Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz vizirider #2438 üzenetére

    Service dolgokra tudnék egy s mást mondani , igaz Lenovo service -be nem dolgoztam, de Singapore -i székhelyű multinál igen, na meg Siemens telefon service (optical repair) , HP & Epson nyomtató service (repair) , stb.. (Elektronika) a lényeg, hogy nagy "gányolások" vannak, mert sokan biztos vagyok benne, de nem tudják, mi mindent meg kell tennie a "szervíz-szakembernek" (csalnia) , hogy a javítás útán teszteken átmenjen a készülék és LQD / csomagolás / kiszállítás (csak azért, hogy a darabszám / mínőség) meglegyen...(énis sokat gányoltam olyan Nyomtatót (kb. minden termékből volt ilyen ahol "előírás" volt a darabszám / minőség) adtam ki a kezem közül ami "kokányolva" volt és kb. max. 1-2 nap útán "tönkrement" kb..)

    Javítási folyamatnál is megköveteli a cég a darabszámot / minőséget
    (ezekről a folyamatokról tudnék mesélni....) (sokat dolgoztam servicekbe...)

    Főleg mikor egy szervíz-technikus , javító-műszerész szakembernek a főnöke egy agyon iskolázott (8 általános / takarítónő) azt az mondja meg, hogy mit , miért, mikor.. (akinek fogalma sincs az egészről.... (csak nyalt, vagy a lábát tette szét...kb.)

    Na a lényeg, eltudom képzelni, hogy mi lehet a "Lenovo" szervízbe, főleghogy az gyánolt helyen / nemzetiségűeknél van.. (bár mind1 hol van, melyik országba / régió) vannak amit a fő székhelyű cég "előír / megkövetel" csak sokszor az emberek túlvannak dolgoztatva / megkövetelve (munkamorál / bánásmód)

    Tovább nem feszegetem ezt a témát... tudnék még dolgokat mesélni, de felesleges...
    (az volt a jó mikor küldtem servicebe az Asus Notim és írtam nekik e-mailt (dolgokról) , a service "neve" Asus RMA volt... én akkoriban HP RMA -n dolgoztam... (nem részletezem) - (folyamatok kb. stimm, beszállítás / hiba reg. / repair / teszt / LQD / csomagolás / kiszállítás.. stb..)

    Amúgy sajnos ilyen a mai világ ! (ez van... ezt kell szeretni)
    Míg vannak jogaink amit megtehetünk, azokkal élni is kell, mígnem az "idő" eljár felette(ünk) !

    pl. én azért vettem Laptopszalon -nál a Notit, mert "14-nap" van arra, hogy (szétfuttassam / kínozzam / strapáljam) a gépet és bármi van (olyan ami nekem nem stimm.) akkor benyújtom a pénzvisszafizetési "kérelmem" , mert a termék nem az elvárásaimnak megfelelő... kb. ennyi

    "azt vettem észre, mikor egy új technologia van "próba-gyártáson" akkor minnél több alkatrésze / speckója van , és nagyon kicsi a szerkezet - összeépítése, a hibák gyakorísága egyre nagyobb" - Most jutott eszembe mikor a telefonokat gyártották / repairelték (tük) akkor mégcsak ilyen Siemens M55 volt... (azt se tudták az emberek mi az a kamerás telefon kb. (MO-n) és bejött a CT típus.... az pár hónapig volt gyártva és vitték is el az egészet.. (több volt a selejt mint a jó) , de ezeket nem mondhatnám el, mert sérti a cég üzletpolitikáját / szabályzatát... (még jó, hogy nem mondtam cég. nevet) :R

    Sorry, ha ékezeti / helyesírás híbák vannak az "irományba" de már este van....(ki-ki nyugalomba) :C

    :DDD

    L

    [ Szerkesztve ]

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák