- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz runner 125 #24600 üzenetére
Valoszinuleg fake.
-
Rick4
félisten
-
runner 125
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz runner 125 #24604 üzenetére
Gondolom a több százezer km-t futott tesztautókkal kb. ez történik.
-
runner 125
nagyúr
válasz Calogero #24606 üzenetére
LOL.
Az ilyenekkel soha nem értettem egyet.
Ez pénz, érték, több millió forint. Ha csempész, ha nem. Akkor bocsájtsák árverésre, adják el alkatrészként, bánom én, de ez azért fasság'.
Pl. az iszapkatasztrófánál a VPOP is több ezer liter, lefoglalt üzemanyagot ajánlott fel (kivételesen), el nem hiszem h egy ilyen autónak is csak ez lehet a sorsa.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Calogero
addikt
válasz runner 125 #24608 üzenetére
Ezért részben a cégek/gyártók is felelősek.
Volt olyan cég ami kijelentette hogy a bűnjelként lefoglalt általa készített nadrágot csak akkor adhatjuk tovább (nem pénzért) ha a varrásokat kibontjuk, mert az valamilyen speciális módon van összevarrva. Vagy a márkajelzéseket megszüntetjük a ruhákon illetve a cipőkön.
Így sajnos nem tehettünk mást, összedaraboltuk a cuccokat, és mentek a szeméttelepre.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Erre van nekem is egy személyes példám.
Unokabátyám a Nokia felső vezetésében dolgozik, múltkor mesélte, h Németországból 2 kamionnyi, totál bontatlan, régebbi N szériás (értsd N95 kategória) készülékeket hoztak hozzájuk _megsemmisítésre_ - ledarálásra!
Mivel a Nokia üzletpolitikája inkább az, h ezek megsemmisítésre kerüljenek, mint sem, h olcsóbban értékesítsék, hiszen akkor nem vinnék az újakat.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #24611 üzenetére
Gondolom akkor a csaladnak meg kellett szokni az N95-ot.
-
runner 125
nagyúr
Dehogy, szó sem lehet róla. Vicc nélkül.
A pontos menetét nem ismerem, a lényeg, h nem egyszer kaptak már Finnországból a Nokia-tól picsánrúgást, mert olyan IMEI számmal jelentkezett hálózatra egy készülék, amit ők szintúgy darálásra szántak.
Szóval a darálást szigorú, kamerával megfigyelt területen végzik, s még a biztonságiakat is egy beépített biztonsági szervezet figyeli."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
macikos
addikt
Az hiányzik, hogy minden barom csak úgy motorozzon, amikor még autót vezetni se tudnak
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #24615 üzenetére
Ok.
Most nézz be motoros topikba is.
Olvasd el a véleményem/ket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Khelben
nagyúr
válasz dragonfx #24617 üzenetére
Mit kellene csinálni egy 7-800ezer (vagy épp 1,5 millió) km-t futott tesztautóval? Eladni nyilván nem lehet. Ha én lennék a gyártó, én is bezúzatnám, mert ha kikerül a gyárból, az új tulaj hiába tudja, hogy tesztautót vett, a nyakába szakadó sok százezres szervizszámláktól biztos nem fogja dicsérni a márkát. Még ha ingyen kapta a kocsit, akkor se.
-
dízelracer
senior tag
válasz runner 125 #24616 üzenetére
Elolvastam és? Biztosan pár hülyével több lenne az utakon de kötve hiszem, hogy ha megszavaznák ezt az egészet tömegesen ülnének át az emberek autóból motorra. Nekem nincs több éves forgalomban szerzett motoros tapasztalatom. Kis suttyó koromban motoroztam otthon a faluban 'oszt annyi. Volt babettám, swarblim, simsonom, suzuki eco-m. De 2éve unokahúgom 50-es robogóján szabályos halálfélelmem volt a forgalomban. 120+ kiló vagyok. Alattam ~15sec alatt érte el a 60km/-s végsebességét. Egy 125-össel ilyen gond nincs. 60-80ra pillanatok alatt felröppen. Most épp egy ilyen DT125-el szemezek. Ha meg tudunk egyezni a tulajjal jövőhét végén már hozom is haza.
-
Viszlát
addikt
válasz dízelracer #24621 üzenetére
Nem csak a pestieknek jönne ám ez jól, rengeteg ingázónak legalább felére zuhanna az üzemanyagköltsége. Az tuti, hogy lenne egy-két idióta is, de ez elkerülhetetlen, bármiről is legyen szó, a haszna pedig megkérdőjelezhetetlenül nagy lenne. Én már aláírtam.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Integra
titán
válasz dízelracer #24621 üzenetére
motoron ültél már? ami valóban motor és nem csak 2 kereke van. vagy mert ilyen csörgő bicajokkal mentél már tudsz is motorozni?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dízelracer
senior tag
válasz Integra #24623 üzenetére
Eddig egy (ilyen [link]) Suzuki GS550 volt a legnagyobb motor amivel mentem. Ha mindenféle tapasztalat nélkül azzal nem estem pofára talán egy 120kilós kis 125-össel sem lesz baj. Ha 18évesen ültem volna nagymotorra lehet már nem beszélgetnénk. De mert nekem nem volt soha saját "nagymotorom" nem azt jelenti, hogy nem is ültem rajta. Benőtt a fejem lágya. Már rég kinőttem a száguldozós korszakomból. Nem vagyok egy Talmácsi és ezzel tisztában is vagyok. Pont ezért nem velem lesz gond az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
Seti-I
csendes tag
Györöcskénél majdnem belerohantunk egy kivilágítatlan ukrán kisbuszba, pedig max. 60-nal mentünk, mert volt köd rendesen.
Kérdésem egyszerű, de nem találjuk a választ a kreszben. Ha beleszaladunk akkor apám lesz a hibás a rossz követési távolságért, vagy azok a nem megfelelő műszaki állapotért. Valami halovány pilács volt hátul, de gyertyánál is halványabb. Anyámék azóta is magukba vannak zuhanva, pedig semmi nem történt.
Szerencsére. -
Khelben
nagyúr
válasz Seti-I #24625 üzenetére
A kisbuszt megbüntetik nem megfelelő világításért, apádat pedig a balesetért. A vonatkozó paragrafus pedig: 26. §. (4) A jármű sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezető járművét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály előtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.
-
félisten
-
vikvuk
aktív tag
A CSUPA NAGYBETŰ nem jelent semmit.
-
Khelben
nagyúr
-
bobsys
addikt
válasz Khelben #24632 üzenetére
Ez nekem egy gumiszabalynak tunik
Mire kell szamitanom? Kanyarban orszaguton lassitsak le 40-re mert csak annyit latok es lehet a kanyar kozepen all egy auto mikozben kanyarban nem allunk meg, ha meg elakadt akkor a kanyar ele ki kene tenni az elakadasjelzo haromszoget.
Vagy ejszaka a szembejovok lampaja miatt nagyjabol lehetne menni 30al.Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Khelben
nagyúr
válasz bobsys #24633 üzenetére
Félreértetted.
Annyival kell menned, hogy meg tudj állni a belátott útszakaszon. Pont. Új gondolat: és minden olyan akadály előtt, amire számítanod kell. Tehát hiába a napsütéses, nyílegyenes út, ha iskoláscsapat áll az út szélén, nem mehetsz el mellettük 90-nel.
Az meg alap, hogy ha nem látsz be egy kanyart, akkor nem mész bele annyival, hogy egy ott álló autó / faág / stb. előtt ne tudj megállni. A saját érdekedben.[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
-
Khelben
nagyúr
válasz bobsys #24635 üzenetére
Éjszaka számítanod kell műszaki hibás autóra, igen. De erre a szabály első része vonatkozik, amint felbukkan előtted, szépen megállsz mögötte, hisz csak olyan gyorsan mehetsz, hogy a belátott útszakaszon meg tudj állni. Ha szar a lámpád, akkor bizony nem mehetsz 90-nel se.
A második részre a legjobb példa, amit pl. az oktatók is mondanak, a gyerekek. Hiába 50 a megengedett és hiába látsz el 2 km-re, egy iskola előtt, ahonnan épp özönlenek ki a gyerekek a keskeny járdára, nem mehetsz el 50-nel. -
félisten
válasz Seti-I #24625 üzenetére
Most akkor ki volt vilagitva vagy nem? Es ami fontos, mozgott vagy allt az a kisbusz, lakott teruleten belul vagy kivul?
bobsys Mondjuk ejszaka pont nem gondolom, hogy egy kivilagitatlan kisbuszra szamitanom kene,
Lakott teruleten kivul nem is kell, mert a kresz eloirja, hogy az uttesten allo jarmuvet ki kell vilagitani + elakadas jelzo haromszog, kiveve ha van kozvilagitas, de akkor eleve latni is fogod a kisbuszt.. Lakott teruleten belul, ahol altalaban van kozvilagitas, ott szamitanod kell kivilagitatlan jarmuvekre az uttesten.
[ Szerkesztve ]
-
kételkedem
addikt
Négy autót tört össze egy 25 éves győri férfi, aki a forgalommal szemben hajtott fel az M1-es autópályára Bábolnánál. Mivel a szondát nem volt képes megfújni, ittasságát vérvétellel bizonyították. Az eset még vasárnap reggel történt, de csak most közölte a rendőrség.
A sofőr az egyik balesetnél sem állt meg, hiába üldözték előbb a győri, majd a komáromi rendőrök. Az utolsó karambolnál az ütközéstől autója lefulladt, és nem tudott tovább hajtani.
Nem tudta megmagyarázni, hogyan keveredett az autópálya rossz oldalára, és miért hajtott kilométereken át a forgalommal szemben.
25 évesen ekkora birka legyen valaki!
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
félisten
válasz kételkedem #24638 üzenetére
A bortonben majd eszebe jutna, de ebbol megint csak penzbuntetes lesz.
-
Seti-I
csendes tag
válasz kételkedem #24638 üzenetére
Az a baj, hogy állítólag részeg volt és mikor kijózanodik majd nem fogja elhinni.
Amúgy ilyenkor ki fizeti meg a kárt ha nincs a vétlen autósoknak cascoja, az a nyomoronc meg nem tud fizetni. -
degu
senior tag
válasz Khelben #24642 üzenetére
Ez nem igy mukodik!
Ha a karokozo ittas volt,akkor a Biztosito obligon kivul van./A Szerzodesben le van rogzitve!/
Tehat nem fizet senkinek,semmit,hanem a nyilatkozataban errol tajekoztat,es felhivja a figyelmedet,hogy a karodat az ittas vezetovel szemben polgari peres uton hajthatod be!
Ez nem elmefuttatas,hanem ezt a valaszt kaptam,amikor egy reszeg arc nekitolatott a parkoloban a kocsimnak,es szar*a torte a hatuljat!verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz Khelben #24644 üzenetére
Közben megnéztem a törvényt, nincs 1,5 milliós határ. Tehát a biztosító mindenképp fizet az ittas vezető kötelezőjére is, de utána visszkeresettel él és szépen kiküldi a kifizetett összegről a csekket. 2009. LXII. törvény 34. §.
A te esetedben más oka lehetett annak, hogy elutasították a kár kifizetését, ilyen lehet a késedelmes bejelentés pl. -
Rick4
félisten
Te fizeted a kötelezőt, és bízol abban, hogy nem mész senkinek. De neked akkor is jár a károkozás miatti térítés, ha a másiknak nem hogy ittas, hanem ha a másiknak nincsen kötelezője, akkor is fizetnek, és majd behajtják rajta. Te mint rendesen fizető nem járhatsz rosszul, mert más kötsög volt..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
gaben
aktív tag
Facebook-on kaptam:
BENZINKUTAK ELLENI KAMPÁNY
Január17-18-19-én fogjunk össze és lássák meg a MILLIÁRDOS kőolajipari cégek és az állam, hogy milyen amikor pénzt vesztenek. Hogy CSÖKKENJEN az üzemanyagok ára:
SENKI NE VEGYEN HASZNÁLATBA EGYETLEN BENZINKUTAT SEM , január 17-18-19-én buszozzunk, biciklizzünk vagy gyalogoljunk (vagy előtte tankoljunk).1989 december 21 -22-én amikor ugyanígy cselekedtünk sikerült eredményt elérnünk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- EA Sports WRC '23
- EAFC 24
- Sorozatok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...