, hogy bejöjjön mellém, mutogatok hátra meg kiabálok, hogy nyitva van az ajtó (körforgalom kb. 150m-re...) erre mitcsinál a vén majom? Beint meg hadovál valamit vörös fejjel. Na mondom anyádat, padló tiltás. cső!Komolyan, olyan rosz kedvem lett hirtelen, az ember jó szándékkal segíteni akar és az ostoba ÁÁÁ mind1.
-
Integra
titán
ilyenkor ha hátul van hely, fékezz be és sorolj vissza mögé. biztonságosabb.
sajnos ezt ráírhatod a morálra, pali egyből azt hitte, hogy ki akarod rabolni, megverni, tetszés szerint helyettesíthető..
gondolom mikor megállt és látta a hátsó ajtaját, azonnal le esett miért hadonásztál.. talán még el is küldte az anyjába magát egyszer.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Eagl3
veterán
-
Integra
titán
én továbbra is azt gondolom, hogy a fékezéssel biztonságosabb lett volna.
ha x km hajhászás után se potyogott ki belőle akkor miért pont akkor potyogna ki? sanszos hogy nem fog, de nem lehetetlen természetesen.
akkor meg fékezel még egy nagyobbat.
de te tudod, nem én voltam ott
minden esetre így végig gondolva szerintem rosszul döntöttél....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Skót
aktív tag
válasz Integra #9827 üzenetére
Meglehet, hogy végiggondolva rosszul döntött, de adott helyzetben sztem nem volt 1-2 perce végiggondolni, hogy
"hmm akkor fékezek és mögé érhetek és talán beállhatok mert beengednek, de ha elé akkor túl gyorsan kell mennem... hmm-hmm milegyen..."
Nyomta neki, elé ment, ennyi.Szvsz inkább a papóka volt bamba, hogy nem esett le neki, hogy nyitva van a hátsó ajtaja.
Meg az milyen reakció azért, hogy mellé ér valaki és nyomja neki mégjobban?..."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Mr X
veterán
Hétfőn futottam Szeged felé az 5-ösön egy 500km-es kört. Hát, tanulságosd volt. Nagyon sokan betartották a sebességhatárokat lakott területen kívül, de városban szinte senki sem. Az út alatt háromszor akartak összetörni vagy leszorítani, mert az istenbarma nem tudja, mikor lehet előzni. Az utolsó egy áruszállító furgon volt, ak iegymás után háromszor előzött rosszul, és három autóst akart lezúzni, mikor rájött, hogy szembe is jönnek. Na őutána el is indultam, de szerencsére hamar lehiggadtam.
Az érdekes, hogy közúti ellenőrzést egyszer láttam, Nagylaknál. Az egész úton sehol egy rendőrautó, mégis szépen nyugodtan legetett haladni 90-100-as tempóval. Ki is hoztam olyan fogyit, mint még soha. A teljes távon 6,2l/100km.
-
Mr X
veterán
Az egyik városban beleszaladtam azért egy érdekes autósba. Kifordult elém egy 601-es Trabi. 50-es táblánál az egész városon át tartotta a 35-öt. A város végére tekintélyes sor gyűlt össze mögöttünk. Ahogy elhagytuk a város vége táblát, megelőztem. Egy iszonyat bamba képű 40-es nő vezette, akkora habtesttel, hogy húúú...Városon kívül, míg láttam 50-nél jobban nem ment. Ja, és városon kívül-belül reflektorral ment.
A másik ilen, ami viszonylag sok volt, az a "tempomatos" sofőrök. Megyönk lakott területen kívül 70-el mögötte, mert előzni nem lehet a szembeforgalom miatt. Aztán beérünk a városba, végig 40-es korlátozás. És a delikvens ott is konstans 70-el halad. No comment.
Viszont hazafelé láttam egy piros optikai tuningolt Calibrában egy kb. 65 éves bácsit.
-
lorcsi
veterán
[link]
elég szar lett, mert telóval készült, de azsszem a lényeg látszik..[ Szerkesztve ]
-
Sotho
őstag
160 km/h nál szép felhajtóerő keletkezik- pláne a ma divatos szappantartó formák miatt-
ennek egyedül a jármű súlya ál ellen. [link] Ez a jelenség azautóknál is megvan.
Szóval egy punciverda ne száguldozzon mert ekkora tempónál az előtte haladó járművek által megkavart levegő is belengetheti.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Bestbuy játékok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR
- Vostro 3590 15.6" FHD i5-10210U Radeon 610 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- IPhone 11 64GB gyári független ÚJ Product Red 90 nap Apple garancia
- Iceriver Kaspa Miner 4TH - eladó!
- Cooler Master Elite HÁZ +DVD lejátszó, tápegység, venti - ELADÓ! 6.990.-