Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz bitpork #68005 üzenetére

    Az X5-nél ez benne van a szériafelszereltségben, az az x-elős opció, hogy ne legyen, ekkor egy 2-300k-t még engednek az árból. A Q7 úgy drágább (ha épp nincs szerencséd az alkunál/ragaszkodsz a szigorúan azonos felszereltséghez), hogy az X5-ben benne van ez az opció. Tehát az ideális esetet tekintve is (jól alkudsz/elfogadod a különbségeket) előnye ez a BMW-nek, mert neki adott áron ez belefér, az Audinak meg nem.

    Abból a szempontból persze nem jó a példa, hogy ezek újonnan 30 milliós autók, ~300k-nak az első 3 évben bele kellene férnie, de a "prémiumságot" jobban támogatja a BMW rendszere, mint az Audié, ahol ugyanoda viszed a Q7-et, mint mondjuk egy 6-odannyiba kerülő Golfot, csak 3x annyit fizetsz ugyanazért a szolgáltatásért (olajcsere mondjuk).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák