Új hozzászólás Aktív témák

  • Ádám16

    addikt

    válasz Ádám16 #227243 üzenetére

    Inkább gépen egészítem ki, ezért a két hsz.

    Pár hete volt a topikban valaki, aki vett egy A4-et családból, és írtam, hogy nekem a forma nem igazán, de uncsimnak is van egy A4-e 3.0 benzinnel, amire fájna a fogam, mert nagyon rendben van.

    Na, az egy A6. Két hete volt egy családi banzáj, ahol ismét mondtam neki, ha eladó lenne az az autó, hagy nézzem már meg. Mondta, hogy nem akarja elvenni a kedvem, de nem lesz eladó, imádja, és semmi ingere nincs arra, hogy mást vegyen.

    De az após közbeszólt, kaptak egy E Klasse-t hirtelen a C osztály mellé, ezért eladó lett.

    Szóval. A6 3.0 szívóbenzin, quattro. 220 hp, 300 nm. 340e km van benne.
    Unokatesómnál van ~10 éve, gazdag, autószerető, igényes család. Első német tulajtól vették. Business felszereltség, vajbőr belsővel.
    Két zónás digitklíma, tempomat, 2 ülésfűtés, gyári Bose hangrendszer, gyári fény körbe, fűtött garázsban tartott autó. Gombok nincsenek fossá kopva, a tetőkárpit engedett el nemrég, arra már van időpont újraragaszttatni.
    Két első sárvédőn van pörsenés, azt cserélem valószínűleg új lemezre, és fújatom.
    Egyéb baja: nincs.

    Nagyszerviz 2 hónapja, váltóolaj 50 ezrenként cserélve, rugók nemrég cserélve, 2019 év végén (20e km-rel ezelőtt) vezérlés cserélve, műszakilag átnézve (hibátlan) és esztétikailag is felsőpolc.

    Rohadtul nem akartam régi német prémiumot úgy igazán, egy "igénytelen" MX5 NB-ből ülök át, de ezt egyszerűen nem volt szabad elengednem, és a kémia is megvolt köztünk, amikor mentem vele. Régóta vágyok a prémiumra, de jövőre akartam erre áldozni.

    1.500.000-ért kapom meg, átíratni nem kell, keresztanyám nevén van, jó a Bonus fokozat is már.

    Még jelentkezem, ha elhoztam. :)

Új hozzászólás Aktív témák