- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
válasz Chabe89 #9049 üzenetére
Aha, csak hogy egy UE nagyon jó tud lenni. ME2 csodaszép még ma is.
Egyedül a rombolhatóság hiánya és a statikusság zavaró de egyébként szép, részletes.
ME3 már érdekes, szerintem sokat butult a kinézete a ME2-höz képest. Minden felület matt, így olyan nyers grafikája van. + valahogy az egész képi világ olyan szürkés.
Ha már ennyire erőltetik azt a frostbite motort legyen valami haszna. Szép részletes legyen és ha eldobok egy gránátot egy teremben, a robbanáskor a panelek essenek le, lámpák törjenek ki, az égés folt meg maradjon meg.
Egyébként most hivatalosan bejelentették már a köv. ME-t, vagy csak ilyen pletyka, kiszivárgott szinten?
Omega nem lep meg már az első végigjátszás óta ezt várom. De az hogy esetleg a Collectorok ellen kéne menni az igen. Arra számítottam hogy az állomást kell megtisztítani Ariaval a Cerberustól. Bár lehet két szálon folyik majd az esemény.
-
-KP-
addikt
válasz Chabe89 #9049 üzenetére
Ez nem engine kérdés. abból az unreal engine-ből sokkal többet ki lehet hozni, mint amit ME3-ban láttunk. A Shadow Broker DLC-be milyen rohadt jól néz ki az ég a Shadow Broker hajó felett... Egyes ME2 pályákon a természet is baromira jól néz ki. Vagy például az Arrival DLC-ben marha jól néz ki a hegység, ha kinézel a laborból az ablakon... Látva hogy az ME2 után megjelenő DLC-k milyen grafikai szintet képviseltek, azt hittem ME3 esetén az lesz alap. Sajna nem. ME3 esetén elég gyakori, hogy alacsony felbontású fos textúrákat használnak..
Én a mai napig játszok az Unreal Tournament első részével, és még az alá is lehet csodaszép pályákat csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Chabe89
addikt
válasz Ryder62 #9051 üzenetére
Egyetlen szóval sem mondtam, hogy ratyi az UE csak már idejét múlt és most, hogy a DA3-nál váltanak frostbite-ra nem lepne meg ha itt is ez történne. Erőltetik vagy sem a frostbite-ot ha megfigyeled minden nagy EA cím erre fog váltani (Need for Speed Most Wanted, Comamnd & Conquer, Medal of Honor Warfighter, Dead Space 3, Dragon Age) és még lehetne sorolni. Persze sokan egyből a BF3-al dobálóznak, de ez a motor annál sokkal többre is képes. Egy szó mint száz én remélem, hogy ha jön új ME rész akkor az is már frostbite-ra lesz írva.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Ryder62 #9051 üzenetére
Bele lehet őket kavarni egy szálba is, nem kell ahhoz két szál. Ott van az Omega relé közel, mi meg csak bázist pusztítottunk el. Én őszintén szólva mindig is furcsálltam, hogy "ennyik" lettek volna a Begyűjtők?
Szóval szvsz logikus lenne azt gondolni, hogy egy genetikailag manipulált rabszolga faj lévén, több van belőlük, mert nem egy civilizáció szaporodási rátája alapján nő a létszámuk. Valószínűleg mesterségesen születnek/születtek Kaszás segítséggel.Lehet olyan lesz, hogy volt belőlük pár "tartalék, alvó egység", valahol a relén túl, a galaktikus magban. Aztán amikor beözönlenek a Kaszások, egy elmegy értük, és "felébreszti" a bandát. A Cerberus meg ugyebár a relén túl ténykedik, hát hogy-hogynem, jól összeakasztják a bajszukat. Mi meg éppen arra érkezünk meg, amikor már az Omega űrállomáson járnak és a Cerberust, meg maradék Begyűjtők seggét is ki kell rúgni az állomásról.
VAgy az is lehet, hogy a Cerberus talál rájuk, aztán valahogy feléleszti őket, és mivel TIM Kaszás befolyás alatt áll, az irányításuk alá vonják őket. És amikor vissza akarjuk hódítani a bázist, a Cerberus mellett velük is el kell bánni...
Vagy valami más. Szerintem van pár lehetőség, az íróknak meg volt idejük ezen agyalni.
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
Viszont anno a ME2 idején nagyon sokan kifogásolták a nagyon hosszú töltési időket. Ezzel szemben a 3. részben pillanatok alatt betöltődnek a pályák. Nyilván a 2. rész óta általában erősebb vassal is bírnak a játékosok, de ettől még érzi a töltési idők rövidülését az, aki ugyanazzal a géppel játszotta/játssza mindkét játékot: Az új gépemen már a 2. rész is elég hamar betölt, már nem zavaró egyáltalán, a 3. rész viszont már tényleg annyi, hogy kettőt pislogsz és már be van töltve. Szóval villámgyors.
Lehetségesnek tartom, hogy a grafikai "változások" egy része ennek köszönhető.
Amúgy engem a ruhák alacsony textúrája zavar nagyon, a többit el tudom nézni. De az tényleg elég kiábrándító, hogy a tűéles és élethű kobakok alatt 2 centivel már pixeles vonalakat meg éleket lehet látni.
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Vinyard# #9056 üzenetére
Kicsit mintha elhúzták volna a 2-ben a betöltési időket de feleselgessen. Van egy opció a 2-ben az RCW mod managerrel, hogy rövid animációk, azzal sokkal hamarabb betölt mindent.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Ryder62
őstag
válasz Vinyard# #9056 üzenetére
Csak azt ne felejtsd el hogy oké hogy betölt pát másodperc alatt de utána akad, droppol az fps.
Anno egyszer már összegeztem hogy ugyan sokáig tölt a me2 viszont betöltés után ha rögtön körbeforogsz a pályán nem fog akadni, érződni hogy még akkor tölt. Illetve nem esik az fps, nem akad be ha utána mész előre. ME3-nál az van hogy betölt 1-2 másodperc alatt, utána ha körbefordulsz a pályán be-be akad mert még akkor tölt. És utána is be szokott akadni ahogy tölti be az újabb pályarészeket. Citadelen a legjobban megfigyelhető. Sőt valamikor sétálgatok és leesik az fps.
Mivel ezen a gépen mindhárom résszel játszottam, biza van összehasonlítási alap.
A ruhák kidolgozása az első réztől kezdve ilyen. Míg egy-két karakternek tűéles a ruha textúrája (pl Liara) addig más fő illetve mellék karakterek pixel ruháik vannak. Azért az fura hogy néha belezummolnak a szereplők arcába durván és ilyen rondaságban járnak.
Amúgy ez rohadt jó bug ami a szériát végigköveti:
Már sikerült egy pult mögé is bemásznom a menekült szektorban, me2-ben meg samara loyal küldijén, az afterlifeban shepard beállt csaposnak XD Mászkáltam már shep ágyán is a normandyn, illetve Illium erkély korlátjain. Álltam salarianok fején, és a huerta memorialban a virágágyások közt is sétálgattam már
[ Szerkesztve ]
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Ryder62 #9058 üzenetére
Nekem sem jellemző, amit írsz. Nem lehet, hogy videokari függő? Talán egyszer-kétszer volt ilyen, de ebben sem vagyok biztos. Mindenesetre azt a szintet tuti nem érte el, hogy zavaró legyen, és beszélnem kelljen róla, mint negatívum.
Liara rucija sem tűéles sajnos, de az még vállalható.
-
Zoli133
őstag
válasz Ryder62 #9058 üzenetére
Vinyard# kommentjéből ugrott be valami. Nincs esetleg húzva a VGA? mert mikor tuningoltam az 5850-em akkor pl Dragon Age: Origins tudodd nekem olyan FPS droppokat mutatni, hogy csak lestem, míg alapórajelen nem volt ilyesmi.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Ryder62
őstag
válasz Zoli133 #9061 üzenetére
Nincs. Az fps drop alatt meg azt kell érteni h 60-ról lezuhan 50-re. Nem zavaró.
Bár alapban a me2-ben is volt fps dropom nah ott zavart mert 60-ról 40-re esett még akkor is mikor a falat bámultam. Mióta driverben rátettem élsimit azóta nem volt.
Lehet majd megcsinálom úgy hogy 3-hoz is driverből adom rá az élsimítást hátha megjavul
-
pohár
félisten
az utolsó operationöm jó darabig... de lehet az utolsó
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Lui04
aktív tag
Nálam sem fordul elő semmi ilyen akadozás, a kettőben meg azért hosszabb a töltési idő, mert hosszúak az animációk. Ezt simán meg lehet oldani ezzel, így kb. ugyanannyi idő alatt töltődik mint a 3.
Ami inkább zavar engem a háromban, hogy az insanity nevetségesen könnyű. Adeptel tolom most és nincs ellenfél, aki megállítaná, emellett még a társakra sincs szüksége. Kicsit utánanéztem és a bsn-en is panaszkodtak erre. Ott az egyik user azt írta, hogy a súllyal kell játszadozni úgy, hogy a legközelebb legyen a nullához a bónusz. És ez valóban így van, sokkal kiegyensúlyozottabbá válik a játék azzal, hogy nem tudom spammelni a powereket. Újra értelmet nyernek a társak és a fegyvert is kell használni. Kicsit a 2. rész játékmenetét hozza vissza.
-
tiv83us
veterán
-
tiv83us
veterán
28%-a a jatekoknak a Firebase White-on jatszotdik.
Ez kerget az oruletbe, alig lehet olyan Unknown/Unknown/Gold lobbit keresni, ami vegul ne FB: White/Gold/Geth-be dobna[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
escom55
csendes tag
válasz Wizard of Oz #9023 üzenetére
Ezt a választ kaptam a tuan fórumon:
"Üdvözletem!
A magyar nyelvre adaptált kiadás lektorált, szerkesztett verzió, azaz nem kell aggódni, az ammóniát lélegző lényeket nem kényszerítjük oxidáló légkörbe."
Nem igazán értem és a külföldi oldalakon továbbra se találok infot új kiadásról.
-
pohár
félisten
válasz tiv83us #9066 üzenetére
hát pedig úgy sejtem, hogy boxon sokkal többen játszanak, mint pc-n, könnyebb dolgod van
most rákaptam a geth infire (headshot bonus, geth weapon bonus), javelinnel, meg 3-as szintű sniper rifle gear (+10% damage), elég jól lehet darálni
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Vinyard#
aktív tag
válasz escom55 #9068 üzenetére
Mármint mit nem értesz?
Megírta az a Dietz csóka a 4. regényt. Amcsiban kijött, tömve volt kontinuitásbeli, meg ME univerzumbeli baromságokkal. Konkrétan a fickó írt egy sztorit, de úgy, hogy nem volt "elveszve" a játék világában, meg az időrendjében, így belekerült egy pár olyan dolog a regénybe, ami lehetetlenség, a korábbi játékok/regények ismeretében. Mivel egy "iparos", ez annyira mondjuk nem meglepő, inkább az a ciki, hogy ez átment a szerkesztőségen, és senkinek nem tűntek fel a hibák.
Ezt vissza is jelezték a Bioware-nek, amire ők fogták magukat, felülvizsgálták a regényt, és kijavították a hibákat. Talán a játékosok keze is benne volt a dologban olyan tekintetben, hogy szépen összeszedték, a regény objektív hülyeségeit. Vagy valami ilyesmi volt.
Na a lényeg, hogy itthon már ez a javított verzió kerül kiadásra, ez lett lefordítva, nem az eredeti, "rossz" változat.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
válasz nanorambo #9073 üzenetére
Ha közvetlen utána játszóda akkor mégis melyik befejeződést válasszák?
Elég sok különbség van a 3 vég közt ha bármit is folytatni akarsz rajtuk, ha meg megmondják, hogy B ending után lesz a foytatás azzal kb megölik a 3 végén levő választási lehetőséget..."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Dzsosy
senior tag
válasz Zoli133 #9074 üzenetére
Én eltudom képzelni, hogy annyival utána fog játszódni ahol már annyira nem számít, hogy mit választottunk, és egy olyan eseményt dolgoz majd fel ami ettől teljesen független lesz. Csak utalnak majd a beszélgetésekben a döntésünkre és ezért kell majd a mentésünk..
(gondolok itt arra, hogy mondjuk 50-100 évvel később. Minden vissza állt a rendes kerékvágásba. Ha vannak még kaszások a döntésünk miatt, azok visszavonultak a mélyűrbe, hogy ne zavarkodjanak és kész.. máris egységes)[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
Szerintem monjduk 20ezer év múlva is lehet tudni, hogy biotikus-szintetikus szimbiózissal beszélsz vagy egy sima fehérjékből felépülő lénnyel, ez a döntés akkor horderejű, hogy elég sokáig érezteti a hatását (megkockáztathatom, hogy a szimbiózis miatt örökre )
szerk: destroy, control endinget még akár össze is lehet mosni a jövőben de a szintézis az nagyon szembe megy ezekkel...
[ Szerkesztve ]
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Zoli133 #9076 üzenetére
Egyetértek. A Control is durva változásokat hozna elvileg a galaxisban, Shepard szemmel láthatólag "némi" személyiségváltozáson ment keresztül azzal, hogy a Kaszások egyesült tudata lett, arról nem is beszélve, hogy egy ilyen sereg, és a bennük rejlő technológia valóban soha nem látott lehetőségeket biztosítana a galaxisnak. Szóval szvsz ha az elvárható hatásait nézzük, ez is nagyon durván átformálná a galaxis képét, de ezt még EL LEHET pofátlan módon mismásolni azzal, hogy valami mondvacsinált bárgyú indokkal Shepard, miután újjáépítette a galaxist a Kaszás pusztítás után, fogja magát, aztán visszamegy a mélyűrbe.
Nade a szintézist? Az nemigen lehet eltusolni. Ott vannak a Kaszások, akikkel puszipajtások lettünk, ott van a technológiájuk, ott van az alapvetően átreformált lét...EZek olyan változások, amik még 10 ezer év múlva is erősen éreztetnék a hatásukat.
Szóval fel van adva a lecke. Lövésem sincs ezt hogy akarják úgy folytatni, hogy ne legyen baromi erős facepalm a vége. Mert abban biztos vagyok, hogy nem fognak 3 különféle világot megalkotni, a 3 döntési lehetőség függvényében...igyekeznek majd tompítani a különbségeket. Vagy kiválasztanak egy befejezést és azt canonizálják..de az megint egy óriási arculcsapása lenne a játékosnak. Szóval tanácstalan vagyok.
A legegyszerűbb döntés az lenne, hogy előzményjátékot csinálnának.
-
vitaro
senior tag
-
Zoli133
őstag
válasz Vinyard# #9078 üzenetére
Egy előzmény nekem is eszembejutott, de ugye az nem lehet nagyon előzmény, mert akkor az emberektől meg kell szabaduln, hisz ők még újak a galaxisban (mondjuk a Turian-ok szimpatikusabbak voltak mindig is ) ha meg túl közel vagyunk a "jelenhez" akkor az 1 fix alaphelyzete miatt nem lesznek igazán fontos döntéseink. Esetleg felötlött benne egy Shep.-el párhuzamos szál, de az megint elmaradna jelentőségben a jelenlegi történettől, elvesztené a történet a monumentalitását.
Tehát ahgyjuk az embereket menjünk vissza jó pár száz évet , legalábbis szerintem az a legreálisabb, annak a történéseit van idő "elmaszatolni".
Kiváncsi leszek BW mit fog alkotni...szerk: (#9080) v_tomy: Hát itt azért elveszti egy kicsit a történet a monumentalitását, persze lehet nagyon jó, de Shep melett kb jelentéktelennek tűnhet, ami ha jól átadják a főszereplőt és bele tudod magad élni nem biztos hogy gond, de úgy játszani egy mellékszálat, hogy tudod hogy közben valami sokkal monumentálsiabb is folyik...
[ Szerkesztve ]
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Zoli133 #9081 üzenetére
Szerintem sem lehetne a 2 rész közé tenni, mert akkor tényleg nem sok mindent csinálhatnánk, hiszen az események fonala már adott, és jól ismert.
És az is biztos, hogy egy előzményjátékkal a monumentalitás csorbulni fog. Még egy ilyen nagyívű sztorit, mint Shepardé volt nem lehet kihozni minden 10 ezer évben, szóval ilyen szempontból csak alá lehet licitálni a dolgoknak, szerintem, kényszerűségből.Igazából ahol több homályos folt van, az az a korszak, amikor az emberiség felfedezte a reléhálózatot, kilépett a galaxisba, Első Kapcsolat háború, batáriai konfliktus. Persze a legfontosabb események, és azok végkimenetelei itt is kőbe vannak vésve, de egy eddig ismeretlen szereplővel, mégiscsak több mozgásterünk lenne, mint a "Shepard korszakban".
Abba az időbe szerintem tuti nem fognak visszamenni, amikor még nem találkoztunk idegen civilizációkkal. Az idegen lények nélkül nem ME univerzum a ME univerzum. Azt meg sajna nem fogják bevállalni a készítők, hogy ne emberi karaktert irányítsunk. Biztos vagyok benne, hogy a Pistikék pampognának, mert nem tudnának "azonosulni" (na nem mintha sok azonosulási képességük lenne a menjé-lőjjé igényeik között).
Viszont én nagyon szívesen vennék egy olyan játékot, ami abban az időszaban játszódik, amikor az asarik már felfedezték a Citadelt, és éppen betoppannak melléjük a salarianok, turiánok...Vagy a rachni háború. Csak itt persze nem lehetne szó emberi központi karakterről. És akkor jönne a kérdés, hogy választható faj legyen? De ha választható a faj, akkor nagyon másnak kéne lennie a történetnek is, akkor azt hogy lehetne megoldani? Szóval nem könnyű feladat lenne ez sem, még akkor sem ha támogatottsága lenne a játékosok körében.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz Vinyard# #9078 üzenetére
Olvasgatva a játék jövőjét felvázolni kívánó hozzászólásokat, az lenne a legjobb ha nem is készülne hozzá folytatás. Nehéz ügy megoldani, ha nem lehetetlen a harmadik részből való folytatást. Talán teljesen új történet kellene, de akkor a shep fanok kiabálnának. És ez mind abból adódik, hogy nekik három befejezést kellet csinálniuk. Jobb lett volna egy vég , de az rendesen át lett volna gondolva.
Nehéz lesz folytatni, de kíváncsian várom ,hogy mit hoznak ki belőle. Majd meglátjuk.
Előbb még át kell vészelni a Dragon Age III -t is.Nem is csodálkozom rajta, hogy két fejes is távozott a cég éléről.Lehet ,hogy már gyomorral nem bírták az egész hajcihőt, ami a projektek közben és a befejezett játékok után keletkezett.Meg kellett felelni az EA -nek is és a játékosok véleményét sem söpörhették le az asztalról.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
vitaro
senior tag
válasz Zoli133 #9081 üzenetére
Miért kell monumentálisnak lennie? Adott egy remek sci-fi világ amiből rengeteget lehet még kihozni, nem kell mindig az egész galaxist befolyásoló történetet írni. Ha jók a szereplők simán működhet a dolog. Csak hagyják ki belőle a Citadelt. Őszintén szólva egy jövőbeni ME játékban sem fogom tudni úgy betenni oda a lábam, hogy ne akarnám atomjaira robbantani az egészet...
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Vinyard#
aktív tag
válasz Televan74 #9083 üzenetére
Hát ha meg nem befolyásolhattad volna a végét érdemben a sztorinak, akkor meg az lett volna a baj. Igazság szerint a saját csapdájukba kerültek úgymond a készítők: A szerepjátékok, főleg az olyanok amik sok pénzbe kerülnek, mert sztárok a szinkronszínészek, nagyon sok bennük az animáció stb. csak ettől jóval kisebb, mikroverzumokban működnek jól, ahol egy döntés nem eredményez ilyen messzemenő változásokat a világban. Már tényleg olyan nagyívű volt a sztori, hogy nincs az a költségvetés, ami ennek a súlyát elbírta volna, ha úgy lett volna megcsinálva, hogy tényleg számítottak volna a döntéseink.
Én pont ezért szívesen látnék akár egy olyan játékot is, feláldozva a monumentalitást, ami sokkal behatároltabb térben és időben, egy-egy döntésnek kisebb léptékű következményei vannak reálisan ugyan, de vannak következményei. Talán kevesebb szereplővel, jóval szűkebb környezetben készülne, de legalább szerepjátékosabb lenne olyan tekintetben, hogy nem csak a döntések illúziója lenne meg, illetve a válaszainktól függően nem 1-2 félmondatban térnének el a beszélgetések, a karakterek hozzánk fűződő viszonya stb. Pont ezért én hanyagolnám a sztárszinkronosokat is, Martin Sheen, vagy Tricia Helfer gázsijából ötször ennyi szinkron kijött volna, ha ismeretlen, de tehetséges arc adja a hangját a karakterhez. Szóval lehet a "kevesebb több" lehetne.
A fejesekről meg annyit, hogy amikor eladták a céget az EA-nak, számíthattak rá, hogy ez lesz. Ha idáig eljtutottak, nem lehetne buta emberek, szóval nekem ne mondja senki, hogy meglepte őket az EA viselkedése és erőszakossága a profit érdekében. Nem érzem azt, hogy még őket kéne védeni az EA-vel szemben. Nem kellett volna eladni a Bioware-t. Lehet akkor kevesebb játék lenne, meg talán kisebb büdzsé, de hát valamit valamiért. Az alkotói szabadság a legfontosabb mindig, nem a költségvetés.
-
Vinyard#
aktív tag
Hasonlóan vélem én is, de félek, a játékosok többsége nem így gondolná. Olyan játékok után, ahol egy galaxis sorsa függött tőlünk nagyon durván visszalépésnek, jelentéktelennel való játszadozásnak vélnék, ha mondjuk csak egy várost, vagy űrállomást, vagy valami ilyesmi sorsáról dönthetnénk.
Pedig tényleg minden csak a megvalósításon múlik. Ha el van cseszve a dolog, nem érzed a súlyát úgysem még egy galaxis szintű döntésnek sem...és ha jól van megcsinálva, még akár egy tucatnyi embernél is izzad a tenyered, hogy akkor mi legyen velük.
-
escom55
csendes tag
válasz Vinyard# #9071 üzenetére
Azt nem értem, hogy hogy jelenhet meg nálunk a javított verzió, amikor sehol máshol nincs róla információ, hogy már kész van a javított. Itt a bioware topik róla: [link], sehol nincs róla szó hogy hamarosan meg fog jelenni a javított kiadás. A tuan meg varázslatos módon megkapta a javítottat? Ugyan már...
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak a tuan írt át benne dolgokat. Az meg nagyon nem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
zolee0307
őstag
Én is örülnék egy folytatásnak, mondjuk nekem Shepard nélkül furcsa lenne, de szerintem a csapatból van jó pár karakter, akikkel lehetne folytatást csinálni. De szerintem elég nehéz lesz a folytatást megcsinálni a 4 négy fajta befejezés miatt, de ha csak egyet visznek tovább, akkor mi lesz a többivel (ahogy korábban többen is írták). Viszont nekem érdekes, hogy a destroy endingnél Shep neve nem kerül fel a táblára és van az a fellélegzős rész, szóval szerintem azzal még akarnak vmit csinálni (egy DLC-t?), csak így mi lesz azokkal akik a többi befejezést választották?. Szóval emiatt is el lett rontva a vége a játéknak a folytatással kapcsolatban, de ha nem akartak volna folytatást, akkor elmentek volna ezek a befejezések.
Mondjuk előzményeket feldolgozó részeket is lehetne csinálni, pl. Shep története at Akúzon (ez több helyen is ki van hangsúlyozva).
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz zolee0307 #9089 üzenetére
Tényleg kemény lenne, ha valamit kihoznának az ending utánra. Valami nagy írói zsenialitás kellene ahhoz.
Viszont köztes történetnek meg van sok lehetőség, pl. Garrus Omegán, de az Akuze az csak a sole surviveor múltnál jön képbe.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
zolee0307
őstag
válasz CPT.Pirk #9090 üzenetére
Tényleg van jó pár köztes történet, ugye a csapattagok története az 1 és a 2 rész között, Anderson története, mondjuk engem Tali 1. rész előtti története is érdekelne, ezekből lehetne jó kis részeket csinálni, de nem tudom, hogy ezeket egy külön játékban csinálnák meg, ha egyáltalán akarják.
Azt, hogy hogyan akarják folytatni érdekes történetírói szempontból, de szerintem össze lehetne hozni a szálakat, de a szintézis és a 4. vég (amikor folytatódik a ciklus) akkor is kilóg a sorból. Szerintem a folytatás vagy abban az időben játszódik majd, mikor küzdünk Sheppel, vagy utánna jó pár évvel, de nem hinném, hogy több száz évet ugranánk előre.
Az előzményes részek esetén nem hinném, hogy gondot okozna, hogy a döntéseknek nincs óriása hatása, súlya, mert a 3. résznél is nyomatták, hogy mekkora hatása lesz a korábbi döntéseknek, mégse volt olyan nagy durranás.
Mondjuk még azt nem értem minek kellenek a mentések, mert, ha folytatják és a négy fajta verziót felhasználják a folytatásban, az lényegében négy teljesen új játék lenne.
///\\\ Már a jövő sem a régi ///\\\ Magyar égre magyar UFO-t ///\\\ Sose nyomjá full kretént - Kirk Lazarus (Tropic Thunder) ///\\\
-
Ryder62
őstag
válasz zolee0307 #9089 üzenetére
Most őszintén ezek után ki kíváncsi egy előzményre?
Most gondoljunk bele hogy az emberek cirka 30 éve vannak a galaxisban. First Contact War unalmas lenne egy ME-be, meg akkor el lehetne felejteni a többi fajt hisz akkor az emberek épp hogy csak a küszöbön álltak. Ha utána valahogy de még a ME1 cselekményei elé tennék az új játékot, már érdekes lenne de valahogy egy "buta" korszakban mászkálnánk. Itt nem lenne szuper hajónk mint a normandy, nem lenne szerethető MI, mint EDI, ellenfelek lennének kihúzva (gethek, collektorok stb mert nem sok vizet zavartak a ME1 elött) még bent sem lennénk a tanácsban stb
Szóval én egy új ME-t a jövőbe tudnék leginkább elképzelni elképzelni.
-
-
Vinyard#
aktív tag
A legkirályabb az lenne amúgy, ha csinálnának egy alternatív ME univerzumot. Ahol mondjuk már Shepard születése előtt sem úgy történt sok minden, ahogy tudjuk, és Shepard is csak egy lábjegyzet lenne, mert meghal az Akúzon, Torfanon, vagy ilyesmi. Helyette lenne egy másik hős, egy másik sztori, de ugyanúgy Kaszásokkal, akik mondjuk itt más célból gyilkolásznának. Ezzel akár a dark energy felé is elrugdoshatnák a dolgokat. És tök érdekes lenne látni egy "what if" világot, aminek akár a máshogy történő események miatt végül teljesen más sorsa is lehetne, mint ahogy ismerjük.
Tudom elég meredek, de nekem bejönne. Én mindig is bírtam a "what if" dolgokat...nagyon jó eljátszadozni a gondolattal, akár a valós történelemben, akár egy fiktív világban. Aztán ebből is lenne egy trilógia, és el lehetne dönteni, hogy melyik verziót folytassák tovább.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz CPT.Pirk #9094 üzenetére
Látom te is paragon vonalon mozogsz.
Ha a Ruthless elősztorit választod, akkor ezt a cseppet sem megtisztelő titulust aggatják rád, hogy "Torfan mészárosa"...mivel leszartad, hogy a csapatodból senki nem éli túl, a lényeg csak az volt, hogy teljesítve legyen a küldetés.
Részletesebben:
Throughout your military career, you have held fast to one basic rule: get the job done. You've been called cold, calculating, and brutal. Your reputation for ruthless efficiency makes your fellow soldiers wary of you. But when failure is not an option, the military always goes to you first. The Ruthless character sent 3/4ths of his/her unit to its death and murdered surrendering batarians on Torfan.[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
válasz Vinyard# #9099 üzenetére
Ez igaz.
Egyébként én valószínű kicsit meghasadnék, meg keverném a dolgokat, egyszer poén lenne, nah de egy új trilógia ezt az elméletet követve lehet kicsit sok.
De kiadhatnának egy mondjuk 5-10 órás DLC-t (persze ingyen) ami ezen alapszik és gyorsban végigrohanunk a sztori fontosabb elemein."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...