- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mauzes #121662 üzenetére
Alájuk mehetet valami kosz és hanyagul mosták le átadás elött, általában murvás telepek vannak és kereskedéseknél is gyakori, nekem a jobb oldali ablaknál voltak a nedvesség lehúzó gumi és az üveg között murva szemcsék, az lehet neked a lapátokon, mondjuk én egyből reklamáltam volna, de még így is tehetsz egy próbát, mert kopó dolgokra is jár 2 év garancia
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mauzes #121662 üzenetére
Políroztatni lehet az üveget. Utánna mehet az új lapát rá, ha a régi urgál, vagy csúnyán töröl. Ezen kívül egy víztaszító bevonat is sokat segíthet. Én pl. sötétben, autópályán, esőben nem kell töröljek, teljesen jól lehet látni anélkül is, mivel a víz kis cseppekbe összeálva felfut a szélvédőn.
Ha rendbe lett téve, akkor pedig megelőzésképpen; szárazon nem törölnék, száraz szélvédőn spricnivel sem törölnék, hanem kézzel/nagynyomásúval mosnám le (lényeg, hogy bő vízzel). És hetente azért átmosnám a szélvédőt és áttörölném a lapátok gumicsíkját is. -
-
válasz Mauzes #128035 üzenetére
Nem, mert a 100eFt+ ÁFA az127eFt
Amúgy a biztosítót kérdezd meg
Amúgy mennyi volt a kár?
Mert ha 1,28M Ft, és 100eFt/10%, akkor stimmel a 128eFt, vagy 640eFt, de 100eFt/ 20% az önerő, akkor mindig a nagyobb összeget számlázza és akkor is 128eFt lesz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
válasz Mauzes #129601 üzenetére
Ha a Voice Match be van kapcsolva a Google Assistant beállításai között, akkor felismeri minden további nélkül, nem kell gomb. De a kis mikrofon megnyomására is el tudod mondani, hogy vigyen haza, illetve nálam a kormányon a hívásfogadás gombot hosszan nyomva is bejön az Assistant.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #159173 üzenetére
Elég 15 ezrenként cserélni az olajat és a szűrőket. Főleg, hogy azért nem egy gagyi olaj megy bele a márkakerben. Ha csak városoznál akkor érthető lenne a 10 ezres periódus de így feleselges pénzkidobás szvsz. A gázolajszűrőt meg elég minden második olajcserénél cseréleni.
Ez a túl erősen szűr az új szűrő az marhaság, azt ne hidd el.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz Mauzes #159173 üzenetére
Mennyi megy bele egy év alatt? Én inkább úgy cserélném az olajat és olajszűrőt, hogy fix évente és a Km legyen az intervallumos 10-15 ezer között. Ha valami miatt egy év alatt több menne bele 15-nél akkor cseréled előbb, mint egy év értelem szerűen.
A légszűrőt, gázolajszűrőt, pollenszűrőt minden második olajcserénél.A szűrők új korukban rosszul szűrnek és utólag lesznek tömöttebbek és hatékonyabbak. Ezért nem ajánlott gyakran kidobálni belőle.
Amit te mondasz az más, nálunk melóhelyen a vízkezelő gépeknél az új szűrőszettet mikor berakom az első negyed órában valóban 3 bar fölött tolnak a szivattyúk, mert még nincs átázva a szűrő és légbuborékos is és utána áll be egy 1.1 bar körüli érték. De ilyen jelenség az autókban nincs. -
BigBlackDog
veterán
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Mauzes #160119 üzenetére
Már leírták, csak forgalmi - legjobb tudomásom szerint -. Nem feltétlenül akarom így megoldani, de amúgy is az a hülye helyzet, hogy az eladási sorrendek miatt az "én" autóm van asszony nevén, az asszonyé meg az enyémen. Úgyis májusban van a forduló, szóval kb. 1 hónap és küldi a számokat az Union. Ha leesek a székről, akkor majd az asszony tartja üzemben a saját autóját is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mauzes #160177 üzenetére
De, mi sokkal okosabbak vagyunk.
Viccet félre téve: Nekem mondjuk a Golf 8-as formája sem emészthető... Hát talán majd a facelift-el rendbe teszik az elejét.Arteon: sztem az a vezérelv, hogy pl a Mercitől lopjanak ügyfeleket shooting brake fronton (árban alájuk vágva) de ehhez szvsz nem elég ütős a formaterv. Ettől az Arteon kombitól még a Superb kombi is pofásabb...
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mauzes #195567 üzenetére
Ha jól rémlik, egyszer azt az infót kaptam, hogy "kármegelőzés" miatt állnak így a biztosítok hozzá. Magyarán, inkább rendezik az üvegkár nagy részét, minthogy utánna szélvédőtörés miatt nagyobb baleset történjen. Aztán, hogy mennyire valós ez az indoklás, azt már nem tudom.
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #258227 üzenetére
Mindenkepp a kereskedonek jelezd! Lehet azt mondja menj be a legkozelebbi markaszervizbe es kerj javitasi ajanlatot.
de! A hangszoro lehet akar beallitasi kerdes is, a tavtarto es veszfekasszisztens meg nyughat amiatt ha egy bogarhulla eltakarja a kamera/radar latasat. A startstop csak jo allapotu es megfeleloen feltoltott akkuval mukodik, az jarhatja a veget akar. -
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Mauzes #260051 üzenetére
Kinek mit jelent az izgalom?
Honda JazzAmúgy van milyen autót vegyek topik is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #260051 üzenetére
Ha a töltés megoldott, akkor én valami tisztán elektromosban gondolkodnék. Budapesti városi forgalomban nincs akkora sebesség sem elméletben (megengedett), sem gyakorlatban, amit ne tudna tartani. Én például egy eUp-ban is vigyorogtam, bár presztízsben elmarad a kívánttól.
Nem tudom, melyik veszít jobban az értékéből: egy dízel a folyamatosan tologatott kitiltásokkal, vagy a degradálódó akkuval az elektromos.
Ha a dízelt a "jujj, nem bírja a városi használatot" elv miatt zárod ki, akkor a 4-5 éves benzinesektől is ugyanúgy tarthatsz. Turbó, DPF, stb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
brumi1024
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mauzes #260082 üzenetére
196 cm. Az eUp-ban (GreenGo) elfértem kényelmesen. A i3 kicsi, alacsonyan van a tető a vezetés szempontjából kényelmes üléspozícióhoz.
Ültél már eUP-ban? Nekem a Golftól is kényelmesebb.brumi1024: nekem csalódás volt a fejtér.
Reggie0: minden hibridnél kell szervizelni a belsőégésű motort.
90 Ah-s verzió hatótávja sem végtelen, a Balaton pedig nem Siófoknál ér véget.
Az i3 REx úgy jött képbe, hogy az elektromos hatótávja Pest megyében bőven kiszolgál és meg tudnám oldani az itthoni töltést, viszont szüleimhez (250 km oda), vagy Bécsbe ki tudok menni egy seggel megállás nélkül.
A motorjára van azért panasz, hogy nem erre lett kitalálva az a robogómotor, de nálam azért ha egyszer bekapcsolna, akkor azért huzamosabb ideig egyenletes terhelést kapna (autópálya, országút) és ez havi 2-4 alkalmat jelentene. Gondolom, ez nem annyira nagy igénybevétel, mint városi használat mellett naponta többször elindulni, hidegen járni 5-20 perceket.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- E-roller topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Robogó, kismotor
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPhone topik
- Steam Deck
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...