Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz simonjoe #251789 üzenetére

    Tehát a megpiszkált motor elbírja a hergelést, ami tönkreveri a váltót, hajtásláncot, ezért a motorban nincs tartalék? Értem?
    Mégis mekkora olajtöltöltetet szerenél a motorba, hogy a váltóra, féltengelyre hatással legyen?

    Az 1.9 PD TDI blokk gyárilag elérhető volt 90-131 LE közt több verzióban is, ami azért a leggyengébbhez képest majd 50% tartalék gyárilag. És ezt lehet még pusztán szoftverrel okosítani. Utána lehet rátenni nagyobb csigát, egyebeket.
    Persze ha nem mész utána a váltóval, hajtáslánccal, akkor a leggyengébb ponton törni fog. Ha pedig a fékkel elfelejtesz utána menni, akkor jó eséllyel te is törni fogsz.
    Lehet építeni race-TDI autót is, ahogyan az 1.8T is benzines is jó tuningalap, de a kocsi többi érintett alkotóelemével is foglalkozni kell egy bizonyos pont után.

    Ugyanígy megvannak a számok a modernebb motorokra, DSG váltókra, hány lóerőnél, mekkora forgatónyomatéknál van a következő lépés.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák