-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #97747 üzenetére
Az igen!!!! ~1.4kwh/10km nagyon jo
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
gzbotii
veterán
válasz tboldi #97758 üzenetére
Három cikk alapján, annyira nem rossz. Aztán, ki tudja. Turbó azért sokat dob rajta.
TC cikk alapján jobban mozdul mind az 1.4 szívó Renault sCe.
Sandero is 900kg, szoval nagy terhet nem kell cipelni.Mondjuk nem egy 1.9 TDI
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Mivel ügyes voltam úgy jártam, hogy megrepesztettem a szélvédőmet. Egy e39-es sedan-ról van szó amúgy. Cserélni szeretném a szélvédőt csak nem tudom milyen márkájút kellene belerakatni illetve szegeden hol érdemes ? Eddig amit szimpatikusnak találtam az az unoglass kft és pilkington szélvédő. Szerintetek ?
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz gzbotii #97709 üzenetére
Pontosan azért, amit Qru is mondott. Szerintem fog annyit érni az eladásnál a tény, hogy márkaszerviz csinálta, mint amennyivel többet kér érte.
A gumit azért kell cserélni, mert az oldalfalából kiszakadt egy darab. Azt avultatni a kapzsi állatok viszont nem tudják, mivel tavaly vettem. Legalább ennyi erkölcsi elégtételt tudok venni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #97769 üzenetére
Csak gonoszkodok, viszont tényleg érdekel, mi az átlagos fogyasztás kb. elektromos üzemben, mennyire rontja a fűtés?
Gondolom, a klímázásról még nem nagyon van tapasztalat.
Fűtés hogy van amúgy megoldva ezekben? Csak a benzinmotor veszteséghőjével lehet, van elektromos kis radiátor, vagy van rendes, hőszivattyús megoldás? (Azaz fűtő klíma)Same rules apply!
-
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #97774 üzenetére
30%-ot simán lekap belőle a fűtés, még úgy is, hogy előfűtöd az utasteret reggel.
Mikor vettem, akkor voltak még mínuszok, 50km jött ki belőle max. az én felhasználásommal olyankor, de -10-ben szerintem 40 lesz inkább. Most viszont a 70 is simán kiautózhatónak tűnik. A körülményeket ismered. Teszem hozzá, nem aszkéta üzemmódban használtam a fűtést. Kabát nélkül, pulcsiban utaztunk vele, 23 fokra állítva, ülésfűtéssel.
Sajna tényleg nem hőszivattyús, ezért nem túl energiahatékony a fűtése. Jó meleget tud csinálni, jó sok áramból. Benzinnel jobb, és tényleg nem művészet még a tiszta benzines fogyasztást sem 6 alatt tartani.
Szerintem ez az autó joggal kap zöld rendszámot, ellenben mondjuk a Q7 eTronnal vagy a 400 lóerős T8-as XC90-el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #97776 üzenetére
Bent Te tudsz tölteni? Mert a 40-50km már picit szűkösnek tűnik egy téli oda-vissza napra.
Egyébként ilyen ingázós felhasználásra tényleg jó, és ha kell, messzebbre is el tudsz vele menni.
Nálam ugye nem alternatíva, mert az 5 km távolságra történő munkába járás mellett elhanyagolható a benzinköltség.
Saint: Nem azért tanultunk/dolgoztunk X évet amúgy sem, hogy a fűtésen is spórolni kelljen...
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #97779 üzenetére
Igen, 3 perc setara van tolunk az elmus tolto. De az uj irodahazunkban lesz a melygarazsban is 12db.
Amugy en worst case scenariora keszultem, csak itthoni toltessel, 40km-es hatotavval, es 8 literes benzinfogyasztassal szamoltam, mikor kitalaltam, hogy nekem jo lenne az Ampera. Eddig messze tulszarnyalja a varakozasaimat. Abban bizom, hogy koltseges hiba nem jon elo nalam, es hogy zold rendszammal ingyenes marad meg a parkolas egy ideig.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #97780 üzenetére
Teddy szeme ehhez mérten egy halálcsillag főlézere...
(#97779) EQMontoya fura relációt vázolsz a tanulmányok/munka és a fűtés között
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz EQMontoya #97788 üzenetére
Nem tudom mi van, holnap csinálok napfényél is képet a lámpáról. Lehet a bele elkezdett elöregedni. Valami hasonló volt Dominál is pedig ott újak voltak a lámpák is... Max meg most kapott két iljentet és ezzel van a képen látható eredmény.
Én nem tartom értelmetlen szakmának az ápolót, a tanárt de még a vasúti kerékpumpálót sem Mea maxima culpa.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #97789 üzenetére
Tudom, hogy nem vigasztal, de nekünk síelés után brutál hóesésben történt hasonló (alany egy Tucson). Jöttünk kb. 150 km-t tompítottal, srác felnyomja a refit, semmi különbség. Megállunk, hát nem rá volt fagyva a fényszóróra a hó?
Amelyik szakma nincs automatizálva, az szvsz kell, még ha nem is olyan magasztos/fancy Kezdem hiányolni a kovácsokat, szerencsére van még egy bácsika a környéken. Nem szívesen dob ki az ember x*10 kg vasat, csak mert nem egyenes[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #97790 üzenetére
De most nincs fagy Lehet csak a szemem szokott hozzá Teddyhez. Na ott feloltom a refit, horizont érintőn felrobban az Alderaan.
Igaz van is különbség
A második kép most készült egy shell kúton azért ilyen setét.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz molnarpeter #97793 üzenetére
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #97793 üzenetére
Én is azt láttam.
-
BigBlackDog
veterán
Akkor a múlt heti javaslatot szem előtt tartva, mikortól indul a mai tali?
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #97797 üzenetére
4-re megyek futóművet állítani, szerintem 5-re ott tudok lenni a nyári tali helyszínén.
De nem tudok ma sokáig maradni.