-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #258614 üzenetére
Gondolom akkor nyárinak semi-slicket használsz.
-
JoinR
senior tag
válasz macilaci78 #258616 üzenetére
Nyáron, amin egy R888R-nél több minta van, kuka.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258614 üzenetére
Ha igazan le akarod vedeni magad vegyel egy 4S szettet is az atmeneti idore amikor a nyari meg gyenge a teli meg mar...
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
válasz macilaci78 #258614 üzenetére
4s gumik között is lehet nagy különbség. A "prémium"-okkal nem hiszem, hogy nagyon mellényúlnál.
12k km-t mentem 195/65R15 Nexen 4S-el és már közel 20k-t 225/45R17 Vredestein Quatrac Pro-val, télen/nyáron, pályán 130-150-el, valamint hegyi, kanyargós utakon is. A Nexen volt, hogy nyúlt kicsit, de a Vredestein eddig mindig stabilan tapadt, sosem az volt a szűk keresztmetszet. Egy dedikált téli/nyári adott évszakban és időjárási körülmények között biztosan jobb, de ésszel közlekedve egy jó 4s teljesen jól szuperálhat. Csak azért gondolkodom, hogy jövő télre beszerzek egy második felni garnitúrát rendes téligumikkal, mert letaposott, fagyott hóban, fent a hegyen nem szeretnék elakadni, ha épp olyan van (bár idén is csak szándékosan kerültem olyan szituba, hogy vissza kellett fordulnom egy fagyott-havas útszakaszról 2000 méteren a Vredestein gumikkal). Az sem biztos, hogy veszek majd, mert mentőövnek télen nálam van a hólánc is, csak lusta vagyok szerelni..
-
válasz macilaci78 #258602 üzenetére
Gondolod, hogy egy 3-4 éves nyári/téli féktavja jobb, mint egy új márkás 4 évszakosnak?
Nekem nem koptak le 6-8 év alatt a gumik, ha téli/nyárit használtam. Most az egyik autón 2022- es 4 évszakos van, a másikon meg 2021- es.
Látnád mikkel adják el a hasznalt autókat, meg kérdezz meg egy gumist, hogy mikkel közlekednek emberek[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz macilaci78 #258639 üzenetére
Nekem rendre elöregedett a téli/ nyári, siman volt még futó felülete, de már 4+ évesek voltak, volt ami második autón folytatta életét ami csak helyben ment, de még 8 éves gumin is volt minta (ts 830)
Mostani prémium gumik meg még hamarabb elöregszenek. 4 évszakost 3 év alatt lejárom. Nincs ideje elöregedni.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ArthurShelby
addikt
válasz macilaci78 #258596 üzenetére
És a centirozással mi lesz?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #258616 üzenetére
https://www.tyrereviews.com/Article/2020-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm
Tessék, nézd meg a videót. Hó, 30⁰ levegő (4x⁰ aszfalt), egyéb szempontok is mint a német teszteken, és persze referencia télinés nyári gumi is a tesztben. Ezután lehet a frisebb tesztjeiket olvasni, ezt mindenképp meglesném előtte.Qru Köszi, bár nekem a Vesuve jobban is tetszett. Talán még a Rial Milano is, vagy max döntetlen a kettő, mert utóbbit a színe tette izgisebbé
[link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz macilaci78 #258668 üzenetére
Arra a futásra pont ideális, 35-40ekm alatt lekopik, 4 évente 1szett, nem kettő amit kukázni kell.
Amúgy ősztől tavaszig ideálisabb, erre az időjárásra, mint egy téli
Amit még elfelejtettem hozzá tenni, hogy 2tonnás autóra én sem ezt raknám[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258768 üzenetére
Asszem azzal magyarázták a nem-et, hogy túl nagy terhelés lenne a környéknek ha mindenki autóval menne, ezért inkább nem építettek parkolót.
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258772 üzenetére
Ja de most a gyalogosok miatt vannak dugók a meccsek előtt. Képzeld el mi lenne, ha a gyalogosokon keresztül kellene autóval célba érnie a vidékről érkezőknek. Ez mission impossible lenne.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
válasz macilaci78 #258880 üzenetére
Ok
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259065 üzenetére
Maradhat a téli, bár ott csak télies útviszonyok között kötelező a téli de gondolom nyáron többet mész, hadd kopjon a téli (is).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259089 üzenetére
Jah a környéken az összes fa alatti parkolóhely üres volt nálunk.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259086 üzenetére
Hóláncra talán nem lesz szükség de ha van az nem hátrány. Hosszú útra én a bikakábelt is be szoktam dobni biztos ami biztos (meg pótkereket is felfújom). Legutóbb 4,2 helyett 0,3 bar volt a mankóban. Azzal nem mentem volna sokra...
#nincsbennetarcsi
-
válasz macilaci78 #259106 üzenetére
Olaj, vontató kötél, kesztyű, szivargyújtós kompresszor, csavarhúzó, villáskulcs készlet, csillagkulcs, emelő, pótkerék, láthatósági mellény, pokróc, gyorskötöző, tölcsér, mikroszálas törlő, ernyő, bal oldali ablaktörlő,biztosítékok, égőkészlet, mentős doboz
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259106 üzenetére
Melleny az valid, nekem 1-van az utasterben. Elvileg annyi kene ahanyan ulnek a kocsiban mert amikor kiszallsz (vesz eseten) mar rajtad kelly hogy legyen.
#nincsbennetarcsi
-
válasz macilaci78 #259131 üzenetére
Jól van, akkor nem vagyok akkora nyomi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
F_Zolee
veterán
válasz macilaci78 #259138 üzenetére
Főleg ha tényleg ilyen sávban volt por akkor még előtte kell lassítani-villogni aztán nem a sűrűjében kellene satuzni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #259273 üzenetére
Felénk is előfordult olyan autó pl ideiglenesen kivonva, amiről nem gondolná alapvetően az ember - van keret úgymond, csak épp figyelmetlenségből kimarad egy csekk vagy határidő.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259311 üzenetére
Gariban javítják (legalábbis hivatalosan, valójában meg semmit nem csinálnak vele kb), azt a 300k-t a vétel és a meghalás között költötte rá.
Nagyot ugrott az áruk ezeknek (is) és egy 0 km-es motorral pláne sokat ér. Sztem arra hajaznak, hogy megunja és visszakéri a(z akkori) vételárat ők meg a már kész kvázi új kocsit eladják óriási haszonnal. Plusz ugye amit rávert már 300k értéknövekedés is az ő nyereségük (új gumik pl).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #259467 üzenetére
Teherautóra sima ügy, mármint az állapotot leszámítva
-
válasz macilaci78 #259483 üzenetére
Faterom 68, hetente 3x 1,5 órát teniszezik, mindenhova mennek túrázni, jelenleg jobb kondiban van , mint én. (A 20 év vendéglátás és a covid hazavágta az izületeimet).
De ott van ex anyós, aki alig tud elcsodzogni a 200 méterre levő boltba és fiatalabb Faternál egy évvel.
Mutter is bicajozik minden nap és gyalogolni járnak egy héten 3* 10 km-t, ő most 70.
Szerintem is szigorúbb orvosi vizsgálat kellene. Aki fitt, annak nem jelent gondot[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259483 üzenetére
Azert 70 felett nem artana reflexvizsgalat sem. Es meg akkor is siman lehet nem lat at bizonyos forgalmi szitukat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259488 üzenetére
Teljesen egyetértek. Fater 70+ és még most is tök jól vezet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259501 üzenetére
Jah pláne a hannoveri villamos, az elég overkill ilyen téren.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz macilaci78 #259724 üzenetére
Akkor sorry!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #259724 üzenetére
Azóta is megvan a hiba?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259840 üzenetére
Ooo oregautok csodai. Nekem az alapjarat tunt el. Ha nem nyomtam a gazt leallt a kocsi. Piros lampanal megallni kulon ugyessegi jatek vt. Letettem a garazsba, pihent kicsit azota is jo (honapok ota).
#nincsbennetarcsi
-
válasz macilaci78 #259864 üzenetére
És tényleg bakker, ott a pont
Mondjuk bent van a gyári isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259866 üzenetére
Uj autok is szarok. Az elmult 2 uj autobol 1 az olajat ette 1 a vizet.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #259941 üzenetére
Nekem szerencsére csak 2x3 km-t kellett megtennem.
-
6030D
Ármester
válasz macilaci78 #259941 üzenetére
Ismerősnek egy osztrák kúton zárta magára az ajtókat a Phaeton, mert azt hitte a hátsó ülésre dobott kabát+női táska kombóra, hogy utas (elvileg utas nélkül nem zárja be magát). Járó motorral, mert csak pisiszünet volt. Itthonról vitték utánuk a pótkulcsot.
Apósnak az XCeed csomiba dobta pakolás közben a kulcsot, lecsukta, elment a boltba, ott vette észre, hogy nincs nála a kulcs. Az ajtót megpróbálta nyitni, azt nem engedte, de a csomagtartót szerencsére igen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #259997 üzenetére
Nekem ilyenem van, pár éve vettem a 48g-ost. Ontja magából a cuccot. És úgy látom a 60-as most olcsóbb mint a többi.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #260056 üzenetére
Benzinesekben ritkán van diesel particulate filter.
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #260058 üzenetére
OPF vagy GPF a megfelelő rövidítés, előbbi az Otto, utóbbi a Gasoline.
-
Mauzes
őstag
válasz macilaci78 #260081 üzenetére
Jó ötlet, de a méret miatt ki kellene próbálnom. 190 centimmel az e-up és társai kiesnek nekem is. Te hány cm vagy?
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #260081 üzenetére
A rex-el azert van szivas. Pl. nincs hoszivattyus futes, a motort ugyanugy szervizelgetni kell, olajcserere jarni, stb.. Inkabb egy 90Ah-s teljesen elektromos. Bar 90-nel es felfele utazni az sem olyan jo, elegge imbolyog nagyobb sebessegnel.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #260195 üzenetére
De hogy ellenőrizné a visszavett akkukat ha egy robotizált rendszer intézi a kocsiból kiemelést, töltést?
Norvégiában már szinte csak EV járgányok vannak. Enélkül a megoldás nélkül is sikerült elérni a céljaikat. Azt a modellt kéne követni, mindenhol legyenek töltők, olcsóbb áram, stb.
Ja és ezeket az akkukat nem Ah-ban hanem kWh-ban mérik mivel eltérő feszültségűek autógyártónként és a Wh jobb mérőszám hozzá
Nem tudom mi a baj Apple töltőcsatlakozójával 10 éve olyan és mégis tudja tölteni mindenki a telefonját. Ez is egy az EU homologizálási dolgai közül. Laptopokra miért nem erőltetik rá a homológ csatlakozókat? Ja hogy az más. Miért más?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #260199 üzenetére
Élettartamot lehet növelni a gyorstöltés alatti hűtéssel szerintem, de nem ástam bele magam a témába, mert egyelőre nem látom hogy ez lenne a jó irány.
⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #260199 üzenetére
Sok olyan auto van már, ami elmegy 400km-t simán, normál használat mellett, hidd el, ha akarnak, simán tesznek akkora akku csomagot néhány éven belül, ami elmegy 7-800-at, max 3T lesz… az meg bőven napi értelmes vezetési hatótáv felett van. Igazából viszont a lakosság bő 80%-a nem megy többet napi 80-100km-nél. Megmarad egy 20-30% akinek kell a napi nagy hatótáv… de ennek is csak töredéke aknázna ki 500km-es táv felett. Az emberi lustaság meg félelem ami befolyásolja ezt az egészet…
I3, 160-200km-t megyek el vele, teljesen élhető, pedig évente megyek 21-23e km-t, nekem lenne egy 130-as tempon 250km-t tudo elektromos autóm, évente 3-5 alkalommal kellene töltenem útközben. Van ilyen autó már most is, több is. Pl egy Y long range, de első szériás modell 3 is ritkán késztetné töltésre…
Simán el tudok képzelni pl olyan autót is, ami 2 személyes cserébe van benne egy batár akku, súlyban marad a mostani 2-2,3 tonna…. pályán nagy távolságra üzletkötőknek.
No meg a sok mini városi auto, akar az 1 fős… egyszerűen céleszközként kellene kezelni, azt amivel az évi futásigényed nagy részét megteszed.
Szerintem teljesen feleslegesen ül, jelenleg a lakosság többsége nagy hatótávú behemót benzines/diesel autóban… -
nagyúr
válasz macilaci78 #260205 üzenetére
Támogatom a hidrogénes meghajtást!
Akár üzemanyagcella, akár robbanómotor tekintetében (utóbbi tökjó lenne alternatívaként a hang miatt!).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #260227 üzenetére
Mármint a maradék 10%? Nem olyan vészes az a 250km/2,5 óra… egy nagyobb akkus autó ezt tudja simán.
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #260234 üzenetére
Modell3 LR 320 km felett tud 150-el, ha jól láttam a teszteket, télen nagy hidegbe 275km-t.
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #260101 üzenetére
Persze, csak itt most a nagyobb kapacitasu teljesen elektormossal versenyez. En ugy tudom, hogy a REX csak reszterhelest fed le es csak noveli a hatotavot, azaz ha lemerult a belso akku, onnantol a REX-el nem tudsz tovabbmenni. Sot, ha nem az ut elejen kapcsolod be rogton, akkor mar kisebb lesz az osszes megteheto hatotav.
Mamar a 120Ah-s majdnem hozza azt a range-t mint a REX-es 60Ah, csak nincs benne ez a sok extra kompromisszum.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz macilaci78 #260265 üzenetére
Gyorben? A Mercedes oldalon nem latom kiirva, hogy mas tipusokkal is foglalkoznanak.
A gyori Jeep-nel elegge hektikusan mukodik a visszahivas. Megbeszelunk valamit megigeri, hogy visszahiv (persze nem hiv) aztan ha en hivom nem veszik fel
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #260257 üzenetére
Az a baj a rexxel, hogy nem tud csak benzinrol mukodni es mivel csak 34 loero a benzinmotor, ezert fogyasztja mellette az akkut is. Amikor az akku lemerult, akkor leall az auto. Szoval csak tankolassal nem tudsz tavolabbra menni. Ennek kovetkezmenye, hogy ha tudod messzire mesz, mar azonnal inditani kell a benzinmotort is, mert ugy tobb ideig tud rasegiteni es nagyobb lesz a hatotav, mintha utolag kapcsolad be.
De i3-al nem jo 90 felett utazni, elegge imbolygos. Plusz a motorcsapagy is eleg erzekeny dolog, a max sebesseg kornyeken varhato, hogy tonkremegy es nem lehet csak csapagyat cserelni, kuka lesz az egesz elektromos motor. Itt a forumrol f27 probalta a csapagy cseret(mint szervizes) veghezvinni, de tavaly meg nem sikerult neki, mindig veszuzemmod lett a vege. Lehet, hogy azota mar sikerult valami modszert kitalalnia.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs