- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Próbálta már vki ezt az Aegon SmartCasco-t?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #97704 üzenetére
Nem tudom, ezért kérdeztem.
Kollégámnak van (Oktáv 1) azt mondja prepaid rendszeres, tehát ha lefogy a pénz nem ketyeg a casco. Vagyis ha csak időszakosan kell (pl nyaralás erejéig) arra tökéletes. Állandó védelemre könnyen lehet, hogy olcsóbb egy hagyományos casco.
#nincsbennetarcsi
-
hülyegyerek
addikt
A márkakereskedés kimondta az áment : 1 elem lesz cserélve, plusz a bal első gumi, 40% az avulás.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
gzbotii
veterán
válasz hülyegyerek #97708 üzenetére
Megéri ott javítani? Főleg eladás előtt?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #97708 üzenetére
Nem is lőttél nagyon fölé az 50%-os tippeddel.
mod:
gzbotii: Pont azért, így lesz számla meg (elvileg) jól megcsinálják ami bizalmat kelt a vevőjelöltekben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mr_kickass #97712 üzenetére
De a nem hozzáértő aka laikus leendő vásárlók sajnos nem. És az utóbbiakból van a több.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mr_kickass #97714 üzenetére
Ha van 1 csepp esze átvizsgáltatja vétel előtt és akkor kibukik. De elég ha csak szimplán nem színvak, a teljesen új elem soha nem lesz pont olyan színű mint a már többéves lemez (a mattulás miatt).
#nincsbennetarcsi
-
mr_kickass
tag
Ezt nem vitatom. Nem is azt irtam, hogy vajon hany olyan ember van, aki eszreveszi a cseret, hanem azt, hogy hany olyan van, aki eszreveszi, es csak a markaszerviz felel meg neki. De valoszinu sosem fogjuk megtudni.
Abban egyetertek veled, hogy tobb embernek lesz szimpatikus, ha ott csinaljak, a koltoi kerdes arra vonatkozott, hogy vajon megeri-e vajon a plusz penzt egy fuggetlen szervizhez kepest a jelen helyzetben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mr_kickass #97716 üzenetére
Igen, aligha készül erről reprezentatív elemzés.
Sztem nem, legalábbis nekem nem. Javították már autómat márkaszervizben, messze nem voltam elégedett velük. Azóta ha ilyen van/lenne inkább viszem Sanyikához a sarki lakatoshoz olcsón és szépen megcsinálja.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #97690 üzenetére
A táltos benyó helyett egy GTI táskát vegyél, az elég menő lenne.
mod:
EQMontoya: A biztosító nem szociálsi intézmény, hanem kőkeményen profitorientált... Szóval nagyon nem kell meglepődni ezen szvsz. Persze nem helyes nyilván, nem is erről van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
Reggel olvastam a cikket, nem találom a táskák árát (FB-on mutatott képeket, de nincs fiókom).
Érdekes ez a SmartCasco; macerás lehet használni, ugyanakkor határozottan kellemes díjakat kínál. Gyanúra ad okot, hogy látni akarják a GPS adatokat; hacsak a koordináták miatt, az nem gond; ha a tempó, az már necces lehet, hogy egy gyorshajtás miatt esetleg megtagadják a díjfizetést (garázsom van, országúti 90 kmh-hoz nem igénylek cascot).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #97726 üzenetére
Nálam előírás a prémium 95-ös, be is tartom. Sőt, V-Power 100-ast szoktam tankolni.
Ha közvetlen befecskendezéses az Auris, akkor én abba is prémiumot tennék, de ha nem írja elő a gyártó, akkor nem muszáj.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #97726 üzenetére
A magasabb oktánszámtól erősebb lehet pár %-al (ha ismeri az ecu a magasabb oktánszámhoz tartózó előgyújtási szöget), amit kb nem veszel észre, max egy erre kihegyezett gépen. De ha már erre utazik vki akkor E85-öt kell tankolni annak 102-105-ös oktánszáma van alapból.
A prémiumban lévő extra adalékok jobban tisztítják a motort és a befecskendési rendszert, jobban keni az injektorokat amitől lehet halkabb a motor. Ha csak driekt befecsis akkor csökkenti a koromképződést, így később kell elvinni pucoltatni (de akkor is el kell egy idő után).Szvsz felesleges pénzkidobás ha csak a gyártó nem írja elő kötelezően.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
E85 itthon már nincs ha jól tudom.
És mi van nálunk 1.8t tulajoknál? 98 az előírt. Nálam 100-as megy bele, mióta megvettem.Amúgy ha jól tudom, akkor az alacsonyabb előgyújtás miatt is jobb az erősebb nafta.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tomcsi23
veterán
-
-
veterán
válasz tboldi #97731 üzenetére
Simán elhiszem.
De gondolj bele, milyen állat lenne a 102+ oktánnal.
(#97736) brumi1024: Nekem heti 10 órával - hétköznap 1 óra ingázás + 5 óra maradék - havi 4170 Ft, azaz évi 50 040. A mostani cascóm 74 931 Ft /év. Nem fogok emiatt váltani, mert macerás, de igen jó ár. (Limit nélkülit kalkuláltam.)
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
-
őstag
válasz athomi #97741 üzenetére
Fotó alapján - már amennyire kivehető - egy elég rendes hasadás keletkezett az oldalán.
(#97742) brumi1024 Azért van ára ennek a guminak basszus, nem csoda, hogy használtan mindenki Linglongot tesz rá. Meg gondolom egy ilyen batáron nem bír ki 5-6 évet se.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
szőröscica
addikt
Alakul a fogyi nalam is. Hazafele 27.8km-en 3.6kwh, es meg 48 megteheto km erkezeskor. Igy a mai 60km-es ingazasom kevesebb mint 150 forintbol megvolt. A BMW-vel ugyanez legjobb esetben 2100ft plusz a parkolo kb 750 forintos napidija lett volna.
-
gzbotii
veterán
"egy-egy rosszul időzített váltás után annyira leesik a fordulatszám, hogy a kis háromhengeres rángatni kezd. Nem kicsit, hanem nagyon. Amíg a motor hideg, különösen rossz a helyzet, és a legszebb az egészben" [link]
Ez csak nekem tűnik user errornak?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-