-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Szada85 #241976 üzenetére
Fura, mert én se láttam még így kiírva, pedig 10 évig éltem Ausztriában, júniusban voltam kint, figyeltem az árakat, mert kellett tankolnom a 3 napban, mindenhol 1,9x volt írva, nem 19x,x
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Szada85 #244706 üzenetére
De itt a skodát is feljebb rakják a sestnál,
Én cuprára, mint önálló márkára gondoltam, Ausztriában elég sokat láttam belőleEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Szada85 #244706 üzenetére
Igazából lehetne a Cupra, de akár a komplett Seat is egy amolyan Skodás egyszerűségű belső-külső, de Audi szintű hajtáslánc alatta, mindez VW áron. Szerintem erre lenne igény.
Mondjuk Magyarországon az átlagemberen felül 2 féle hülye van, az egyik megvenné a 7 személyes luxus SUV-ot vagy a Bentley Continentalt is 1.2 TSI-vel, a másik meg egy 600 kilós kasztniban szeretne 600 lóerős sorhatot hátsó kerékkel.https://tinyurl.com/rasoapro
-
pècsimunkás
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #244882 üzenetére
Megneznem egy kor Nordschleife utan, mennyire forrnak fel az elektronok
Shadowbull: nincs olyan, hogy nagyobb motor nagyobb literteljesitmenyt visel el? Vagy pusztan csak a kis motoroknal nem meretezesi szempont, hogy literenkent akar 200 lovat is elbirjanak tartosan -
válasz Szada85 #245553 üzenetére
Az max üzemanyag takarékos, de a motornak nem tesz jót az tuti, én 1500 alá nem engedem a motort menet közben
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
opr
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Szada85 #246340 üzenetére
Igen, sokat olvasok usa autos forumokat is, hasonlo tendenciakat figyeltem meg. Az eredeti hsz-ben mondjuk foleg a pickup szegmensre gondoltam, ott gondolom nehez lehet utolag beszallni europai premiumgyartokent.
Utoljara mikor voltam egy XTS-t kaptunk, meglepoen jo volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szada85 #246359 üzenetére
Igen EU-ban a Volvo is mar 180-ra limital. Az enyem 120-nal szabalyoz le, szoval ez mar regebben is megvolt.
Sokkal kevesbe faraszto az egyenletes 110-120-as tempo.
Nekem az tetszik, hogy nincs csekkezes. Kiszednek es kartya vagy kp. Nagyobb visszatarto ero, amit nyersz a gyorsahjtassal boven elveszted...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
opr
veterán
válasz Szada85 #246420 üzenetére
Szerintem teljesen jó, nekem tetszik. Fontosabb dolgok rendesen gombokkal működnek, dizájn se böki ki az ember szemét, amit kell, azt tud... Szerintem ez egy nagyon fasza kocsi.
Már csak annyi a kínom, hogy ha tud a nissan ilyet is, akkor ide eu-ba miért csak azokat a gólyalábas fostalicska suvokat hozza, amiket "speciális" gyerekek rajzoltak?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Szada85 #246434 üzenetére
Auto teren En is, nagyon tudom irigyelni az amcsi piacot. Egyreszt az arak is sokkal kedvezobbek, masreszt rengeteg olyan modell van, ami nekem nagyon tetszik, de ide nem hozzak oket.
Ui.: Es igen, pl a kepen szereplo kia is ilyen.
Ui2.: A fo remenyem, hogy le fog csengeni ez a hulye suv mania, mint ahogy az egyteru mania is lecsengett. Legellenallas, es ilyen teren fogyasztas szempontbol a szedan/sportkombi szeru a letezo legjobb forma, ugyhogy van ra remeny, hogy az elektromos autok terjedesevel, ahol kb mindennel jobban szamit a fogyasztas ujra eljon ezeknek az aranykora. Mert amikor a kozott kell valasztani, hogy vagy suv, vagy +50-100km valos, autopalyas hatotav, akkor szerintem nagyon sokan fognak a hatotavra voksolni. Legalabbis ezt remelem, aztan majd meglatjuk.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #246434 üzenetére
A kinti motorokkal nem lenne jo itt, nagyon felvinne a CO2 atlagot Pedig jobb lenne, ha az eldobhatos hokimotorok helyett inkabb ilyen tultervezett motorok lennenek, amiknek ugyan papiron magasabb a fogyasztasa az itteni (total elcseszett) meresi ciklus szerint, de legalabb a valosagban sem ennenek tobbet
-
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #246447 üzenetére
Amivel pont csak papiron eszik kevesebbet Ugye nekem cegesnek i30 1.5t-gdi mhev van. Tankolas ota csak ket Bp-Zsambek-Bp volt, raadasul mindketszer a “szebbik utvonalon”, gyereket altatva hazafele. Sok kigurulas, enyhe gyorsitasok, szoval igyekeztem plattnerezni, aztan igy is 6,3 bc szerint… ezzel aztan megmentjuk a bolygot, ilyen felhasznalasban a 20 eves konstrukcioju A4 1.8T se eszik tobbet kb…
-
-
brumi1024
veterán
válasz Szada85 #247951 üzenetére
Be is vezetik az 50 literes korlatozast ismet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen