-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Scross 1.0T 1090 kg meglepően jó.
Ma próbáltam. -
-
válasz Snoop-y #68507 üzenetére
Kornél már veszett fejsze nyele, legalább ennyi örömet hagyjunk neki. Viccet félretéve, átlag autózásra az is elég, csak könnyít a tempó felvételén és a dinamikán.
Mivel az én autóm most szar, bérelnem kellett. Egy C-max volt csak, 2.0 dizli, 136 ló meglepően jól autózható, hosszú váltóval. Akárhogy kínoztam, 5.4 liternél nem akar többet mutatni. 212k van benne, a kettőstömegűje mondjuk kivan, az üléspozíció szar, a futómű Fordosan jó és valamiért nem kerreg annyira, mint a Mondeo 2.0 tdci-je, pedig szerintem ugyanaz a motor. Szerintem kintre becélzok egy D5-t.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Magnum_ #68511 üzenetére
én továbbra is félek ugyanannyiba kerül, mint az 1.4 szívó
mondjuk 3 hengeresem volt (skoda 1.2 12V) annak nem volt nagy baj a hangjával2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
veterán
válasz kisza25 #68512 üzenetére
Egy jó Trabant Universal 2T?
- jól lehet bele pakolni,
- nincs turbó,
- nem romlik, nem szakad el a vezérlés; cserélni se kell,
- sőt olajat se kell cserélni !!4!
- nem forr fel a hűtővíz,
- nincs DMF,
- semmi felesleges csiricsáré, csak sportos hang -> igazi driver's car.(nem komoly)
-
B-L-A-C-K
titán
Ettől a turbótól miért kell annyira félni? Főleg hogy akik félnek tőle új autót akarnak venni, arra meg ugye van gari, de lehet sose romlik el nála, ha meg még is a javítása se egy horror már, cserébe normálisan megy a kocsi.
-
válasz focvis #68513 üzenetére
Erről jut eszembe, tegnap összeakadtam ezzel a szocgear-es waresszal:
Nagyon tolta neki a srác, csak padlón közlekedett, mindig sírásig forgatva, ontva magából az isteni kissé olajos benzinillatot, felidéztem a jó kis emlékeket gyerekkoromból. A hangja is ott volt szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz focvis #68513 üzenetére
++:
- DPF nincs
- kettőstömegű sincs
- otthon is lehet szegelni
- bele lehet operálni a TT autókárpitját
- kellemes, mert kormányváltós
- nem zavar a kardánalagút
- olcsó hozzá a gumi...
- pályán nem büntetnek meg gyorshajtásért, még a fix traffira is veszélytelen az M0-án...
- a VÉDA-t is nehezen hozza ki a sodrából... -
válasz focvis #68513 üzenetére
családi új autók listája:
trabant 601 volt már 3 is, család volt vele olaszban (2 felnőtt, 2 gyerek) go trabi go
stift is volt 3 db köztük 1db 5 ajtós 1992, 1db sedan 1998, meg egy suzuki swift winter 1999,
aztán meg 1 honda civic 1.4 1999 (jelenleg) 380e km motor továbbra is hibátlan
daewoo kalos még családban, de már nagybátyámnál
1 skoda fabia kombi 1,2 12v htp
1 kia pro ceed 1,4 105lóez mind új volt és volt még trabi 1,1, vectra A, 1,6, golf g4 1,6, 16V, i30 sw 1.4 crdi
tervben kia rio 1.4 2017és honda HR-v[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
z123456789
addikt
válasz Magnum_ #68435 üzenetére
Csak azért is rátok kontrázom.
Amikor összetört a Civic, elgurultam vele a szerelőhöz. Onnan hazakerült, mert a javítás már nem érte volna meg.
Árultam egy darabig, és szépen még utoljára lemostam, kitakarítottam, és még ponyvát is vettem rá, hogy ne ázzon. (A kutyákok viszont ezt bekajálták sajna. :/ )
A lényeg, hogy amikor jött érte egy srác - mondván az övének a hátulja törött szét, és az enyém pont jó lesz donornak - megvette, elvitte, majd küldte a képet az én összerakott autómról, hogy inkább még is csak az enyémet rakta össze, mert jobb felszereltségű volt, és szép volt a belseje. ~365 000 km volt benne, 142 000-rel vettem, és fogalmam sincs, hogy a kereskedő, akitől én vettem, mennyiről tekerte vissza.
Ilyen állapotban volt, de azért kitakarítottam, és lemostam.(Ez még a szerelőnél lett fotózva, a hirdetéses képeket letöröltem már)
(#68458) Saint_
Ennek mi lett a vége? Elolvastam pár hsz-t, de nem találtam a végét.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz B-L-A-C-K #68515 üzenetére
Mert szarra fog menni 100-150K megtetele utan mind. Mondjuk ha 3-4 evre veszed es ertekvesztest is belekalkulaltad akkor jo lehet.
Mostani kis turbok:
1 literes pocskoszoru megfujva 1.7 Bar-al
Hogyismondjam, angolul van ra szep mondas broken by design
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz kisza25 #68526 üzenetére
Egy alulmeretezett szivo sokkal rosszabb mint egy atlag turbo-s.
A masik felallas (1.0T) az mas teszta ott meglepodes lesz hogy mennyire szomjas a gep. Plane ahogy Kornel vezet.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Snoop-y #68528 üzenetére
Ezeket az 1.0 T-ket max 250e km-re tervezik, 1.4 szívó van a családban 380e km-el
Mondjuk én évi 12e km-et megyek, 20 évig jó vagyok
Egyébként pont ezért nem szeretnék használtat, ki tudja mennyit futottak a valóságban, pár év alatt van aki beleteker 100-200e km-et
A kia pro cedd 1.4 csak és kizárólag a 3 ajtó miatt lett eladva, 5 ajtóval ma is meglenne, sőt jelenleg a g4 1.6 16v is elég lenne, csak az is 3 ajtós, családbnól átvett, valós 168e km-el[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mágus2 #68426 üzenetére
Elvittem az új helyre a kocsit az előbb, a szerelő első dolga az volt, hogy megnézte a pedált és hiányolta ezt a rögzítést amit linkeltél
A munkahengert egyelőre nem említette, de nem is vont le messzemenő következtetéseket. 15-én reggel 8-ra viszem, azt mondta akkor lesz ideje szétszedni és megmondja mi a baja.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
footy
addikt
válasz kisza25 #68532 üzenetére
Ezeket az 1.0 T-ket max 250e km-re tervezik, 1.4 szívó van a családban 380e km-el
Az 1.4 szivot ugynaugy 200-ra terveztek, de megfelelo karbantartassal minden elmegy sokkal tobbet.(#68515) B-L-A-C-K
+1
meg annyit hozza, hogy a fogyasztas is kedvezobb(#68525) Snoop-y
Miert menne szarra?[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Mert a normalisan tervezett turbos autok 1 bar korul toltenek. Egyes sport modellek felmereszkednek akar 1.4 - 1.5-ig is (pl prodrive STI)
A kis pocskoszoru motorbol csak ugy lehet teljesitmenyt kihozni ha tulfujjak oket. Ez sem a motornak sem a turbonak nem tesz jot. Kotve hiszem hogy ilyen skoda octavia illetve suzukik eseteben annyira nagy rahagyassal dolgoznanak. valahogy nehezen elkepzelheto. Azok az alkatreszek amik ezt birjak mindennek nevezhetoek csak nem olcsonak.
Raadasul a turbos motorok kenyesek es egy ilyen tultoltott lufit nem szabad utni vagni mint ahogy egy szivot hasznal egy atlagember. Hidegen fog kopni mint az allat plusz a 20-30K olajcsere intervallum is majd megteszi a hatasat ne aggodj.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
gooool
őstag
Lassan erre is lesz OC BIOS és tunyingolhatjuk házilag, annyi "mag" lesz bennük.
Üdv, Balázs
-
brumi1024
veterán
válasz gooool #68541 üzenetére
Vótmá eddig is a 7-esben, lassan több a turbó, mint a henger.
Mondjuk szerintem az Audi-féle 4.0 V8 TDI sokkal izgalmasabb motor lett, az ugyan csak két turbós, de van rajta egy villanykompresszor is, 435 ló, 900 darab nyúlmókus már 1000-től. Ez a duplája annak, mint amit a BMW tud ugyanitt. Az 50d-hez még nem volt szerencsém, de az SQ7 szürreálisan megy.
[ Szerkesztve ]
-
-
mdani01
aktív tag
Régi Swift 650-ért..Érdemes elolvasni a leírást [link]
iPhone 6S SpaceGray
Új hozzászólás Aktív témák
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND