-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én nem hallgatok semmit, ilyen fronton: egyszerűen átpörgetem pár megállítással a videókat. A totálkár ugyanis autós újságírók gyűjtőhelye saját bevallásuk szerint, minőségi anyagokkal az értő közönségnek: a valóság pedig az hogy a lusta, funkcionális analfabéta csak videót bámulni tudó, még hallás alapján is megértési problémákkal küzdőket favorizálja - tisztelet a kivételnek.
Uh én maradok az olvasásánál, az elhangzottak egyszerűen nem érdekelnek, a megnézhetőt meg pornóra tartogatom. Mea culpahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
-
Szidtam én a mérőpados okosságot? Muta! Azt szidom, hogy lefeküdtek a legfiatalabbak lusta ostobaságának ami podcast és videoblog néven szoktatja le a népet az olvasási készségről. Bármilyen jó a béle, köszönöm, nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bitpork #83755 üzenetére
Jó, megint nem tudom miről beszélsz 20 éve is voltak a tv-ben autótesztek, tudod, ott hallod a hangját stb. stb. totálisan egy olyan műfaj, aminek van értelme, és nem ugyanaz elolvasni.
A világfájdalmad meg az Y generációról, digitalizációról meg egyebekről nem értem, hogy jön ide.podcast
Ja, van egy darab égéstér. Ezer éve. Amúgy rádió is van pár évtizede, benne beszélgetős műsorokkal mondod a különbséget a kettő között?
Na de befejeztem suit yourself, azt nézel/olvasol, amit akarsz
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
Dugóban jó szórakozás lehet.
-
Motion_Blur
félisten
Szerencsésen megúszta ez a féreg, ha az én autómon ugrált volna ez a majom, valszeg nem ússza meg ennyivel
mod: kár hogy nem jött a villamos...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
K Norbi
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Kicsit elgondolkodtató, de szerintem racionális ember számára azért érthető a dolog.
-
nepszter1
addikt
Hali adott itt egy Toyota Avensis 2000 évjárat 1.6 VVTi , a probléma az hogy nem megy az autó nem fogyaszt többet meg semmi ilyesmi de szerintem sokkal jobban kellene hogy menni . Okozhatja ez a gyújtó trafó ? Vagy az üzemanyag ellátó berendezéssel lesz a probléma ?
-
Buster17
addikt
Hali!
Télre szeretnék venni valami autóponyvát egy projekt autóra.-Cél: Ne rohadjon tovább, szárazon tartása. (Nem baj ha karcol, mert úgy is fújva lesz.)
Milyen ponyvák közül nézelődjek, mit ajánlotok?
Kis autóról van szó, szóval nem is kell nagy..
Köszi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Buster17 #83768 üzenetére
Hát, én nem gondolkoznék ilyenben. Számomra meglepően más árkategóriában voltak a minőségi fóliák. Az olcsóbbaktól félnék, mert ki tudja, hogy mennyire szellőznek át (és akkor még a karcokról nem beszéltünk).
Én próbálnék valami betonplaccot keresni neki, hogy ne a párás föld/fű legyen alatt. Szerintem a párás talaj többet ront az állapotán, mint az esetleges csapadék. Plusz pont, ha fedett is esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #83766 üzenetére
Érdekes, hogy pont amikor vilivel arról beszélünk mennyire ... kétélű amikor azt csinálják amit, erre jön egy levél véletlenül amiben hálásan ömlengenek pont azért amit kifogásoltam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz focvis #83774 üzenetére
Biztos hideg, a fóka apuka mindig homorított és nyöszörgött, ha elérte a víz a testét. Egyelőre nem izgulok miatta, ha gáz lesz, legalább nem lesz dugó munkába menet, az írek rettegnek az ilyesmitől, tavaly leesett 2 centi hó, senki sehova, havas eső esetén még a busz közlekedést is leállították.
156 a befutó, találtam egyet, az első és egyetlen tulajdonosa adja el, kell egy kis izgalom. Szerelőt már találtam.
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #83766 üzenetére
Ez király, szerintem a TC cikk után tuti ráugrik valaki
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #83778 üzenetére
Reggel belefagy a seggem a bőr ülésbe, ami egyébként elképesztően kényelmetlen, deréktámasz meg miért is lenne benne... A lámpakapcsolót 3 hónapja nem sikerül megszoknom, vagy nem kapcsolom fel, mert kretén helyen van, vagy úgyhagyom, bimbambolás helyett akár le is kapcsolhatná magát.
Fogyasztás remek, motor alul erős (3000-ig) felette egy büdös nagy nudli, de többnyire elég.
Vannak benne kényelmes és figyelmes részletek, a beltér minősége szerintem reggelire megeszi a 6 éves családban levő Avensis-t, de valahogy nem az én világom. Átírás itt nincs, szóval kipróbálok pár autót (egy évben 4x cserélhetsz díjtalanul, felette már asszem bejelentés köteles), szóval most jön egy 156 (de van egy 320i is a könyvjelzők között ).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz rbalint88 #83778 üzenetére
Tudom, köszönöm!
10 év / 120 ezer km-re tervez vele, nagyrészt Bp.@Integrale: ülésfűtés nincs benne?
Amúgy én visszasírom a Saab Aero-ülését, a valaha volt legjobb ülésem, hiába bőr. A mostaniban fáj a derekam, ott nem tart eléggé, a deréktámasz maxon. Az Opel sportülések jobbak (voltak).@brumi1024: az Alfára gondolsz? Persze!
Ügyes munka. 👍[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Integrale
veterán
válasz focvis #83782 üzenetére
Nincs, furcsán felszerelt modell ez. 4 légzsákos, sportüléses, bőr belsős, elektromos tető, de nincs klíma, nincs ülésfűtés, nincs könyöklő, se deréktámasz.
Saab-ot és Volvót is néztem, de elég szerény a kínálat alsó-közép vagy közép kategóriában, ami van az vagy big block rettentő magas adóval, vagy turbós feleslegesen sok erővel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Drága a biztosítás és az adó. 1.6-ra 514 euro egy évre, 1.8-ra 636, 3.0 és felette 1809.
Itt az 5-ös BMW is 520i/d, ha lenne 720d akkor annak itt lenne piaca.
Plusz munkába eljárni, ülni a dugóban (14 km 1 óra 15 perc, aminek a fele autópálya) hétvégente egy hosszabb kirándulásból álló felhasználásra felesleges.
Írország a helyszín."Bad reklám is reklám too"
-
-
veterán
Ma reggel vettem havi BKV bérletet.
*22 év után először.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz focvis #83789 üzenetére
Megértem, mi pont annyit késtünk, mint amennyivel később indultunk el. Tragédia tud lenni a város. Csinálják a krva székházat a fradi stadionnál, emiatt a könyveskálmán áll a kőbányaitól, és borít minden racionális útvonalat...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #83790 üzenetére
Áll az egész kurva város, itt a Lechnernek is le van zárva a behajtóra (három hónapja építenek egy kurva kereszteződést az idióták), az egész város egy összefüggő dugó volt ma reggel.
Ráadásul egyre több a frusztrált idióta is az úton, napról napra rosszabbak az állapotok.
Szóval úgy tudnám levonni a konklúziót, hogy: Tarlós, a jó édes k... anyád, az!Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #83795 üzenetére
Nyugi, én is futóművesnél kezdek holnap, megjött a két lengőkar Japánból végre.
Áfával lett 68k a 2db, itthon 60 lett volna darabja.
Köszipuszi, kedves magyar kiskereskedelem!
Jah, igen, ennyiért DHL hozta házhoz...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tomcsi23
veterán
válasz BigBlackDog #83795 üzenetére
Tuti széthuligánkodta már ezt a kocsit is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz BigBlackDog #83795 üzenetére
Ez a 3. Golfom:
- A 6-osnak semmi baja nem volt; 4 évesen, 128 k km-rel vettem; "esetleg" a láncos vezérlést kellett volna cserélni.
- Az előző 7-esnek az ajtaját kellett beállítani, mert szélzaj volt, semmi más gond.
- A mostaninak igazából ennyi baja van; korábban a kapkodva végzett javítást kellett visszajavíttatnom (nem fizettem érte), ill. hiányzott a gyári emelő és valaki letörte a hátsó légbefúvó kallantyúját (Aliexpressről a gyárinak tűnő alkatrész 20$ volt postával). A futóműnek már volt hangja mikor megvettem; a lámpaprobléma az, ami újdonság. De én is soknak érzem.Japánt nem valószínű , franciát se.
-
veterán
Ha volna, meg rávaló keret is volna.
Ha beválik a BKV, akkor egy nagyobb ccm dízel vas tetszene - mindig visszajutok ide - kár, hogy büdös mind.
Javítom az előző hsz-emet: a Golf 6-nak zörgött a csomiajtaja - megoldva; rossz volt a könyöklő zsanérja - megoldva; valami gubanc volt a hátsó szélvédőbe épített antennával - majdnem megoldva, de pont akkoriban eladtam. Az egy igen masszív és jó autó volt.