Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz ArthurShelby #255448 üzenetére

    Az autómegosztás jelenlegi formájában sz@r. Amikor használná az emberek többsége, akkor használják a saját tulajdonú autókat is, tehát lassan halad a forgalom, de azért időalapú a számlázás. Ráadásul van gyakori, hogy az indulási helyen nincs autó, a célállomás ha a lezárási zónán belül van is, nincs parkolóhely.

    Saját példám: Zuglóból Újbudára BKV-val 50 perc, zárt pályán, így ez gyakorlatilag mindentől független. 8-kor indulva kocsival 35 perc úgy, hogy garázsból garázsba autózok és nincs dugó, a forgalom folyamatosan halad. Ha a Szerémi elejénél még parkolóhelyet is kellene keresnem és onnan elsétálni a munkahelyre, ahol az épület előtt nincs is parkoló, az még vagy 10 perc. Nyertem 5 percet.
    Green Go legalacsonyabb percdíj 48Ft, plusz 100Ft az indítás. Egyik irányba 1.780 Ft.
    A kocsi kb 90 Ft/km-be kerül mindennel, 700 Ft/l üzemanyaggal, 0 Ft maradványértékkel számolva, szűk 10 km az út, legyen 900 Ft egyik irányba.
    A bérlet meg 9500 Ft/hó, 20 munkanappal számolva egy hónapot 240 Ft alá esik be egy út.

    Igen, a tömegközlekedésnek megvannak az árnyoldalai, van, amikor egyenesen méltóságon aluli. De ha a költségeket nézzük, akkor kevés olcsóbb alternatíva van.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák