- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Wizard of Oz #9850 üzenetére
Nah, ezasztán a kihívás...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
-KP-
addikt
Végre valami nekem való challange. Sokkal inkább egy ilyen mint egy ilyen detonátor szar
[ Szerkesztve ]
-
Pedro78
senior tag
Csao, magyaritas van a jatekhoz? Ha igen hol talalom?
Bnet : Pedrochen#21774 - Steam-Origin : -tRs-Pedro - Epic : Pedrochen
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Ryder62
őstag
Nah igen, negatív vélemény nem is lehet, örüljek hogy neki kezdtek, nagy a project blah blah blah...
Kösz de nem kell bemutatni. Több száz órát dolgoztam egy Fallout modon, teljesen egyedül, majd egy évig. Nem ígérgettem felelőtlenül (pedig kérdezték mikor lesz kész nem is egyszer, "when its done" - válaszoltam) és lelkesen készítettem a modot mert a vége felé sokan visszajelezték hogy már nagyon várják. Pedig néha szívesebben csináltam volna mást is de mivel belevágtam egy ekkora projectbe lelkesen befejeztem.
A videókban meg fórumokon felelőtlenül ígérgették hogy ekkorra és akkora kész lesz. (Még idén biztos - hangzott el nyár végén) meg volt őszi dátum is. A dlc-k belevétele meg a legnagyobb hülyeség. Egy ekkora projektet jó lenne több részre bontani, hogy ha egyik megvan akkor azt ki lehessen adni. Jelen esetben ha kész lenne az alapjáték fordítása akkor az lazán publikálni lehetne. És míg a nép játszik addig elkészülnek a dlc-k is. De így hogy mindig belekerül egy új dlc, ami épp kijön, szinte egy helyben toporognak. Arról nem is beszélve hogy sokan lehet meg se veszik a dlc-ket és csak alap játék fordítását várják de kénytelenek kivárni míg mindent lefordítanak.
Szóval respect a fordítók felé mert tudom milyen nehéz és hogy vannak pillanatok mikor az ember hagyná a fenébe az egészet. Csak kicsit jobban kéne szervezni a dolgokat ez minden. Ha nem írtak volna dátumokat és először az alapjáték fordítását fejeznék be akkor egy szavam nem lenne. Mert kijönne a fordítás, mindenki örömmel játszana, ők készítenék a dlc-k fordítását tovább és azok is szép lassan megjelennének és aki akarja azt is le tudja tölteni. (From Ashes és EC határ eset de a Levi, Omega csak pluszban van és már jön a következő is) De addig tuti nem készül el míg a bioware be nem fejezi a dlc-k készítését.
Na písz
-
KubanitoS
veterán
Már biztosan volt róla szó, hogy csináltak egy ME3 Happy Ending videót. Ennek most kijött egy javított változata, amelyet itt megtekinthet bárki, akit érdekel.
Lerágott csont, de kb ennyit elég lett volna tenni a tömeges botrány elkerülése végett.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-KP-
addikt
lehet foltozgatni a játékot, de a játéktörténelembe szerintem akkor is bukásként fog bevonulni az ME3. Az egyik legnagyobb ígéret volt hosszú ideje szvsz, történelmet írhatott volna, aztán írt is, csak negatívat..
-
leviske
veterán
Nem szabad azért túlzásba sem esni. Tény, hogy gusztustalan volt az Omega és a From Ashes kihagyása, mivel emiatt lettek a sztori szempontjából súlytalan részek.
De ettől függetlenül kaptunk vagy 20 órányi élvezhető, tényleg háborúsabb hangulatú játékidőt, amit csak a boss harc helyett bedobott végtelen reaperhullám-csatával (amiben ettől függetlenül van logika, de én inkább a Dragon Age: Origins-féle "Loghain>>végtelen darkspawn horda" tematikát látom megint megvalósulni) és a kissé elcsépelt utolsó 2-3 perccel árnyékoltak be.
-
-
addikt
válasz KubanitoS #9870 üzenetére
Sajnos ugyanígy vagyok én is. Az egész játék végig nagyon jó, élveztem minden percét, a küldetéseket, a pontgyűjtögetést, az előző részből áthozott szereplőket, párbeszédeket, döntéseket, de arra a kifejezésre hogy ME3, rögtön a vége, a Catalyst ugrik be, és az értetlenkedés, hogy ez így most mi?
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Televan74
nagyúr
Info a Mass Effect 4 -ről.Van benne a 3 -ról és a 2 -ről is.
"Amit eddig tudunk a játékról, hogy nem Shepard parancsnok fogja játszatni a főszerepet, a játék Frostbite 2 motor alatt fog futni és a rajongói visszajelzések alapján nagyon úgy tűnik, hogy a trilógia folytatása lesz, legalábbis annak eseményei után fog játszódni. A pontos cím sem ismert még, ezért bárminemű hivatalos bejelentés/megerősítés erejéig Mass Effect 4-ként fogunk hivatkozni rá.
A Mass Effect 4 megjelenéséig várható még legalább egy sztori DLC a Mass Effect 3-hoz, valamint továbbra is folyamatosan frissítik majd a multiplayer szekciót is.
A közleményből további érdekességek derültek ki:
- a multiplayer ötlete már a Mass Effect 2-nél is előjött, de akkor túl soknak tűnt a játékhoz, és a Mass Effect 3-ban megfelelőbb volt, jobban beleillett a galaktikus háború képébe
- eredetileg lett volna egy teljes küldetés Palavenen, így viszont csak a holdjára látogathattunk el
- a Mass Effect 3 végére terveztek boss fightot, ahol Shepardnek a Kaszás-lénnyé alakult Illusive Mannel kellett volna megküzdenie, azonban elvetették ezt az ötletet, mivel állításuk szerint gyakorlatilag minden játék bossfighttal ér véget, és ők valami többet akartak nyújtani
- a BW-nek komoly tervei vannak a Wii U platformmal, így további megjelenéseket ígértek rá, de bejelentésre még nem került sor." forrás : MassEffect.hu[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Ryder62
őstag
válasz Televan74 #9873 üzenetére
Érezni lehetett hogy Palavent kivágták (dlc?)
A másik hogy az ember egy giga boss fightot várt a végén főleg egy TRILÓGIA utolsó perceiben. Azért röhej, 1-ben Saren (két változatban is és igen RPG-khez híven ha jó volt a beszélőkénk akkor rá tudtuk dumálni hogy ugyan ölje már meg magát), 2-ben Termi- ööö vagyis egy Reaper, a 3-ban meg ... [ tücsök ciripelés ]
A frostbite-ot nem nagyon tudom elképzelni most még. Ha erre gondolok akkor a BF3 "kivakítja a szemed" féle minden világít grafika jut eszembe az eszméletlen nagy kontrasztjával vagy az nfs run segge alá betolt verzió amiben minden elnagyolt volt.
Szóval rakják rendre ezt a motort hogy egy szerepjáték - miről beszélek, cső hent játék alatt is mutasson már valahogy.
Meg jó lenne a játék elemekről is megmondanák hogy hogyan tervezik. Esetleg egy full automatic hent amiben már a tűz gombot sem kell nyomni lő magától vagy esetleg még maradnak benne RPG-re utaló nyomok, vagy vissza tér a ME1 féle felépítéshez (höhö álmodik a nyomor, mi? )
Már egy ME2 félének is örülnék ahol a mellékküldetés az mellékküldetés, NPC-kkel lehet normálisan beszélni, több interakció és persze a párbeszéd stb.
-
leviske
veterán
(#9874) orichalcos: Nem akarok mindig okoskodni, de így sikerül. Mindenesetre a BioWare eddigi munkáiból kiindulva a szintézis jelenik meg a következő részekben és majd szóban lesz csak rá pár utalás, hogy ez Shepard-nek köszönhető, vagy idővel a szintetikusok és organikusok közti szorosabb barátság révén lépett magától erre a társadalom (controll), esetleg jobbnak látták az origanikusok saját magukat felruházni "halhatatlan" képességekkel különálló robotok létrehozása helyett (destroy).
Erre utal az is, hogy a synthesist volt a legnehezebb elérni. Az öngyilkosságnak nyilván nem lesz mélyen beleszőtt következménye, sőt, meglepne, ha az olyan mentéseket be lehetne majd importálni.
(#9876) Ryder62: Palaven tényleg gyanús módon kimaradt, de azért felteszem a kérdést, hogy mi sírósat tudnának ott nyújtani? Mármint túlmutatva Rannoch-on, Thessia-n és a Földön.
Tudom, hogy nem fognak ilyesmit kiadni, de nekem egy olyan DLC lenne akár vevős is, ami a Földi utolsó történéseket bővíti. Belepakolja a ME2-es megmaradt csapatot (mármint akikkel eleve tudunk egyet holon beszélni), akár játszható karakterként is (Ahsley helyett pl szívesebben vinném Miranda-t, vagy Wrexet) és belerakná szereplőként az addig összegyűjtött fajokat a videókba. Plusz nem lenne rossz, ha az Adjutant-ok is megjelennének a végjátékban (és akár lehetne ezzel is belefűzni egy plusz dramaturg fordulatot a végébe), ha már elméletileg korábban találkoznak velük. Vagy a dlc-ben meg van magyarázva, hogy miért csak az omega-n vannak jelen? -
Wizard of Oz
tag
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
#85552128
törölt tag
válasz Wizard of Oz #9886 üzenetére
Persze hogy a legbugosabb pályán kell megcsinálni, Bioware-nél kicsit furán értelmezik a "Challenge" fogalmát
-
-
Televan74
nagyúr
válasz escom55 #9890 üzenetére
Kamu az egész cég. Lassan már azt sem hiszem el amit kérdeznek.
Lehet tényleg megcsinálom tavasszal a időkapszula projektemet. és eltemetem betonkockába a Mass Effect 1,2,3 -at.Nem a sajátomat, megveszem használtan valakitől.
Még mindig érdeklődve várom majd a negyedik részt. De egyre jobban úgy érzem , hogy a Mass Effect számomra halott.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Televan74
nagyúr
-
-KP-
addikt
Még kb. 13.000 Abomination pont kell és akkor megvan a Collector Masterym
-
-KP-
addikt
----------------------------------------------------------------------------
December 18, 2012
----------------------------------------------------------------------------There will be no balance updates for the next 3 weeks due to the Christmas holidays
Two new packs added to the store:
- Reserves Pack - for players who want character unlocks and upgrades
- Arsenal Pack - for players who want weapon unlocks and upgradesUnlocking Volus Protector Vanguard and challenge
Unlocking Batarian Slasher Adept and challenge
Unlocking Drell Assassin Infiltrator and challengeAll hazard maps are now unlocked for the Christmas holidays
Acolyte Pistol
- Reverting pistol to original state before the attempted rocket glitch fix since the change
did not curb the use of the glitchSabotage Power
- Base cooldown decreased from 14 to 10 seconds
- Base backfire damage decreased 300 to 250