- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz philoxenia #3450 üzenetére
épp akartam én is írni a tufájának, hogy remélhetőleg majd jól beleakad az ikszötöse egy kisebb caterpillar-be..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Sipi
addikt
válasz Integra #3451 üzenetére
Jajj, ne mondj már ilyet, nagypofájú sumaherünk mindjárt téged is elküld a halál x5-ösébe...
Pedig tudhatjuk, hogy jó sofőr jó kocsival a jégen is úgy driftel, mint más a matchboxával.Igaz, kiállni még senkivel sem mert, hogy megmutassa tudását... Hiszen az alap, hogy ő sosem olyan marha, mint a videók lánglelkű- és testű hősei.
Sipi
Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!
-
Integra
titán
válasz dragonfx #3454 üzenetére
én elhiszem hogy a 14-16 éves eklubos meg bankdenszhallos kispuncik szemében te egy isten vagy, mind mint férfi, mind, mint sumaher, szerintem ezt senki sem vitatja....
vakok közt a félszemű is király, tartja a mondás...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
kszabber
tag
Csak azt tudnám, hogy az autósok miért nem látják a motorosokat. Lassan rá fogok szokni, hogy reflektorra rakom a mocin a fényszórót, aztán azt már csak észreveszi, hogy kiég a szeme.
De most komolyan. Miért nem lehet egy kicsit jobban egymásra figyelni? Én is autózom de még a biciklisnek is megadom az elsőbbséget ha jár neki. De ha nem akkor sem húzom rá a kormányt inkabb magamban dühöngök.
-
Integra
titán
válasz kszabber #3457 üzenetére
ezt inkább nem kéne.
mire jó ez? azon túl hogy elkezdesz a motoron te is a refi után kapkodni és magadnak is galibát okozhatsz vele..
egyébként meg igenis sok autós van aki figyel a motorosokra.
és a motorosok az esetek 98%-ban meg is köszönik. ők se vakok az autósokra.
de ha csak motoron mész persze hogy az az egy tirpák elfeledteti ezt veled....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ladybug
őstag
válasz kszabber #3457 üzenetére
Figyelik az autósok a motorosokat, de ha a motoros pillanatok alatt ott terem az autó hátuljában 150-ről lelassítva, az elég meglepő tud lenni.
Ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni. A teafű a gyógyszeres fiókban van egy kakaós dobozban, amire rá van írva, hogy só.
-
Bubu79
addikt
-
tildy
nagyúr
válasz ladybug #3459 üzenetére
Nemcsak 150ről lelassító motorosokat nem veszik sokszor észre, hanem egyáltalán nem veszik őket észre. Persze azért vannak üdítő kivételek, de ismerősi körben több baleset is volt már abból, hogy az autós egyszerűen figyelmetlen volt, és nem vette észre a motorost.
Nem hozok példákat, többet is tudnék. Én is csak azóta figyelek oda jobban rájuk (és vezszem észre magamon , hogy változom, hamarabb észreveszem őket ) , mióta magam is fenn ülök párszor a hátsó ülésen.
Szóval az autósoknak igenis oktatni kéne külön, hogy figyeljenek kicsit jobban oda, mert sajnos eléggé elllustulnak a reflexek.
Bubu: meg ez is.
Egyébként elismerem , vannak észnélkül száguldozó motorosok. De nem mind. Nagyon nem.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Bubu79
addikt
Nem ok nélkül vagyok elfogult motoros témában - éppúgy jogom van rühellni mindazokat, akik úgy képzelik, hogy ők tojták a vezetés művészetét és száguldoznak ész nélkül, mint ahogyan másoknak jogukban áll rühellni engem, csak mert egy tetves 10 éves fekete BMW-vel hajtok...
De no offense - bocsi, a mérgem nem Neked szól, csak kicsit érzékeny vagyok a témára személyes okokból...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Pontosan mennyivel kell jobban odafigyelni egy motorosra, mint a közlekedés egyéb résztvevőire?
Ugyanúgy figyelek a motorosokra, mint a biciklisekre és a gyalogosokra. De amikor egy 2 km hosszú egyenes elején elkezdek előzni (meglehetős sebességkülönbséggel), és már a másik autó mellett vagyok, amikor szemből feltűnik egy motoros, és úgy ér mellém, hogy még nem tudtam befejezni az előzést, és még csak nem is lassít, pedig szűk az út és szar a padka, akkor mégis mire figyeljek? Amikor kereszteződésben hajtok ki a védett útra, elnézek balra, semmi, elnézek jobbra, semmi, indulnék, és ott van egy, a megengedett sebesség többszörösével közeledő motoros, akkor mire tudok figyelni?
Elhiszem, hogy Budapesten az a motorosok bánata, hogy nem engedik őket előregurulni a pirosnál, itt vidéken kicsit más a helyzet, és a motoros-autós balesetek nagy részében sajnos a motoros által elkövetett gyorshajtás a kiváltó ok. Legalábbis országúton. Lakott területen meg a kisvárosi menőcsávók vezetik a statisztikákat a robogóikkal.
Mindennek függvényében, és eddigi tapasztalataim alapján motorost és kerékpárost eleve gyanakvással és fokozott óvatossággal közelítek meg, lévén totálisan kiszámíthatatlanok, és jó részük hajlamos kamikaze-módba kapcsolni, és ezzel szerintem az autósok jó nagy része is így van.
Úgyhogy rajtam nem múlik a dolog, én figyelek, csak örülnék, ha ők is hagynák, hogy vigyázzak rájuk...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
philoxenia
MODERÁTOR
A szabályosan megengedett maxszal közlekedő autóst nem előzhetné meg a motoros sem.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Sipi
addikt
válasz parandroid #3464 üzenetére
Áhh, nem érted... Mi köze ennek ahhoz, hogy valaki orra előtt ütnek el egy gyalogost? Hogy jön ez a motorosokhoz? Össze sem hasonlítható a két dolog.
Sipi (jííhááá)
Mont-joie! Saint Denis! Je trépasse si je faiblis!
-
Bubu79
addikt
válasz philoxenia #3465 üzenetére
Biztosan az én szemem rossz, de nem egyszer, nem kétszer fordult elő már szerény kisvárosunkban, hogy a tisztelt motoros donorjelölt úgy húzott el mellettem, hogy szinte csak a hangját hallottam...
Külön kaszt az a csürhe, aki azzal szórakozik, hogy a rend éber őreit hergelik ( a'la Ghost Rider - nem mellesleg ő maga a bizonyíték, hogy senki sem húzza sokáig két keréken ész nélkül ) és fogócskáznak a városban - kockáztatva ezzel a gyalogosok biztonságát...
A kedvencem amikor már kilóméterekről hallani, hogy nemigen pörög 10000 alatt a fordulatszámmérő (1-ben is legalább 100-as tempó, ha nem több ) és elsuhan egy sötét folt - és itt nem kifejezetten a ruhájára gondoltam...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tildy
nagyúr
válasz parandroid #3464 üzenetére
Integra
Tedd hozzá csak egy kicsiny százalékuk.
Majdnem olyan ez , mintha azt mondanád, hogy a suzukisokkal kapcsolatban kialakult "nem veszik fel a forgalom ritmusát" dologban jócskán ludasok lennének a suzukisok is.
--------------------------------------------------------
Hát legalább úgy kell odafigyelni rá , mintha egy >100 lóerős autóra (azért ezt írom, mert a motor elég jól tud gyorsulni) ). A biciklis és a gyalogos egy autóhoz/motorhoz képest azért jóval lassabban közlekedik. Ez az egyik. A másik , hogy mivel egy nyomvonalon közlekedik, alapból nehezebben veszi észre az ember. Ezen nem lehet másképp "javítani" , csak ha tényleg nem slendrián módon, hanem normálisan megnézi az ember, hogy ki jön jobbról ill. balról.Egyébként ne a városon át 110el átszáguldó motorosokból általánosítsunk. Sőt egyáltalán ne általánosítsunk.
Ma pl. kifogtam egy hármas csaatot, amely kb 80-85el gurult városon kívűl. Filóztam kielőzzem-e őket, de nem tettem, később le is tértek egy benzinkútra. Aztán jött pár spidi is (hayabusa meg még két sportgép), de lehetett látni a tükörben , hogy előbb utóbb kielőznek, így meg próbáltam lehetőség szerint amennyire csak tudtam jobbra tartani, hogy amint lehet, könnyebben előzhessenek.A kerékpárosokkal kapcsolatban meg inkább jobb ha csendben maradok. Ma este falun kívűl két kivilágítatlan ment , akit alig vettem észre, Jászberényben meg az összes lámpa nélkül közlekedett. Jóval jobban félek tőlük, (autóban is, na nem a sjaát testi épségem miatt, hanem mert valamelyik balféket a végén telibekapom) , mint a motorosoktól. Mindezek mellett szoktam azért látni főleg budapesten rendesen beöltözött, fényvisszaverőmellényes kerékpárost is, de ez főképp Budapest környékére jellemző
Sipi: én ott erre reagáltam. Főleg, hogy bubu beleírta a "főleg a mecseki balhé után"-t.
Integra:
ad 1 jövőre én is tanfolyamozom, utána pedig gépre szállok.
ad 2. tudom mennyire nem voltam korábban körültekintő autósként(és még most is van hova fejlődnöm)
ad 3. abszolút nincs szükségem arra, hogy bárki, akárcsak a saját hülye előítéletei miatt engem donornak nézzen és veszélyeztessen
ad 4. elismerem vannak figyelmetlen motorosok. De azt is meg kéne nézni, hogy tualjdonképpen autós -motoros balesetek hány százalékában vétkesek maguk az autósok (is)?
ad 5. mi a manóért általánosítunk? Hova vezet ez? Sehova, szerintem. Miért kell külön kasztozni, így a motorosok, úgy az autósok? (sajnos én is beleesek ebbe a hibába, nagy bánatomra) Nem széthúzás meg fújollás kell itt a másikra, hanem felelős viselkedés. Motoros részéről is autós részéről is.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Bubu79
addikt
Egészen addig nem fogod megérteni amiről beszélek, amíg el nem veszítesz valakit egy ilyen patkány miatt, aki úgy gondolja, hogy csak mert erőmű van alatta, már a KRESZ sem vonatkozik rá...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
philoxenia
MODERÁTOR
Városon kívül nincs is baj, ott észreveszed motorosként előzési szándék esetén, hogy észrevettek-e, de a városban lámpánál bejövő motorosokat nem biztos, hogy észreveszed autóból, mert nem is számítasz lámpánál állva arra, hogy bejön valaki hátulról eléd.Ennél már csak a jobbról bejővő biciklis a veszélyesebb.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
tildy
nagyúr
Te láttál már valakit meghalni, ahogy épp elgázolja egy autó, repül a test fölfelé, majd egy tompát puffan a földön? Az az autós szintén azt hitte, a kresz nem vonatkozik rá. Az iskolás gyerek épp ment át a zebrán. Ráadásul egy elég erős gép volt a sofőr alatt , tán el is lett sumákolva, mert kormányzati-s kocsi volt.
Nem kell , hogy hozzádtartozó legyen.
---------------------------------------------------
Rendben, értettem.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Bubu79
addikt
Végignéztem egy hozzám közelálló ember halálát egy ilyen kamikaze miatt - elég ennyi?
A ki tehet a probléma meglétéről vitáról pedig csak annyit, hogy pont ugyanaz, mint a tyúk és a tojás esete...
Mint említettem a gyorsasági motorokkal van bajom - ezekkel a gépekkel képtelenség lassan menni - az utazótempójuk ugyanis nem 50... Kis fordulaton az a minimum, hogy szar hangja van a gépnek - nem úgy viselkedik, mint utazótempónál... Nem valók városi közlekedésre. Az már csak a hab a tortán, hogy általában a célközönség, aki veszi, nem kifejezetten a nyugodt fajta, ha már ott van alatta, tolja is neki...
Vajon az miért van, hogy a Chopperrel közlekedők tudnak normális sebességgel közlekedni? Miért lehet az, hogy ha túramotorost látok, nem nyílik ki azonnal a bicska a zsebemben?
Lehet, hogy elfogult vagyok, de az elfogultságomnak oka van...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tildy
nagyúr
MErt a chopperek nem túl erősek, sőt a végsebességük se túl nagy.
A hozzászólásaidból meg ddig nem ez jött le , hogy vannak kivételek, hanem kb az, hogy minden motoros bekaphatja.A sportgépekkel kapcsolatban meg egyetértünk. Pályára valók.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Integra
titán
eszemben sincsen hozzátenni hogy kicsiny százalékuk.
aki motorra ül, az szabályt szeg.
ennyi.
ahogy aki autóba ül, az is szabályt szeg.
megint ennyi.ad1. és?
ad2. akkor minek akarsz motorozni? szerintem ne tedd..
ad3. motorra ülsz, automatikusan az vagy, tetszik, nem tetszik.
ad4. nem tudom, nem is érdekel.
ad5. végre rájöttél, hogy semmi értelme nem volt annak amit írtál, ahogy a koporsózásos történetednek sem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bubu79
addikt
Lehet, hogy nem jött le belőle, de én itt is azt írtam, hogy a gyorsasági motorosokkal vannak gondjaim. Az első bekezdésben a kéthengeres berregőkkel járók alatt a choppereseket értettem...
Ha zsagyvára sikerült, az csak amiatt van, mert nem tudok kívülállóként nyilatkozni a témáról - hiába is próbálnék...
A choppert eleve nem sebességre és aszfaltszaggatásra tervezték, hanem nyugis cirkálásra - de ha megnézed, hogy kik hajtják őket, nagy valószínűséggel más korosztályt találsz rajtuk, mint a gyorsasági motorokon...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
_seth_
veterán
Egyszerű a képlet: gyors autót és motort az vesz aki gyorsan akar menni, ilyen egyszerű. Aki 150 lovas autót vesz az csak mondja, hogy nem hajtja meg soha sem, ugyanez van a 75 lovas sportmociknál...
Szerintem felesleges a motorosokat védeni... az, hogy a chopperesek nem nyomják azért van mert choppert nem versenyezni vesznek valamint nagyon kevés van... nagymotor szerintem nagyrészt a sportmotorból van és biztosan azért vesz valaki 500 fölötti ccm3-es motort mert nem akarja tolni neki...
Az meg, hogy kit mi ütött el és hogy hol valamint, hogy hogyan az egy dolog de most ehhez a témához semmi köze nincs... motoros is gázolt már és autós is most mindenki példálózzon?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Na igen, jól mutatnak a full fekete bőrszerkós 50-es motorosok hátukon hímzett sassal amint chopperen gurulnak
Sportmocin azt nevetem mostanában, hogy megjelent az eddigi fiatal sportos alkatú motorosokon kívül a kb 30-40-es kövér mocis is aki gyönyörűen egybefolyik a motorjával ugyanis a hasát ráteszi a tankra ezzel is alacsonyabb légellenállást ér el... és persze megy is szépen... biztos nem élte ki magát fiatal korában és be akarja pótolni vagy így szerez csajt... (miért van az, hogy egy csajt sem ismerek aki igazán szeret motorozni, olyat ismerek aki szokott a barátjával de nem azért teszi mert az tetszik neki hanem mert a-ból b-be azzal mennek el vagy mert csak a barátja szeret motorozni... érdekes módon ezek a csajok inkább közlekednének autóval nem is tudom miért? 100-as tempónál kapaszkodni hátul tehetetlenül egy darab sisakkal a fején ami védhet ha történik valami valamit hideg van, kényelmetlen is... miért is nem jó? )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tildy
nagyúr
Az autós példám csak insert volt arra amit bubu beinsertelt hozzászólást. Amiben a mecseki példát is felhozta.
Az meg hogy ki miért vesz nagyobb köbcentis motort, tök változó. Igazad van benne neked is , Integrának is . De nem egy olyat ismerek, aki amiatt váltott nagyobbra , hogy ne legyen kínszenvedés egy előzés/túratempóra gyorsulás.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Bubu79
addikt
A mecseki balhé csak a jéghegy csúcsa... Trendi lett motorozni - boldog-boldogtalan motorra ülhet, ahogy említetem sokszor még azt sem nézik meg, hogy van-e rá jogsija az illetőnek, vagy nincsen csak vigye a motort...
A baj az, hogy sokszor gátlások és félelemérzet nélkül ülnek fel, néhány kilométer után pedig azt hiszik, hogy tudnak motorozni, mert nem vágódtak el...
Elég egy pár szem kavics egy kanyarba, néhány csepp olaj, vagy akárcsak a jóféle fehér aszfaltra pár csepp víz, vagy csak annyi, hogy hidegebb időben kicsit ridegebb a gumi és úgy száll el az agyatlan barma, mint a győzelmi zászló...De ezt nem mérlegelik - csak mennek... Más meg gyászol...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dokar
addikt
A motorosok annyi figyelmet érdemelnek, mint az autósok, kamionosok vagy mások. Nem többet! Jobb ha hozzászoknak! Sokkal veszélyesebb nekik a kétkerekűn, nem vitás. De legalább akkor ne állat módjára közlekednének. Már lepődtem meg, amikor főúton kamiont előztem, aztán egy motoros mellettem balról az út legszélén közben engem is megelőzőtt. Sőt olyat is láttam, hogy az ellőttem lévő szgk szintén kamiont előzőtt és egy motoros engem megelőzve áthajtott a kamion és az éppen előzést végző kocsi között. Mi van akkor, ha szegény autós megijed és hirtelen elrántja a kormányt és bezúg az árokba vagy egy fának megy neki egy barom motoros miatt!?
extra - SEXRay
-
"ad 5. mi a manóért általánosítunk?"
Na, nézzük a te hozzáállásodat:
"Aztán jött pár spidi is (hayabusa meg még két sportgép), de lehetett látni a tükörben , hogy előbb utóbb kielőznek, így meg próbáltam lehetőség szerint amennyire csak tudtam jobbra tartani, hogy amint lehet, könnyebben előzhessenek. "
Igen, én is tudom, hogy ha sportmotor jelenik meg mögöttem, az úgyis megelőz. Hiába megyek enyhén a megengedett legnagyobb sebesség fölött, soha nem találkoztam még olyannal, aki ne ért volna pillanatokon belül mögém, aztán húzott volna el előlem, miután megelőzött - jó esetben megnézve, hogy elfér-e. Te is fokozottan elkezdesz hátrafelé figyelni, ha motoros ér mögéd, ezzel mindenki így van. Ennyit az általánosításról.
Lehúzódni pedig nem fogok, meg folyamatosan a tükröt lesni sem, főleg sötétben, amikor az ő lámpája is vakít a saját tükreimből, mert a végén még az út szélén közlekedő kivilágítatlan biciklis vagy gyalogos szívja meg.
Úgyhogy a diszkrét javaslatom az lenne, hogy figyeljenek egy kcisit jobban a motorosok is, és próbáljanak meg civilizáltan közlekedni, főleg azért, hogy segítsenek az autósoknak abban, hogy ne öljék meg őket.
Ugyanez a kérésem a kerékpárosokhoz is, főleg a kivilágítatlan példányokra vonatkoztatva. Párszáz forint egy fényvisszaverő mellény, nem ér ennyit a rongyos élete?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
Épp a minap láttam az egyik volán részére készült kimutatást a rendőrségtől (apám nekik dolgozik mint vezetés biztonságtechnikai előadó), arról, hogy hány balesetnél volt okozó a volán és hánynál vétlen. Külön kimutatás volt a motorosokkal kapcsolatban (engem meglepett, hogy motoros-busz találkozás a leggyakoribb), és 2006.09-2007.09-ig tartó időszakban 87 motoros-buszos baleset volt, ebből 0 azaz nulla történt a volán hibájából. A leggyakoribb az, hogy buszunk kanyarodik ki főútra, aztán egyszercsak ott terem valahonnan egy motoros. A legdurvább esetnél, ahol a motor vezetője és utasa is meghalt, a féknyomokból és az ütközés mértékéből kb. 210-230 km/h-ás sebességet állapítottak meg a motor részéről - lakott területen belül.
Lehet védeni a motorosokat és vannak bunkó autósok, de az tény, hogy nincs gyorsasági motoron ülő ember, aki betartaná a szabályokat. És lehet sírni, rinyálni, de tessék tudomásul venni, hogy aki motorra ül, sokkal nagyobb kockázatnak teszi ki magát. Értelmes ember ilyenkor elgondolkodik és azt mondja, hm, kevésbé vagyok védett, úgyhogy nemhogy nem száguldozok, inkább kétszer meggondolom, hogy egyáltalán átlépjem-e a megengedett sebességhatárt egy előzés kedvéért...
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz Viszlát #3483 üzenetére
"Értelmes ember ilyenkor elgondolkodik és azt mondja, hm, kevésbé vagyok védett, úgyhogy nemhogy nem száguldozok, inkább kétszer meggondolom, hogy egyáltalán átlépjem-e a megengedett sebességhatárt egy előzés kedvéért..."
Motoron nemigen lehet érelmesen gondolkozni. Teljesen normális, értelmes ember lehetsz, amikor felülsz a motorra, aztán sorban jönnek az adrenalinlöketek, amik pillanatok alatt kilúgoznak belőled minden félelemérzetet és önvédelmi reflexet. Ezt egyszerűen átlagember nem tudja kezelni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Viszlát
addikt
válasz parandroid #3484 üzenetére
Jómagam 2-3 alkalommal vezettem gyorsasági motort, ami nem sok tapasztalat, de ahhoz pont elég, hogy tudjam, soha nem fogok ilyet vásárolni. Autónál is tapasztalható ez a jelenség, kezed közé kapsz egy nagyobb autót, aminek nem nehézség 170-180 körül kényelmesen autókázni és onnantól fogva nehéz nem annyival menni, de muszáj... Ezt kéne a motorosoknak is belátni: nehéz, de muszáj. Vagy nem, de akkor meghal...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Bubu79
addikt
válasz Viszlát #3485 üzenetére
Tudod egészen addig nem érdekel, hogy valaki eldobja a kanalat motoron ülve ( by Janoska26 ), amíg csakis és kizárólag saját magát készíti ki... Elfogadhatatlannak tartom azt, amikor másokat veszélyeztetve akár csak egy kamionba is belecsapódnak, mert jobbára a szembe jövő jármű vezetője nem tehet arról, hogy valakinek hiányzik két kereke ( nem csak az hal meg ott és akkor, aki a motort hajtotta, vele hal a szembejövő jármű sofőrje is - lelkileg mindenképpen... )...
A legjobban azokat bírom, akik mással a hátuk mögött játszák a Jaszkari nagyfiút és mennek bele olyan előzési manőverekbe, amiket hivatásos versenyző vinnyogva kerülne el...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tildy
nagyúr
válasz Viszlát #3483 üzenetére
Lehet védeni a motorosokat és vannak bunkó autósok, de az tény, hogy nincs gyorsasági motoron ülő ember, aki betartaná a szabályokat.
Azt hiszem nagyjából egyetértünk.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Nkboy
senior tag
Sziasztok! Én nem védem se a motorosokat sem az autosokat, sőt még a gyalogosokat sem (akik ugye lusták elmenni az 5 méterrel odébb található járdához, tisztelet a kivételnek). Nekem nincs nagymotorból jogsim, de mentem már gyorsasági motorral, és akinek ilyen nagy dögje van azon nem csodálkozom, hogy huzza neki, mert az egy élmény. Az már más kérdés hol és mikor.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
-
L.T.
aktív tag
Újabb beutaló a börtönbe[link]
-
-
L.T.
aktív tag
válasz parandroid #3493 üzenetére
Ez így van sajnos. De lesz elég idejük a volt sofőröknek gondolkodni bent.
-
DigitXT
félisten
1:04-nél majdnem meghal, aztán még neki áll följebb. Egyébként tényleg durva motor lehet, ami 1-ben 140-ig gyorsul, 2-ben 190, stb. Csak éppen nem a közúton kéne tépni vele: ilyen tempóval érkező járműre senki sincs felkészülve, életveszély. És nem feltétlen csak neki, szóval azt sem mondhatjuk, hogy hadd csinálja... Szerk: az inkriminált jelenetben amúgy - ha jól látom - épp 280-ról fogja vissza a "csoffadt lassú" 160-ra: aki "kijött elé" egyáltalán nem hibáztatható, szar ügy...
[ Szerkesztve ]
-
TIV
tag
Én azt nem értem, miért tud egy motor/autó 130-nál gyorsabban menni.
-
dragonfx
veterán
Megint egy diszkóbaleset..de ittasan mér kell tolni neki? ..mégha macával lettek volna megértema sürgősséget ..de így...
Kettészakadt autó szerintem nem kommentelem....ocska xar...egy autó így nem szakadhat szét...Persze majd magyarázzátok el a enzo tulajnak mér szabályoz az autója 130nál, hosszított egyesbe ....ne röhögtesseetek már ...10ből 8 autógyár csődbe menne ezzel az elvvel...
Kell a 200.Amugy ma 50km városi közlekedés full nyugi minden,én is, egyedül a vörösbegyes parkoló bukkant ki egy fószer 2 kocsisor közül....de hála égnek időben észrevette magát., pedig már rántottam balra
wagonR+...vazzz 60as táblába 40nel..ilyennel mit kell cisnálni??..megmondom shotgun ...előttem haladő a3 már integetett neki..én is rávillantottam...ilyenkor sjanálóm hogy csak 102 ló van..nem 202.....vagy 302.....én a tábla sebbessége alatt haladókat is megbüntetném, ha nem indokolt az eset..szándékosna feltartjáka forgalmát idegesítik a rendes drivereket."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen